Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 322 worden weergegeven.
  1. #201
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Deze.

    http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED65E6V-oled-tv

    De G6 is het signature model, maar qua beeldkwaliteit is er geen verschil. Alleen design en sound bar. Waar ik die laatste toch niet gebruik en zelfs kolossaal vind. Alleen mooi als je de opklapbare voet gebruikt. Ik hang hem aan de muur en vind de sound bar juist het minst mooie aan de tv.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #202

    Standaard

    Ohh okee
    wel de mooiste van oled

    Wanneer verwacht je hem claudio


    mvrg
    raynen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  3. #203
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Ohh okee
    wel de mooiste van oled

    Wanneer verwacht je hem claudio


    mvrg
    raynen
    Zoals de doorgehakte knoop begon, volgende week zaterdag.


    Het was best een aparte manier van kopen en onderhandelen. Het begon met een mailtje uit het niets op zondagnacht, omdat ik wel eens wou zien of ik 200 of 300 Euro voor mijn huidige tv kreeg. Die insteek had ik echt. Natuurlijk weet ik dat mijn huidige scherm ook erg goed is, maar een tweedehands plasma die toch wel te boek staan als storing- en blobgevoelig, last van inbranden zou kunnen hebben en misschien wel heel veel branduren? Maar toen maandagochtend - letterlijk enkele uren later - een bedrag van variable four digits kwam, brak er iets. Dat zag ik nooit aankomen!

    Vervolgens stond er bij dat bod een 06-nummer en bel of whatsapp maar bij vragen. Na een bekoelende maandag en weinig geduld werd dat vandaag whatsapp. Over korte lijntjes gesproken. Stel een vraag en direct een antwoord. Het kostte maar een paar berichtjes om helderheid te verschaffen en via whatsapp verder geregeld. Zo 2016 en alles. Vooralsnog best apart dit, maar wel heel verfrissend, effectief en snel. Ik heb niet zoveel andere webwinkels gezien die je tv willen inruilen of de LG hadden, maar alles voelde ook goed. Normaal koop ik in de winkel. Nu voelt dat eigenlijk allemaal als 'a big waste of time', gek genoeg.

    Maar lofzang is voor na de daad...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #204

    Standaard

    Ohh netjes,

    Ik hoop dat hij je bevalt,
    Heb je hem zelf al in actie gezien, met 4k hdr films
    of alleen wat ze in de winkel draaien.

    ben benieuwd naar jouw bevindingen
    (deze staat wel op mijn lijstje)

    Mvrg,
    RAymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #205
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Congrats Claudio...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #206
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb momenteel
    dan ook meer respect voor LG dan voor Samsung die denkt dat zij de consument
    kromme TV's zonder 3D kan opdringen en UHD zonder 3D.... daaaag Sammy.
    Trouwens, ik denk dat enigszins onderbewust dit ook wel meespeelde. Het nieuws dat 3D uit gefaseerd werd. Tja, als dingen dan samenkomen als potentiele vervanger, kan het snel gaan. Eisen waren simpel: plat - nee echt! Krom? Serieus! -, OLED, 3D, relatief bugvrij en als toetje 4K en HDR, Dolby Vision zal verder alleen dienen om mee te pronken, denk ik... Maar goed, d's ook functioneel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #207

    Standaard

    Mooi ding, grats.

    Is het beeld ook ontspiegeld?

    Helaas voor mij wat te klein, ander had ik er ook 1 besteld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Deze.

    http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED65E6V-oled-tv

    De G6 is het signature model, maar qua beeldkwaliteit is er geen verschil. Alleen design en sound bar. Waar ik die laatste toch niet gebruik en zelfs kolossaal vind. Alleen mooi als je de opklapbare voet gebruikt. Ik hang hem aan de muur en vind de sound bar juist het minst mooie aan de tv.
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #208

    Standaard

    ik heb al iets van een antwoord gevonden

    http://www.hdtvtest.co.uk/news/oled5...1604274285.htm
    Laatst aangepast door Hombre : 26-05-2016 om 16:15
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #209
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn droom was altijd groter, veel groter. Maar dat is om nog wat te wensen over te laten. Als ik later groot ben.

    Die review kon ik inderdaad.

    This is a stunning, stunning TV. Yes I said stunning twice.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #210

    Standaard

    Yep. Stunning, maar wel na een flinke calibiratie.
    Dus je hoeft je niet te vervelen ...

    Deze is ook leuk, maar niet schrikken om wat die Koreaanse schone met je Tv kan doen als er geen glasplaat voor zit
    https://www.youtube.com/watch?v=0h1MgIWLG1U


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn droom was altijd groter, veel groter. Maar dat is om nog wat te wensen over te laten. Als ik later groot ben.

    Die review kon ik inderdaad.

    This is a stunning, stunning TV. Yes I said stunning twice.
    Laatst aangepast door Hombre : 26-05-2016 om 16:18
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #211

    Standaard

    Ohja, je hebt natuurlijk nog het vooruitzicht om 1K extra uit tegeven
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Yep. Stunning, maar wel na een flinke calibiratie.
    Dus je hoeft je niet te vervelen ...

    Deze is ook leuk, maar niet schrikken om wat die Koreaanse schone met je Tv kan doen als er geen glasplaat voor zit
    https://www.youtube.com/watch?v=0h1MgIWLG1U
    Ja, je mag wel even aan de slag als de instellingen zijn zoals de G6 die ik vandaag bij MM zag......het was zeg maar wat te fel ingesteld ; gras leek wel licht te geven. Maar 1 van de leukste dingen van een nieuwe tv is het lekker tweaken met de instellingen.

  13. #213
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, heel leuk om eeen nieuwe tv te kopen, maar ook gelijk een hoop gedoe. A.B.weer aanpassen en configureren. Een paar weken van instellen, onrust en uiteindelijk vrede en genieten. Bij mij geldt wel altijd dat als WYSIWYG goed is, ik minder de behoefte heb het uiterste uit de kan te halen. Maar ff werk zal het wel zijn. I'm counting on it.

    En als het dan relatief perfect is zijn er heel wat titels die ik graag wel weer eens wil bekijken. Ik heb namelijk een ik-zie-de-cinemascopebalken-fobie.
    Genoeg zwarte latjes gemaakt. Recentelijk niet meer hoor, bijna niet nodig, maar ik denk dat ik straks dan effect weer helemaal terug heb. Ben ook benieuwd wat de zwartwaarde voor 3D gaan doen, want daar verwacht ik veel voordeel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #214

    Standaard

    ja zwarter dan de oled krijg je ze niet denk ik zo.

    Las ook dat de kleuren gewoon weg fenomenaal zijn.

    Vindt het ook een (misschien wel de mooiste) tv kwa design.

    Heb je er een speciale beugel voor, of past elke muur beugel

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #215
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is een Vesa 400 standaard, dus bijna alles past, maar ik heb wel een Vogel thinbeugel erbij geregeld. Nu heb ik dat ook, maar die vond ik toch wat kwetsbaar. Met zo'n tv moet je niet sollen. De pana had ook lucht nodig, dus daar had ik wat afstandsbewaarders tussen gezet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #216

    Standaard

    Kreeg gisteren een whatsappie.... je bent niet meer de enige met
    deze fraaie TV die je al trots vermeld hebt in je apparaten lijstje

    Berichtje luidde iets in de trand van;

    Fuck.... heb ik toch dezelfde TV besteld die Claudio ook besteld heeft...

    Berichtje komt van een vreselijk moeilijk figuur als het kwaliteit betreft,
    moet niet iets zien dat er niet hoort en dan is het mis, gaat nu dus ook
    voor het best mogelijke wat de huidige techniek ons nu kan geven.
    Gaat zelfs een maatje kleiner heb ik begrepen, had toch eerst een
    dikke meer dan 70inch TV en gaat nu voor de hoogst mogelijk kwaliteit
    in 65 inch.

    Eén van zijn BR spelers, ik dacht de Onkyo, heeft ook het veld moeten
    ruimen voor de Oppo 101 zoals al eerder gemeld, ja dat manneke
    gaat voor het beste

    Mag je 1x raden over wie ik het heb, is zijn ww kwijt en kan even niet
    meer posten op het forum, maar mocht het wel melden van de man
    met de kleur.....

    Ben benieuwd naar je review, dan weet ik al een beetje waar ik rekening
    mee kan houden als ik hem en de familie en speelkameraadje voor ons
    hondenkind ga bezoeken, dit ligt in de planning voor over een paar maandjes
    Have fun and enjoy your collection

  17. #217
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Begint het met een J?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Begint het met een J?


    Yep, helemaal goed
    Have fun and enjoy your collection

  19. #219
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die heb net zoals ik ook nooit geen rust in z'n donder.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #220

    Standaard

    Mooie tv heb je gekocht,
    Slaap je nog wel, wachten duurt zo lang.

  21. #221
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb in jouw topic al gereageerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #222

    Standaard

    He claudio,
    Ik kan weinig vinden over het inbranden.
    Moet je het nu laten inspelen of kun je meteen films gaan bekijken met het 2.35 formaat.

    Heb een paar recensies gevonden maar die wisselen nogal.
    Ik gebruik hem dus niet voor tv kijken maar puur voor films.

  23. #223
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Weet je wat het is?

    Van al mijn tv's heb ik er nul komma nul laten inspelen. Van inbranden op ongelijke verlichting van het scherm heb ik nooit last gehad. En ik heb in de verschillende vertrekken - heb ook nog twee verwende Kids. - er meer dan genoeg versleten. Daarnaast heb ik een tv nooit langer dan maximaal 4 jaar of zo gehad. Zeker in de woonkamer. Maar daar wordt ook tv op gekeken, dit bericht ingetikt, gegamed en films gekeken. Onze OLED heeft wel een aantal features die het beperken. Zo schijnt het scherm heel geleidelijk de intensiteit verlagen. Levensduur is sowieso al een dingetje bij OLED. Wij gaan ondervinden welke problemen ze bij deze generatie echt getackeld hebben.


    Maar ik móet zeggen. "Don't do this at home kids". Het is natuurlijk niet het advies wat ik moet geven. Wellicht is het gevoelsding, maar wellicht ben je je wel druk aan het maken voor de volgende eigenaar. En dan is het zogezegd, niet mijn probleem.


    PS: heb je de online 'interactieve' manual al gezien?
    Het schijnt ook tevens de beste smart tv-ervaring te zijn. Snel, intuïtief en effectief.
    http://kr.eguide.lgappstv.com/manual...nga/index.html

    Er is ook een Engelse manual online (UK).
    http://www.lg.com/us/support-product/lg-OLED65E6P#
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-05-2016 om 01:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #224

    Standaard

    Oke.
    Weet je mijn sony was ook al zo goed, echt waar.
    De reden van overstap op oled is voor mij de uhd hdr.
    Heb verschillende beelden van hdr gezien en getest met de samsung maar hdr op een led tv is gewoon bagger.

    Nou ik laat hem wel 20 uur inspelen met vol beeldformaat en dan gaan met die banaan.
    Hoop zo dat het geen terleursteling wordt heb net vandaag 6500 euro overgemaakt voor een tv,
    Iedereen verklaard mij zo langzamerhand voor gek.

  25. #225
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb mij die vraag zelf ook genoeg gesteld. En zoals een collega forumlid heel mooi zei, mijn innerlijke boekhouder was het er lang niet mee eens. Het antwoord is eigenlijk simpel.

    Als je zo gek van tv bent zoals wij zijn, dan is dit een investering. Wie is de rest om ons dat geluk niet te gunnen. Er zijn mensen die een dure auto hebben en andere die simpelweg willen rijden. De een spendeert een vermogen aan kleren of een vakantie. De andere gaat al jaren met zijn joggingpak naar de camping. Het leven is niet meer dan zoveel mogelijk doen wat je het leukste vindt, de rest is bijzaak. Andere meningen zijn bijzaak. Tja, ik droom al van OLED sinds ik het eerste kleine Sony OLED-scherm zag, de XE1 of zoiets. Dat wordt de toekomst, maar dat is al meer dan een decennia geleden. Voor mijn gevoel had ik minimaal al vier jaar terug er een moeten hebben, maar de de ontwikkelingen deden maar niet mee. We zijn gek, omdat we over twee jaar voor een derde wellicht een betere kunnen kopen, maar ik kan ook morgen onder een tram lopen. Kortom, het leven is al kort genoeg. Als je zo gek ben van HT en het enige wat een belemmering vormt is sceptisch, principes en verstand, dan verklaar ik je voor gek als je wacht.

    Dan is de balans tussen 'gewoon, omdat het kan' en die oervervelende principes een lastige. Toch, vind ik principes eigenlijk de domste reden om iets niet te doen. Je wilt niet weten hoeveel euforie ik ervaar door alleen al het feit dat het nu echt gaat gebeuren.. Ik ben het potverdorie (vertaal naar een iets ongenuanceerde variant) aan mezelf verplicht. Je moet tenslotte iedere minuut genieten van het leven en vooral van je hobby's. Nee hoor, maak je niet druk, onze aanschaf is volstrekt legitiem en simpelweg logisch, from a certain point of view.

    En wat betreft teleurstelling, wacht maar tot je hem in huis hebt staan, leg een handdoekje klaar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •