Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 66 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ondergewaardeerd

    Welke acteurs en actrices zijn volgens jullie ondergewaardeerd en krijgen dus te weinig filmrollen waarin ze hun talent kunnen tonen?

    Acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files)
    Actrice: Claire Forlani (The Rock, Antitrust)

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard Re: ondergewaardeerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Welke acteurs en actrices zijn volgens jullie ondergewaardeerd en krijgen dus te weinig filmrollen waarin ze hun talent kunnen tonen?

    Acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files)
    Actrice: Claire Forlani (The Rock, Antitrust)
    Wat een ondergewaardeerde thread... Omdat ik op de dag van eerste post morgen jarig was ( JA )...

    Robert Patrick was ZEER goed in T2, alleen X-files had ie nooit mogen aannemen!

    Claire is gewoon lekker en kan niet acteren! Meet Joe Black was een goede film, die zij zwaar naar beneden haalt! En tien jaar jonger spelen kan ze al helemaal niet (Antitrust)

    Dus voor mij Rob Patrick
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  3. #3

    Standaard Over/onderwaardering Acteurs/actrices

    Jim Carey merkte eens t.a.v Tom Hanks populariteit op: Ik wou dat ‘k eens een script toegestuurd kreeg waar Tom Hanks z’n reet niet mee afgeveegd had …’

    Hanks is in mijn ogen een redelijk acteur (zie Forrest Gump) maar oer-Amerikaans, saai als Cosner en z’n succes hangt vaker af van de regisseur (bv. Save Private Ryan) dan aan zijn eigen geweldige spetterende optreden.
    Het overladen worden met Oscars en nominaties vind ik dan ook overdreven (maar wel weer oer-Amerikaans).

    Deze week was er tevens een klein pareltje op televisie: ‘A Bronx Tale’ met regie van Robert de Niro en het scenario van Chazz Palminteri.
    Palminteri (o.a. ‘The Usual Suspects’, ‘Analyze this’) speelt zelf voortreffelijk en ingetogen een maffiabaas die voortdurend botst met de rechtschapen vader De Niro. Ondanks dat Palminteri de geschikte maffiosi-tronie bezit,heeft hij naar mijn weten nooit in de ‘Major League Maffia’ films gespeeld zoals van bv. Scorcese.

    Vandaar deze thread: Welke acteur en actrice zijn overgewaardeerd en welke zijn IN NEDERLAND onverdiend nog te onbekend bij het grote publiek ?
    Wel s.v.p. beargumenteren (hoewel de keuzes uiteraard subjectief blijven)

    Volgens de goede traditie zal ik de aftrap doen:

    Overgewaardeerde acteur: Tom Hanks
    Ondergewaardeerde acteur: Chazz Palminteri

    Ondergewaardeerde actrice: Rene Russo (Lethal Weapon III + IV, Get Shorty, The Thomas Crown Affair)
    Mooie vrouw met mooi haar, speelt prettig en zal in Amerika wel miljoenen verdienen, maar speelt toch altijd ‘de vriendin van’, ‘de vrouw van’ of ‘de minares van’. Zij mag van mij nog vaker op het witte doek in prominentere rollen verschijnen.

    Overgewaardeerde actrice: Angilina ‘Big Lips, No Tits‘ Jolie.
    Ik heb haar o.a. gezien in ’60 Seconds’ (lachwekkend blond), ‘The Bone Collector’ en ‘Tomb Raider’.
    Ze heeft in die films het sexappeal van een zak cement (hoewel ik d’r niet zou wegsturen als ik haar ’s avonds tussen mijn lakens zou vinden, maar dat is een héél ander verhaal) en ze kan absoluut niet acteren. Zelfs de drie oude bejaarde dametjes bij onze plaatstelijke amateurtoneelvereniging ‘Het Wordt Nooit Iets’ kunnen Jolie met gemak van het scherm spelen. Of teert het engeltje op het succes van papa Voight want hoe kan ze anders door de screentests rollen ?

    Graag jullie nominaties …

  4. #4

    Standaard

    Hier bestaat allang een thread van ZOEKEN!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    dank je
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    Dank voor jullie snelle reactie.
    Tja, ik ben betrekkelijk nieuw hier, en je denkt soms onterecht origineel te zijn, o heilige onnozelheid.
    Hoe krijg ik deze thread gesloten ?

  8. #8

    Standaard Re: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alphawolf
    Dank voor jullie snelle reactie.
    Tja, ik ben betrekkelijk nieuw hier, en je denkt soms onterecht origineel te zijn, o heilige onnozelheid.
    Hoe krijg ik deze thread gesloten ?
    haha, ik denk dat alle mogelijke discussies hier al eens gepasseerd zijn.


    Je kan de thread laten sluiten door een Private Message te sturen naar een crew member, bv Alex van den Berg of Nathan Strik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard Re: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alphawolf
    en je denkt soms onterecht origineel te zijn, o heilige onnozelheid.
    Als je werkelijk nieuw bent, moet je voor de aardigheid eens de diverse threads doorbladeren. Ik verbaas me steeds meer over de onzin van sommige, nou ja, veel threads. Er zijn leden die zich in allerlei bochten wringen om nog een thread te vinden die niet bestaat. Zo heb je bijvoorbeeld al uiterst informatieve en boeiende threads over 'de dvd met het meeste aantal chapters'. Ook de diverse top 5-en zijn soms wel erg belachelijk. Je zou het eventueel nog kunnen proberen met 'Welke dvd heeft de langste aftiteling?' of 'Welke dvd was je van plan te huren, waar je uiteindelijk toch maar vanaf hebt gezien?'.
    Maar je hoeft geen threads te openen om origineel te zijn. Wees liever origineel in de threads die er al zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    Ik heb hem maar even samengevoegd met de andere, bestaande thread. Was anders ook zo´n zonde van Alphawolf´s typwerk in zijn post.

  11. #11

    Standaard

    Ondergewaardeerd: Kathy Bates. Een van mijn favorietes... Nou ja, ondergewaardeerd, ze heeft volgens mij al eens een Oscar gewonnen. Dus eigenlijk valt het best mee...

  12. #12

    Standaard

    Ondergewaardeerd : Lance Henriksen, Robin Williams
    Overgewaardeerd : Jackie Chan
    Ondergewaardeerde film 1 : Heavenly Creautures
    Ondergewaarde film 2 : Henry, portrait of a serial killer (de beste serial killer film ooit)
    Meest ondergewaarde tv serie : 30 minuten, met Arjan Ederveen, absoluut briljant

  13. #13

    Standaard

    ondergewaardeerd; tsja .. veel wat onbekendeere acteur, maar van de bekende acteurs is dat toch zeker Jim Carrey; veel mensen denken als ze zijn naam zien al gelijk aan zn gekkenbekken, terwijl hij veel meer is dan dat. De man heeft geweldig talent. De comedies maakten hem bekend maar houden hem nu een beetje tegen als serieuze acteur.
    ondergewaardeerde actrice; lastig .. maar simpelweg omdat ik haar steen goed vind en misschien daarom minder vaak in een film zie dan dat ik zou willen; Julianne Moore

    overgewaardeerde acteur; Orlando Bloom
    overgewaardeerde actrices; Julia Roberts, Keira Knightley en Natalie Poortman

  14. #14

    Standaard

    Damian Llewis (Winters uit Band of Brothers) en Ioan Gruffudd (Hornblower etc.)
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  15. #15

    Standaard

    Het is al de 3e keer deze week dat ik het over de Rockyfilms heb,maar als je een hele zondag gewijd hebt aan de Rocky Anthology dan moet je het ook zo af en toe ergens verwerken en ventileren.
    Wat wil ik hiermee zeggen?Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat Sylvester Stallone niet de meest briljante acteur is,maar ik vond hem in Rocky 1 en 2 toch wel heel erg sterk. Mensen die deel 1 en 2 niet kennen zullen gelijk denken dat het ook Rockyfilms zijn waar het om spierballengeweld gaat en dom beuken. Dus niet, de eerste 2 zijn goede jaren '70-drama's die gaan over een bokser die vecht voor een gerespecteerd bestaan als mens.
    Stallone speelt deze rol perfect, misschien juist omdat hij niet zo'n fantastische karakteracteur is als Pacino of Depp, speelt hij deze dommige,maar goedhartige bokser juist erg goed. Ik denk dat er ook maar weinigen zijn zoals Stallone die de rol van de dommige krachtpatser met een goed hart kunnen vertolken zoals hij ( zie Copland). Jammer dat hij Rocky belachelijk heeft gemaakt vanaf Rocky 3.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Het is al de 3e keer deze week dat ik het over de Rockyfilms heb,maar als je een hele zondag gewijd hebt aan de Rocky Anthology dan moet je het ook zo af en toe ergens verwerken en ventileren.
    Wat wil ik hiermee zeggen?Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat Sylvester Stallone niet de meest briljante acteur is,maar ik vond hem in Rocky 1 en 2 toch wel heel erg sterk. Mensen die deel 1 en 2 niet kennen zullen gelijk denken dat het ook Rockyfilms zijn waar het om spierballengeweld gaat en dom beuken. Dus niet, de eerste 2 zijn goede jaren '70-drama's die gaan over een bokser die vecht voor een gerespecteerd bestaan als mens.
    Stallone speelt deze rol perfect, misschien juist omdat hij niet zo'n fantastische karakteracteur is als Pacino of Depp, speelt hij deze dommige,maar goedhartige bokser juist erg goed. Ik denk dat er ook maar weinigen zijn zoals Stallone die de rol van de dommige krachtpatser met een goed hart kunnen vertolken zoals hij ( zie Copland). Jammer dat hij Rocky belachelijk heeft gemaakt vanaf Rocky 3.
    Helemaal eens met het feit dat Stallone ondergewaardeerd wordt.
    Niet met de uitspraak dat de Rocky reeks na deel 2 belachelijk wordt gemaakt.
    Deel 1 en 2 zijn bijna 1 geheel. Het verhaal loopt ook naadloos door.
    in 3 zijn er jaren verstreken en het karakter is veranderd.
    4 is op zichzelf een film die ik graag kijk, vooral qua vechtscenes en soundtrack, maar deze wordt afgerekend op het (inmiddels) achterhaalde Oost-West verhaaltje.
    5 is meer een drama waarin de persoon weer terug bij af is.

    Ondergewaardeerde actrices: Nancy Travis, Virginia Madsen
    Send a maniac to catch a maniac...

  17. #17
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Actrice:Cate Blancchet
    Acteur:Jude Law,Krijgt volgens mij niet de erkenning die hij verdient
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  18. #18

    Standaard

    Linda Hamilton
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Hans Teeuwen, als acteur (Jezus is een Palestijn). Ondergewaardeerde serie is absoluut Oh! Doctor Beeching.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  20. #20

    Standaard Re: ondergewaardeerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Welke acteurs en actrices zijn volgens jullie ondergewaardeerd en krijgen dus te weinig filmrollen waarin ze hun talent kunnen tonen?

    Acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files)
    Actrice: Claire Forlani (The Rock, Antitrust)
    Robert Patrick was echt heel goed in T-2... een ijskonijn... schitterend!
    Jake La Motta

  21. #21

    Standaard

    Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.
    Helemaal mee eens. Geweldige acteur!

  23. #23

    Standaard

    ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

    A Knights Tale was geweldig
    Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
    A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

    Ben vooral groot fan van het accent.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.
    Helemaal mee eens. Geweldige acteur!
    En ook ik sluit me daar helemaal bij aan !

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

    A Knights Tale was geweldig
    Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
    A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

    Ben vooral groot fan van het accent.
    Master and Commander was helemaal niet een van de slechtste films ooit
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •