Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.

Discussie: Stargate Banner...

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Er komt een aangepast banner, waarbij de trailer niet automatisch start maar pas nadat je zelf op de play hebt gedrukt.
    Netjes hoor!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #27

    Standaard

    Ik heb persoonlijk geen probleem met banners o.i.d. maar ik wer zelf met twee 24 inch schermen waardoor het dus een rotklus is eigenlijk om de banner uit te schakelen als de site op het ene scherm wordt geladen en ik ondertussen wat werk doe op het andere scherm. Ik schrik me rot van de herrie, natuurlijk zijn banners belangrijk en heb ik daar ook volkomen begrip voor maar zorg dan dat het geluid uit staat bij het afspelen of laat dan dus de banner wachten met afspelen tot er op play wordt gedrukt (waarvan wordt gezegd dat het komt maar misschien had men aan deze ergenis kunnen denken voordat men het plaatste),verder hebben veel sites die banners hebben met bewegend beeld en geluid dat het beeld wel beweegt maar dat de bezoekers zelf het geluid aan moeten zetten.
    Maar deze advertentie is wel heel erg oldschool , ach, we zijn uiteindelijk (bijna) allemaal Nederlanders en dus moeten we klagen .
    Ikran is not horse!

  3. #28

    Standaard

    Leuk om te lezen wat een banner allemaal te weeg brengt. Ook ik heb niets tegen banners en ik begrijp het belang maar ik schrik me elke keer weer de pleuris als ik dvd.nl start maar goed. Iedereen van de redaktie ga zo door met de site....

  4. #29

    Standaard

    Heb er zelf geen last van. Het forum zelf is mijn startpagina, dus ik sla de homepage altijd over. Kan me de irritatie wel enigzins voorstellen, want het geluid staat inderdaad aardig hard.
    Kudo's dat er een aangepaste banner komt!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Leuk om te lezen wat een banner allemaal te weeg brengt. Ook ik heb niets tegen banners en ik begrijp het belang maar ik schrik me elke keer weer de pleuris als ik dvd.nl start maar goed. Iedereen van de redaktie ga zo door met de site....
    Idem hier.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #31

    Standaard

    Nog niet opgelost?....

    verder volgend probleem dat bij het laden van de mainpage IE 7.0.5730.11 regelmatig vastloopt... vermoedelijk door de banner?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Nog niet opgelost?....

    verder volgend probleem dat bij het laden van de mainpage IE 7.0.5730.11 regelmatig vastloopt... vermoedelijk door de banner?
    Zou kunnen, ik heb de afgelopen dagen het probleem dat IE een probleem geeft en afsluit.
    Heb alleen geen idee waar dit vandaan komt.

  8. #33

    Standaard

    Ik hoor geen muziek bij die banner meer, dus ik denk dat dat opgelost is. De browser loopt bij mij ook vast. Gebruik IE 7 en zodra ik de banner raakt (niet als die banner al geladen is) krijg ik de bekende Windows foutmelding.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #34

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem. Vervelend dat deze banner zoveel problemen geeft. Eerst het geluid en nu de crash. Het probleem is gemeld en in onderzoek.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb ook problemen met IE 7. Ik dacht dat het iets te maken had met de recente installatie van Service Pack 3, maar het kan dus goed zijn dat het aan de banner ligt.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Ik heb hetzelfde probleem. Vervelend dat deze banner zoveel problemen geeft. Eerst het geluid en nu de crash. Het probleem is gemeld en in onderzoek.
    Kan gebeuren... ben blij dat er zo snel actie ondernomen wordt
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #37

    Standaard

    Ook hier probs met IE7 sinds vandaag (crashed) wanneer de startpagina bezocht wordt.
    Ik draai op XP Pro met SP2.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  13. #38

    Standaard

    Wil ff kwijt dat ik het tof vind dat het geluid van die banner was opgelost. Ook ik schrok mij iedere keer weer de pleuris als ik een muziekje op had staan. Kwam er ff keihard die reclame doorheen haha.

    Hier overigens met FF3 geen problemen met vastlopers gehad

  14. #39

    Standaard

    Nu staat er bovenaan deze site een banner van Firefly
    Anyone promoting Firefly is my friend...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •