Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Tot nu toe (moet episode 8 straks nog zien) is het verbazingwekkend dat de serie nog steeds een constant niveau haalt, na zoveel seizoenen. Ook dit seizoen blijft de spanning en is bij tijd en wijle vreselijk hard.....
    Nog even, en het klaar, maar zo te voelen is het 'going with a bang'.

  2. #52

    Standaard

    Na een geweldig extra lang deel met veel ontwikkelingen (ik blijf een beetje cryptisch vanwege spoilers), kunnen we ons opmaken voor het allerlaatste deel van Sons of Anarchy.
    Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt, al deed het laatste deel vermoeden welke kant het opging, kan er zomaar weer een konijn uit de hoge hoed getoverd worden.

    Wel een leuk gastoptreden trouwens, Shawn Ryan is zijn gabbers van The Shield niet vergeten .

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wel een leuk gastoptreden trouwens, Shawn Ryan is zijn gabbers van The Shield niet vergeten .
    Sterker nog, volgens mij heeft iedereen inmiddels meegedaan Zal mij ook benieuwen hoe het morgen exact gaat eindigen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik er ook niet zoveel problemen mee heb dat het stopt, was er ook wel een beetje op uitgekeken. Afleveringen duren dit seizoen volgens mij bijna allemaal 75 minuten.

  4. #54

    Standaard

    Het zijn inderdaad lange delen dit seizoen. Ik ben klaar voor de finale morgen .

  5. #55

    Standaard

    Voor mij best wel een beetje een tegenvaller de (aller)laatste aflevering. Beetje makke en saaie aflevering, ik had eigenlijk wel verwacht dat de serie met een knaller zou eindigen. Dan bedoel ik niet 50 politiewagens die in een lange stoet achter Jax aan rijden en het toch wel redelijk cliché einde.

  6. #56

    Standaard

    Ze hadden wel de behoefte om alles lekker af te ronden geloof ik; volgens mij zijn alle verhaallijntjes wel ten einde. Hoewel ik niet kan voorstellen dat de moord op een King geen terugslag zou hebben op de hele club en niet alleen op Jax persoonlijk.
    Maar goed, hoewel het vorige deel iets beter was, vond ik het geen slecht (maar wel verwacht) einde.
    Ik dacht vooraf dat Papa's Goods wel een vreemde titel was voor het laatste deel, maar kijk eens op de zijkant van de truck. Toch even een kippenvel momentje als hij naar de truck toe gaat hoor
    .

    Toch weer een dikke acht voor dit laatste seizoen.


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •