De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: The Mentalist

  1. #1

    Standaard The Mentalist

    Heb net de pilot gekeken en dit kan een hele goede spannende serie worden

    http://www.imdb.com/title/tt1196946/

    he Mentalist is a CBS police drama television series which debuted on September 23, 2008 on CBS.[1]
    Starring Golden Globe Award nominee Simon Baker as Patrick Jane, an independent consultant with the California Bureau of Investigation (CBI), who has a remarkable track record for solving serious crimes by using his razor sharp skills of observation. Within the Bureau, Jane is notorious for his blatant lack of protocol and his semi-celebrity past as a psychic medium, whose paranormal abilities he now admits he feigned. Jane's role in cracking a series of tough high-profile cases is greatly valued by his fellow agents. However, no-nonsense Senior Agent Teresa Lisbon openly resists having Jane in her unit and alternates between reluctantly acknowledging Jane's usefulness and blasting him for his theatrics, narcissism and dangerous lack of boundaries. Lisbon's team includes agents Kimball Cho, Wayne Rigsby and rookie member Grace Van Pelt, who all think Jane's a loose cannon but admire his charm and knack for clearing cases.
    The pilot episode had an audience of 15.6 million viewers in its first airing, and 7.8 million in a re-airing three days later. It also introduced some of Jane's backstory, indicating that his wife and daughter had been murdered five years before the series began by a serial killer known as "Red John."



    Laatst aangepast door Steve Muller : 01-10-2008 om 12:39

  2. #2

    Standaard

    Vandaag de pilot gezien en het was best een leuke serie. Ga het even volgen om te kijken of het mijn aandacht vast kan houden. Vond het een beetje weg hebben van het profilen in criminal minds hoe hij de mensen beschreef.

  3. #3

    Standaard

    Net ook aflevering 2 bekeken en het is geen doorlopend verhaal helaas maar moet zeggen dat Simon Baker een erg sterke rol neerzet

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    zojuist de pilot gezien en ziet er veel belovend uit op naar aflevering 2

  5. #5

    Standaard

    deze begint geloof ik 1 jan op sbs6

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Nu tot aflevering 9 gekeken via andere wegen. Zeer goede serie die per aflevering beter wordt en nu maar hopen dat het niet bij 1 season blijft.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Nu tot aflevering 9 gekeken via andere wegen. Zeer goede serie die per aflevering beter wordt en nu maar hopen dat het niet bij 1 season blijft.
    das meestal wel zo, met de series die sbs aankoopt helaas...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  8. #8

    Standaard

    The Mentalist is de best bekeken nieuwe show in de VS, dus zou sterk zijn moest die al na 1 seizoen gecancelled worden. Heb er zelf nog niets van gezien, maar ik vond Simon Baker wel al leuk in The Guardian dus zal hier ook wel eens ooit aan beginnen.

  9. #9

    Standaard

    heb de eerste 2 afleveringen op SBS 6 gekeken....daarna gelijk nog een aantal gedownload. Naar mijn mening een redlijk sterke serie die zeker potentie heeft

  10. #10

    Standaard

    Heb het ook vorige week gezien en het smaakt naar meer. :smile:
    1e aflevering vond ik erg goed en de 2e iets minder maar nog wel vermakelijk
    (rock, paper, sissors ).
    Vrees dat dit vaste stek wordt voor op de donderdag.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #11

    Standaard

    Wat een matige serie dit zeg. zogenaamd een hitserie in amerika. Het is niet meer dan de zoveelste van hetzelfde soort. Jammer...

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Inmiddels aflvering 14 gezien helaas begint de serie zijn charme te verliezen veel van het zelfde. Ben inmiddels maar begonnen met de serie lie to me.

  13. #13

    Standaard

    Ik kijk het alleen maar om de hoofdrol speler, een paar afleveringen zijn echt geweldig ( Poker aflevering). Sommige zijn echter weer om te huilen..


  14. #14

    Standaard

    another crime procedural.


    hoe origineel.
    en de term hitserie wil zeker niets zeggen over kwaliteit in dit geval vind ik. massa publiek, maar origineel kun je het niet noemen.

  15. #15

    Standaard

    Echt origineel is `ie niet nee. Maar toch zeker wel vermakelijk.

  16. #16

    Standaard ...

    Niet bijster origineel. Maar toch wel leuk als je na een vermoeiende dag iets ontspannends wil zien waar je niet hoeft bij na te denken.

  17. #17

    Standaard

    Inmiddels het eerste seizoen achter de rug en heb me toch wel goed vermaakt bij deze serie.
    Zitten een paar sterke afleveringen en afleveringen met een vrij hoog "yeah right" gehalte tussen.
    Maar dankzij Baker, de humor en de rode draad rond Red John blijft het nog boeiend om te volgen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #18

    Standaard

    Volg deze serie op televisie (ja, met reclames en al tussendoor).
    leuke serie met een goede Simon Baker (was al erg goed in The Guardian)

  19. #19

    Standaard

    Heerlijk einde van het 3e seizoen. De eindscene met was vrij intens en ben blij met de uitwerking.

    Ben benieuwd wat seizoen 4 zal gaan brengen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #20

    Standaard

    Tip: nu seizoen 1 blu-ray met nl-ot bij amazon.fr voor €9,80 + verzendkosten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Upje na een half jaar!

    Ben met deze serie begonnen en ondanks dat ik geen fan ben van series die geen doorlopend verhaal hebben, is dit best ok.

    Vooral door het karakter van Simon Baker. Erg loveable en zeer ad-rem en scherp. Een erg goede rol ook.

    Hoop wel dat de serie wat meer met een overkoepelend verhaal gaat doen (Red John) want anders is het wel een beetje hetzelfde allemaal
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoop wel dat de serie wat meer met een overkoepelend verhaal gaat doen (Red John) want anders is het wel een beetje hetzelfde allemaal
    Ben ergens halverwege seizoen drie afgehaakt, de Red John zaak was nog steeds gaande.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #23

    Standaard

    Heb de laatste aflevering niet opgenomen, want her en der stond vermeld dat seizoen 4 herhaald zou worden. Dus mooi van niet, ze gaan gewoon door met seizoen 6.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •