Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.

Discussie: Gran Torino

  1. #1

    Thumbs up Gran Torino







    He's back, and this time it's serious. This new poster for Gran Torino shows Clint Eastwood is in shape and looking scarily bad-ass for a 78 year old.

    He plays a racist Korean War veteran with a classic car which has caught the eye of a local gang from the immigrant community he despises.

    The poster shows us the serious septuagenarian with his 1972 Ford muscle car and M-1 rifle, ready for a showdown. Both are said to symbolise elements of his character Walt Kowalski's life: the weapon is left over from his days in service, and his car was bought when he worked on the Ford plant.

    Despite spending most of his time behind the camera these days, Eastwood is now returning to his stance as brooding leading man. Although the film is still being finished, it has prompted Oscar buzz, alongside his other project Changeling, which will opens in US cinemas with a trailer for Gran Torino attached.

    This new poster for Gran Torino shows Clint Eastwood is in shape and looking scarily bad-ass for a 78 year old.


    Hell yeah!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Cool! Ik kan echt genieten van Clint Eastwood, ras acteur!

    Walt Kowalski, is dat een verwijzing naar Stanley Kowalski, gespeeld door de ruige Marlon Brando in A Streetcar Named Desire?

  3. #3

    Standaard

    Tegenwoordig leidt elke nieuwe film van Clint Eastwood tot Oscar buzz volgens mij, maar ik ben er zeker benieuwd naar. Ik kan Clint sowieso erg waarderen als acteur en regisseur.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #4

    Standaard

    Gran Torino ?
    Gran Pa!

    Ben benieuwd
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #5

    Standaard

    Hier kijk ik heel hard naar uit. Des te meer aangezien Eastwood gezegd had alleen nog maar te gaan regisseren, maar voor deze film maakt hij gelukkig een uitzondering

    Maar eerst moeten we The Changeling nog krijgen en daar hoor ik ook veel goede dingen over.

  6. #6

    Standaard

    Ik ben erg benieuwt. Vond eerlijk gezegt zijn oudere films niet zo super maar dit ziet er werkelijk fantastisch uit.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Haha, heerlijk om Clint weer eens te zien als ouderwetse badd-ass
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  9. #9

    Standaard

    Ziet er wel ok uit.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    lijkt me super.. weet iemand waneer die uit komt?

  11. #11

    Standaard

    Trailer heeft me erg nieuwschierig gemaakt!
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  12. #12

    Standaard

    Vind de trailer iets teveel weggeven maar het maakt me toch wel nieuwsgierig hoe Eastwood opnieuw in zal gaan op problemen in Amerika: met nu dus de raciale tegenstellingen.

  13. #13

    Standaard

    Clint lijkt hier terugtekeren als een oudere versie van zijn Dirty Harry films, alleen zonder politiebadge en met een raciaal sausje. Ziet er goed uit en ben ik zeker benieuwd naar.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  14. #14

    Standaard

    Ik kijk er echt naar uit. De trailer vond ik geweldig! Clint is nog steeds bad-ass!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #15

    Standaard

    Vanmiddag de trailer gezien, lijkt me een goede film in wording.

    Ik vond Clints stem ook wel lekker klinken. Deed me denken aan de stem van Batman in the Dark Knight, maar dan beter.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  16. #16

    Standaard

    Vond de trailer erg sterk, ben benieuwd naar de eerste reviews.

  17. #17

    Standaard

    Heb altijd iets tegen Clint gehad om een één of andere manier, maar kijk toch echt wel uit naar deze film! Ga deze zeker kijken

  18. #18

    Standaard

    Wat een schitterende film is dit geworden! Ik heb hem net gekeken en ben er echt helemaal weg van. Sowieso zijn de films die Eastwood de afgelopen 10 jaar geregisseerd heeft allemaal toppers, maar in deze film levert hij ook nog eens één van de beste acteerprestaties van zijn hele carriëre, voor mij misschien zelfs wel dé beste, en dat is natuurlijk veel gezegd over een levende legende als Clint Eastwood.

    Een tijdje deed het gerucht de ronde dat Gran Torino een nieuwe Dirty Harry film zou zijn, maar dat bleek later niet te kloppen. Toch doet Eastwood in Gran Torino me een beetje denken aan Dirty Harry die op pensioen is gegaan en nog een soort van vigilante speelt voor zijn wijk. Walt Kowalski is echter een veteraan van de oorlog in Korea die pas zijn vrouw verloren heeft en nu alleen achterblijft in zijn huis in een wijk waar hij het grootste deel van zijn leven al woont en die nu bijna compleet bevolkt wordt door Aziaten en andere groepen allochtonen. Hij moet daar allemaal niet veel van hebben, maar wordt uiteindelijk toch betrokken in een conflict met een Aziatische bende omdat die zijn Koreaanse buren lastigvallen. Door de omstandigheden leert hij zijn buren beter kennen en daardoor ook aanvaarden.

    Clint speelt eigenlijk datzelfde personage dat hij zijn hele leven heeft gespeeld. Het kwam al goed over toen hij op nog vrij jonge leeftijd The Man With No Name was, ook op wat oudere leeftijd als Dirty Harry groeide Eastwood nogmaals uit tot een icoon, maar nu hij toch wel een bejaarde leeftijd heeft bereikt komt Eastwood in zijn stijl nog beter tot zijn recht. Het is zowaar de perfecte "grumpy old man", vastgeroest in zijn routines, die op zijn oude dag geconfronteerd wordt met een aantal dingen waar hij lak aan heeft, maar die hem helpen om te groeien en vrede te nemen met zichzelf. Tjeezes dat klinkt allemaal erg prekerig, maar dit is dan ook een film waar ik nog wel een paar dagen aan zal zitten denken. Ik zeg op voorhand dat Eastwood bestolen is als hij hier niet ten minste een Oscar-nominatie voor beste mannelijke hoofdrol voor krijgt, en hopelijk krijgt de film in zijn geheel er nog wat meer.

    En dan moet ik nog altijd The Changeling zien! Goh dat Eastwood honderd jaar mag worden en nog vele films mag maken, zowel als regisseur als acteur.

    Gewoonweg een 10/10.

  19. #19

    Standaard

    Klinkt wederom erg goed! Wanneer gaat de film hier in Nederland draaien?

  20. #20

    Standaard

    Ik vond het wel een goede film, maar de eerste 20 minuten moest ik toch wel een paar keer doorbijten. De stereotypen in deze film zijn zo dik aangezet, dat het voor mij ongeloofwaardig was. Misschien is het allemaal wel zo in Amerikaanse buurten, maar ik als buitenstaander kon er niet zo snel inkomen.

    Verder een goede film die traag op gang komt maar wel een mooie climax heeft. Clint speelt inderdaad geweldig!

    Ik moet wel zeggen dat ik dus dacht dat het eerst een soort Dirty Harry film was, dus eigenlijk een brute film verwachtte, maar daar kwam ik vrij snel achter zodat ik toch even de knop om kon draaien.


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Klinkt wederom erg goed! Wanneer gaat de film hier in Nederland draaien?
    13 maart heb ik ergens gelezen.

    Overigens een erg goede film idd, maar zoals Daan al aangaf zijn de stereotypen wel errug stereotypisch bezig allemaal, waar ik me ook wel best aan stoorde.

    Als je hier even doorheen bijt is het een vrij goede film, met een fantastische (laatste?) rol van Eastwood.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #22

    Standaard

    Gran Torino

    Ik ben nog stil van het einde (zeg de laatste 10 minuten) van deze film, werkelijk een fantastische film die zeer geleidelijk opgebouwd is en naar een climax toewerkt die zijn weerga niet kent. Man, wat speelt Eastwood goed zeg, ik vraag me af of hij eigenlijk van plan was een andere acteur te gebruiken voor zijn rol van Walt Kowalski of dat het altijd de bedoeling was dat hijzelf in de schoenen ging staan van deze grumpy old man. De film is zeer goed uitgebalanceerd en voegt de juiste dosis humor toe aan het emotionele verhaal rond stereotypes in Amerika. Als deze film geen Oscar meer wint eet ik mijn schoen op! Wat zeg ik? Eastwood moet zelf een oscar winnen voor zijn acteerprestatie én voor zijn regiewerk van deze film én Changeling!

  23. #23

    Standaard

    Gran Torino ( 2008 )
    De racistische oorlogsveteraan Walt Kowalski komt erachter dat zijn Aziatische buurjongen het voorzien heeft op zijn kostbare bezitting, een 'Gran Torino' uit 1972. Kowalski probeert hem te hervormen.

    Gisteren gezien en vind het een erg bevredigende film. Eastwood speelt weer met het grootste gemak een rol die op z,n lijf geschreven is. Misschien hier en daar wat cliches in het verhaal maar het einde maakt zeker indruk. Wat wel jammer is dat Eastwood heeft gezegd dat dit z,n laatste optreden in een film zal zijn, maar aan de andere kant heeft deze man zoveel talent achter de camera dat ik er wel vrede mee kan hebben. 8/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Wat wel jammer is dat Eastwood heeft gezegd dat dit z,n laatste optreden in een film zal zijn.
    Dat heeft hij na Million Dollar Baby ook al eens gezegd, dus never say never Hij klaagt er ook vaak over in interviews dat er maar weinig uitdagende rollen geschreven worden voor acteurs van zijn leeftijd, dus als hij nog eens een goed project vindt waar hij zelf in kan meespelen zal hij dat ongetwijfeld wel doen (hoop ik ).

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat heeft hij na Million Dollar Baby ook al eens gezegd, dus never say never Hij klaagt er ook vaak over in interviews dat er maar weinig uitdagende rollen geschreven worden voor acteurs van zijn leeftijd, dus als hij nog eens een goed project vindt waar hij zelf in kan meespelen zal hij dat ongetwijfeld wel doen (hoop ik ).
    Van mij mag hij hoor, maar als hij z,n acteer carierre met deze rol afsluit vind ik het prima, kreeg trouwens wel een vreemd gevoel over me toen ik hem in die kist zag liggen
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •