De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beëindigd: Prijsvraag DVD Made of Honour

    Prijsvraag DVD Made of Honour

    In Made of Honour speelt Patrick Dempsey de man die alles heeft; succes bij de vrouwen, veel vrienden. Met zijn beste vriendin Hannah deelt hij lief en leed. Als Hannah na terugkomst van een reis hem voorstelt aan haar verloofde, beseft hij dat hij eigenlijk verliefd is op haar. Als hij dan wordt gevraagd het ‘bruidsmeisje’ te zijn, is dat natuurlijk de uitgelezen kans om het huwelijk te saboteren. Hij is een man met een plan, maar wordt de bruid zijn meisje?

    In samenwerking met Sony Pictures organiseren we een prijsvraag waarbij we drie keer de DVD van Made of Honour mogen weggeven.

    Deze prijsvraag is afgelopen
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 18-11-2008 om 00:23

  2. #2

    Standaard

    Uitslag Made of Honour

    1) Wie speelt de vrouwelijke hoofdrol?
    Michelle Monaghan

    2) In welke populaire tv-serie heeft hoofdrolspeler Patrick Dempsey de bijnaam McDreamy?
    Grey's Anatomy

    3) In welk Europees land speelt de film zich grotendeels af?
    Schotland

    Prijswinnaars:
    - Miranda Nieuwlaat-Brandt
    - I. Compagner
    - Christian van Nimmerdor

    Van harte gefeliciteerd! Prijzen worden door het persbureau van Sony Pictures toegestuurd, dit kan mogelijk even duren.

    Iedereen hartelijk dank voor het meedoen. We hebben weer nieuwe prijsvragen om hernieuwd je geluk te proberen.

  3. #3

    Standaard

    Zeer leuk hoef ik ook nooit meer te roepen 'ik win nooit eens wat!'

  4. #4

    Standaard

    bij mij gaat het gewoon goed, maar gebruik geen Firefox. Probeer het anders nog eens. Misschien was het een tijdelijk probleem.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robert000 Bekijk bericht
    bij mij gaat het gewoon goed, maar gebruik geen Firefox. Probeer het anders nog eens. Misschien was het een tijdelijk probleem.
    Tijdelijk ja. Na zeven jaar zou het wel opgelost mogen zijn!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •