Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je hebt zeker op 1 gedrukt op het laatst ipv op 9?

    Nu speelt ie alleen nog maar regio 1. Gewoon de procedure herhalen en nu eindigen met een 9 voor regiovrij.
    Dan lukt het nog steeds niet. Heb ik al paar keer geprobeerd.
    Want dan komt er niet in beeld dat je regio codes kan wijzigen, mijn dvd-speler is nu dus kappot?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Dan lukt het nog steeds niet. Heb ik al paar keer geprobeerd.
    Want dan komt er niet in beeld dat je regio codes kan wijzigen, mijn dvd-speler is nu dus kappot?
    dat komt ook niet in beeld, je ziet alleen een cijfer verschijnen. Ik heb ook een samsung op deze manier regiovrij gemaakt en dat werkt gewoon perfect. Gewoon goed de instructies lezen, dat moet meer dan voldoende zijn. Volgens mij moet je nog wel de speler even aan een uit zetten.
    Laatst aangepast door DanielC : 30-09-2008 om 21:12

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    In welke vorm is dat eigenlijk zichtbaar? Ik zie zelf het verschil namelijk nooit zo...
    nou ... de films spelen veel sneller af. De stemmen van de acteur en actrices zijn hoger, en de muziek komt ook niet overeen met de originele muziek. Het klinkt net alsof het allemaal net een toonhoogte hoger is. Ik merk het niet bij alle dvd's, maar het is wel de reden dat bijna alle muziek-dvd's NTSC zijn ipv PAL.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    dat komt ook niet in beeld, je ziet alleen een cijfer verschijnen. Ik heb ook een samsung op deze manier regiovrij gemaakt en dat werkt gewoon perfect. Gewoon goed de instructies lezen, dat moet meer dan voldoende zijn.
    Ja dat bedoel ik. De 1e keer kwam er een cijfer nu niet meer...

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Mijn eerste speler was een regio 2 speler, simpelweg omdat ik niet beter wist. Nu zijn nagenoeg alle dvd's die ik koop regio 1, een enkele keer regio 3 of 4. De meeste films die ik wil zien (o.a. classics, Europese films, Russische films) komen hier niet uit of in slechtere versie's. Regiovrij is dus onmisbaar voor mij.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ja dat bedoel ik. De 1e keer kwam er een cijfer nu niet meer...
    Ik meen me te herinneren dat je bij dit soort hacks geen disc's in de speler moet hebben. En bij stap 8 moet je natuurlijk niet eerst een 1, dan een 2 etc indrukken. Bij stap 8 gewoon direct 9 indrukken. Veel succes!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ik meen me te herinneren dat je bij dit soort hacks geen disc's in de speler moet hebben. En bij stap 8 moet je natuurlijk niet eerst een 1, dan een 2 etc indrukken. Bij stap 8 gewoon direct 9 indrukken. Veel succes!
    Ja, er zit geen disc in als ik de stappen uitvoer. De 1e keer deed ik wel eerst 1, dan 2 etc. Maar hierna doe ik heel de tijd na 8 meteen 9 indrukken. Werkt niet.
    Handleiding heb ik niet meer, dvd-speler is al meer dan 2 jaar oud...

  8. #33

    Standaard

    Speler al aan en uit gezet voor je het opnieuw probeerde?

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik ken de hack en de dvd-speler niet, maar bij één van mijn spelers moet ik voor regiovrij een 0 intoetsen ipv een 9. Heb je dat al geprobeerd?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Speler al aan en uit gezet voor je het opnieuw probeerde?
    Ja, maar ik ga het nog 1x proberen. En dan met 0 intoetsen. Anders kan ik hem wel weggooien denk..

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ja, maar ik ga het nog 1x proberen. En dan met 0 intoetsen. Anders kan ik hem wel weggooien denk..
    haha... je kunt een dvd-speler niet om zeep helpen door op een paar knopjes te drukken hoor

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Probeer anders ook even om de stekker er even uit te halen. Sommige spelers kan je wel uitzetten met je remote, maar blijven op standby staan en onthouden dus de laatst gekozen menu-instelling op die manier. Met de stekker er even uit zet je hem pas echt uit.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ja, maar ik ga het nog 1x proberen. En dan met 0 intoetsen. Anders kan ik hem wel weggooien denk..
    0 intoetsen kan inderdaad wellicht nog werken.

  14. #39

    Standaard

    Als ik de dvd uit doe en dan weer aan zonder dat er een disc in zit, zonder op menu te drukken, verschijnt er een zwart scherm waarop dit staat: PR02
    Iets in die vorm. Als ik ok druk en er een R2 disc in stop dan doet hij het niet en moet ik de Regio code van de disc controleren...
    Ook als ik na de verschijning van PR02 op 9 druk of op 0 druk of daarna op menu en de procedure herhaal dan nog spelen de dvd's niet af.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Probeer anders ook even om de stekker er even uit te halen. Sommige spelers kan je wel uitzetten met je remote, maar blijven op standby staan en onthouden dus de laatst gekozen menu-instelling op die manier. Met de stekker er even uit zet je hem pas echt uit.
    Ook gedaan, helpt ook niet...

  16. #41

    Standaard

    Je hebt hem uit en aangezet en vervolgens dit gedaan met ipv 9 een 0 getoetst?:

    . Press the Menu button on your remote control
    2. Press the 5 button on your remote control
    3. Press the 7 button on your remote control
    4. Press the 5 button on your remote control
    5. Press the 3 button on your remote control
    6. Press the 8 button on your remote control
    7. The currently selected region will be indicated on the TV.
    8. Press the 1 button on your remote control for region 1, the 2 button for region 2, and so on, or the 9 button for multi-region playback
    9. Press the Menu button on your remote control
    10. Press the Menu button on your remote control

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Waarschijnlijk heb je hem de eerste keer gezet in regio 1. Om een regio 1 om te zetten moet je niet de cijfers 5, 7, 5, 3, 8 gebruiken in stappen 2 t/m 6, maar 2,9,3,3,4. Daarna moet je dus niet weer allerlei getallen intoetsen bij stap 8, maar gewoon de 9 indrukken.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb je hem de eerste keer gezet in regio 1. Om een regio 1 om te zetten moet je niet de cijfers 5, 7, 5, 3, 8 gebruiken in stappen 2 t/m 6, maar 2,9,3,3,4. Daarna moet je dus niet weer allerlei getallen intoetsen bij stap 8, maar gewoon de 9 indrukken.
    Lukt ook niet..

  19. #44

    Standaard

    Tja, mijn dvd-speler is nu dus gewoon naar de klote...
    Laatst aangepast door wo2-freak : 30-09-2008 om 22:23

  20. #45

    Standaard

    Naja als hij echt niet meer werkt is het een mooie gelegenheid om een regiovrije te kopen
    Laatst aangepast door tesssam : 01-10-2008 om 09:32

  21. #46

    Standaard

    ik wacht nog even met knopjes indrukken op mijn dvd speler dan

    betekent het regiovrij maken overigens dat je garantie vervalt of is dat onzin? ik neem aan dat je hem weer gewoon terug kunt zetten naar regio 2 ook?


    btw, kan dit regio vrij maken ook met de samsung BP p1400 blu ray? Ik wil in elk geval reguliere dvd's kunnen afspelen met andere codes, blu ray met andere codes hoeft niet perse
    Laatst aangepast door monco76 : 01-10-2008 om 08:53

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Tja, mijn dvd-speler is nu dus gewoon naar de klote...
    - Zoek je speler eens op op videohelp.com en kijk of je daar een oplossing vind of probeer het misschien daar eens op het forum. Waarschijnlijk moet je nu een andere reeks nummers invoeren om van regio 1 naar regiovrij te gaan, zoals hierboven al is aangegeven.

    - Zoek de handleiding op op de site van Samsung. Waarschijnlijk kun je het apparaat wel resetten

    In het allerslechtste geval staat ie nu definitief op regio 1, maar dan nog zou ik de speler niet weggooien, je hebt er alleen nog 1 nodig voor regio 2....
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #48

    Standaard

    nu nog een code om m'n PS3 regio vrij te kunnen maken.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  24. #49

    Standaard

    kan me geen f*ck schelen, ik koop toch alleen met R2NL dvd's/.blu ray';s of regiovrije discs' mijn ps3 is uiteraard niet regiovrij en 't boeid me helemaal niks.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    kan me geen f*ck schelen, ik koop toch alleen met R2NL dvd's/.blu ray';s of regiovrije discs' mijn ps3 is uiteraard niet regiovrij en 't boeid me helemaal niks.
    Als de dvd/blu-ray schijfjes regiovrij zijn is dat voor mij al voldoende genoeg,mits vaker met NL ondertiteling erin zitten.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •