Pagina 145 van 208 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.601 tot 3.625 van 5185 worden weergegeven.
  1. #3601

    Standaard

    Nog mensen hier die Fifa 09 spelen (xbox360) ?

    Ik speel alleen offline en ben nu een beetje aan het klooien met de instellingen. Heb een tijdje legendary gespeeld, maar wil nu het spel wat meer gaan veranderen.

    Dus ben ik nu vooral aan het klooien met de assisted/manual settings. Ik heb nu shooting en crossing op semi staan en de rest op manual. Dit veranderd het spel behoorlijk en tot nu toe vind ik het wat realistischer spelen. Ook zijn er mooiere goals mogelijk. Het schieten en afwerken is behoorlijk wennen, maar het gaat al redelijk. Shooting op manual is heel erg frustrerend, dus dat doe ik (voorlopig) maar ff niet.

    Je hebt ook nog dat balkje met cpu hulp bij het selecteren van de juiste speler. Die staat standaard in het midden. Maar ik vraag me af of dat optimaal is. Daar ben ik nog niet achter.

    Daarnaast heb ik nog iets gevonden op internet: het vertragen van het spel. Het spel is namelijk veel te snel. Het snelle rennen en passen is behoorlijk onrealistisch. Je kunt de gameplay op slow zetten, maar dat haalt nog niet zo heel veel uit. Ik heb nu (door een tip van zo'n gast op internet) twee dingen veranderd bij alle spelers:
    (tot nu toe nog maar bij 2 teams gedaan, aangezien dit tijdrovend is )

    - acceleration: -15
    - sprint speed: -15

    Hierdoor wordt het spel uiteraard vertraagd en dat vind ik (tot nu toe) heel erg fijn spelen. Je hebt een veel betere controle over de bal en je hebt veel meer aan alle trucjes. Bovendien krijg je wat meer tijd om te schieten/afwerken.


    Hoe hebben jullie deze instellingen staan? Nog tips?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #3602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    hopelijk stellen ze die inderdaad een beetje bij de m16. maar ik gebruik het ook veel naast g3. vind het namelijk heerlijk dat het in burst schiet. en g3 single. nog beter zou zijn dat het instelbaar word.

    De G3 is nog sterker maar veel mensen vinden het niet fijn om mee te spelen vanwege single shot. helaas word het nu alleen maar misbruikt met de turbo controller. erg jammer want verziekt het spel gigantisch. hopelijk doen ze daar echt wat tegen maar vrees dat het niet gaat lukken.
    de m16 is gewoon een erg goed wapen, daarom dat ie ook al jaren meedraait in het echte leven. Dat ie in cod4 overpowered zou zijn heb ik nog niet echt gemerkt. Ik gebruikte dat ding altijd al, gebruik bijna nooit iets anders, tenzij een mp5 op dat nachtlevel op die boot daar. m16 is gewoon mijn favo rifle, in zowat elke shooter waarin hij voorkomt, gewoon gouwe ouwe

    De G3 is ook erg lekker ja maar idd geen wapen voor 'beginnelingen' niet dat ie zo moeilijk te gebruiken is maar de meesten hebben idd gewoon liever full auto... Sprayen he, daar heb je geen skills voor nodig, itt burst en single shot.

    Cod5 had zeker enkele aardige alternatieven tov de modernere snufjes maar jammer genoeg worden die zelden gebruikt. Dat Tabun gas of die flare worden zelden gebruikt, terwijl de flash/smoke in cod4 standaard bijna in elk potje gebruikt worden. Ook de perks gebaseerd op deze gadgets gebruikt bijna niemand... Dat is wel spijtig want het zou de game echt een eigen identiteit geven.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #3603

    Standaard

    De nieuwe DLC van Fallout 3 krijgt weer overal slechte reacties ivm bugs en glitches. Erg jammer, want ik had best zin een keer meer te spelen. Misschien als ze de prijs een keer verlagen dat ik enkele zal downloaden, Operation Anchorage was wel Deal of the Week pas maar die vond ik nog iets te duur.
    Wie weet als The Game of the Year edition uitkomt...
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #3604

    Standaard

    Iedere keer hetzelfde liedje met die DLC van Fallout 3. Test het dan meer denk ik dan.

  5. #3605

    Standaard

    Ik hoop dat er wat meer verschillende wapens krijgen in MW2. Ik denk daarbij aan de
    FN SCAR-L, Britse
    L85A2 , Steyr AUG en die AK-47 (kennen we nu ook wel.) mag ook wel vervangen worden door de AK-107

    Verder hoop ik dat we de mogelijkheid krijgen om selective fire toe te passen.


    Beste voorbeeld is de MP-5 die dus single fire, burst en full auto heeft. De M4 carbine heeft Single shot en burst (De A1 heeft dan full auto ipv burst)

    veel shooters op de PC hebben die optie wel. Bij battlefield 2 was dat de INS knop om je selective fire te kiezen. Speelt echt lekker. je ziet iemand in de verte, je kiest single fire, gaat prone en schiet hem neer. voornaamste reden is dat er veel minder recoil is bij single fire dan bij full auto. Zou wel een leuke toevoeging zijn voor de CoD reeks.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 24-06-2009 om 10:28
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #3606

    Standaard

    Inderdaad, zeker in game de selective fire aan, zou mooi zijn.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #3607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Nog mensen hier die Fifa 09 spelen (xbox360) ?

    Ik speel alleen offline en ben nu een beetje aan het klooien met de instellingen. Heb een tijdje legendary gespeeld, maar wil nu het spel wat meer gaan veranderen.

    Dus ben ik nu vooral aan het klooien met de assisted/manual settings. Ik heb nu shooting en crossing op semi staan en de rest op manual. Dit veranderd het spel behoorlijk en tot nu toe vind ik het wat realistischer spelen. Ook zijn er mooiere goals mogelijk. Het schieten en afwerken is behoorlijk wennen, maar het gaat al redelijk. Shooting op manual is heel erg frustrerend, dus dat doe ik (voorlopig) maar ff niet.

    Je hebt ook nog dat balkje met cpu hulp bij het selecteren van de juiste speler. Die staat standaard in het midden. Maar ik vraag me af of dat optimaal is. Daar ben ik nog niet achter.

    Daarnaast heb ik nog iets gevonden op internet: het vertragen van het spel. Het spel is namelijk veel te snel. Het snelle rennen en passen is behoorlijk onrealistisch. Je kunt de gameplay op slow zetten, maar dat haalt nog niet zo heel veel uit. Ik heb nu (door een tip van zo'n gast op internet) twee dingen veranderd bij alle spelers:
    (tot nu toe nog maar bij 2 teams gedaan, aangezien dit tijdrovend is )

    - acceleration: -15
    - sprint speed: -15

    Hierdoor wordt het spel uiteraard vertraagd en dat vind ik (tot nu toe) heel erg fijn spelen. Je hebt een veel betere controle over de bal en je hebt veel meer aan alle trucjes. Bovendien krijg je wat meer tijd om te schieten/afwerken.


    Hoe hebben jullie deze instellingen staan? Nog tips?
    Ik heb dat spel ook op de X360, maar speel het eigenlijk zelden.

    Ik wil straks gaan kiezen tussen FIFA 2010 en PES 2010
    Ik vond PES een paar jaar geleden echt leuker spelen, alleen koos ik voor FIFA omdat die echte namen hadden. Maar PES krijgt ook meer licensies....dus wie weet.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #3608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik heb dat spel ook op de X360, maar speel het eigenlijk zelden.

    Ik wil straks gaan kiezen tussen FIFA 2010 en PES 2010
    Ik vond PES een paar jaar geleden echt leuker spelen, alleen koos ik voor FIFA omdat die echte namen hadden. Maar PES krijgt ook meer licensies....dus wie weet.
    Tot 2 jaar geleden was PES qua gameplay idd aanzienlijk beter. Maar met name vorig jaar is FIFA ook qua gameplay PES voorbijgestreeft. Ook qua graphics en realisme is FIFA beter. Wel is FIFA meer een sim en PES iets meer arcade; het is dus een beetje waar je voorkeur ligt. En wellicht dat PES 2010 keihard terugslaat, zoals FIFA dat vorig jaar heeft gedaan.

    Het leukste is om ze allebei te kopen...
    Losers always whine about their best, winners go home and fuck the promqueen! (Sean Connery in 'The Rock')

  9. #3609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoofferman Bekijk bericht
    Tot 2 jaar geleden was PES qua gameplay idd aanzienlijk beter. Maar met name vorig jaar is FIFA ook qua gameplay PES voorbijgestreeft. Ook qua graphics en realisme is FIFA beter. Wel is FIFA meer een sim en PES iets meer arcade; het is dus een beetje waar je voorkeur ligt. En wellicht dat PES 2010 keihard terugslaat, zoals FIFA dat vorig jaar heeft gedaan.

    Het leukste is om ze allebei te kopen...
    hahaha ja tuurlijk.

    Maar het is of FIFA of PES. NBA live of NBA 2k, etc
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #3610

    Standaard

    Even weer wat reclame voor Adventure-Island. Wij vieren deze week onze vijfde verjaardag en mogen daarbij een mooi pakket weggeven.

    Je kan namelijk een Sam & Max pakket winnen met daarin:
    - Sam & Max Season One op een Special Edition PC DVD
    - Sam & Max Season Two op een Special Edition PC DVD
    - Een exemplaar van de strip Surfin' the Highway

    Wat moet je hiervoor doen? Niet veel. Een email met felicitatie sturen naar het adres op deze pagina is genoeg om kans te maken op één van de twee pakketten.

    Meedoen kan tot en met 12 juli.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #3611

    Standaard

    Ik vind het zo jammer dat PES sinds PES 5 zo enorm achter uit is gegaan. Vroeger was PES de sim en FIFA arcade, tegenwoordig zijn de rollen helaas omgedraait. Toch geeft PES mij nog altijd veel meer voldoening dan FIFA. Hopelijk keert PES dit jaar weer eens terug naar de top, waar het hoort..


  12. #3612

    Standaard

    Heb vanmorgen eens CoD5 online gespeeld en vond dat ook erg leuk. ging dood door een nade en mijn lichaam lag in stukken verspreid. Bij CoD4 ben je nog helemaal intact als je een RPG in je donder krijgt. Nu vind ik CoD5 toch grafisch wat harder

    Las ook ergens op een forum dat treyarch bij CoD5 een safety heeft ingebouwd om die modded controllers tegen te gaan. Iemand zei dat hij een modded controller had en met een M1A1 carbine veel shots had door die controller. Maar daarna nog maar ongeveer 1 shot per 2 seconde kon afvuren.

    Goed gedaan treyarch

    Ik hoop dat Infinity Ward daar ook iets tegen gaat doen in MW2.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #3613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik vind het zo jammer dat PES sinds PES 5 zo enorm achter uit is gegaan. Vroeger was PES de sim en FIFA arcade, tegenwoordig zijn de rollen helaas omgedraait. Toch geeft PES mij nog altijd veel meer voldoening dan FIFA. Hopelijk keert PES dit jaar weer eens terug naar de top, waar het hoort..
    Ik had PES 4 en 6 op de PC en vooral deeltje 4 heb ik erg lang doorgespeeld. Met dank aan de modding community die echt ongelovelijke mooie updates uitbracht. nadeel i dat ik een mega grote Harde schijf nodig had om alles te installeren. Echt hulde aan die gasten. Dat is misschien het enigste wat ik een beetje mis op de X360.

    Ik had zo ook NHL 06 op de pc en geinstalleerd en al was dat rond de 1 gb op de harde schijf. Maar mijn spel was door al die mod's ruim 6 GB. Alles goalie equipment had ik. (ijs templates voor de Tsjechische league.....daar zie je dus bijna geen ijs....enkel reclame ) noem het maar op ik had mod's voor alles geinstalleerd.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #3614

    Standaard

    Nu we het er toch over hebben:

    Konami komt met nieuwe details over PES 2010

    Uitgegeven:24 juni 2009 09:52Laatst gewijzigd:24 juni 2009 09:52
    Konami maakt vandaag het een en ander bekend over hun aankomende voetbal-game PES 2010. Zo zullen Fernando Torres en Lionel Messi de promotie-sterren worden en beschikt de game over wat nieuwe opties.


    “Iedereen weet dat wanneer het aankomt op voetbal-simulaties dat Konami’s PES verruit de meest realistische titel beschikbaar is”, vertelt Liverpool-speler Torres. “De nieuwe game ziet er verbluffend goed uit en ik kijk er naar uit om mezelf in actie te zien in PES 2010.” Konami laat zelf weten dat de spelers voorzien worden van bepaalde labels met eigenschappen zodat gamers deze makkelijk kunnen invoegen in hun team.

    Zo krijgt Fernando Torres bijvoorbeeld de namen ‘Fox in the Box’ en 'Goal Poacher’ met zich mee om het voor gamers makkelijker te maken te bepalen waar zijn kwaliteiten precies liggen. Verder wordt er ook wat meer duidelijk over het eerder aangekondigde ‘tactical bar system’. Deze werkt namelijk sterk op de aanval en verdediging van een team. Een team als Liverpool zal hierdoor bijvoorbeeld over zijn kenmerkende aanvallende speelstijl kunnen beschikken, of de gamer kan juist snel overschakelen op de verdediging.

    Tactiek aanpassen
    “De speler kan deze ‘bar’ direct oproepen tijdens een wedstrijd om zo zeer snel de tactiek aan te passen en de nadruk te leggen op de aanval of juist de verdediging”, verklaart Konami. Dat de Master League in PES 2010 uitgebreider zal worden werd al bekend bij de aankondiging van de game. Zo zal het dit keer niet alleen mogelijk zijn om een uitgebreidere versie van de Champions League te doorlopen, ook zal de UEFA Cup beschikbaar zijn voor liefhebbers van Europees voetbal.

    “Het spelen van Europees voetbal kan ook gebruikt worden om sterkere spelers naar het team te trekken, waardoor transfer-overeenkomsten en contracten een stuk realistischer worden”, aldus de uitgever. PES 2010 staat gepland om in de herfst van dit jaar uit te komen voor de PlayStation 3, Xbox 360, pc, PSP en PlayStation 2.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #3615

    Standaard De grootste ergenis van de CoD reeks

    Ik erger me kapot aan de single player van de CoD reeks. Als ik niet vooruit ga, blijft de enemy maar respawnen. Laatst liet ik 4 van mijn team een kamer binnen gaan. ik hoor geen geschiet, dus ik ga ook naar binnen en wordt meteen neergemaaid door 5 enemies.
    Heb ik een fluoriserende bulls-eye op mijn helm getekend? Die 4 van mijn team stonden daar doodleuk niets te doen op nog geen meter van de vijand die mij doorzeefde. Bij CoD:WaW blijft de vijand maar komen totdat je verder gaat.

    Bij MoH:Airborne kan je op een goede plek blijven staan en de vijand afknallen en na 4 waves van vijanden komt er niets meer en kan je verder.

    CoD speelt echt wel beter, maar bovengenoemd van MoH Airborne mogen ze best wel gebruiken in CoD.

    Ik zit dus vast in een map op het moeilijkste graad in zo'n loopgraaf bij die 3 mortar-pits. Ik gooi smoke om de eerste mg nest te verblinden of schiet hem dood, maar 2 seconden later zit er alweer een nieuwe. (ik heb eens getest en 30x respawn.) , en dan gooi ik weer smoke in die eerste mortar-pit. maar zodra ik naar voren ga, heb ik 8 granaten bij me voeten liggen. echt frustrerend, ik kom er niet door.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  16. #3616

    Standaard

    Zojuist inFamous platinum gehaald. En vandaag Fallout 3 Collector's Edition nieuw uit de winkel voor 40,-. Ben benieuwd. Ben totaal niet bekend met het spel.

  17. #3617

    Standaard

    Even over cod:
    - en firemode optie zou idd hemels zijn, daar hoop ik al zolang op in vele shooters maar het blijft meestal een droom. Socom echter heeft deze optie wel. Nu ben ik geen geweldige socom fan (meer), zeker het laatste deel zit vol bugs en dergelijke maar qua realisme zijn ze ongeëvenaard, zoveel wapens, zoveel customizable options, add-ons, laser sights, verschillende geluidsdempers, scopes, bipods en wat nog allemaal, daar kan cod echt nog wat van leren.
    - Cod5 is grafisch idd harder dan cod4. Een nade zorgt vaak voor leuk sadistisch vermaak. Maakt de singleplayer ook veel bruter vind ik. Ik verkies cod4 zeker, maar ik vond de sp van 5 stukken intenser, mede door het feit natuurlijk dat die battles echt plaatsvonden. Ik had tijdens het spelen echt zo'n gevoel van omg, je zal toen maar geleefd hebben, of als soldaat mee op het front hebben gestaan. Af en toe kreeg ik toch echt een naar gevoel. Prachtige ervaring vond ik dat.
    - respawning enemies: dat is idd iets waar cod van af moet stappen, erg irritant, erg onrealistisch en gewoon niet leuk. Op de gewone difficulty en dergelijke is het niet storend, maar op Veteran (die ik overigens wel uitheb) is het af en toe op het belachelijke af. Zeker omdat er dan ook nog eens flink wat grenade spamming aan te pas komt. Was een stuk bij, waar ik dacht, ik ga hier eens gewoon achter muurtje liggen en tijdje wachten en zien wat er gebeurt. Ik heb welgeteld vijf minuten blijven liggen en zonder overdrijven 100+ granaten teruggegooid, ik heb ze samen met een makker geteld en ben het exacte getal kwijt maar we zaten over de honderd want toen we aan honderd kwamen keken we elkaar aan en zeiden dit is echt belachelijk. Zeker ook omdat het slagveld vol soldaten staat maar alleen jij wordt op de korrel genomen. En als de vijand dan al op je teamleden schiet staan ze vaak op 1 meter van elkaar te knallen en niemand die de ander raakt. Nee, daar hou ik niet van. Ik weet dat er hier veel mensen zijn die Killzone 2 niet denderend vonden maar het is de eerste shooter die ik weet waar de vijand even veel op de anderen let als op de speler. Prachtig is het om je teamleden de aandacht te laten trekken, om vervolgens de vijand in de rug aan te vallen. Iets wat in cod gewoon onmogelijk is. Je kan het maar op 1 enkele manier spelen, de levels zijn al zo linear als de pest en mede door het spawnen van de vijanden en het focusen van de AI op de speler kan je echt helemaal niets experimenteren qua tactiek. Jammer
    Laatst aangepast door Kendorjia : 24-06-2009 om 15:28
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #3618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Even over cod:
    - en firemode optie zou idd hemels zijn, daar hoop ik al zolang op in vele shooters maar het blijft meestal een droom. Socom echter heeft deze optie wel. Nu ben ik geen geweldige socom fan (meer), zeker het laatste deel zit vol bugs en dergelijke maar qua realisme zijn ze ongeëvenaard, zoveel wapens, zoveel customizable options, add-ons, laser sights, verschillende geluidsdempers, scopes, bipods en wat nog allemaal, daar kan cod echt nog wat van leren.
    - Cod5 is grafisch idd harder dan cod4. Een nade zorgt vaak voor leuk sadistisch vermaak. Maakt de singleplayer ook veel bruter vind ik. Ik verkies cod4 zeker, maar ik vond de sp van 5 stukken intenser, mede door het feit natuurlijk dat die battles echt plaatsvonden. Ik had tijdens het spelen echt zo'n gevoel van omg, je zal toen maar geleefd hebben, of als soldaat mee op het front hebben gestaan. Af en toe kreeg ik toch echt een naar gevoel. Prachtige ervaring vond ik dat.
    - respawning enemies: dat is idd iets waar cod van af moet stappen, erg irritant, erg onrealistisch en gewoon niet leuk. Op de gewone difficulty en dergelijke is het niet storend, maar op Veteran (die ik overigens wel uitheb) is het af en toe op het belachelijke af. Zeker omdat er dan ook nog eens flink wat grenade spamming aan te pas komt. Was een stuk bij, waar ik dacht, ik ga hier eens gewoon achter muurtje liggen en tijdje wachten en zien wat er gebeurt. Ik heb welgeteld vijf minuten blijven liggen en zonder overdrijven 100+ granaten teruggegooid, ik heb ze samen met een makker geteld en ben het exacte getal kwijt maar we zaten over de honderd want toen we aan honderd kwamen keken we elkaar aan en zeiden dit is echt belachelijk. Zeker ook omdat het slagveld vol soldaten staat maar alleen jij wordt op de korrel genomen. En als de vijand dan al op je teamleden schiet staan ze vaak op 1 meter van elkaar te knallen en niemand die de ander raakt. Nee, daar hou ik niet van. Ik weet dat er hier veel mensen zijn die Killzone 2 niet denderend vonden maar het is de eerste shooter die ik weet waar de vijand even veel op de anderen let als op de speler. Prachtig is het om je teamleden de aandacht te laten trekken, om vervolgens de vijand in de rug aan te vallen. Iets wat in cod gewoon onmogelijk is. Je kan het maar op 1 enkele manier spelen, de levels zijn al zo linear als de pest en mede door het spawnen van de vijanden en het focusen van de AI op de speler kan je echt helemaal niets experimenteren qua tactiek. Jammer
    Ik kan me helemaal vinden in wat je gepost. Dat neemt bij mij echt het plezier in de Sp weg.

    Overigens heb ik van de drie laatste WW2 shooters (MoH: Airborne - CoD: WaW - BiA:HH) het meest plezier beleeft aan BiA:HH.

    Gewoon het feit dat je je team orders kan geven (supressive fire laten geven, etc) en de vijand vast pinnen en daarna Flank aanvallen. Het eerste deel hadden ze luchtfoto's uit die tijd gebruikt en daarvan de maps gemaakt. Ook is het team naar Normandie geweest en vele foto's gemaakt van de omgeving en die verwerkt in de map. het gebouw uit de foto hieronder zie je dus ook echt precies nagemaakt in het spel.




    Daar kan ik als gamer echt van genieten; Je stond als het ware precies op de plek waar ze toen vochten. Ik vond dat toch heel speciaal. Dat was in deel 1 (road to hill 30) en deel 2 was eigenlijk hetzelfde maar dan vanuit de ogen van een ander peleton. (Earned in Blood) beide zijn trouwens pc spellen.

    Bij het 3de deel Hells Highway heb je meerdere opties tot het flanken van de vijand. Ook heb je een bazooka team, naast je Assault team en Fire team. Ik heb soms enkel orders gegeven en zelf maar een aantal keer moeten schieten. Niet dat ik lui ben, maar wilde eens testen of de Ai (met behulp van mijn orders) zelf een map verder konden komen. Makkie dus.

    Dus het is zeker mogelijk. Misschien hebben CoD en MoH met een schuin oog een beetje naar Brothers in Arms gekeken.

    ik hoop ook echt dat er nog een deel komt. battle of the Bulge ofzo, of één van de gevechten in Italie (Anzio, Gustave linie, Monte Cassino)

    Verder zou het wel eens leuk zijn om een EERSTE wereld oorlog setting te kiezen, Of de Korea oorlog, Vietnam misschien?
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 24-06-2009 om 16:07
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #3619

    Standaard

    Daar heb ik ook al aan zitten denken. Waarom altijd WWII, doe eens WWI maar ik denk dat de wapens toen nog net iets te primitief waren om er een echt leuke shooter van te maken. Misschien voor de liefhebbers (ik zou het zeker proberen) maar ik denk dat de meesten dat toch niet snel genoeg vinden, niet specatulair en rushing genoeg. Ook het gebrek aan allerhande gadgets en goodies lijkt me moeilijk om een publiek mee aan te trekken. Zowiezo denk ik dat een spel in die setting bij het grote publiek net wat minder zal aanslaan. Maar je kan erop hopen natuurlijk.

    Vietnam en dergelijke is ook iets waar ik al jaren op wacht. Ik denk dat de vroegere probeersels vooral te kampen hadden met een gebrek aan geschikte hardware. Rising Sun op ps2 was nou niet denderend en ook BF Vietnam was ondanks het best een goede poging was ook niet werelds. Met de huidige generatie consoles is weer meer mogelijk en ik denk dan ook dat we steeds meer games mogen gaan verwachten met zulke omgevingen. Far Cry 2 laat zien dat de vegetatie al ver is gekomen dus ik heb goede vooruitzichten. Laat ons hopen. Een shooter waar je echt voorzichtig moet rondlopen, de omgeving scouten en echt langs alle kanten aangevallen kan worden lijkt me gewoon hemels.

    Overigens vond ik BIA HH een geweldige misser. De tactiek en dergelijke zit erg goed in elkaar (hoewel na een tijdje ook wel repetitief. Dat supress and flank werkt een beetje te goed ) en grafisch was ie erg zwak. Nu ben ik geen graphics whore en gaat gameplay er nog altijd boven maar ik vond BIA toch wel heel zwak, zeker als je'm gaat vergelijken.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #3620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Daar heb ik ook al aan zitten denken. Waarom altijd WWII, doe eens WWI maar ik denk dat de wapens toen nog net iets te primitief waren om er een echt leuke shooter van te maken. Misschien voor de liefhebbers (ik zou het zeker proberen) maar ik denk dat de meesten dat toch niet snel genoeg vinden, niet specatulair en rushing genoeg. Ook het gebrek aan allerhande gadgets en goodies lijkt me moeilijk om een publiek mee aan te trekken. Zowiezo denk ik dat een spel in die setting bij het grote publiek net wat minder zal aanslaan. Maar je kan erop hopen natuurlijk.

    Vietnam en dergelijke is ook iets waar ik al jaren op wacht. Ik denk dat de vroegere probeersels vooral te kampen hadden met een gebrek aan geschikte hardware. Rising Sun op ps2 was nou niet denderend en ook BF Vietnam was ondanks het best een goede poging was ook niet werelds. Met de huidige generatie consoles is weer meer mogelijk en ik denk dan ook dat we steeds meer games mogen gaan verwachten met zulke omgevingen. Far Cry 2 laat zien dat de vegetatie al ver is gekomen dus ik heb goede vooruitzichten. Laat ons hopen. Een shooter waar je echt voorzichtig moet rondlopen, de omgeving scouten en echt langs alle kanten aangevallen kan worden lijkt me gewoon hemels.

    Overigens vond ik BIA HH een geweldige misser. De tactiek en dergelijke zit erg goed in elkaar (hoewel na een tijdje ook wel repetitief. Dat supress and flank werkt een beetje te goed ) en grafisch was ie erg zwak. Nu ben ik geen graphics whore en gaat gameplay er nog altijd boven maar ik vond BIA toch wel heel zwak, zeker als je'm gaat vergelijken.
    BiA was grafisch erg zwak. Dat spel werd ook ruim een jaar uitgesteld, dus de verwachtingen waren hoog. En dat hebben ze niet waar kunnen maken.

    Dat flanken werkte ook iets te goed.....maar was meer voor mij een indicatie dat je AI team wel degelijk iets voor je kan betekenen. (Bij CoD en MoH heb je ook wel een team om je heen, maar daar is dan ook alles mee gezegd)

    en waarom zit onderstaande scope wel in SP en niet in de MP van CoD4?




    Vond deze veel fijner dan de ACOG scope

    Battlefield Vietnam viel tegen, maar onderstaande heb ik ook gehad en zag er best goed uit. Nu zijn weer een kleine 6 jaar verder, dus zouden ze nu toch wel wat moois kunnen maken met die jungle.


    Eerste wereldoorlog was hier in Europa een loopgraven oorlog, maar in het ottomaanse rijk werd er wel anders gevochten.
    Er waren zat andere gevechten in de wereld. Dan zou je toch denken dat er genoeg variatie inzit.

    6.1 Europese Fronten
    6.2 Afrikaanse Fronten
    6.3 Fronten in het Midden-Oosten
    6.4 Aziatische Front
    6.5 Atlantisch Front
    6.6 Andere Fronten
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 24-06-2009 om 21:27
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #3621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Vietnam en dergelijke is ook iets waar ik al jaren op wacht.
    Ik las ergens dat CoD7 al in productie was en dat de setting Vietnam zou worden. IK ben in ieder geval heel benieuwd.



    CoD 7:

    CoD 7: Vietnam

    When someone searches for new music for a Call of Duty game, and it all centers around the late 60’s & early 70’s… what does it tell you?
    Second string CoD developer, Treyarch, was caught red-handed doing just that.
    Related Sections: News

    Treyarch accidentally confirms it's working on Call of Duty 7






    Twitter gets a break for once. This time, the culprit is business networking site LinkedIn. That's where an employee of Treyarch, the developer responsible for all the odd-numbered Calls of Duty after the first (#5 pictured), noted the following:
    I am currently on my second title as a senior animator in the games industry with Activision / Treyarch on Call Of Duty 7.
    Activision hasn't confirmed the existence of any such game, so the accidental news was seized and circulated. The animator in question quickly changed his profile, but it was too late.

    Of course, no one doubts a Call of Duty 7 is in the works. It's even possible to draw conclusions about the setting based on Treyarch declaring they're done with World War II and this leak that Activision is licensing music that you might expect to find in a Vietnam era game. But that doesn't make it any less satisfying to get early accidental confirmation straight from the horse's mouth.
    Die cover hebben ze in ieder geval wel leuk aangepast met Photoshop

    </IMG>Activision looking into Vietnam War music COD7 Vietnam?
    Posted: Sat May 2, 2009 9:51 pm
    http://ps3.qj.net/Activision-looking.../49/aid/130918




    "Is Call of Duty 7 to be set in Vietnam and Cuba? That is the information that TVGB's insider source claims, after said source picked it up from... get this... the music that Activision is looking to license for the game. What, did he hear a (moon lute) being played in the meeting room?

    No, not necessarily. Rather, they made some heavy mention on top tunes from the Vietnam War era, as well as Cuba, Africa, and Soviet Union. That's quite a track list, I must say. Also, it appears that Treyarch will be developing once again, since Word at War senior producer Noah Heller is involved once more.

    Well he did say that they will be "showing the final battles of the Pacific and the European Theater and that lets us put a close to the war," last year in an interview with UK's Official Xbox Magazine.

    If that really is the case, then prepare yourself for some hippie, groovy 60's music. Here, Help yourselves with The Beatles for a quick trip down memory lane. This was at number 6 on September 20, 1965 in the charts."
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 24-06-2009 om 21:22
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #3622

    Standaard

    Dat is al maanden oud nieuws, dat Treyarch de rechten op 60/70er jaren muziek heeft gekocht...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #3623

    Standaard

    Inderdaad, daarnaast hoef geen 4 posts achter elkaar te doen.. :/

    Eind v/d week lekker aan de gang met Tales Of Vesperia! Can't wait!


  24. #3624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Inderdaad, daarnaast hoef geen 4 posts achter elkaar te doen.. :/
    neem me niet kwalijk... is inmiddels aangepast
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #3625

    Standaard

    cod in vietnam, bij 5 kills napalm
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 145 van 208 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •