Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 211 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011)

    Disney confirms return of Depp for new Pirates

    For the sake of sanity, we're compiling all of the Johnny Depp stories that have come out of Disney Studios' presentation at the Kodak Theatre earlier today including the previously unreported announcement that Depp would be returning as Captain Jack Sparrow for Pirates of the Caribbean 4, but first, he'll be reteaming with director Tim Burton to play the Mad Hatter in the motion-capture animated Alice in Wonderland and playing Tonto in The Lone Ranger. Obviously, Disney and Johnny Depp's next few years will be closely linked with these three projects in development.

    Below, you can find the two previous reports posted earlier today with links to the original stories for anyone who wants to continue commenting there:

    During Disney's preview today in Hollywood, the studio questioned who could possibly play the titular character in its upcoming feature The Lone Ranger.

    With that, Disney rolled out the USC marching band to come down and play the Ranger's theme song. This was followed by an appearance by Depp himself who took to the stage in full Captain Jack Sparrow attire...wearing The Lone Ranger's mask.

    According to our Disney reps, Depp is officially signed to play Tonto and not the Lone Ranger as initially implied.

    Comingsoon.net

  2. #2

    Standaard

    Johnny Depp strijkt 41 miljoen euro op

    Johnny Depp krijgt een slordige 41 miljoen euro voor het spelen van piraat Jack Sparrow in de vierde Pirates of the Caribbean. Nooit eerder streek een acteur in de filmwereld zoveel geld op voor één productie.

    De producenten hadden geen keus: zonder Depp immers geen vervolg op de winstgevende filmserie.

    Eerder dit jaar werd Will Smith door het zakentijdschrift Forbes uitgeroepen tot de meestverdienende acteur met 57 miljoen euro inkomsten in het bestek van een jaar.

    Met de nieuwe 'Pirates'-deal zal de teller bij Depp dit jaar op 93 miljoen euro eindigen.
    Zie http://www.ad.nl/cultuur/2672282/Joh...n_euro_op.html

    Niet slecht voor een acteur die zichzelf ooit "box-office poison" noemde. Ik vind het bizar veel geld, maar Depp is een van de weinige acteurs die ik het gun. Desondanks vind ik het trouwens wel jammer dat ze een vierde film gaan maken, want ik dacht dat ze nu wel klaar waren met deze serie.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zie http://www.ad.nl/cultuur/2672282/Joh...n_euro_op.html

    Niet slecht voor een acteur die zichzelf ooit "box-office poison" noemde. Ik vind het bizar veel geld, maar Depp is een van de weinige acteurs die ik het gun. Desondanks vind ik het trouwens wel jammer dat ze een vierde film gaan maken, want ik dacht dat ze nu wel klaar waren met deze serie.
    Deel 1 was erg goed, deel 2 weer wat minder, deel 3 vond ik ondanks de kritieken ook beter dan deel 2.

    Het is eigenlijk nog niet afgelopen...hij heeft een kaart van the fountain of youth .


    Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de x-man franchise, daar komt vast ook nog een 4de deel van...gezien het einde van deel 3...

    Ik ben overigens zeer benieuwd naar alice in wonderland van tim burton. dat kon nog wel eens een leuke film opleveren.

  4. #4

    Standaard

    Recordbedrag Depp voor Pirates 4

    [..]
    De eerste drie delen leverden productiebedrijf Disney ongeveer 1,9 miljard euro op. Orlando Bloom en Keira Knightley keren vermoedelijk niet terug in Pirates 4, stellen insiders.
    Dat zou toch wel jammer zijn eerlijk gezegd..

  5. #5

    Standaard

    Persoonlijk kijk ik best naar een 4e film uit. De 3e film vond ik een verbetering tegen over de ook wel vermakende 2e film.
    Ook zou ik het niet erg vinden als Knightley en Bloom er niet inzitten. Je hebt zowieso nog Depp en Rush die qua acteren een stuk beter zijn.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat zou toch wel jammer zijn eerlijk gezegd..

    mwoah ik zou het stukken erger gevonden hebben als Johnny Depp niet meer meedeed. Sterker nog dan zou ik de film waarschijnlijk zelfs links laten liggen. Dat Orlando Bloom misschien niet meedoet zal ik niet wakker om liggen. Hooguit om Keira
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #7

    Standaard

    LONDEN - Acteur Johnny Depp heeft het hoogste voorschot uit de filmgeschiedenis ontvangen voor zijn rol in de vierde Pirates Of The Caribbean-film.

    Depp ontvangt ongeveer 40 miljoen euro voor de rol van de flamboyante zeerover Jack Sparrow, meldden Britse media maandag.
    Het record was voorheen in handen van acteur Tom Hanks, die een voorschot van ongeveer 21 miljoen euro in zijn zak mocht steken voor zijn rol in de film Angels And Demons, het vervolg op de hitfilm The Da Vinci Code.

    91 miljoen


    De vierde Pirates-film maakt Depp de bestbetaalde acteur in Hollywood. De acteur heeft in een jaar tijd ongeveer 91 miljoen euro op zijn rekening mogen bijschrijven.
    Depp speelde al drie keer de rol van de piratenkapitein. De eerste drie delen leverden productiebedrijf Disney ongeveer 1,9 miljard euro op. Orlando Bloom en Keira Knightley keren vermoedelijk niet terug in Pirates 4, stellen insiders.
    Orlando en Keira komen dus inderdaad waarschijnlijk niet meer terug. Vind dat zelf niet een heel groot probleem.

  8. #8

    Standaard

    Weet je... wat mij betreft maken ze een hele film om die scene uit deel 3 in de woestijn met die krabben die de boot optillen. Briljante scene vinnik dat!

    Deel1 en 3 staken inderdaad met kop en schouders boven 2 uit. Met de top toch bij 1. Maar alledrie ZEER vermakelijke kost voor op de zondagmiddag.

  9. #9

    Standaard

    Zou het toch wel erg jammer vinden als Keira niet meer te zien zal zijn in het vierde deel...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat zou toch wel jammer zijn eerlijk gezegd..
    Gezien het einde van deel 3 is alles mogelijk. Het is dus niet echt noodzakelijk dat Bloom en Knightley terugkeren. Het is zelfs waarschijnlijker dat rush er wel in zal zitten, refererend aan het einde van deel 3.
    Laatst aangepast door hstadman : 07-10-2008 om 12:03

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Zou het toch wel erg jammer vinden als Keira niet meer te zien zal zijn in het vierde deel...
    Mwoah, ik vond haar maar irritant de laatste twee delen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    maar het was toch ook het idee dat de film voor deze eerste drie zou afspelen. Dus in dat geval zou het wel logisch zijn dat orlando en keira niet meer mee doen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tesssam Bekijk bericht
    maar het was toch ook het idee dat de film voor deze eerste drie zou afspelen. Dus in dat geval zou het wel logisch zijn dat orlando en keira niet meer mee doen.
    In dat geval wel ja...

  14. #14

    Standaard

    Dus ze borduren niet verder op de zoektocht naar de fountain of youth?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dus ze borduren niet verder op de zoektocht naar de fountain of youth?
    Als jack onsterfelijk wil worden zal hij er toch naar op zoek moeten! Gezien het bootje op het eind van deel 3 leek het wel of we weer bij het begin van deel 1 waren beland en kunnen ze dus beginnen met een verhaal van voor de delen 1, 2 en 3!

  16. #16

    Standaard

    ik dacht dat ze juist de verhalen van jack wouden verfilmen over het veroveren van een fort zonder een kogel te vuren. Zou denk ik wel leuk zijn. Dan krijgt het denk ik ook weer een beetje meer de sfeer van de eerste film. Waar nog niet echt monsters in voorkwamen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tesssam Bekijk bericht
    ik dacht dat ze juist de verhalen van jack wouden verfilmen over het veroveren van een fort zonder een kogel te vuren. Zou denk ik wel leuk zijn. Dan krijgt het denk ik ook weer een beetje meer de sfeer van de eerste film. Waar nog niet echt monsters in voorkwamen.
    DAT is voor deel 1... in deel 1 komt jack in het zinkend bootje aan, waarmee hij uit deel 3 is vertrokken...... het leek wel of je in deel 2 en 3 juist in de tijd terugkeert, in plaats van in de tijd vooruit.
    Laatst aangepast door hstadman : 07-10-2008 om 12:52

  18. #18

    Standaard

    ja nee oke, maar die verhalen wilden ze dus gaan verfilmen dacht ik. Maar dan is het dus niet echt een prequel omdat het eigenlijk dus na deel 3 gebeurd maar voor deel 1.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tesssam Bekijk bericht
    ja nee oke, maar die verhalen wilden ze dus gaan verfilmen dacht ik. Maar dan is het dus niet echt een prequel omdat het eigenlijk dus na deel 3 gebeurd maar voor deel 1.
    dus als deel 4 stra klaar is en je gaat ze alle 4 kijken kom je eigenlijk in een vicieuze cirkel terecht .

  20. #20

    Standaard

    nou is natuurlijk geniaal bedacht. kunnen ze de films ieder jaar weer opnieuw uitbrengen. Alleen heten ze dan "The Pirates of the Carribean, Return of the curse of the blackpearl" , "The Pirates of the Carribean, Will's chest" en "The Pirates of the Carribean, At the end of the world again" en dan zijn we weer 3 jaar verder.

  21. #21

    Standaard

    Als Orlando Bloom en Keira Knightley niet terugkeren kan het misschien nog iets worden. Ze zullen ook wel met een beter verhaal moeten komen als in de 2 eerdere sequels.

  22. #22

    Standaard

    Ik zie eigenlijk meer in een prequel trilogie dan in sequels...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Dat zou inderdaad ook een interessante optie zijn

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik zie eigenlijk meer in een prequel trilogie dan in sequels...
    Dat betekend inderdaad dat je niets meer van doen hebt met de hoofdpersonen van de eerste 3 delen, behoudens jack en zijn scheepsmaat en natuurlijk Geoffrey Rush, de muitende stuurman...Zo kun je met een schone lei beginnen...Zou wel verstandig zijn.
    Laatst aangepast door hstadman : 07-10-2008 om 23:39

  25. #25

    Standaard

    Het zou dan inderdaad kunnen eindigen met Jack die wordt achtergelaten door zijn crew en zijn crew die vervloekt raakt. Dan is de cirkel weer rond.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •