Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 269 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    [
    Met dank aan Teigetje en Remco87 is het gelukt om alle minnetjes te voorzien van een link. Je kunt dus vanaf nu op de minnetjes klikken om te lezen waar die voor geweest is en om dan eventueel navraag te kunnen doen. Ik hoop dat jullie er allemaal wat aan hebben.



    Gr Vro
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van Nassau
    Het volgende: twee weken geleden heb ik een veiling gewonnen bij Tom van de Hout. Het ging om Unbreakable.
    Ik heb een PM gestuurd en die heeft hij na een aantal dagen beantwoord.
    Ik zou eht geld overmaken en heb mijn adres gegeven.
    Zodra het geld overgemaakt was zou hij de dvd opsturen.
    Het geld is nu 1,5 week geleden overgemaakt en ik heb nog steeds geen dvd ontvangen.
    Ik heb hem al een aantal PM's gestuurd, maar tot dusver geen reactie.
    Zag wel dat hij maandag en gister gewoon op het forum heeft gepost.
    Ik wilde hem mailen via de optie in zijn profiel maar dat werkt niet.
    Weet iemand hier zijn emailadres of kan hem op een andere manier contacteren?
    Ik zou nu wel graag mijn dvd willen ontvangen.
    Aangezien hij al een tiental goede trades heeft gedaan berust het waarschijnlijk op een misverstand. Maar toch...
    Hij heeft ge-pmt!
    Dvd is onderweg.

  3. #153
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Er zijn tegenwoordig twee groepen ivm prijzen.

    Enerzijds heb je mensen die een vraagprijs neerzetten waar ze echt niet van willen afwijken en dus geen over en weer gepost wil hebben hierover.

    En dan heb je nog mensen die een vraagprijs neerzetten, maar die nog wel willen onderhandelen.

    Misschien is het een idee om iedere aanbieder te laten vermelden of de prijs vast is of onderhandelbaar?

  4. #154

    Standaard

    lijkt mij een goed idee jaded.

    wel vind ik dat er dan een reden moet staan,waarom dat de prijs vast is.

    je zou er bv de prijs bij kunnen zetten die je er zelf voor betaald hebt,of evt andere omstandigheden(douane,benzine,weet ik veel).

    groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    wel vind ik dat er dan een reden moet staan,waarom dat de prijs vast is.
    Ben ook een voorstander van Jaded's idee. Aan de hand wat men schrijft: "vraagprijs" dan wel "prijs" zou je gemakshalve ook weten of de prijs onderhandelbaar is of niet.

    Het vermelden van een reden waarom het een vaste prijs zou moeten zijn vind ik echter niet relevant. Maar dat is mijn mening.

    Grtz.

  6. #156

    Standaard

    in principe best een goed idee Jaded,
    maar ben je niet bang dat hierdoor iemand die het e.e.a. niet zo nauw neemt of iemand die vrij nieuw is alsnog een lagere prijs post?

    Of dit wel/niet gebruikt gaat worden lijkt het me sowieso een goeie tip voor mensen die juist niet willen dat er ‘onderboden’ wordt.

    Grt.

    Tim
    that's not a tool, that's a goddamn brick! (gone in 60 seconds)

    Mijn collectie
    Bordeaux is Co-StarTrader en Safetrader

  7. #157

    Standaard

    ff een kort vraagje: Kun je wanneer je enkel DVD's koopt via deze site(heb in principe nooit ruil of verkoop DVD's omdat ik altijd erg lang nadenk over mijn aanschaffen en bij cadeau's altijd het bonnetje erbij vraag) ook safetrader o.i.d. worden?

  8. #158
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bordeaux
    maar ben je niet bang dat hierdoor iemand die het e.e.a. niet zo nauw neemt of iemand die vrij nieuw is alsnog een lagere prijs post?
    Je zou kunnen opnemen in de regels dat als er niets vermeld wordt, dat de koper dan mag onderbieden/onderhandelen.
    Zo moet de verkoper het vermelden naast of achter de vraagprijs als hij geen onderhandeling wenst. Zo zal het zeker niet vergeten worden als de koper het nodig acht. En kan de newbie ook direct zien dat hij zeker niet mag onderbieden.

  9. #159
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arvid
    ff een kort vraagje: Kun je wanneer je enkel DVD's koopt via deze site(heb in principe nooit ruil of verkoop DVD's omdat ik altijd erg lang nadenk over mijn aanschaffen en bij cadeau's altijd het bonnetje erbij vraag) ook safetrader o.i.d. worden?
    Safetrader kan je zelfs worden zonder ooit een trade te doen.
    Meer info.

  10. #160

    Standaard

    Jaded..

    mijn hersens knagen erover...
    ik weet namelijk niet of ik wel/niet met je eens ben..
    ergens is het een goed idee, maar aan de andere kant denk ik ook de gemiddelde mens te kennen

    we shall see.

    grt.

    Tim
    that's not a tool, that's a goddamn brick! (gone in 60 seconds)

    Mijn collectie
    Bordeaux is Co-StarTrader en Safetrader

  11. #161

    Standaard

    Op zich vind ik het idee helemaal niet verkeerd om daar eens iets mee te gaan doen. Maar aan de andere kant bedrijp ik het probleem niet?

    Wat geeft het nou dat een koper onderbiedt. De verkoper accepteert het of accepteert het niet. Dat geeft toch niet en is toch niet zo'n probleem dat dat vantevoren al in regels moet worden uitgebannen?
    Want vergeet niet: Hoe meer regels, hoe meer er overtreden kunnen worden en hoe meer gedoe er is. Terwijl het de laatste tijd al niet zo vlekkeloos verloopt enzo.

    Ik denk dat het verstandiger zal zijn om dus dit niet erbij te zetten omdat het probleem mij eigenlijk superklein lijkt.

    Maar niets dan lof over het constant meedenken door jullie. Ik ben er blij mee dat deze thread zo goed gebruikt wordt.

  12. #162
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Wat geeft het nou dat een koper onderbiedt.
    Veel mensen hebben het er moeilijk mee, dat is wel duidelijk uit de vele threads die er nu door ontstaan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik denk dat het verstandiger zal zijn om dus dit niet erbij te zetten omdat het probleem mij eigenlijk superklein lijkt.
    Voor velen is er ook geen probleem, maar er zijn er ook die anders willen werken. Niets mis mee, maar om discussies en ergernis (voor beide partijen) te besparen is het misschien handig om dit op te nemen in de regels.

    Met mijn voorstel verandert er niets voor de 'normale' handel. Maar zij die willen dat er niet onderhandelt wordt over de prijs, kunnen dit nu opnemen in hun post. Heb je daar dan een regel voor nodig? Nee op zich niet. Maar om dan toch over en weer gepraat te vermijden (als ze dat bij hun prijs zetten) hebben diegenen dat dat willen een 'stok achter de hand' --> het staat zo in de regels dat men dat mag eisen.

  13. #163

    Standaard

    Ja daar heb je natuurlijk gelijk in. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zal de regel aan het scala toevoegen.

    Dan hoop ik dat iedereen deze posts leest zodat ze weten dat er een nieuw regeltje is.

    Maar het is nu in ieder geval iets om op terug te kunnen vallen als verkoper.

    bedankt Ellen!

  14. #164
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Dan hoop ik dat iedereen deze posts leest zodat ze weten dat er een nieuw regeltje is.
    Daar zat ik ook aan te denken...
    Want ik denk dat er maar weinig mensen de regels lezen eer ze iets aanbieden of op iets bieden, dat is net zoals met het gros van de regels op eender welke site.

    Daarom zat ik met het gedacht om nieuwe leden automatisch een PM te sturen, pakweg de tweede of derde dag dat ze zich aanmelden, met daarin de regels. Of een opsomming van de belangrijkste regels.
    Meestal is dat dan de eerste PM dat ze krijgen op het nieuwe forum en dat zullen ze zeker wel helemaal lezen, denk ik dan.

    Maar is dit eigenlijk wel technisch mogelijk?

  15. #165

    Standaard

    daar heb ik geen idee van. Ik hoop dat Eric van Ballegoie daar een antwoord op heeft?

    Ik heb dit zojuist toegevoegd aan de regels van TKA:

    - Vermeld daarnaast of het de vaste prijs of de vraagprijs is. Dat voorkomt dat er tegen je wil in wordt ondergeboden. Probeer waar mogelijk aan te geven waarom je liever een vaste prijs hanteert.

  16. #166
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    - Vermeld daarnaast of het de vaste prijs of de vraagprijs is. Dat voorkomt dat er tegen je wil in wordt ondergeboden. Probeer waar mogelijk aan te geven waarom je liever een vaste prijs hanteert.
    Dat lijkt me in orde.
    Ik zou er misschien nog het volgende aan toevoegen:
    "Bij geen (extra) vermelding heeft de eventuele koper het recht om onder te bieden.

    Wat denk je?

  17. #167
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    daar heb ik geen idee van. Ik hoop dat Eric van Ballegoie daar een antwoord op heeft?
    Of misschien dat ze pas een PM krijgen met de "Koop / Verkoop, Ruil en Veiling" regels vanaf dat ze een post plaatsen in die subfora?
    Zo kan je voor elke eerste post in een bepaald onderdeel de gebruiker een gepaste PM sturen met de regels?

    Lijkt me mooi ... als dat technisch haalbaar is.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    - Vermeld daarnaast of het de vaste prijs of de vraagprijs is. Dat voorkomt dat er tegen je wil in wordt ondergeboden. Probeer waar mogelijk aan te geven waarom je liever een vaste prijs hanteert.
    Dat lijkt me in orde.
    Ik zou er misschien nog het volgende aan toevoegen:
    "Bij geen (extra) vermelding heeft de eventuele koper het recht om onder te bieden.

    Wat denk je?
    Ja is een goede. Ik zal het toevoegen.

    En over dat pm verhaal. Ik zal het weekend Eric er een mail over sturen of zoiets haalbaar is. Ik ga nu weer offline, want de studie roept erg hard op het moment. haha

    doeg!

  19. #169
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik ga nu weer offline, want de studie roept erg hard op het moment.
    Succes!

  20. #170

    Standaard

    Hallo, ik zit met een probleempje.

    Ik heb met Ajax een deal gemaakt voor een ruil: Ali <==> 40 Days And 40 Nights.

    Dit is al langer dan een week geleden, ik heb Ali opgestuurd maar 40 Days And 40 Nights nog niet gekregen.

    Via PM reageerd hij ook al niet en als die al reageert is het erg vaag

    We hebben de deal op zondag 20 april gemaakt.

    Nadat we deal gemaakt en gevraagd had wanneer hij hem zou opsturen kreeg ik deze PM:

    ik weet niet of ik em meteen kan opsturen want ik moet nog van die bubbeltjespak(je weet wel) kopen
    maar stuur em woensdag wel op


    Dus ik had hem ook woensdag opgestuurd.
    Op de 24e (donderdag) had ik hem ook een PM gestuurd of die Ali al had ontvangen en dat ik 40 Days And 40 Nights nog niet had ontvangen.

    Zo te zien had hij hem donderdag binnen want hij bood hem gelijk aan iemand anders aan.
    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.ph...ght=ali#471817

    Toen had ik hem de dag erna nog steeds niet en vroeg ik wanneer hij hem op de post gedaan had en vroeg ik om een plus, die had die wel gegeven.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ght=ali#473689

    En nu loop ik hem al een paar dagen te PM'en maar hij reageert gewoon niet

    En wat moet ik nu doen


    Groeten Remco

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    En wat moet ik nu doen
    Gewoon, hem een - geven :wink:

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    En wat moet ik nu doen
    Gewoon, hem een - geven :wink:
    Idd. Zelfs al zou hij hem nu nog opsturen (wat sterk te betwijfelen is) Dit is geen manier van zaken doen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  23. #173

    Standaard

    BAN

    of hij moet een overtuigende verklaring hebben ...

  24. #174
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Vraagje ...

    Is de "Nu Kopen"-regel in veilingen nog toegelaten?

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Vraagje ...

    Is de "Nu Kopen"-regel in veilingen nog toegelaten?
    ik ken die regel niet eens...

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •