Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 269 van 269 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Wie kan mij vertellen hoeveel verzendkosten het is om Psycho I-IV DVD Collection (dikte van doosje is ongeveer 2 standaard dvd doosjes) te versturen naar Belgie vanuit Nederland?

    Alvast heel erg bedankt!

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    Wie kan mij vertellen hoeveel verzendkosten het is om Psycho I-IV DVD Collection (dikte van doosje is ongeveer 2 standaard dvd doosjes) te versturen naar Belgie vanuit Nederland?

    Alvast heel erg bedankt!
    Bij http://www.tpgpost.nl kunnen ze je dat vast vertellen!

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    Wie kan mij vertellen hoeveel verzendkosten het is om Psycho I-IV DVD Collection (dikte van doosje is ongeveer 2 standaard dvd doosjes) te versturen naar Belgie vanuit Nederland?

    Alvast heel erg bedankt!
    dikte van 2 doosjes past precies in een bubbeltjes envelop en die past dan met een beetje proppen in de brievenbus. Je moet er dan 2,25 euro op doen en klaar is Kees!

  4. #254

    Standaard

    uhm vraagje?

    ik wil een box verzenden

    2 amaray waar dus een kartonnen box omheen zit...>

    denk bijv. aan de Schwarzenegger Box van de FRS: 6th Day + Last Action Hero en dan zit er een stevige kartonnen box omheen...> nou weegt dat niet bijz. veel...>waarschijnlijk 1,56 aan postzegels of 2,25

    maar mijn vraag is, stel dat de box NIET door de brievenbus kan (en dat kan die dus ook net niet) moet ik dan 5,50 aan verzendkosten betalen, omdat het er dus niet in past (max. 3,2 cm zijn) en dus als pakket moet verzenden...

    vind het nl. wel heel veel om die 5,50 te gaan betalen terwijl het maar om 2 dvd's gaan die zonder box 1,56 aan verzendkosten gaat kosten,

    iemand die dit weet, die bijv. soortgelijke box heeft verstuurd???

    alvast bedankt

    gr Johan

  5. #255

    Standaard

    klopt, alles wat niet past (dus ook als het net niet past) kost 5,50 minimaal.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    uhm vraagje?

    ik wil een box verzenden

    2 amaray waar dus een kartonnen box omheen zit...>

    denk bijv. aan de Schwarzenegger Box van de FRS: 6th Day + Last Action Hero en dan zit er een stevige kartonnen box omheen...> nou weegt dat niet bijz. veel...>waarschijnlijk 1,56 aan postzegels of 2,25

    maar mijn vraag is, stel dat de box NIET door de brievenbus kan (en dat kan die dus ook net niet) moet ik dan 5,50 aan verzendkosten betalen, omdat het er dus niet in past (max. 3,2 cm zijn) en dus als pakket moet verzenden...

    vind het nl. wel heel veel om die 5,50 te gaan betalen terwijl het maar om 2 dvd's gaan die zonder box 1,56 aan verzendkosten gaat kosten,

    iemand die dit weet, die bijv. soortgelijke box heeft verstuurd???

    alvast bedankt

    gr Johan
    Ejj Johan,
    Ik neem dan een extra grote enveloppe en leg ze naast elkaar en niet op elkaar. Het kan dan zondermeer in de brievenbus bij iemand. Een brievenbus in een deur is hoger dan die in een standaard brievenbus van de TPG. Of lever hem in op het postkantoor voor gefrankeerd en dan in de zak deponeren i.p.v. afgeven aan de balie.
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  7. #257

    Standaard

    @Laurens: Wat bedoel je met 'voor gefrankeerd' ? Dat zegt me niets.

  8. #258

    Standaard

    Hey Laurens,

    heb ik wel aan gedacht, dus de 2 dvd's naast elkaar, maar dan zit ik nog met die box, die er niet in past of niet?

    je kan de box ook niet platdrukken...>want dan gaat die stuk, denk dat ik gewoon als pakket moet verzenden...

    bedankt iig...>

    en fijne vakantie nog

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    @Laurens: Wat bedoel je met 'voor gefrankeerd' ? Dat zegt me niets.
    Van te voren frankeren...

    Of te wel thuis de zegels erop plakken...
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  10. #260

    Standaard

    oh ok, ik dacht al....

    dat doe ik idd ook altijd. werkt heel goed als het eigenlijk net niet past....gne gne

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    oh ok, ik dacht al....

    dat doe ik idd ook altijd. werkt heel goed als het eigenlijk net niet past....gne gne
    Die TPG bussen zijn inderdaad geen 3,2 cm hoog.
    Maar dat heeft een andere reden.
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    oh ok, ik dacht al....

    dat doe ik idd ook altijd. werkt heel goed als het eigenlijk net niet past....gne gne
    DUS:

    als ik van te voren WEL het juiste aantal aan postzegels frankeer qua gewicht, maar qua formaat dus eigenlijk NIET, kan je hem toch correct laten versturen, dmv het 'stoppen in een van de postzakken'...

    klopt dit?

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    oh ok, ik dacht al....

    dat doe ik idd ook altijd. werkt heel goed als het eigenlijk net niet past....gne gne
    DUS:

    als ik van te voren WEL het juiste aantal aan postzegels frankeer qua gewicht, maar qua formaat dus eigenlijk NIET, kan je hem toch correct laten versturen, dmv het 'stoppen in een van de postzakken'...

    klopt dit?
    CHeck even of die bij jezelf door de brievenbus past
    en dan kun je het proberen.
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  14. #264

  15. #265

    Standaard

    Even een schopje,

    kon het zo niet 1 2 3 vinden maar wat te doen als je een plusje hebt uitgedeeld maar daarna niets meer verneemd van de persoon waarmee je hebt getraded? (ging om een ruil, had ze verstuurt, en dvds ontvangen, ik heb geplust de andere persoon hoor ik niks meer van (2 x pmed)
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Even een schopje,

    kon het zo niet 1 2 3 vinden maar wat te doen als je een plusje hebt uitgedeeld maar daarna niets meer verneemd van de persoon waarmee je hebt getraded? (ging om een ruil, had ze verstuurt, en dvds ontvangen, ik heb geplust de andere persoon hoor ik niks meer van (2 x pmed)
    helemaal niets, gewoon ermee leren leven


  17. #267

    Standaard

    Voor alles zijn er regeltjes, behalve voor dat :P
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  18. #268

    Standaard

    Hmmm kan je die plus ook niet intrekken oid... Ga je uit van goed vertrouwen hoor je der niks meer van
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Hmmm kan je die plus ook niet intrekken oid... Ga je uit van goed vertrouwen hoor je der niks meer van
    Ach gewoon onthouden voor een volgende deal, niet iedereen is into de plussen....

    Zouden hooguit een tread kunnen maken met member die NIET plussen, zodat iedereen weet dat een deal met hun geen plusje op zal leveren.

    Zouden die mensen trouwens ook principeel niet minnen??
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •