Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 187 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke films moeten volgens jullie absoluut op dvd?

    Ik heb zelf namelijk nog wel wat te wensen, en ik vind het altijd leuk om te zien waar anderen slapeloze nachten over hebben
    Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten..

    Hier een kleine greep uit mijn 'most wanted list':

    Back To The Future Triologie
    Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
    Indiana Jones and the Temple of Doom
    Indiana Jones and the Last Crusade
    Schindler's List
    Empire Of The Sun (komt er aan!)
    E.T. the Extra-Terrestrial
    (Alles van Spielberg...)
    Once Upon A Time In The West
    Once Upon A Time In America
    Grease
    Saterday Night Fever
    Star Wars 4, 5 en 6
    Re-Release Blade Runner als SE

    Zo heb ik er nog wel een paar, maar dit zijn de belangrijkste!
    Wie volgt?

    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  2. #2

    Standaard

    Nog vergeten, qua tv-series zou ik een moord doen voor Hillstreet Blues op dvd! Maar ja, 146 episodes...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  3. #3

    Standaard

    Fear and Desire
    Killer´s Kiss
    The Killing
    Paths of Glory

    Ik weet dat een paar van deze al op regio 1 te krijgen zijn, maar het zou leuk zijn als hier regio 2 versies van komen. Met ook wat meer extra´s enzo...

  4. #4

    Standaard

    Ik zou het wel leuk vinden om in ieder geval Tron en ook nog wel The Black Hole eens (snel?!?) op DVD te zien. Het zijn misschien niet voor iedereen geweldige films maar voor mij is het jeugdsentiment...

    Ik heb al wat rondgekeken maar alleen Tron nog maar op regio 1 gezien.

  5. #5

    Standaard

    Correctie!! Ik heb zojuist gezien dat ze bij www.play247.com allebei op R1 te krijgen zijn, nu nog op R2!

  6. #6

    Standaard

    Correctie!! Ik heb zojuist gezien dat ze bij www.play247.com allebei op R1 te krijgen zijn, nu nog op R2!

  7. #7

    Standaard Re: Welke films moeten volgens jullie absoluut op dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    ...
    Hier een kleine greep uit mijn 'most wanted list':

    Back To The Future Triologie
    Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
    Indiana Jones and the Temple of Doom
    Indiana Jones and the Last Crusade
    Schindler's List
    Empire Of The Sun (komt er aan!)
    E.T. the Extra-Terrestrial
    (Alles van Spielberg...)
    Once Upon A Time In The West
    Once Upon A Time In America
    ...
    Star Wars 4, 5 en 6
    Re-Release Blade Runner als SE
    ...
    Blade runner vind ik eigenlijk wel goed, ok wat extra's zou leuk zijn maar voor de rest vind ik hem wel goed.
    Ik zou naast de bovengenoemde titels ook wel
    Robocop 1 & 2
    Beverly hills cop 1,2,3
    willen zien het zullen er nog wel meer zijn maar ik kan er zo snel nog niet opkomen.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Jo hakbijl, geen plaatjes als Avatar gebruiken, anders krijg je mot met opperbevelhebber Eric.

  9. #9

    Standaard

    Wie kan zich nog de docu-film 'The Day After' uit de jaren 70 herinneren?
    Het ging over het overleven na een eventuele woede-uitbarsting met kernwapens tussen de US en de USSR.

    Die wil ik dus wel op DVD!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Jo hakbijl, geen plaatjes als Avatar gebruiken, anders krijg je mot met opperbevelhebber Eric.
    LOL
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind
    Wie kan zich nog de docu-film 'The Day After' uit de jaren 70 herinneren?
    Die heb ik ook een paar keer gezien, en ik was behoorlijk onder de indruk. Grappig dat jij deze noemt, ik was hem al een tijdje 'vergeten'. Ik zet deze gelijk op mijn lijstje
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  12. #12

    Standaard

    Ik zou zowieso een moord doen voor de poppenserie FREGGLES!!! Echt waanzinnig lachen (beetje jeugd sentiment) en helaas niet meer op TV

    Verder wacht ik met smart op Willow, zag gelukkig zojuist dat Lucas hem in het najaar op R1 gaan releasen

  13. #13

    Standaard

    Koyaanisqatsi en Powwaqatsi, om maar eens wat te noemen.....
    Maar daar zullen we nog wel een tijdje op moeten wachten.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Kranendonk
    Koyaanisqatsi en Powwaqatsi, om maar eens wat te noemen.....
    Ik vind het al knap dat je de titels foutloos vermeld...

    Wat series betreft wacht ik absoluut op Fawlty Towers (maar die komt er gelukkig aan...).
    Daarnaast zit ik ook enorm te wachten op een Queen concertregistratie in 5.1 (DTS). We will rock you van Queen is aardig.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Kranendonk
    Koyaanisqatsi...
    Van deze prachtige film van Francis Ford Coppola en Philip Glass (muziek) heb ik begrepen dat er problemen met de rechten zijn...

    Ik heb 'm gelukkig een paar jaar geleden op VHS kunnen bemachtigen, maar ik heb begrepen dat die ondertussen ook weer van de markt is gehaald...

    Is er iemand die weet of er ondertussen meer over een eventuele release bekend is?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol

    Daarnaast zit ik ook enorm te wachten op een Queen concertregistratie in 5.1 (DTS). We will rock you van Queen is aardig.
    Ik had al behoorlijk wat natte dromen, maar vooruit, 1tje kan er nog wel bij
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Kranendonk
    Koyaanisqatsi en Powwaqatsi, om maar eens wat te noemen.....
    Om maar eens wat te noemen! Koyaanisqatsi met name! Wat een geweldige trip! En dan die muziek
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Ik vind het al knap dat je de titels foutloos vermeld...
    Wel eens van cut and paste cq knippen en plakken gehoord?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    knippen en plakken?
    Hmmm... dan heeft ie toch een beetje misgeknipt...
    Het is namelijk Powaqqatsi i.p.v. Powwaqatsi

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind


    Hmmm... Powaqqatsi i.p.v. Powwaqatsi
    Dat kan inderdaad een groot nadeel zijn van knippen en plakken...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  21. #21

    Standaard

    Het is een beetje off-topic ondertussen, maar ik had ze dus uit mijn hoofd opgetypt, vandaar het foutje, om iedereen maar even uit de spanning te helpen

    Om het topic op gang te houden nog maar een film waarvan ik dolgraag een DVD uitgave zou willen hebben :

    The Name of the Rose


    O ja, bijna vergeten : Baraka, maar dan in 5.1 i.p.v. 2.0

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Jo hakbijl, geen plaatjes als Avatar gebruiken, anders krijg je mot met opperbevelhebber Eric.
    Dan moet Eric het maar zo maken dat ik geen plaatjes kan toevoegen in mijn profile voordat ik van junior member af ben. Dit is echt niet mijn probleem.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker
    zo maken dat ik geen plaatjes kan toevoegen in mijn profile voordat ik van junior member af ben.
    Tja, junior members snappen ook niet meteen alles he...

    Als je wat uitgebreider op dit forum had rondgesnuffeld, dan had je hoogstwaarschijnlijk een aantal berichtjes over dit onderwerp gewonden...

    Iedereen, inclusief een juniortje, mag een plaatje aan zijn naam koppelen MITS dit een foto van de bijbehorende presoon is...
    Dus geen Kuifje, Asterix, James Bond, bloemetjes, bij(l)tjes of wat voor artistieke uitingen dan ook, maar gewoon een afbeelding van JEZELF!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker
    Dan moet Eric het maar zo maken....
    Oeps... Kijk maar uit!! Voordat je het weet kom je er niet meer in

  24. #24

    Standaard

    Om maar weer even on topic te komen:

    Een paar klassiekers die ik op DVD wil zien:

    Tarantula
    Them!
    Journey to the Center of the Earth
    The Day the Earth Stood Still

  25. #25

    Standaard

    Ik zit nog absoluut te wachten op 1984, met John Hurt, en natuurlijk de prachtige soundtrack van de Eurythmics...

    Goed is dat zeg, sinds deze thread loopt schiet me minstens 1 film per dag binnen die ik dolgraag op DVD zou willen hebben. Dat belooft nog wat voor mijn collectie de komende jaren.....

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •