Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 322 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    ++++

    OLED is inmiddels een aantal generaties verder en word steeds beter.
    De vraag is alleen welke van de 3 varianten het beste er uit weet te halen.
    Voorlopig is LG daar absolute leider daarin en met een investering van 8 miljard vorig jaar in OLED zijn ze ook zeker van zichzelf ...

    Ben heel benieuwd naar de Samusungs, want die gaan na het stilzetten van de in 2014 en de concentratie op mobiele schermen toch weer verder met Tv's.
    En in 2013 hadden de Samsung OLED's de beste kwaliteit ...

    Puur een Sony OLED zal het niet worden (net als Philips enz.), want Sony heeft de ontwikkelings samenwerking met Panasonic in 2013 opgezegt en koopt nu alles in.
    Sony is dus zo goed als de scherm die zij inkopen bij Sharp, Samsung en LG

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb mij die vraag zelf ook genoeg gesteld. En zoals een collega forumlid heel mooi zei, mijn innerlijke boekhouder was het er lang niet mee eens. Het antwoord is eigenlijk simpel.

    Als je zo gek van tv bent zoals wij zijn, dan is dit een investering. Wie is de rest om ons dat geluk niet te gunnen. Er zijn mensen die een dure auto hebben en andere die simpelweg willen rijden. De een spendeert een vermogen aan kleren of een vakantie. De andere gaat al jaren met zijn joggingpak naar de camping. Het leven is niet meer dan zoveel mogelijk doen wat je het leukste vindt, de rest is bijzaak. Andere meningen zijn bijzaak. Tja, ik droom al van OLED sinds ik het eerste kleine Sony OLED-scherm zag, de XE1 of zoiets. Dat wordt de toekomst, maar dat is al meer dan een decennia geleden. Voor mijn gevoel had ik minimaal al vier jaar terug er een moeten hebben, maar de de ontwikkelingen deden maar niet mee. We zijn gek, omdat we over twee jaar voor een derde wellicht een betere kunnen kopen, maar ik kan ook morgen onder een tram lopen. Kortom, het leven is al kort genoeg. Als je zo gek ben van HT en het enige wat een belemmering vormt is sceptisch, principes en verstand, dan verklaar ik je voor gek als je wacht.

    Dan is de balans tussen 'gewoon, omdat het kan' en die oervervelende principes een lastige. Toch, vind ik principes eigenlijk de domste reden om iets niet te doen. Je wilt niet weten hoeveel euforie ik ervaar door alleen al het feit dat het nu echt gaat gebeuren.. Ik ben het potverdorie (vertaal naar een iets ongenuanceerde variant) aan mezelf verplicht. Je moet tenslotte iedere minuut genieten van het leven en vooral van je hobby's. Nee hoor, maak je niet druk, onze aanschaf is volstrekt legitiem en simpelweg logisch, from a certain point of view.

    En wat betreft teleurstelling, wacht maar tot je hem in huis hebt staan, leg een handdoekje klaar...
    Laatst aangepast door Hombre : 02-06-2016 om 11:33
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ++++


    Ben heel benieuwd naar de Samusungs, want die gaan na het stilzetten van de in 2014 en de concentratie op mobiele schermen toch weer verder met Tv's.
    En in 2013 hadden de Samsung OLED's de beste kwaliteit ...
    Dat was het gerucht wel maar helaas heeft Samsung de afgelopen jaren nog te weinig vorderingen gemaakt om hun Oled techniek rendebel te produceren. Voorlopig geen Oled TV,s van Samsung.

    bron:
    http://tweakers.net/nieuws/111003/sa...-oled-tvs.html
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #228
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Samsung profileert zich momenteel als hardcore massaproducent en het domineren van de markt. Het helpt niet - zoals het artikel stelt - dat LG patent heeft op witte OLED's met kleurfilters. Enerzijds kan je ze geen ongelijk geven. Nog even flink LCD uitmelken tot de markt weer om kwaliteit vraagt. Samsung produceert echter wel de mooiste Amoled-schermen voor telefoons en tablets, dus het zal me niks verbazen als ze weldegelijk in alle stilte aan de techniek werken. Samsung is echter op een afgerond scherm en een snelle UHD BD speler nooit écht innovatief geweest op beeldtechniek. LG wel al jaren. De eerste 60" plasma was bijvoorbeeld van LG. Samsung's grootste innovatie was om hun scherm krom te maken. Hoe krom is dat? In plaats dat LG ook de handdoek in de ring gooit ontwikkelen ze de techniek. Heel slim, want je zal maar een scherm maken wat wereldwijd tot allerbeste wordt gebombadeert. In ieder geval tot Panasonic en andere de markt weer betreden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #229

    Standaard

    Nog 1 nachtje slapen claudio en dan is het hier dubbelfeest.
    Pappa krijgt morgen de oled en zoontje wordt morgen 11 jaar.

  5. #230
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hé wat leuk. Dubbel gefeliciteerd.

    Wel oppassen dat je niet teveel met je eigen cadeau bezig bent.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #231

    Standaard

    Nee joh.
    Ventje krijgt morgen de voledige aandacht maaar als hij in bed ligt...

  7. #232

    Standaard

    13:00 (naar bed) het is al laat
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  8. #233

    Standaard

    Lol.
    Ga nu maar eens slingers ophangen.

  9. #234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bericht uit het "4K-Ultra-HD, OLED, LCD/LED of Plasma - Welke televisie is de beste keuze? topic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    29-05-2014, 22:31- Het bevestigt in grote lijnen wat ik ook zeg in het artikel en vult het mooi aan. Het heeft ook alles met de huidige omstandigheden te maken. Men neemt gewoon geen risico's meer. Ik hoop ook - zoals in mijn conclusie - dat dit over een jaar of twee anders is.
    Tot bijna op de dag een vrijwel profetische voorspelling.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ++++


    Ben heel benieuwd naar de Samusungs, want die gaan na het stilzetten van de in 2014 en de concentratie op mobiele schermen toch weer verder met Tv's.
    En in 2013 hadden de Samsung OLED's de beste kwaliteit ...
    Mmm, dat waren dan zeker modellen die hier nooit geweest zijn

    Heb de eerste Oled modellen van zowel LG Als Samsung zien spelen
    in de winkel en vond gelijk al het beeld van de LG veel mooier dan
    van de Samsung.... zag er echt niet fraai uit en in vergelijking met
    het beeld van de LG was wel duidelijk dat ze geen winnaar in huis
    hadden, zelfs ik als leek kon dat al zien.

    Misschien dat je de OLeds an sich bedoeld, maar het beeld wat ze
    met z'n allen op 1 scherm gaven was onder de maat, ze hebben
    toen niet voor niets de moed maar even opgegeven.....

    Schermen krom maken vond ik nu ook niet bepaald een innovatie, eerder
    iets achterlijks, we hebben even helemaal niets nieuws..... we maken
    de schermen krom en noemen het curved, klinkt lekker maar het blijft krom

    De prijzen van de Oleds worden iets vriendelijker en Samsung zal van
    heel goede huize moeten komen om de achterstand, die ze hebben op TV gebied,
    in te halen. Niet dat ik er ook nog maar 1 van Samsung zal kopen.... maar
    dat komt omdat ik rustig de 4K DLP single chip beamers afwacht.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #236

    Standaard

    De Samsung RGB OLED techniek geeft in eerste instantie een beter en mooier beeld en heeft geen last van de "grey-out" bij near black en een echt pure white.
    Echter wel met het nadeel van de terugloop v/d kleur. Deze schermen zijn niet echt voor de comsument op de markt gebracht en meer als showcase.

    LG heeft met de white OLED minder (geen is nog niet volledig bewezen) last van de terugloop v/d kleur.
    Echter LG moet trukjes uithalen om het effect van "grey-out" bij near black te verbergen en een echt pure white te krijgen.

    Beide zijn mooie technieken voor de toekomst en zijn al goed en worden steeds beter.
    Maar als er geen conqurente is dan is dat voor de ontwikkeling en consument misschien wat minder positief...
    Tijd zal het leren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, dat waren dan zeker modellen die hier nooit geweest zijn

    Heb de eerste Oled modellen van zowel LG Als Samsung zien spelen
    in de winkel en vond gelijk al het beeld van de LG veel mooier dan
    van de Samsung.... zag er echt niet fraai uit en in vergelijking met
    het beeld van de LG was wel duidelijk dat ze geen winnaar in huis
    hadden, zelfs ik als leek kon dat al zien.

    Misschien dat je de OLeds an sich bedoeld, maar het beeld wat ze
    met z'n allen op 1 scherm gaven was onder de maat, ze hebben
    toen niet voor niets de moed maar even opgegeven.....

    Schermen krom maken vond ik nu ook niet bepaald een innovatie, eerder
    iets achterlijks, we hebben even helemaal niets nieuws..... we maken
    de schermen krom en noemen het curved, klinkt lekker maar het blijft krom

    De prijzen van de Oleds worden iets vriendelijker en Samsung zal van
    heel goede huize moeten komen om de achterstand, die ze hebben op TV gebied,
    in te halen. Niet dat ik er ook nog maar 1 van Samsung zal kopen.... maar
    dat komt omdat ik rustig de 4K DLP single chip beamers afwacht.
    Laatst aangepast door Hombre : 02-06-2016 om 07:25
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De Samsung RGB OLED techniek geeft in eerste instantie een beter en mooier beeld en heeft geen last van de "grey-out" bij near black en een echt pure white.
    Echter wel met het nadeel van de terugloop v/d kleur. Deze schermen zijn niet echt voor de comsument op de markt gebracht en meer als showcase.

    LG heeft met de white OLED minder (geen is nog niet volledig bewezen) last van de terugloop v/d kleur.
    Echter LG moet trukjes uithalen om het effect van "grey-out" bij near black te verbergen en een echt pure white te krijgen.

    Beide zijn mooie technieken voor de toekomst en zijn al goed en worden steeds beter.
    Maar als er geen conqurente is dan is dat voor de ontwikkeling en consumet misschien wat minder positief...
    Tijdzal het leren.
    Goed punt, maar er lijkt een strijd te zijn ontstaan, LG heeft de prijzen van een Oled
    flink verlaagd, betaalde ik een aantal jaren geleden nog rond de 2000 voor een 55inch
    Full HD led TV, nu betaal je maar rond de 800 voor een 4K UHD TV en dat zijn toch
    aardige prijsdalingen.

    Denk niet voor niets dat een 4K UHD led TV zo in prijs is gezakt.... de mensen die altijd
    lopen te mekkeren over kwaliteit kunnen nu eigenlijk al niet meer om een Oled heen, ook
    al kost hij in vergelijking met led bijna het dubbele.

    Voor mij als Beamer liefhebber en jou ook als echt grote schermen liefhebber blijft
    ook 65inch klein en die andere echt grote maat Oled vind ik ook echt veel te
    pittig geprijst, maar men laat wel zien dat het kan en dat het te koop is..... denk wel
    dat er dan over een vorm van concurrentie gesproken kan worden al is dat niet zoals
    jij waarschijnlijk bedoeld op Oled gebied. Als ie er al komt dan is het een onderlinge
    Koreaanse strijd, de Jappen hebben niet veel moed getoond in de strijd, je ziet ze
    dan helaas steeds verder afglijden op TV gebied..... nu maar hopen dat ze nog wel
    knappe receivers en players blijven bouwen.... van de rommel die de Koreanen er op
    dat gebied uitgooien wordt je niet echt vrolijk.

    Hoop zelf op een fikse beamer strijd tussen Sony/JVC LCD en Optoma/berg andere merken,
    met de DLP 4K single chip techniek, met 4K dan wel te verstaan. Op het gebied van
    TV ben ik niet echt meer te verleiden tot een aanschaf, of de echt heel grote joekels
    moeten nog fiks in prijs zakken..... maar dan zit je ook nog met andere problemen....
    zo'n bak verplaats je niet even in je eentje..... ach.... waar maak ik me druk om, die heel
    grote jongens komen waarschijnlijk toch niet aanlokkelijk geprijsd voor mij.....

    Oh.... ik zeg nooit nooit, wie weet als ik een 65inch Oled in huis HT omstandigheden
    zie....
    Have fun and enjoy your collection

  13. #238
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Goed punt, maar er lijkt een strijd te zijn ontstaan, LG heeft de prijzen van een Oled
    flink verlaagd, betaalde ik een aantal jaren geleden nog rond de 2000 voor een 55inch
    Full HD led TV, nu betaal je maar rond de 800 voor een 4K UHD TV en dat zijn toch
    aardige prijsdalingen.

    Denk niet voor niets dat een 4K UHD led TV zo in prijs is gezakt.... de mensen die altijd
    lopen te mekkeren over kwaliteit kunnen nu eigenlijk al niet meer om een Oled heen, ook
    al kost hij in vergelijking met led bijna het dubbele.

    Voor mij als Beamer liefhebber en jou ook als echt grote schermen liefhebber blijft
    ook 65inch klein en die andere echt grote maat Oled vind ik ook echt veel te
    pittig geprijst, maar men laat wel zien dat het kan en dat het te koop is..... denk wel
    dat er dan over een vorm van concurrentie gesproken kan worden al is dat niet zoals
    jij waarschijnlijk bedoeld op Oled gebied. Als ie er al komt dan is het een onderlinge
    Koreaanse strijd, de Jappen hebben niet veel moed getoond in de strijd, je ziet ze
    dan helaas steeds verder afglijden op TV gebied..... nu maar hopen dat ze nog wel
    knappe receivers en players blijven bouwen.... van de rommel die de Koreanen er op
    dat gebied uitgooien wordt je niet echt vrolijk.

    Hoop zelf op een fikse beamer strijd tussen Sony/JVC LCD en Optoma/berg andere merken,
    met de DLP 4K single chip techniek, met 4K dan wel te verstaan. Op het gebied van
    TV ben ik niet echt meer te verleiden tot een aanschaf, of de echt heel grote joekels
    moeten nog fiks in prijs zakken..... maar dan zit je ook nog met andere problemen....
    zo'n bak verplaats je niet even in je eentje..... ach.... waar maak ik me druk om, die heel
    grote jongens komen waarschijnlijk toch niet aanlokkelijk geprijsd voor mij.....

    Oh.... ik zeg nooit nooit, wie weet als ik een 65inch Oled in huis HT omstandigheden
    zie....

    Ik vind het allemaal heel mooi dat OLED en gun het iedereen van harte (ook mezelf natuurlijk), maar ik vind het gewoon simpelweg veel te duur. Rond 4 a 5 a 6 duizend euro voor een beetje OLED TV?
    Ik wacht wel een een jaartje of 5. Tot die tijd ben ik super tevreden met mn "gewone" UH LedTV.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik vind het allemaal heel mooi dat OLED en gun het iedereen van harte (ook mezelf natuurlijk), maar ik vind het gewoon simpelweg veel te duur. Rond 4 a 5 a 6 duizend euro voor een beetje OLED TV?
    Ik wacht wel een een jaartje of 5. Tot die tijd ben ik super tevreden met mn "gewone" UH LedTV.
    Ik geloof je helemaal, zou er zelf ook best mee uit de voeten kunnen, al
    ben ik zelf meer de man van liever een maatje groter en jammer dan als
    het beeld ietsje minder is..... als het maar goed is.

    Bij Pascal weet ik 100% zeker dat het beeld ook 100% perfect moet zijn,
    hij wil het best mogelijke beeld en heeft daar heel veel voor over. Ook
    Claudio wil het beste van het beste op beeld gebied, al is hij denk ietsje
    minder fanatiek dan Pascal, als zich de mogelijkheid voordoet voor beter
    beeld dan gaat ook Claudio er voor.

    Ze hebben zich beiden in het OLed avontuur gestort nu er ook wat grotere
    schermen beschikbaar zijn, dit was eerst niet het geval en ze hebben
    beiden toch ook iets van mag het wat meer zijn

    Ons filmbloed en de HT hobby, ja daar hebben we wel wat voor over en
    ik weet zeker dat we dat allemaal zo goed mogelijk voor elkaar willen
    hebben.....

    Ben ook erg benieuwd naar het verslag van Claudio.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #240

    Standaard

    Claudio, je moet even je pm box legen .

  16. #241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Done...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #242

    Standaard

    En claudio, heb je hem al.
    Ben benieuwd wat je eerste indruk is.

  18. #243

    Standaard

    Nou Foto`s claudio
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #244

    Standaard

    Laat die mens even lekker genieten van zijn speeltje.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Laat die mens even lekker genieten van zijn speeltje.
    Haha inderdaad! Well said!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #246
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En het is warm.

    Uiteraard moet ik eerst nog even kloten, deze stand of toch deze? Ff uitvissen hoe ver HDMI CEC gaat. Er achter komen hoe vet hij wel niet is? enz. enz. Maar van de een heb ik afscheid genomen en de ander hangt. Wel moest ik de L+R-speakers laten zakken, omdat de tv zelf kleiner is door de smallere bezel. Ik wil mijn tv ook zo laag mogelijk hangen dus ook de center moest iets zakken omdat dit scherm een sound bar heeft. Ik had dus nog wel wat werk voordat ik kon spelen.

    Maar een eerste indruk kan ik wel even kwijt.

    Ik begin met dezelfde w-woordjes als Pascal. 's Avonds is ook weer heel anders dan overdag. Wat een bak licht komt eraf zeg. Ik dacht dat de VT60 helder was, maar dit is echt even wennen. Daarnaast zal de eerste dagen even bestaan uit het accepteren dat het niet gaat om OLED-effect te benadrukken, maar de balans tussen natuurlijke kleuren. In het begin wil je nog wel je overgeven aan al die extra saturatie van kleuren, zwart en helderheid. Maar eigenlijk al heel snel kon ik hem enigszins instellen zoals het eruit zou moeten zien in plaats van wat OLED allemaal kan benadrukken. Out-of-the-Box is het wel even schrikken. Je moet hem wel even goed instellen.

    Maar dan is het ook wel smullen. Veel 4K-filmpjes bekeken en uiteraard geeft dat een fraai plaatje, maar om nou te zeggen daar deed ik het om? Nou nee, mooi, maar niet dat je puur daardoor van je stoel geblazen wordt. Ook niet bij Netflix 4K, maar er is best veel aanbod. Maar datzelfde had ik met de overstap naar de KURO. leuk Full HD, maar de stap van HD-ready naar Full HD was een stuk minder indrukkwekkend dan het zwartniveau en de kleuren. Hetzelfde gaat hier nog meer op.

    Maar ik heb wel even uitgebreid 3D getest, omdat het passief is en ik wel even wou zien of ik dat merkte. Ook hier moet je de ISF-gebruikerstand nemen en die goed instellen. Maar man de wauw's hielden niet op. Het verschil was bijna 200% verbetering. Kleuren zijn zoals ze horen en doen niet meer onder aan 2D. Het contrast is dan ook fenomenaal. Oh, zo hoort het dus te zijn 3D. Eindelijk komt het pas tot zijn recht.

    UIteraard wil ik eerst even alle in en outs kennen om dan een mooi artikel of post met veel foto's te maken.
    Eerste indruk: nondeju, echt totaal geen spijt. Dit is eindelijk pas de KURO-opvolger.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-06-2016 om 13:19
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #247

    Standaard

    Ik heb het je gezegd,
    This is the one to keep.
    Klooien met de instellingen ben ik al dagen mee bezig maar zit nu redelijk op de goede weg.
    3d verraste enorm, keek dit al geeneens meer maar dit veranderd alles mischien wel weer.

  23. #248

    Standaard

    Wat ga jij doen met de clean panel noise optie.
    Heb net 177 pagina s op avs forum doorgelezen over onze tv, interessant.

  24. #249

    Standaard

    Wanneer komen er nu eens OLED-schermen in een kleiner formaat op de markt? Het begint allemaal bij 55 inch, en dat vinden wij (en met name mijn vriendin dan) veel te groot voor in de woonkamer (48 inch zou ruim voldoende zijn). Als ze OLED-schermen in mobiele telefoons en tablets kunnen maken, dan zou dat toch ook in monitoren tot 27 inch en kleiner formaat TV-schermen (< 50 inch) moeten kunnen? Het gros van de Nederlanders heeft immers nog steeds een 37 tot 42 inch TV staan. Ik ben erg tevreden met mijn 55 inch Samsung op de bioscoopzolder (zolang je er recht voor zit), maar zou deze vanwege de belabberde kjikhoeken nooit in de woonkamer willen waar nu nog steeds een 37 inch Panasonic plasma uit 2007 staat. Als ik die Panasonic ooit moet vervangen, dan zou ik toch graag een OLED hebben, ondanks de minpunten die er ook aan de OLED-techniek kleven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wanneer komen er nu eens OLED-schermen in een kleiner formaat op de markt? Het begint allemaal bij 55 inch, en dat vinden wij (en met name mijn vriendin dan) veel te groot voor in de woonkamer (48 inch zou ruim voldoende zijn). Als ze OLED-schermen in mobiele telefoons en tablets kunnen maken, dan zou dat toch ook in monitoren tot 27 inch en kleiner formaat TV-schermen (< 50 inch) moeten kunnen? Het gros van de Nederlanders heeft immers nog steeds een 37 tot 42 inch TV staan. Ik ben erg tevreden met mijn 55 inch Samsung op de bioscoopzolder (zolang je er recht voor zit), maar zou deze vanwege de belabberde kjikhoeken nooit in de woonkamer willen waar nu nog steeds een 37 inch Panasonic plasma uit 2007 staat. Als ik die Panasonic ooit moet vervangen, dan zou ik toch graag een OLED hebben, ondanks de minpunten die er ook aan de OLED-techniek kleven.
    Als er vraag naar komt..... ja waarom dan niet, al heeft het weinig nut, ik bedoel een hoge resolutie
    met een wat te grote kijkafstand dan, dat was al het geval van HD Ready naar Full HD en dat geld
    in nog grotere mate voor UHD.

    Nu schijnt niet de echt grote winst te zitten in de grotere hoeveelheid pixels maar in de HDR techniek,
    al heb ik daar zelf zo mijn vraagtekens bij..... je wilt toch geen las ogen oplopen

    Zal er dan denk ik ook wel komen, waar geld zit komen ze het heus wel halen

    Je moet jezelf ook een beetje afvragen of er genoeg mensen zijn het dubbele of 3 voudige willen
    uitgeven voor het echt betere beeld tov een UHD LCD TV met dezelfde afmeting....... en
    als je ziet hoe dit land plastic omarmd
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •