Pagina 207 van 272 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217257 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.151 tot 5.175 van 6777 worden weergegeven.
  1. #5151

    Standaard

    nog wat cheapies bij de FRS

    The virgin suicides
    The acid house
    Little buddha
    Unleashed
    Wedding crashers
    Showgirls
    Open water
    Point break
    Monster
    Evita

  2. #5152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik ken de beste man en zijn werk niet en dat ga ik maar even zo houden, anders gaat dit me weer geld kosten
    Anders probeer eerst eens Pervert! dat is een soort van eerbetoon op het werk van Russ Meyer. Wat zeg ik. Check gewoon eens een filmpje van hem. Misschien kun je iets leuks ruilen met Brakhage. Zo te zien had hij behoorlijk at dubbel liggen.

    De films van Meyer moet je trouwens met een slok op kijken. En vergeet vooral niet wat vrienden uit te nodigen.

  3. #5153

    Standaard

    Ik heb wat ontketend zie ik, hij is ook al uitverkocht.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  4. #5154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Twijfel ook nog...maar dit is wel heeeeeeel erg goedkoop. Faster, Pussycat! Kill! Kill! vind ik echt subliem!! Echter...op de disk van die film staan trailers van Meyer's overige films en dat ziet er toch wel heel flauw uit. Vraag me dus ook af of de rest van zn euvre me zal "trekken".... Het lijkt wel of Pussycat totaal afwijkt van de rest...kan dat kloppen? Heb me voorgenomen dit jaar es wat minder overstag te gaan. Ik kocht eigenlijk effe teveel...als er een aanbieding was, kon ik me niet inhouden. Dus ik "probeer" me nu dus ook in te houden...haha. Of zal ik toch......??
    Pas op, je krijgt er spijt van als ie straks weer duur is!
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-01-2009 om 22:52
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Pas op, je krijgt er spijt van als ie straks weer duur is!
    is al uitverkocht
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  6. #5156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Anders probeer eerst eens Pervert! dat is een soort van eerbetoon op het werk van Russ Meyer. Wat zeg ik. Check gewoon eens een filmpje van hem. Misschien kun je iets leuks ruilen met Brakhage. Zo te zien had hij behoorlijk at dubbel liggen.

    De films van Meyer moet je trouwens met een slok op kijken. En vergeet vooral niet wat vrienden uit te nodigen.
    Als Brakhage iets interessants ziet in mijn ruiltopic dan hoor ik het wel
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #5157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik heb wat ontketend zie ik, hij is ook al uitverkocht.
    Damn, ben ik weer eens te laat. Nou ja, scheelt me weer geld. Bovendien heb ik meer dan de helft van die films al in de kast staan.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #5158

    Standaard

    Dancer in the Dark (Lars von Trier)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #5159

    Standaard

    2 pre-orders bij Pacific (werd ik net aan herinnerd toen ik mijn mailbox aan het opschonen was)



    €14,90 per stuk
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #5160

    Standaard

    Wat cheapies (5 voor € 10,-) bij de FRS:

    - Point Break
    - Ken Park
    - Merry Christmas
    - King of New York (2-disc)
    - Lost Highway

  11. #5161

    Standaard


    Zulu (1964), met licht beschadigde sleeve :x dankzij zo'n hardnekkige "stars for sale"-sticker (die er bij mij anders heel gemakkelijk afgaan )

    The Elephant Man (1980)

    Kagemusha (1980)
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  12. #5162

    Standaard

    Vandaag een nieuwe box ontvangen van Octopus Ultimate Collection (La Piovra)
    Ook deze heeft een productiefout. Nu bij de hoes van hoofdstuk 2.

    Dus voor mensen die de box willen kopen, even informeren of deze vrij is van productiefouten zoals op onderstaande foto.

    Ik heb ze bij Bol.com vandaan. Wel goede service daar. Zonder problemen terug te sturen.
    Maar dat mag je ook wel verwachten.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  13. #5163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik heb wat ontketend zie ik, hij is ook al uitverkocht.
    Sterker nog, bij mij is 'ie alweer gecancelled omdat 'ie niet meer leverbaar is.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #5164

    Standaard

    Preston Sturges Collection
    Lars von Trier Europa Trilogie

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #5165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Sterker nog, bij mij is 'ie alweer gecancelled omdat 'ie niet meer leverbaar is.
    Bij mij ook inderdaad... Waarschijnlijk was het gewoon een foutje en zetten ze dat nu met deze smoes recht. Najah, het was wellicht ook te goedkoop om waar te zijn en de belangrijkste had ik toch al.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #5166

    Standaard




    Als er nog liefhebbers zijn voor de Engelse versie van the Exterminating Angel dan ruil ik graag.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #5167

    Standaard

    Ook al heb ik alle films al, deze wil ik wel dubbeldippen. De box met 5 films, de 2-disk versies incl de docu a Life in Pictures.



    Bij Amazon.co.uk nu maar 22,36 euro incl verzending.....KOOPJE!!!

  18. #5168

  19. #5169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ook al heb ik alle films al, deze wil ik wel dubbeldippen. De box met 5 films, de 2-disk versies incl de docu a Life in Pictures.



    Bij Amazon.co.uk nu maar 22,36 euro incl verzending.....KOOPJE!!!
    Heb er ook nog zeer over getwijfeld aangezien ik graag eens wat docu's over Kubrick zou willen zijn, maar heb een deel van de films al op DVD en 2 zelfs al op blu-ray.
    Toch maar niet gedaan dus, hadden de blu-rays maar gewoon extra's
    Waarschijnlijk komen de blu-ray SE's volgend jaar ofzo
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #5170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Bij mij ook inderdaad... Waarschijnlijk was het gewoon een foutje en zetten ze dat nu met deze smoes recht. Najah, het was wellicht ook te goedkoop om waar te zijn en de belangrijkste had ik toch al.

    Ik heb maar eens een boze reactie gestuurd, vind dit een beetje belachelijk.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  21. #5171

    Standaard

    Bij mij ook geannuleerd! Het was ook te mooi om waar te zijn...minpuntje voor TheHut
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #5172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    In bestelling:
    Godverrrr....deze is bij mij geannuleerd. Leverancier kan niet leveren. Tijdje geleden dat ik had besteld bij cdwow maar het is blijkbaar nog steeds hetzelfde gelazer. Op de site staat hij echter nog steeds te koop. Dus eigenwijs als ik ben.....nog eens besteld....nu voor een wat hogere prijs (2,99 ipv 0,99....nog steeds een koopje). Kijken wat er gebeurt. Female Yakuza Tale is vooralsnog niet geannuleerd.

  23. #5173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Godverrrr....deze is bij mij geannuleerd. Leverancier kan niet leveren. Tijdje geleden dat ik had besteld bij cdwow maar het is blijkbaar nog steeds hetzelfde gelazer. Op de site staat hij echter nog steeds te koop. Dus eigenwijs als ik ben.....nog eens besteld....nu voor een wat hogere prijs (2,99 ipv 0,99....nog steeds een koopje). Kijken wat er gebeurt. Female Yakuza Tale is vooralsnog niet geannuleerd.
    Ik had hem voor 2,99 besteld en kreeg ook net een annuleringsmail. Dus ik vind het een beetje vreemd dat ie nog wel op de site staat.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #5174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik had hem voor 2,99 besteld en kreeg ook net een annuleringsmail. Dus ik vind het een beetje vreemd dat ie nog wel op de site staat.
    Dan heeft dat opnieuw bestellen van mij geen zin gehad. Echt balen....want ik wil de film graag hebben. Female Yakuza Tale gaat vooralsnog door....of daar moet ook een annulering van komen. Beide titels zijn trouwens niet zo heel oud, uitgegeven door Umbrella....dus vreemd dat ze niet meer leverbaar zijn. En dat annuleren ben ik inmiddels wel gewend van cdwow. In het verleden, na annuleren bleef de titel gewoon op de site staan....vaak voor een hogere prijs die dan ineens wel leverbaar was.

  25. #5175

    Standaard

    Annuleren kan nu eenmaal gebeuren. Vervelend, maar de winkels zijn ook afhankelijk van hun leveranciers.
    Het zou echter wel netjes zijn als ze zouden compenseren, bijvoorbeeld met een kadobon of iets dergelijks. Een persoonlijk in plaats van geautomatiseerd mailtje zou ook al helpen, maar is waarschijnlijk niet haalbaar.

    En het is inderdaad bedenkelijk dat zo'n item op de site blijft staat als je na het bestellen ervan een annulering voor je kiezen krijgt. Zorgt alleen maar voor frustratie en boze klanten, haal het er dan af
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 207 van 272 EersteEerste ... 107157197203204205206207208209210211217257 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •