De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: The Unborn (2009)

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad een vette trailer. En Gary Oldman is ook van de partij

    De films die David Goyer tot nu toe heeft geregisseerd (Blade: Trinity, The Invisible) vielen wat tegen, maar hopelijk geldt dat niet voor The Unborn. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit.



    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #3

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  4. #4

    Standaard

    Iemand deze al gezien? De trailer ziet er goed uit, maar dat is wel vaker bij dit soort films. Vaak stoppen ze al enge momenten daar al in. Op imdb scoort hij ook niet echt hoog moet ik zeggen, dus ben wel benieuwd naar iemands mening hier voordat ik er geld aan uitgeef.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Iemand deze al gezien? De trailer ziet er goed uit, maar dat is wel vaker bij dit soort films. Vaak stoppen ze al enge momenten daar al in. Op imdb scoort hij ook niet echt hoog moet ik zeggen, dus ben wel benieuwd naar iemands mening hier voordat ik er geld aan uitgeef.
    Heb ém zelf nog niet gezien maar ik heb werkelijk nog geen 1 positieve reactie over deze film gelezen

  6. #6

    Standaard

    13 in een dozijn wat mij betreft, geen onaardige film maar nergens bijzonder. Als je geen bios abbonement hebt zou ik er in ieder geval zeker geen 8,50 aan uitgeven
    Who buys DVD's anyway? :)

  7. #7

    Standaard

    Heerlijk, 13 in een dozijn....Vooral als je er zin in hebt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    Zeker, ik heb me er ook wel mee vermaakt hoor, ik zou er alleen niet speciaal voor naar de bios gaan
    Who buys DVD's anyway? :)

  9. #9

    Standaard

    2 weken geleden gezien, eigenlijk alleen maar omdat ik een Pathé Unlimited Card heb. Maar dan nog vond ik het zonde van mijn tijd. David Goyer heeft er een slechte film van gemaakt, die vrijwel nergens spannend is. Bovendien bevat de film werkelijk alle mogelijke horror cliché's.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #10

    Standaard

    Ik vond het geen verkeerde film. Ik vond haar erg overtuigend spelen ook.
    I find your lack of faith disturbing

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht
    Ik vond het geen verkeerde film. Ik vond haar erg overtuigend spelen ook.
    Alleen als ze met de rug tegen de camera stond

    Één van de grootste misbaksels van het jaar, naast Gamer, Ice Age 3 en Street Fighter Chun Li.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Alleen als ze met de rug tegen de camera stond

    Één van de grootste misbaksels van het jaar, naast Gamer, Ice Age 3 en Street Fighter Chun Li.
    Ben ik met je eens. Wat een boutfilm was dit

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •