Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Fifth Element (Blu-Ray)

    Omdat er ee discussie is ontstaan in een ander topic over "The Fifth Element" op Blu-Ray, heb ik maar even een algemeen topic geopend waar verder gediscussieerd kan worden over de Blu-Ray van de "The Fifth Element".

    Ik heb dit exemplaar gekocht op amazon.com, het betreft de remastered editie.
    Hoe deze kwalitatief is weet ik nog niet, als ik hem gezien heb zal ik jullie direct op de hoogte stellen.


  2. #2

    Standaard

    Hij is erg, erg goed qua beeld in ieder geval.
    Ik had 'm eerst verkocht, maar toch weer gekocht omdat ik 'm miste . Zo mooi....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij is erg, erg goed qua beeld in ieder geval.
    Ik had 'm eerst verkocht, maar toch weer gekocht omdat ik 'm miste . Zo mooi....
    Dat heb ik ook een keer met een vriendin gehad .

  4. #4

    Standaard

    Zeker een hele mooie uitgave.
    Superbeeld en geluid.

    Aanrader.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #5

    Standaard

    Ik heb over deze film al eerder gezegd dat fifth element een heel goed beeld en geluid hebben op blu-ray.(gezien tijdens blu-ray demostratie in de winkel op Gran Canaria).
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Dat heb ik ook een keer met een vriendin gehad .
    Ook verkocht ?

  7. #7

    Standaard

    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Dat heb ik ook een keer met een vriendin gehad .
    Alleen altijd minder dat je zoveel verwijderingsbijdrage moet betalen
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Alleen altijd minder dat je zoveel verwijderingsbijdrage moet betalen

    Snarf, die is goed :P
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  10. #10

    Standaard

    Weet iemand of de Duitse versie de remastered versie is?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Hallo,

    Op de site van dvdoutlet.nl staat dat de regio B versie met nl ondertitels vanaf 1 juni leverbaar is, ik heb dit per mail bevestigd gekregen van ze. Zou tijd worden

  12. #12

    Standaard

    Prijs bij amazon.de is 9,98, ben bang dat deze in NL duurder zal zijn....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Prijs bij amazon.de is 9,98, ben bang dat deze in NL duurder zal zijn....
    Volgens de DVD-Home releaselijst komt hij op 15 april uit in Nederland en ik ben eerlijk gezegd banger voor de kwaliteit van deze blu-ray aangezien hij wordt uitgegeven door DFW.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Weet iemand of de Duitse versie de remastered versie is?
    Ik heb hem binnen, en ik heb dit gebaseerd op wat ik op het forum van blu-ray.com heb gelezen. Het is wel de remastered versie, maar met iets lagere bitrate. Dit komt waarschijnlijk omdat er meer special features op staan dan de US versie, maar dat weet ik niet zeker. Tenminste, dat begrijp ik ervan En ik moet zeggen dat ik niet superveel technisch verstand ervan heb En ik heb geen vergelijkingsmateriaal (gezien), behalve de DVD dan. Ik heb hem net even in de speler gehad en ik vind het er goed uitzien Ik ben in elk geval tevreden voor 10 euro


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik heb hem binnen, en ik heb dit gebaseerd op wat ik op het forum van blu-ray.com heb gelezen. Het is wel de remastered versie, maar met iets lagere bitrate. Dit komt waarschijnlijk omdat er meer special features op staan dan de US versie, maar dat weet ik niet zeker. Tenminste, dat begrijp ik ervan En ik moet zeggen dat ik niet superveel technisch verstand ervan heb En ik heb geen vergelijkingsmateriaal (gezien), behalve de DVD dan. Ik heb hem net even in de speler gehad en ik vind het er goed uitzien Ik ben in elk geval tevreden voor 10 euro
    Top, bedankt voor de uitleg en het nakijken van deze Duitse versie. Ik denk dat deze eind v/d maand aan de beurt is, mits hij nog steeds rond de 10 euro is en ik er nog iets leuks bij uit kan zoeken zodat ik boven de 20 euro uitkom
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de remastered US versie al maanden in huis en deze heeft een erg nette transfer. Het is niet de beste bluray die ik heb, maar het is zowiezo een verbetering op de dvd en ook op de niet geremasterde versie als ik zo de screenshots bekijk.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

    Standaard

    Het is toch de US versie geworden en ik moet zeggen wat ziet deze film er goed uit op BD en het geluid, vooral de scene waar de Diva gaat zingen, prachtig.
    Kan iedereen deze aanraden, ik vond het al een genot deze film op DVD te zien, maar op BD knalt hij echt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    weet er iemand of de NL Blu-ray van the fifth element HD MA track heeft of een HD HR track? Op de cover staat er gewoon 5.1 HD vermeld. Bij dvd profiler staat er HD MA maar ik betwijfel het toch. Hoe kan ik zeker weten of het nu een MA of een HR gaat? Beeldkwaliteit is wel goed moet ik zeggen.

  19. #19

    Standaard

    DTS-HD MA 5.1, zie ook

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...-the&Itemid=61

    maar hoe kun je wel een uitspraak over het beeld doen, terwijl je niet weet wat voor audio er aanwezig is??????
    Laatst aangepast door Hombre : 09-10-2010 om 09:30

  20. #20

    Standaard

    omdat ik hem op Blu-ray heb natuurlijk

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    omdat ik hem op Blu-ray heb natuurlijk
    Dan kun je het toch op je receiver zien? Of in het info scherm van je speler? En als je een receiver hebt die het toch niet ondersteunt, dan maakt het ook geen bal uit natuurlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #22

    Standaard

    welke is dan beter?
    en wat is beter? true hd of hd master?

  23. #23

    Standaard

    Heb deze gister voor het eerst gezien

    Leuke, aparte film en een goede Blu-ray.

    Ik heb de NL-release en was wel tevreden over de beeldkwaliteit. Inderdaad niet de beste die ik in de kast heb staan, maar zeker boven gemiddeld. Het geluid van de NL-versie is inderdaad een DTS-HD MA 5.1 track en daar was ik ook tevreden over. Goede soundtrack ook

    Kortom een leuke Blu-ray die waarschijnlijk nog wel vaker in de speler zal belanden.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #24

    Standaard

    Vandaag pas voor het eerst The Fifth Element gezien ? :wallbash:

    Ga je eens diep schamen, is echt een klassieker

    Ik heb zelf de US versie en vindt de kwaliteit super.

  25. #25

    Standaard

    Zag op verschillende onlineshops (o.a. Play/thehut/amazon) dat er wederom een versie gereleased wordt ergens in juni dit jaar; kan verder eigenlijk niets vinden over deze uitgave. Iemand anders misschien meer info over deze bd; andere/betere, de extra's, geluidsporen etc?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •