Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    kan me geen f*ck schelen, ik koop toch alleen met R2NL dvd's/.blu ray';s of regiovrije discs' mijn ps3 is uiteraard niet regiovrij en 't boeid me helemaal niks.
    Je zou het ook niet prettig vinden wanneer je de bijv. de US Fox titels zou kunnen afspelen in je PS3? Kan heel veel geld schelen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je zou het ook niet prettig vinden wanneer je de bijv. de US Fox titels zou kunnen afspelen in je PS3? Kan heel veel geld schelen...

    nee, want ik heb als eis Nederlandse ondertitels.

  3. #53

    Standaard

    Waarom worden mijn berichten verwijderd, ik vraag of iemand me wilt helpen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Waarom worden mijn berichten verwijderd, ik vraag of iemand me wilt helpen.
    Omdat je het ook op een normale manier kunt vragen, bovendien heb je je hulpvraag hierboven al gesteld, en daar zijn de nodige reacties opgekomen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Omdat je het ook op een normale manier kunt vragen, bovendien heb je je hulpvraag hierboven al gesteld, en daar zijn de nodige reacties opgekomen.
    Ja, en reacties waar ik niet tegen kan zijn deze:

    Dan koop je toch een regio vrije dvd-speler?

    Die jij o.a. plaats. Dus verwijder dat nu onmiddelijk uit je bericht, want ik heb moeite met zulke berichten. Denk aan je mede-forumers.

  6. #56

    Standaard

    Heren, het oorspronkelijke onderwerp is al lang uit het zicht.
    Een handleiding regiovrij maken van een speler van merk x kun je op andere plekken van internet vinden. Het toepassen van hacks is voor eigen risico en nooit aan te bevelen als je er geen ervaring mee hebt. Heb je persoonlijke problemen met een DVD speler en het regiovrij maken ervan, richt je dan tot je leverancier of handel dit via PM af. Niet via dit forum en al helemaal geen verwijten gaan maken dat anderen je niet willen helpen.

    Deze topic gaat op slot.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 01-10-2008 om 15:07

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •