Pagina 206 van 272 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.126 tot 5.150 van 6777 worden weergegeven.
  1. #5126

    Standaard

    Pff, Tim is Paris, Texas nog vergeten te vermelden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #5127

    Standaard

    Tim heeft de boel hier lekker vernaggeld. :x
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #5128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Eindelijk de houten versie van Rome 2
    I am Jack's signature.

  4. #5129

    Standaard

    Net 13.92 pond betaald voor de 12 dvd box van Russ Meyer
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #5130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Net 13.92 pond betaald voor de 12 dvd box van Russ Meyer
    Waar?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #5131

    Standaard

    Bij Thehut.com
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  7. #5132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Bij Thehut.com
    Ik zie het ja...niet te geloven. Ik had me voorgenomen de komende twee maanden niks meer te kopen, maar dit stelt me toch wel voor een dilemma
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #5133

    Standaard

    Pff, laatst betaalde iemand er dik geld voor (meen 80 euro ofzo)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #5134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik zie het ja...niet te geloven. Ik had me voorgenomen de komende twee maanden niks meer te kopen, maar dit stelt me toch wel voor een dilemma
    Tsja, "an offer you can't refuse". Ik heb 'em zelf ook maar besteld.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  10. #5135

    Standaard

    Dat is een goede prijs voor die Russ Meyer box.
    Vorige week voor 70 euro gekocht bij Play.com

  11. #5136

    Standaard

    Kun je 'm niet alsnog annuleren?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  12. #5137

    Standaard

    Dat gaat niet lukken. Kreeg hem gisteren binnen

  13. #5138

    Standaard

    Ik heb de box toch maar gekocht -zucht- maar het volgende gebeurde...

    de site ondervond tot tweemaal toe problemen en liep vast op het moment dat ik mijn bestelling bevestigde, maar wel heb ik een bevestigingsmail ontvangen Ik ga er maar van uit dat het gelukt is, maar helemaal zeker ben ik er nu niet van

    P.S. mijn losse Super Vixens gaat voor een spotprijsje in de verkoop! Wie interesse heeft, stuurt maar even een pm
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-01-2009 om 18:58
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #5139

    Standaard

    Volgens mij kun je gewoon inloggen en kijken naar je orderoverzicht. Bij mij staat 'ie er in ieder geval tussen, heb wel nog geen bevestigingsmail...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  15. #5140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    Volgens mij kun je gewoon inloggen en kijken naar je orderoverzicht. Bij mij staat 'ie er in ieder geval tussen, heb wel nog geen bevestigingsmail...
    goeie tip idd hij staat erop, dus het zal wel goedkomen dan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #5141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    P.S. mijn losse Super Vixens gaat voor een spotprijsje in de verkoop! Wie interesse heeft, stuurt maar even een pm
    Aangezien hier blijkbaar wel interesse is in Russ Meyer's werk heb ik hier wel interesse voor Ik ken zijn werk verder niet, dus eerst maar proberen


  17. #5142

    Standaard

    Ik heb er ook nog 2 liggen. Overbodig nu ik die box heb. Supervixens en Faster Pussycat, Kill! Kill!
    Gooi ze straks wel in het TKA forum.

  18. #5143

    Standaard

    Voor mij geldt nu hetzelfde. Ik heb VIXEN, SUPERVIXENS, BENEATH THE VALLEY OF THE ULTRAVIXENS, MONDO TOPLESS, UP, FASTER PUSSYCAT... KILL! KILL!. THE IMMORAL MR TEAS/EVE AND THE HANDYMAN en LORNA/MUDHONEY dubbel.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #5144

    Standaard

    Ik ken de beste man en zijn werk niet en dat ga ik maar even zo houden, anders gaat dit me weer geld kosten
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #5145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik ken de beste man en zijn werk niet en dat ga ik maar even zo houden, anders gaat dit me weer geld kosten
    Ik denk ook niet dat het direct iets voor jou is, het meerendeel is gewoon flauwe sexploitation. En daar moet je van houden is mij verteld.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #5146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik denk ook niet dat het direct iets voor jou is, het meerendeel is gewoon flauwe sexploitation. En daar moet je van houden is mij verteld.
    Twijfel ook nog...maar dit is wel heeeeeeel erg goedkoop. Faster, Pussycat! Kill! Kill! vind ik echt subliem!! Echter...op de disk van die film staan trailers van Meyer's overige films en dat ziet er toch wel heel flauw uit. Vraag me dus ook af of de rest van zn euvre me zal "trekken".... Het lijkt wel of Pussycat totaal afwijkt van de rest...kan dat kloppen? Heb me voorgenomen dit jaar es wat minder overstag te gaan. Ik kocht eigenlijk effe teveel...als er een aanbieding was, kon ik me niet inhouden. Dus ik "probeer" me nu dus ook in te houden...haha. Of zal ik toch......??

  22. #5147

    Standaard

    Shoot 'em up
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #5148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Tim heeft de boel hier lekker vernaggeld. :x
    Que?! ...

    En ja Paris, Texas idd. vergeten te vermelden echter die had ik al (dus nu dubbel)... stom stom

    ps. vandaag binnen voor 't schamele bedrag van 25 euro (Raf amsterdam):



    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #5149

    Standaard

    ik kon de verleiding weer eens niet weerstaan





    ik heb het al vaker gezegd maar nu zijn het toch echt de laatste:x, ik heb nu genoeg om een maand of 2 mee door te komen
    Laatst aangepast door Eric B. : 21-01-2009 om 23:22
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #5150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Twijfel ook nog...maar dit is wel heeeeeeel erg goedkoop. Faster, Pussycat! Kill! Kill! vind ik echt subliem!! Echter...op de disk van die film staan trailers van Meyer's overige films en dat ziet er toch wel heel flauw uit. Vraag me dus ook af of de rest van zn euvre me zal "trekken".... Het lijkt wel of Pussycat totaal afwijkt van de rest...kan dat kloppen? Heb me voorgenomen dit jaar es wat minder overstag te gaan. Ik kocht eigenlijk effe teveel...als er een aanbieding was, kon ik me niet inhouden. Dus ik "probeer" me nu dus ook in te houden...haha. Of zal ik toch......??
    Faster Pussycat is wel veruit zijn beste, maar toch is de rest van zijn oeuvre zeker niet slecht, verre van. Naarmate zijn carriere vorderde werd het wel steeds sulliger allemaal, maar toch heeft dat ook zijn charmes. Het grootste pluspunt aan zijn oeuvre is dat Meyer gewoon technisch gezien een fantastisch filmmaker was, vooral zijn composities en montage zijn altijd van een erg hoog niveau. Een die je zeker niet mag missen is de enige film die hij voor een grote filmstudio maakte, 'Beyond the Valley of the Dolls', geschreven door Roger Ebert en een volstrekt uitzinnige combinatie van allerlei genres. Deze zit ook niet in die box, maar is apart uitgegeven. Voor dat geld zou ik deze box overigens echt niet laten schieten, zit stiekem veel moois tussen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 206 van 272 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216256 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •