Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 187 van 187 worden weergegeven.
  1. #176

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont Bekijk bericht
    Welcome to Sarajevo
    Deze is volgens mij gewoon bij FRS verkrijgbaar toch als ik me niet vergis ?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #178

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Europa Europa.

    Ik heb deze film 10 jaar geleden ooit eens op tv gezien.
    Vandaag heb ik de titel teruggevonden, ik was hem vergeten.

    Meteen gekeken of die op dvd was.

    Maar zo te zien alleen in UK en daar is die slecht verkrijgbaar. 18 pound tweede hands bij amazon

    Schiterende film over een Jood die vlucht naar Polen. Het is een waargebeurd verhaal, soms is dat bijna niet te geloven, omdat er ongelooflijke dingen gebeuren!
    Hij is wel op Regio 1 te verkrijgen click
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Gloudemans Bekijk bericht
    Ik zou het wel leuk vinden om in ieder geval Tron en ook nog wel The Black Hole eens (snel?!?) op DVD te zien. Het zijn misschien niet voor iedereen geweldige films maar voor mij is het jeugdsentiment...

    Ik heb al wat rondgekeken maar alleen Tron nog maar op regio 1 gezien.
    Zowel Tron als The Black Hole zijn al eens in Nederland uitgebracht op DVD door Disney. Ik heb ze beide en ze blijven leuk

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edbonl Bekijk bericht
    Zowel Tron als The Black Hole zijn al eens in Nederland uitgebracht op DVD door Disney. Ik heb ze beide en ze blijven leuk

    Realiseer je je wel, dat je op een bericht uit 2001 reageert ?
    De schrijver van die post heeft al sinds 2002 niet meer op het forum gepost !

  7. #182

    Standaard

    lol...

    Ik zou de "Alien" quadroligy graag snel op Blu-Ray uit willen zien komen.

  8. #183

  9. #184

    Standaard

    'The Keep' van Michael Mann. Alleen te krijgen op dvd als bootleg, waarbij de film geript is van een oude vhs tape. Zo vreemd dat deze nog geen dvd/blu-ray release heeft gehad, terwijl er toch wel wat bekende acteurs inzitten (Gabriel Byrne, Ian McKellen, Jürgen Prochnow) en voorzien is van een soundtrack van Tangerine Dream.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    'The Keep' van Michael Mann. Alleen te krijgen op dvd als bootleg, waarbij de film geript is van een oude vhs tape. Zo vreemd dat deze nog geen dvd/blu-ray release heeft gehad, terwijl er toch wel wat bekende acteurs inzitten (Gabriel Byrne, Ian McKellen, Jürgen Prochnow) en voorzien is van een soundtrack van Tangerine Dream.
    De dvd is geript van een non-anamorphic Laserdisc versie, maar dat maakt niet echt uit qua beeldkwaliteit. Ik heb hem zelf en hij is niet best... Waarom deze niet op dvd uit is gekomen is omdat Mann openlijk de film echt haat; hij wil er niks te maken mee hebben en hij geeft er ook geen commentaar op (in interviews e.d.). Dit is wel een leuke site over de film: http://the.keep.free.fr/default_en.htm De site is van een Fransman, zelf Special Effects artiest, en fanatiek fan van The Keep en was op een soort kruistocht om de film gereleased te krijgen, inclusief benadering van Mann zelf. Wel een leuke site om een keer te bekijken, er staat ook een achtergrond info van de film op.

  11. #186

    Standaard

    Jericho mile is ook zo een oude film van Michael Mann,deze is wel ooit op dvd verschenen maar in vrij povere kwaliteit en ook enkel in Nederland dacht ik,zelfs niet in America.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De dvd is geript van een non-anamorphic Laserdisc versie, maar dat maakt niet echt uit qua beeldkwaliteit. Ik heb hem zelf en hij is niet best... Waarom deze niet op dvd uit is gekomen is omdat Mann openlijk de film echt haat; hij wil er niks te maken mee hebben en hij geeft er ook geen commentaar op (in interviews e.d.). Dit is wel een leuke site over de film: http://the.keep.free.fr/default_en.htm De site is van een Fransman, zelf Special Effects artiest, en fanatiek fan van The Keep en was op een soort kruistocht om de film gereleased te krijgen, inclusief benadering van Mann zelf. Wel een leuke site om een keer te bekijken, er staat ook een achtergrond info van de film op.
    Wat ik heb gelezen is dat de versie van Mann zelf 3,5 uur duurde en dat deze verknipt is naar een lengte van 96 minuten, waardoor het verhaal geen steek meer hield. Geen idee of dat de reden is dat Mann er niets mee te maken wil hebben, maar aangezien Watchmen een cut heeft die 4 uur duurt (Ultimate Cut) zou je denken dat er ook wel een publiek zou zijn voor zijn originele cut..?

    De laserdisc versie (die inderdaad erg slecht is qua beeld) is trouwens ook zijn geheel te bekijken op Youtube.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •