Pagina 177 van 208 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.401 tot 4.425 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4401

    Standaard

    JEEEZZUUUSSS wat is World at War op Veteran toch frusterend. Moet nog 4 missies, maar ze zijn ZO lastig. (Relentless, Blowtorch & Corkscrew, Heart of the Reich en Downfall)

    Dit is gewoon niet leuk om te spelen, het is geen uitdaging dat de AI beter word van de nazi's maar ze blijven gewoon spawnen, zijn sterker en accurater. En ze blijven maar fucking granaten spammen FFS. Maarja, ik moet nog 'maar' 4 missies, dus ik probeer het nog even verder.

    Tips zijn welkom. Heb al een paar sites met 'veteran' walktrhoughs opgezocht, maar die helpen maar een beetje.

    Moet trouwens zeggen dat ik echt niet slecht ben in de game ofzo, als jullie dat misschien denken

  2. #4402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Mensen moeten niet zeuren over prijzen. 20 jaar geleden betaalde je 120 gulden (of meer) voor een pc-spel en dan had je geen online-component, geen downloadbare extra's en visuals en gameplay die lang niet zo goed zijn als die van de spellen van vandaag. Nu 20 jaar later zijn spellen nog vrijwel even duur, ondanks dat er 20 jaar inflatie is geweest + de invoer van de euro + dat spellen veel kostbaarder zijn qua ontwikkeling dan ze 20 jaar geleden waren. Het is gewoon een fabeltje dat spellen te duur zijn. Het is een excuus dat makkelijk uitkomt omdat mensen het oneindig kunnen ophouden: volgens freeloaders zijn spellen altijd te duur ook al zouden ze 1 euro kosten.
    Dus jij vind het totaal niet erg dat je 65 euro neertelt voor een spel ( dat eigenlijk helemaal niet af is omdat er een maand later updates te koop zijn ) en waar maar 7/8 uur single player mode aan vast zit?

  3. #4403

    Standaard

    Leuk stukje MP van Modern Warfare 2: http://www.youtube.com/watch?v=V4PMR...layer_embedded
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dus jij vind het totaal niet erg dat je 65 euro neertelt voor een spel ( dat eigenlijk helemaal niet af is omdat er een maand later updates te koop zijn ) en waar maar 7/8 uur single player mode aan vast zit?
    Ik tel niet hoeveel uur gameplay er in een spel zit. En als ik twijfel over een spel dan wacht ik tot ie in prijs gedaald is. Maar als het spel de moeite waard is dan zou ik het er wel voor betalen.

    Ik kan me trouwens geen voorbeeld herinneren uit mijn eigen koopgeschiedenis waarbij ik zo'n kort spel kocht of wilde kopen. In z'n algemeenheid kan ik er trouwens al geen voorbeeld van bedenken.

  5. #4405

    Standaard

    Denk wat dat betreft dat hij ook net als ik dat het meer gaat over de update die een week na release in de store staat voor 10 euries.

  6. #4406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    nieuwe look vriendenlijst op ps3 is afgrijselijk
    Ik heb het ook gemerkt, vreselijk gewoon en ik snap niet waarom de pss er nou 2 keer staat. Nu ook bij "game".


  7. #4407

    Standaard

    Ik heb gezien dat Killzone 2 uit is in platinum. Werd dat ook even tijd


  8. #4408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Leuk stukje MP van Modern Warfare 2: http://www.youtube.com/watch?v=V4PMR...layer_embedded
    Die Flag runner met zo'n SWAT schild ziet er wel gaaf uit. Maar verder is het bijna hetzelfde als CoD4.

    Voor mij geen instant buy iig.

    Zal aan mij liggen maar hij schiet zijn handwapen wel erg snel op 1.12 min.


    Heb gisteren CoD4 en NFS verkocht en met dat geld 2 spellen gekocht. Toch maar Res5 en FN round 4 gekocht. (beide 2de hands)
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 04-09-2009 om 09:27
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #4409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Die Flag runner met zo'n SWAT schild ziet er wel gaaf uit. Maar verder is het bijna hetzelfde als CoD4.
    Voor mij dus een must buy. CoD4 is echt met afstand het leukste MP spel dat ik gespeeld heb, overtreft zelfs CS. Daarnaast zitten er genoeg toevoegingen in wat het allemaal een stuk interessanter maakt. Positiefste uit dit filmpje is voor mij Host Migration


  10. #4410

    Standaard

    Host Migration is inderdaad wel erg prettig, WipEout HD heeft het bv. ook en dat neemt toch een berg frustratie weg.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  11. #4411

    Standaard

    Ziet er nice uit, host migration is een erg welkome toevoeging, maar dat beloofde ze al in de eerste console patch voor cod4... we zijn twee jaar en (bijna) twee delen verder en pas nu heb je dat... Ik heb het wel een beetje gehad met IW/Treyarch/Activision..

    Het spel op zich ziet er wel fantastisch uit, hoewel weinig vernieuwend, zoals te verwachten. Van mij mogen er wel veel perks uit, met name stopping power (wordt veel te veel gebruikt, wat jammer is waardoor andere perks veel minder aan bod komen, en bovendien ondermijnt dat de sterktes en zwaktes van wapens, iets wat net belangrijk is bij het maken van de juiste keuze voor de juiste speelstijl/situatie) en natuurlijk Juggern00b
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #4412
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Die Flag runner met zo'n SWAT schild ziet er wel gaaf uit. Maar verder is het bijna hetzelfde als CoD4.

    Voor mij geen instant buy iig.

    Zal aan mij liggen maar hij schiet zijn handwapen wel erg snel op 1.12 min.


    Heb gisteren CoD4 en NFS verkocht en met dat geld 2 spellen gekocht. Toch maar Res5 en FN round 4 gekocht. (beide 2de hands)
    Dat is nu juist de titel waar ik met smart op zit te wachten.
    Naast ACII dan, en Halo 3 OSDT als zoethoudertje.
    Batman was ook top (Maar dat is wel zwaar mijn ding) Wel een beetje kort.

    Ghostbusters op de X-box (VS) was ook zeer vermakelijk.
    Ik wist spontaan in New York welke kant ik op moest in de echte Library deze zomer.
    Maar dan ben ik ook daar weer een fanboy in.

    Wel schijnt dit de beste versie te zijn, de enigste die echt HD is.
    De Ps3 versie schijnt meer richting de PS2 te gaan qua graphics.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #4413

    Standaard

    host migration is aardig, maar dedicated servers zoals kz2 en resistance waren veel beter geweest
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #4414

    Standaard

    Ik had zo gehoopt dat Colin : Dirt 2 een toppertje zou worden, maar ik kan echt NIETS maar dan ook NIETS terugvinden in de game wat ook maar iets te maken heeft met de WRC waar Colin altijd in reed. Een groot showspel geworden wat niets meer met rally te maken heeft.

    Hopen dat WRC snel op de proppen komt met een echte rally-game.

  15. #4415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik heb gezien dat Killzone 2 uit is in platinum. Werd dat ook even tijd
    Zojuist gescored in non-platinum doosje, voor platinum prijs

    Ow, en The Force Unleashed platinum gehaald

  16. #4416

    Standaard

    Batman uit gespeeld. Heerlijke game. Wolfenstein is best bruut,alles kan wel kapot,en ook ledematen vliegen in het rond

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #4417

    Standaard

    Zit met Batman ook bij het eindgevecht maar even een vraagje voor degene die er al mee klaar zijn. Is het mogelijk om na het eindgevecht het eiland nog verder te verkennen of moet je dan echt een nieuw spel starten? Want ik moet nog vijf riddles van de 240 hebben, en die bevinden zich allemaal in 'The Penitantiary', net daar waar het eindgevecht plaatsvindt en elke keer ik het gebouw binnenga moet ik wel met dat eindgevecht beginnen...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #4418

    Standaard

    Ja dat kan zeker. Arkham is dan wel leeg,en sommige wegen zijn geblokt,dus mischien dat het dan nog via een andere weg lukt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #4419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Zit met Batman ook bij het eindgevecht maar even een vraagje voor degene die er al mee klaar zijn. Is het mogelijk om na het eindgevecht het eiland nog verder te verkennen of moet je dan echt een nieuw spel starten? Want ik moet nog vijf riddles van de 240 hebben, en die bevinden zich allemaal in 'The Penitantiary', net daar waar het eindgevecht plaatsvindt en elke keer ik het gebouw binnenga moet ik wel met dat eindgevecht beginnen...
    JA! dat kan

    Had EXACT het zelfde, ook 5 riddles in The Penitiary. Je moet de andere deur hebben Niet de deur waar je Party Pooper gaat spelen, maar verder naar links. De reguliere ingang is dat volgens mij.

  20. #4420

    Standaard

    ok bedankt heren
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  21. #4421

    Standaard

    Je kunt zowiezo na de aftiteling weer gewoon verder gaan met de story mode. De hele spelwereld kun je nogsteeds rondlopen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #4422

    Standaard

    Ninja Gaiden Sigma binnen. Slachten maar die handel

  23. #4423

    Standaard

    Heb em ook alleen niet ver gekomen, wat is dat lastig zeg. Heb het al tijden niet gespeeld maar was nieteens op de helft.

    SW: TFU heb ik nooit meer gekocht, toch maar eens doen want de demo vond ik erg leuk.

    Killzone 2 SP vind ik gaaf en de MP vond ik de eerste paar ranks erg gaaf maar op het moment dat iedereen classes en wapens gaat mixen vond ik het 1 grote pokkezooi worden waarbij 90 % met een RPG rondloopt. Ik vond het amper fatsoenlijk meer te spelen.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  24. #4424

    Standaard

    Devil May Cry 4 Collector's Edition (PS3) in de aanbieding voor geïnteresseerde. PB maar bij interesse. Doe dan gelijk een goed bod

  25. #4425

    Standaard

    Vraagje over resident evil. Ik heb tijdens de chapters 2 treasures gevonden (één Ivory Relief en één Antique Clock)

    Wat moet ik daarmee doen? Heb ik die nodig later in het spel, of kan ik die verkopen?

    Spel het spel trouwens vanaf het begin met een maat in een Co-op. Speelt heerlijk
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Pagina 177 van 208 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •