Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 121 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "24" op DVD in Augustus

    Voor de fans van "24", Fox heeft officieel bekend gemaakt dat de eerste DVD boxset van deze drama/thriller serie op 19 augustus te verkrijgen is. Althans in the UK. Aangezien de serie nog niet in Nederland is uitgezonden hoeven we er ook niet van uit te gaan dat de serie in Nederland op DVD komt.

    In Engeland is de box dus wel te verkijgen. De set bestaat uit 6 discs.

    Voor mensen die niet weten wat "24" is, hier een samenvatting van de Engelse e-store Blackstar.


    24 is an innovative television drama, where the entire series takes place in one day. Each of the 24 episodes covers one hour, told in real time.
    The first episode begins at midnight on the day of the California Presidential Primary. Jack Bauer (Kiefer Sutherland) heads up the government's Counter-Terrorist Unit. He discovers that there's going to be an assassination attempt on Senator Palmer (Dennis Haysbert), an African-American presidential candidate. Bauer faces a battle against the clock to avert disaster.

    The series follows several characters as they live through a day that none of them will forget. For Kimberly (Elisha Cuthbert) a night on the town takes an unexpected turn. Teri (Leslie Hope) sets out to find Kimberly and encounters more danger than she ever imagined possible. Senator Palmer, unaware there's going to be an attempt on his life, faces the threat of a long buried scandal resurfacing. Meanwhile, Jack, with help from his Chief-of-Staff Nina Myers (Sarah Clarke), is charged with the responsibility of stopping the assassination. But who can he trust, when it appears a rogue element inside the Agency is in on the hit.


    Een aanrader en ik ga deze set ook zeker kopen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #2

    Standaard

    Nieuwsflits:
    30-8-2002, Vanaf 3 september is de serie 24 ook in Nederland op de televisie te zien. De serie was in Amerika en Engeland al een enorm succes en heeft al vele prijzen in de wacht gesleept en een grote schare trouwe fans opgeleverd. De serie gaat over Jack Bauer, gespeeld door Kiefer Sutherland, die één van de hoge chefs is bij het CTU. De CTU is de Counter Terrorist Unit van de US Government. Om middernacht krijgt zijn divisie er hoogte van dat er de komende dag een moordaanslag gepleegd gaat worden op de zwarte presidentskandidaat David Palmer. Dit is het begin van een hele grote stroom van plots en subplots die zich gedurende het etmaal dat daarop volgt ontspinnen. Bijzonder aan de serie is dat er 24 afleveringen zijn en elke aflevering beslaat een uur uit dat etmaal. 24 wordt ook wel het 'Twin Peaks´ van de jaren ´00 genoemd en dat belooft dus veel goeds…De serie is elke dinsdag te bewonderen bij Yorin om 20:30.

    Bron: filmfocus.wanadoo.nl

    Wellicht dat hij daarna ook nog op dvd in Nederland uitkomt...
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
    De serie is elke dinsdag te bewonderen bij Yorin om 20:30.
    Okee, de serie is breedbeeld. Gokje dat Yorin het gaat vernachelen naar 4:3? Zou me niet eens verbazen als ze voor de reclametijden niet eens de origineel ingebouwde reclamemomenten aanhouden ook.
    Startrader, Safetrader

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan


    Okee, de serie is breedbeeld. Gokje dat Yorin het gaat vernachelen naar 4:3? Zou me niet eens verbazen als ze voor de reclametijden niet eens de origineel ingebouwde reclamemomenten aanhouden ook.
    Zit er helaas dik in
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #5

    Standaard

    Oftewel kopen dan dus bij RoDisc, die verkopen 'm en hebben de box zelfs tot DVD van de Maand benoemd.

    Er staat een heel stuk met recenties op hun website, ze zijn er ook meer dan lovend over.

    http://www.rodisc.nl

  6. #6

    Standaard

    24 wordt ook wel het 'Twin Peaks´ van de jaren ´00 genoemd en dat belooft dus veel goeds
    Ik mag toch niet hopen dat die vergelijking opgaat, twin peaks begon naar een MEGA goed begin naar een deel of 8 tot aardig ver de stront in te zakken en de laatste 5 afleveringen waren gewoon puur HEL

    We gaan het wel zien vanaf dinsdag, gewoon zelf op DVD zetten

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak
    Oftewel kopen dan dus bij RoDisc
    Op www.rodirect.nl : Tot onze spijt is het door u gewenste artikel niet meer voorradig.
    Startrader, Safetrader

  8. #8

    Standaard

    Ik zag de UK-import bij FRS Hoog Catharijne (Utrecht) liggen. Heb helaas niet op de prijs gelet. Zag er goed uit.
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan


    Op www.rodirect.nl : Tot onze spijt is het door u gewenste artikel niet meer voorradig.
    Yep, wist ik.
    Uit hun nieuwsbrief:

    ATTENTIE: Momenteel is '24' uitverkocht. Volgende week verwachten we de box-set weer volop uit voorraad te kunnen leveren.

    Overigens geen idee wat 'ie daar kost.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak
    Overigens geen idee wat 'ie daar kost.
    Kost volgens mij €75 (als ik het goed heb)...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard Cuts

    Ik heb de boxset inmiddels en heb gehoord dat in de laatste 8 afleveringen voor ongeveer 7 minuten aan beeldmateriaal is weggeknipt. Deze beelden zijn ook nooit in Amerika uitgezonden (ivb reclame) maar wel door de BBC. De discs zijn te ruilen bij FOX voor nieuwe die de complete afleveringen bevatten. Ik heb de afleveringen nog niet op DVD gezien (wel op de BBC) maar weet wel welke scenes er missen. Ik heb Fox een brief geschreven of ik (als Nederlander) ook van dit aanbod mag genieten. Ik wacht op antwoord.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  12. #12
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard Prijzen 24 en Cuts

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Steed
    Ik zag de UK-import bij FRS Hoog Catharijne (Utrecht) liggen. Heb helaas niet op de prijs gelet. Zag er goed uit.
    Hij's ook te koop via de site van de Free Record Shop, prijs: €86.99

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak

    -over Rodisc-
    Overigens geen idee wat 'ie daar kost.
    Bij Ro-disc / Ro-direct is ie nu 'DVD van de week' en kost ie €74.66 (normale prijs: €82.95)

    Je wordt bij beiden iig behoorlijk afgezet want bij play.com is ie maar €53.68 (£33.99)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Ik heb de boxset inmiddels en heb gehoord dat in de laatste 8 afleveringen voor ongeveer 7 minuten aan beeldmateriaal is weggeknipt. Deze beelden zijn ook nooit in Amerika uitgezonden (ivb reclame) maar wel door de BBC. De discs zijn te ruilen bij FOX voor nieuwe die de complete afleveringen bevatten. Ik heb de afleveringen nog niet op DVD gezien (wel op de BBC) maar weet wel welke scenes er missen. Ik heb Fox een brief geschreven of ik (als Nederlander) ook van dit aanbod mag genieten. Ik wacht op antwoord.
    Welke Fox heb je een brief geschreven? Ik heb zelf 20th Century Fox Benelux gebeld en die kennen niet eens de serie en kennen ook niet de UK contactgegevens waar ik als consument terecht kan. Maar ze hebben wel hun best gedaan om mij te helpen hoor

    Ik heb ook dat feedbackformulier ingevuld op de site van 20th Century Fox UK en inmiddels reactie ontvangen. Helaas was het een standaard mail over waar je ze naar toe kan sturen, het zelfde als de Britten hebben gekregen.
    Dus ik heb ff gereplyed met de vraag of het ook voor mij geldt. Als dat niet het geval is, dan zal ik het via play.com proberen en anders toch 20th Century Fox Benelux, aangezien de DVD makkelijk verkrijgbaar is bij de FRS! Ik denk dat ze wel meer verzoeken voor omruiling zullen gaan krijgen vanuit Nederland.

    O ja, en een tip voor iedereen die het fijne wil weten over de cuts en over het ruilen van de DVD's, zie: Het officiële 24 forum

  13. #13

    Standaard

    Kun je de complete versie alleen krijgen door de gecutte versie om te ruilen, of is de gecutte versie een fout en is de complete versie nu of binnenkort gewoon verkrijgbaar? Ik heb geen zin in dat ruilgedoe, dus dan wacht ik liever, desnoods tot de NL-versie er is.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Kun je de complete versie alleen krijgen door de gecutte versie om te ruilen, of is de gecutte versie een fout en is de complete versie nu of binnenkort gewoon verkrijgbaar? Ik heb geen zin in dat ruilgedoe, dus dan wacht ik liever, desnoods tot de NL-versie er is.
    Dat doe ik dus ook, want het heen en weer gestuur van DVD'tjes schiet niet op... Gemak dient de mens!
    Na wat ik allemaal over deze serie hoor wil ik hem wel graag hebben, misschien morgen maar eens deel1 proberen op Yorin....met reclame

  15. #15
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Kun je de complete versie alleen krijgen door de gecutte versie om te ruilen, of is de gecutte versie een fout en is de complete versie nu of binnenkort gewoon verkrijgbaar? Ik heb geen zin in dat ruilgedoe, dus dan wacht ik liever, desnoods tot de NL-versie er is.
    Voor zover ik weet zijn ze voorlopig niet van plan om een nieuwe set uit te brengen. Het gebruik van de masters van de Amerikaanse dvd zien ze wel als foutje, maar ze erkennen niet dat het een slechte uitgave is. Het is inweze hetzelfde als de Amerikaanse box. Als je de versies van de BBC (en volgens mij de rest van de wereld) wilt hebben, dan zal je 5 en 6 moeten terugsturen. Maar of dat geldt voor Nederlanders...
    24 wordt nu iig volop verkocht in Nederland, terwijl het een import dvd is. Volgens mij kan 20th Century Fox Benelux wel wat klachten gaan verwachten als mensen ontdekken dat de afleveringen op hun dvd's niet hetzelfde zijn als de afleveringen die op Yorin worden uitgezonden (ik denk dat die hetzelfde zijn als op de BBC met misschien als enig verschil dat ze het weleens in 4:3 zouden kunnen gaan uitzenden).
    Maar goed... Fox heeft geen re-release van plannen, maar als ze dan toch die nieuwe dvd's gaan maken, dan lijkt het me toch wel dat ze die gewoon in de nieuwe partij boxen stoppen die rond die tijd uitkomen? Je weet dan alleen niet of de juiste erin zitten als je ze rondt die tijd zou kopen, dat zou je moeten afwachten. En als er op sites gemeld wordt dat er nieuwe versies inzitten, dan weet je niet of de Free Record Shop ed de juiste verkopen.
    Dan kan je 'm beter bij play.com of zo bestellen, daar is ie zoals ik al zei veel goedkoper
    Of wachten op de Nederlandse release. Volgens Dvd Home heeft Fox in Nederland de rechten. Als de serie het hier en in de rest van Europa goed zou doen, dan zou er best wel eens een set in 2003 kunnen verschijnen, misschien het 2e kwartaal. Maar pin mij er niet aan vast, dat denken ze op die site

  16. #16

    Standaard

    ik heb als belg mijn gecutte dvds 5 en 6 inmiddels aangetekend verzonden, k hoop dat er zich geen problemen stellen

  17. #17

    Standaard 24

    Hallo,
    ik ben woonachtig in Kopenhagen en hier is de serie al uitgezonden. Jullie staat iets geweldigs te wachten. Echt een totaal gaafe serie.

  18. #18

    Standaard

    Vanavond om half negen bij Yorin!

    Waarschijnlijk ga ik dat twee weken doen, op Yorin kijken, en dan ben ik van mijn "ik koop twee weken geen dvd's meer" belofte af en ga ik de dvd's aanschaffen
    Startrader, Safetrader

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Okee, de serie is breedbeeld. Gokje dat Yorin het gaat vernachelen naar 4:3? Zou me niet eens verbazen als ze voor de reclametijden niet eens de origineel ingebouwde reclamemomenten aanhouden ook.
    Wat een ENORME ********KEN daar bij Yorin

    Toen ik bovenstaand gokje deed hoopte ik eigenlijk dat ze zelfs bij Yorin niet zo stom zijn. Maar ja hoor, 4:3 en reclameblokken op de vreemdste plekken. En waar ze horen (je ziet de klok en dan ineens is het vier minuten later) dus stug geen reclame. Ik ga es effe uitvogelen via welk adres je die eikels kan mailen

    Serie is beresterk overigens, dat real-time gedoe is erg. Ik zit nu al te wachten tot die klojo op de bank eindelijk wakker wordt - een half uur duurt wel lang....
    Startrader, Safetrader

  20. #20

    Standaard

    Juist ja. Alleen een mailformulier op het internet, geen mailadres. Mocht je ook op- en aanmerkingen hebben (zou niet weten waarom ) kan je hier terecht: http://www.rtl.nl/service/publieksvo...lformulier.xml
    Startrader, Safetrader

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan


    Wat een ENORME ********KEN daar bij Yorin

    Toen ik bovenstaand gokje deed hoopte ik eigenlijk dat ze zelfs bij Yorin niet zo stom zijn. Maar ja hoor, 4:3 en reclameblokken op de vreemdste plekken. En waar ze horen (je ziet de klok en dan ineens is het vier minuten later) dus stug geen reclame. Ik ga es effe uitvogelen via welk adres je die eikels kan mailen

    Nou, volledig mee eens, snapte trouwens al niet waarom die klok opeens vier minuten later stond. De serie zelf is echt supergaaf

    Groetjes,
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  22. #22

    Standaard

    Net deel I gezien en weet nu wel zeker dat ik hem op DVD ga halen....in de UK. Erge coole serie... Leuk dat je steeds allerlei verhalen "door elkaar ziet", die dan straks waarschijnlijk meer samenhang hebben dan je denkt. Acteerwerk beviel me ook al, dus Yorin kan me denk ik de pot op met hun vern%*k van het concept en beeld.
    Komt ook nog eens bij dat ik over eenaantal weken elke dinsdagavond cursus heb van 18:00-22:00 en geen VCR....moét ik wel de DVD box halen . En een half jaar is ook nog eens erg lang om te volgen, zeker als je eigenlijk niks mag missen.

    herkijkwaarde lijkt me met al die verschillende plots toch ook wel redelijk hoog, want als je bij het end bent wil je uiteraard weer kijken of je dingen terugziet in het begin....

  23. #23
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen

    Komt ook nog eens bij dat ik over eenaantal weken elke dinsdagavond cursus heb van 18:00-22:00 en geen VCR....moét ik wel de DVD box halen

    De serie wordt elke zondag om 23:00 herhaald op RTL 5

    Ennuh... ik vond dat er behoorlijke wat spoilers zaten in de trailer/bumper voor de volgende uitzending

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw
    Ennuh... ik vond dat er behoorlijke wat spoilers zaten in de trailer/bumper voor de volgende uitzending
    Dat was ook behoorlijk fout ja, maar ze willen de kiddo's natuurlijk een beetje lekker maken voor volgende week.
    Startrader, Safetrader

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw
    De serie wordt elke zondag om 23:00 herhaald op RTL 5
    Op zondagavond ga ik altijd op tijd slapen om van het weekend enigszins bij te komen
    Maar ik wil de boxset toch hebben nu ik deel 1 gezien heb, dus ga ik me geen moeite doen om persé elke dinsdag (of zondag) te kunnen...DVD rulez!

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •