Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik vond dit seizoen beetje tegenvallen, het hele idee van de MC gaat naar de klote had sterker uitgevoerd kunnen worden. Ik vond die Juice verhaallijn eigenlijk tergend saai en ondanks dat Clay er stevig tegen aan gaat maakte het op mij weinig indruk. Finale was inderdaad wat beter, blijf met beetje onbestemd gevoel achter maar weet niet wat ik precies anders had willen zien, toch een 'all out' einde misschien?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  2. #27

    Standaard

    Denk je wel aan spoilers?

    Ik ga van het weekend het seizoen afkijken, ben benieuwd.

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Zojuist de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken en wat een einde van het seizoen het beste tot nu toe in deze serie. En wat is het toch lang wachten op seizoen 5.

  4. #29

    Standaard

    s4 ijzersterk, benieuwd naar 5e seizoen. En hopelijk kom je als kijker te weten wat er in die brief stond die gemma apart hield.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #30

    Standaard

    ^^ Aan het einde van seizoen 3 zie je Tara geloof ik een brief lezen waarin John Teller schreef "I'm sure that my death will come at the hands of my wife and my best friend" .... zal waarschijnlijk die brief wel zijn
    Laatst aangepast door ToastedQB : 10-09-2012 om 15:02 Reden: spoilertags toegevoegd
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  6. #31

    Standaard

    Seizoen 1 gezien en vanwege de schrijver zie je inderdaad raakvlakken met The Shield. Nu snel op naar seizoen 2. Of zal ik toch maar eens aan seizoen 5 van The Shield beginnen....

    Vond de serie vermakelijk om te zien hoewel het mij een beetje tegenviel dat Sons overal zo gemakkelijk mee wegkomen.

  7. #32

    Standaard

    Seizoen 2 vond ik van een hoger niveau als seizoen 1. De karakters worden nog meer uitgediept en de villain is ijzersterk waardoor de spanning een tikkeltje hoger ligt als bij seizoen 1. Deze serie komt bij mijn favo-series in de kast te staan: Sopranos, The Wire en Deadwood.

  8. #33

    Standaard

    ^^ Veel mensen vonden seizoen drie dan weer een stuk minder dan 1 en 2, maar ik zou sowieso blijven kijken want dat seizoen heeft dan wel weer een hele goede laatste aflevering.

    Seizoen 5 begint komende week
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  9. #34

    Standaard

    Kijk eens wat Fox hier bij ons nu gaat uitbrengen... Beetje laat niet ?



  10. #35

    Standaard

    ^Geeft me hoop dat ze ooit Glee zullen uitbrengen op bluray aangezien deze reeks nu ook maar pas na 5 seizoenen op bluray uitkomt.

  11. #36

    Standaard

    Het idee is leuk, alleen de uitwerking naatje.

    24 seizoen 7 en 8 wel op blu-ray en de rest niet --> Dus ga met deze serie lekker wachten tot 1,2,3 en 4 op blu-ray zijn. Eerder ga ik niet over!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Het idee is leuk, alleen de uitwerking naatje.

    24 seizoen 7 en 8 wel op blu-ray en de rest niet --> Dus ga met deze serie lekker wachten tot 1,2,3 en 4 op blu-ray zijn. Eerder ga ik niet over!
    Dat zal ze leren.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Dat zal ze leren.
    Ik heb dus wel bewust seizoen 1 op blu-ray al besteld. Als deze seizoenen niet goed verkopen in Nederland, verwacht ik dat de andere seizoenen niet gereleased zullen worden, bij gebrek aan afzet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Eerste echte trailer voor het nieuwe seizoen.....

    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  15. #40

    Standaard

    Dat ziet er weer veelbelovend uit!!

  16. #41

    Standaard

    Heb er zin in, een van de betere series die momenteel loopt. Weer aardig wat series om te volgen in de herfst en wintermaanden.

  17. #42

    Standaard

    Seizoen 1,2 en 4 zijn inmiddels op blu-ray (2 komt binnenkort uit) maar nog altijd niet helemaal compleet. KOMOP FOX! Doe dat laatste seizoen ook even op blu-ray, dan kan ik overstappen :P

  18. #43

    Standaard

    Nog een spotje volgepropt met nieuw beeldmateriaal..... Donal Logue gaat het zo te zien hard spelen.

    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  19. #44

    Standaard

    Zo. dat was een redelijk grof seizoen . Ik zal geen verdere spoilers weggeven.....

    Al bij al vind ik de serie wel iets minder worden; het is nu wel allemaal bekend terrein. Maar ja, met zo'n einde ga ik volgend jaar wel weer kijken.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Al bij al vind ik de serie wel iets minder worden; het is nu wel allemaal bekend terrein
    Ben ik het wel mee eens. Vond seizoen 1 t/m 4 erg goed (3 misschien wat minder, maar die had de beste finale), terwijl het de laatste twee seizoenen wat minder werd.

    Vond de laatste paar afleveringen van seizoen 6 op zich wel weer prima, met erg sterk acteerwerk van Maggie Siff en Charlie Hunnam in de finale van afgelopen dinsdag. Alleen was het wel erg makkelijk hoe ze, en let op hier komen gigantische spoilers Unser plots zo dom maakten (half half informatie geven en in een doorzichtig smoesje trappen) om Gemma te kunnen laten doen wat ze deed.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  21. #46

    Standaard

    Net ook de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken, vond dit seizoen wel aardig wat beter dan seizoen 5, met name de tweede helft. Voornamelijk vanwege sterke rollen van Jimmy Smits en CCH Pounder. Persoonlijk hoop ik wel dat de serie na het volgende seizoen wel gaat stoppen. Ondanks [dikke spoilers] dat er dit seizoen wat belangrijke karakters zijn verdwenen en er ruimte is voor vernieuwing ben ik er toch wel een beetje op uitgekeken. .

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Net ook de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken, vond dit seizoen wel aardig wat beter dan seizoen 5, met name de tweede helft. Voornamelijk vanwege sterke rollen van Jimmy Smits en CCH Pounder. Persoonlijk hoop ik wel dat de serie na het volgende seizoen wel gaat stoppen. Ondanks [dikke spoilers] dat er dit seizoen wat belangrijke karakters zijn verdwenen en er ruimte is voor vernieuwing ben ik er toch wel een beetje op uitgekeken. .
    Paar maanden terug is aangekondigd dat seizoen 7 de laatste wordt. Wel is Sutter aan het nadenken over een prequel (tijdperk John Teller).

  23. #48

    Standaard

    De eerste trailer voor het allerlaatste seizoen van Sons of Anarchy.....

    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  24. #49

    Standaard

    Mooi dat het het laatste seizoen is, het is tijd. Beter nu dan dat het verder afzakt. Afgaande van het einde van vorig seizoen en de trailer (zeker niet kijken als je het voorgaande seizoen nog niet hebt gezien!) wordt het in ieder geval geen gemoedelijk en vriendelijk seizoen .

  25. #50

    Standaard

    Ben heel erg benieuwd weer, trailer ziet er gaaf uit.
    Las dat Lea Michelle er ook in komt te spelen. ben benieuwd wat voor rol dat gaat worden. Voelt toch een beetje als SOA meets Glee.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •