Pagina 200 van 208 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.976 tot 5.000 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4976

    Standaard

    Iemand nog interesse in Ninja Gaiden 2 sigma??? de ps3 versie

    Ruilen kan ook

  2. #4977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Nu al klaar mee??? Geen voldoening in de multiplayer voor jou?

    mischien is de singleplayer te moeilijk voor hem

    maar idd, waarom doe je hem nu alweer weg? ik ga hem sowieso nog een keer spelen op een hogere moeilijkheidsgraad, zeker weten mijn Game of the Year
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #4978

    Standaard

    Na al die comments over de tweede Uncharted heb ik maar de eerste besteld! De demo was al geniaal toendertijd, vooral de NL stemmen waren briljant.

    Eens kijken of ik die nog uit kan spelen voordat COD mw2 uitkomt.

  4. #4979

    Standaard

    Iemand Batman Arkham Asylum kopen? Mooi bod en ik stuur hem op. Speel hem niet meer doordat ik Uncharted speel nu.

  5. #4980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    mischien is de singleplayer te moeilijk voor hem

    maar idd, waarom doe je hem nu alweer weg? ik ga hem sowieso nog een keer spelen op een hogere moeilijkheidsgraad, zeker weten mijn Game of the Year

    uitgespeeld vandaar, voor de rest kun je wel al die throphies halen maar dat boeit mij niet zoveel, en one shot one kill en die andere dingen zijn aardig maar gaat ook vervelen,dus vandaar.

    goede game, leuke ervaring maar nu verder.
    mp is aardig maar niet verslavend zoals cod.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #4981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Na al die comments over de tweede Uncharted heb ik maar de eerste besteld! De demo was al geniaal toendertijd, vooral de NL stemmen waren briljant.

    Eens kijken of ik die nog uit kan spelen voordat COD mw2 uitkomt.
    sarcasme hopelijk?

  7. #4982

    Standaard

    nou ik ben gewoon verslaafd aan co-op arena vandaag weer level 9 gehaald..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #4983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Na al die comments over de tweede Uncharted heb ik maar de eerste besteld! De demo was al geniaal toendertijd, vooral de NL stemmen waren briljant.

    Eens kijken of ik die nog uit kan spelen voordat COD mw2 uitkomt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    sarcasme hopelijk?
    dat wilde ik net vragen! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #4984

    Standaard

    Het kostte me aardig wat frustratie maar ik hoef nu alleen nog maar de laatste challenge Rumble in the Jungle op Extreme te halen en dan zit het erop.

    Gisteren Left 4 Dead GotY binnengekregen, deze week eens kijken hoe leuk dat is. Fallout 3 GotY ook verzonden maar dat zal nog wel even duren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #4985

    Standaard

    Ik zat eraan te denken om Forza 3 te halen, maar zie er toch vanaf. Die herhalingsfunctie verpest het een beetje voor mij.

    Als ik een bocht verkeerd neem, dan kan ik gewoon even terug spoelen en die bocht nog een keer nemen.

    Het leuke van race spellen vind ik dat het een druk met zich mee brengt. Je moet geconcentreerd blijven om de race uit te rijden. Ik had vroeger een soort indy race spel en moest je dus eenb kleine 500 ovale rondjes rijden. En dan soms (vaak dus) maakte ik een stuur- of remfout ergens in de 450ste ronde en knalde ik tegen de muur. Race voorbij. Tuurlijk wel frustrerend, maar als je de race uitrijdt, had ik echt een goed gevoel van die race.

    Nu kan je met Forza 3 net zo lang terugspoelen totdat je de race hebt gewonnen.

    En dat lijkt me dus helemaal niets.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 21-10-2009 om 11:46
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  11. #4986

    Standaard

    Je kan ook gewoon niet terugspoelen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  12. #4987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Je kan ook gewoon niet terugspoelen.


    Jeroen.
    Hoi jeroen, volgens dit bericht toch wel. Heb het even in het rood gezet. Ik snap nie(t helemaal wat jij dan bedoeld met "niet kunnen terugspoelen".

    Review: Forza Motorsport 3

    Uitgegeven:20 oktober 2009 09:43Laatst gewijzigd:20 oktober 2009 09:43
    De risico's zijn hoog, maar de nummer twee houdt nog geen twee meter afstand van de achterbumper. De Maserati Gran Turismo wil eigenlijk de bocht niet krap nemen, maar het stuur wordt vast gehouden. De auto moet wel. Iets te vroeg op het gas, de achterkant breekt uit. Dit kan de winst kosten.

    © Gamez

    In andere racegames kan deze fout je na 26 rondjes ook echt de winst kosten en je heel gefrustreerd achterlaten. Gelukkig was een van de speerpunten van Turn 10 Studios tijdens de ontwikkeling om deze game toegankelijker te maken. Het moest speelbaar zijn voor een die-hard racesimulatiefan, maar ook voor een opa van 88 die even met zijn kleinzoon een rondje wilt rijden.
    Daarom hebben ze de game nu zo simpel gemaakt dat je alleen maar gas hoeft te geven en een beetje moet sturen. De rest neemt de game van je over. Als zelfs dat niet lukt, dan kun je de tijd nog terugspoelen zonder dat je daar voor gestraft wordt. Je kunt dit bijna zo vaak doen als je wilt. Je hebt geen controle over wanneer het terugspoelen stopt, dus het kan soms voorkomen dat deze functie stopt vlak voordat je uit de bocht vliegt, maar dan doe je het gewoon nog een keertje. Geen gigantisch probleem dus.


    Hulpmiddelen uitzetten
    Maar Forza zou Forza niet zijn als je de hulpmiddelen niet uit kon zetten. Dat gas geven en sturen is voor je opa gemaakt, jij kunt gewoon zonder traction control en zonder ABS rondscheuren. Dan komt dat echte Forza-gevoel naar boven. Het gevoel dat jij je auto onder controle moet houden, dat je de perfecte rondjes moet rijden, dat je niet zomaar kunt remmen of zomaar je gaspedaal door de grond kunt stampen zonder consequenties.
    Er mist helaas wel één ding in dit rijtje: het gevoel van druk. Dit mist omdat je altijd je fouten kunt verbeteren door even de tijd terug te spoelen. Een verkeerde bocht betekent niet dat je opeens vijf plaatsen achter ligt, maar betekent gewoon dat je het opnieuw kunt proberen. Het rare is dat deze functie, in tegenstelling tot de ABS en de traction control, niet uitgeschakeld kan worden voor extra credits.

    Een eigen geluid
    Pas als je zonder hulpmiddelen gaat rijden, dan ga je ook merken dat alle vierhonderd auto's (er zitten zelfs SUV's en pick-up trucks tussen) hun eigen weggedrag hebben. Ook hebben ze allemaal een duidelijk eigen geluid. Zo hoor je bij de Ford Focus RS een klein motortje met hoge toeren krijsen, maar hoor je bij de Mercerdes SL 65 AMG Black Series de V12 op 7000 toeren grommen en hoor je de dubbele turbo van de motor druk opbouwen en loslaten.
    Nu kun je al het genoemde natuurlijk weer aanpassen door je auto te upgraden. Voor degene die hier niet heel veel zin in hebben, biedt Forza 3 de mogelijkheid om een quick upgrade uit te voeren. Deze functie laat je kiezen uit een klasse en bepaalt dan welke onderdelen het beste in je auto geschroefd kunnen worden voor optimale prestaties in die klasse.

    Upgraden
    Voor degene die wel willen tunen, of gewoon niet met een gemiddelde wagen willen rijden, is er de mogelijkheid om zelf in het upgraden te duiken. De upgrade-mogelijkheden zijn nog uitgebreider dan in Forza 2. Nu kun je bijvoorbeeld bij sommige auto's de aandrijving van tweewiel achteraangedreven naar vierwiel aangedreven veranderen. Vond je een turbo niet genoeg? Dan kun je bij veel auto's er nu twee inzetten.
    Er zijn ook wat opties versimpeld. Bij het kiezen van banden hoef je nu bijvoorbeeld geen merk meer te kiezen, maar je koopt gewoon betere banden. Je kunt alles naar hartenwens afstellen. Je kunt meerdere set-ups aanmaken en apart opslaan om zo optimaal te presteren in verschillende omgevingen.

    Genoeg variatie
    Forza 3 kent in totaal 22 omgevingen. Daarmee bedoelen we dat er 22 tracks in de game zitten, maar hierin zit nogal veel variatie. Zo rij je bijvoorbeeld op het begin erg kleine rondjes op bijvoorbeeld Silverstone en rij je in de wat hogere klasse complete rondjes. Nu klinkt dat vrij eentonig, maar we kunnen vol vertrouwen vertellen dat de variatie genoeg is om het toch telkens anders te laten lijken.
    Dat mag ook wel als je 220 events moet uitspelen. Forza 3 bevat ook een career mode in de vorm van Season Play. Dit draait om een seizoen dat je in de weekenden racet. Daar omheen kies je telkens voor een kleine serie races die je doordeweeks speelt. Geen enkele verplichting natuurlijk, want met het kiezen van je eigen events rijd je precies dezelfde races, alleen op je eigen volgorde.

    Pole position
    Wat ons gelijk tijdens de races opviel, was dat we niet meer op de pole position begonnen als we de krachtigste vierwieler op het circuit hadden. Dit komt omdat de plaats op de grid nu niet meer gebaseerd is op de kracht van je auto, maar op jou. Beter gezegd wordt het afgeleid van je driver level. Elke vijf levels schuif je een plekje omhoog en zo eindig je na een hele tijd racen standaard op pole position.
    Dat is niet zo fijn, want met de snelste auto achteraan beginnen, kan nogal frustrerend zijn. Je hebt negen van de tien keer het grootste gedeelte van de tegenstanders al ingehaald voordat je de eerste bocht in gaat. Het komt dan neer op het goede moment uitkiezen om de laatste paar bestuurders in te halen of om ze van de weg te drukken.

    Agressieve AI
    Dit doen ze immers ook bij jou als ze de kans krijgen. De kunstmatige intelligentie is erg agressief en is zeker niet bang voor een beetje lakschade of een deukje in de zijkant. Om ze een beetje menselijk te laten doen overkomen, rijden ze geen perfecte rondjes meer. Ze maken nu heel af en toe ook wel eens een fout, waardoor ze naast de baan belanden of een crash veroorzaken.
    Hoewel de game er op alle fronten prachtig uitziet, is het schademodel niet om over naar huis te schrijven. De lakschade op auto's zie je op de auto geplakt worden als je tegen ze aanrijdt. De textures worden letterlijk vervangen. Botsingen met muren of andere auto's lopen vaak op niet meer uit dan wat lakschade.
    Verder dan een missende bumper en een scheve koplamp zal het schademodel niet gaan. Erger nog: soms krijg je helemaal geen schade als je hard tegen de railing aan klapt. Natuurlijk houd je jouw auto uiteindelijk liever in perfecte staat. Ze zijn namelijk zo mooi nagemaakt dat ze net echt lijken.

    Buiten je gezichtsveld
    Van binnen is het helaas iets minder. Een gemiddeld mens zit niet zo dicht achter zijn stuur dat hij niet meer in de spiegels kan kijken wat er achter hem rijdt. Je spiegels vallen in heel veel auto's namelijk maar voor de helft of helemaal buiten je gezichtsveld. Iets wat in Need For Speed: Shift een stuk beter was opgelost. Daar zat je op een normale afstand van het stuur, waardoor je ook je binnen- en je buitenspiegel kon zien.
    Heb je een auto gekocht of gewonnen die volgens jou als een dweil rijdt, dan kun je hem veilen. Je zet hem voor een prikkie in de auction house en wacht tot iemand deze van je koopt. Ben je iemand die geen afstand kan doen van zijn eigendommen, maar blijf je het een lelijke auto vinden, dan kun je hem volplakken met stickers. Met de keuze uit heel veel vormpjes, letters, merkstickers en andere voorbewerkte figuurtjes kun jij je helemaal uitleven.

    Stickers plakken
    Het enige wat je tegenhoudt, is je eigen fantasie. Heb je die helemaal niet, dan kun je in de storefront hele patroontjes kopen om die vervolgens op je voertuig te plakken. Kun je die Bugatti Veyron nog steeds niet betalen, maar wil je er wel naar kijken, dan kun je filmpjes en foto's van dit snelheidsmonster kopen.
    Je kunt ook filmpjes en foto's maken van jouw trots en die verpatsen. Maar online is niet alleen om je dingen te verkopen, je kunt er ook tegen andere mensen rijden en die race kun je dan helemaal naar eigen wens inrichten. Je kunt zelfs verplichten dat iedereen in dezelfde auto en met dezelfde afstelling gaat rondrijden.

    Forza Motorsport 3 biedt heel veel, zeker voor een racegame. Het is dan ook niet zo raar dat de game op twee DVD's verschijnt waarvan wordt aangeraden om de tweede te installeren. Houd dus 1,9 gig vrij op je harde schijf om volledig van de game te kunnen genieten. Dat is het waard. Naast het verven, bestickeren, upgraden en tunen van je wagen (je moet je toch afvragen hoeveel mensen dit ook echt gaan doen) blijft het natuurlijk een racegame. Eén die werkelijk voor iedereen te spelen is, mits de instellingen goed staan. Helaas is niet alles zo mooi: zo is de cockpit view niet optimaal en is het schademodel niet om over naar huis te schrijven. Ook weten we niet zo goed wat we met de terugspoelfunctie aanmoeten. Het werkt op zich prima, maar het haalt wel een beetje de neergezette prestatie omlaag als je er gebruik van hebt gemaakt. Iemand met de beste ronde van 1 minuut op zijn naam kan er namelijk wel drie dagen over gedaan hebben. Gelukkig blijft Forza 3 op het gebied van realisme ongeëvenaard en dat is waar het om draait. (92%)
    Platform: Xbox 360 | Release: 23/10/2009
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #4988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Hoi jeroen, volgens dit bericht toch wel. Heb het even in het rood gezet. Ik snap nie(t helemaal wat jij dan bedoeld met "niet kunnen terugspoelen".
    Lijkt me dat hij gewoon bedoelt: als je niet wilt terugspoelen, gebruik je die functie toch gewoon niet?.....


  14. #4989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Lijkt me dat hij gewoon bedoelt: als je niet wilt terugspoelen, gebruik je die functie toch gewoon niet?.....
    Ja dat snap ik. Maar het feit dat die functie erin zit, vind ik gewoon niet kloppen.

    Als je straks de ranking ziet met de snelste tijden, staat er dan ook bij of de betreffende driver wel of geen gebruik heeft gemaakt van die terugspoel functie?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  15. #4990

    Standaard

    Lekker belangrijk voor die rankings.... Geniet gewoon van het spel. Je wordt toch nooit 1ste in die ranking, so fucking what?

  16. #4991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ja dat snap ik. Maar het feit dat die functie erin zit, vind ik gewoon niet kloppen.

    Als je straks de ranking ziet met de snelste tijden, staat er dan ook bij of de betreffende driver wel of geen gebruik heeft gemaakt van die terugspoel functie?
    Als ik naar de demo kijk, dan wordt de snelste tijd met errors niet eens in de rankings opgenomen. En een keer terugspoelen telt in de demo als error... Daarom klopt het bericht volgens mij ook niet. Zou een beetje gek zijn dat de perfecte ronde opgebouwd is uit duizend keer terugspoelen...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 21-10-2009 om 16:01
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #4992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Lekker belangrijk voor die rankings.... Geniet gewoon van het spel. Je wordt toch nooit 1ste in die ranking, so fucking what?
    Wie zegt dat dat je nooit 1ste wordt? Misschien is Bas wel heel goed... Ik zelf speel toch ook in de top 300 mee als ik naar Forza 2 kijk. En dat is niet slecht met heel de wereld die meestrijdt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #4993

    Standaard

    Cinema mode in Uncharted 2 is ook tof! Beetje door het slagveld heenzweven.

    http://www.flickr.com/photos/divius/...7622632628910/

    Een selectie van screenshots die ik heb gemaakt.

  19. #4994

    Standaard

    ik denk dat die replay functie steeds vaker zullen zien in race games. want zeg nou eerlijk als je een endurance rijd van 50 rondes en in ronde 48 maak je een fout waardoor het halve veld voorbij je komt. nou dan ben je echt wel blij dat die replay functie erin zit.

    en voor de time trails gaat replay niet. zodra je die gebruikt vervalt je tijd voor de leaderboards en volgens mij ook voor personal best.

    en inderdaad vind je nix dan gebruik je em niet.

  20. #4995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    ik denk dat die replay functie steeds vaker zullen zien in race games. want zeg nou eerlijk als je een endurance rijd van 50 rondes en in ronde 48 maak je een fout waardoor het halve veld voorbij je komt. nou dan ben je echt wel blij dat die replay functie erin zit.

    en voor de time trails gaat replay niet. zodra je die gebruikt vervalt je tijd voor de leaderboards en volgens mij ook voor personal best.

    en inderdaad vind je nix dan gebruik je em niet.
    Ja maar daar gaat het toch om in race games? Vooral endurance, het valt niet mee om inderdaad 50 laps te rijden. Concentratie verslapt. En dan maak je aan het eind meer fouten. Waarom anders een endurance doen?
    Ik speelde vroeger een PC spel. Indy500 heette dat geloof ik. Kon je kiezen. 50 - 100-250 of de volle 500 laps rijden. ik koos vaak voor de 500 rondjes....en dat zijn ovale rondjes..Erg moeilijk inderdaad om je kop erbij te houden. En ik crashte dus vaak ook ergens na ronde 460. Toen was er ook geen replay functie. En als ik wel de volle 500 laps uitreed, won ik ook nog niet eens, maar ik was dolblij dat ik hem wel had uitgereden.

    Ik vind dat het het spelplezier wel wegneemt. En het zit er nu wel in en wordt de drempel gewoon heel laag om het wel te gebruiken.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 21-10-2009 om 17:16
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #4996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als ik naar de demo kijk, dan wordt de snelste tijd met errors niet eens in de rankings opgenomen. En een keer terugspoelen telt in de demo als error... Daarom klopt het bericht volgens mij ook niet. Zou een beetje gek zijn dat de perfecte ronde opgebouwd is uit duizend keer terugspoelen...
    Ik hoop het, was echt enthousiats over dit spel. Totdat ik over dat terugspoelen las. Dat was echt een koude douche.

    Ik krijg gewoon een adrenaline rush als ik in mijn spiegel zie dat er een auto op mijn achterbumper zit. Die druk om foutloos te rijden vind ik echt geweldig. En als ik dan toch naast de baan raak. Ja inderdaad klote, had ik maar beter moeten rijden.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #4997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ja maar daar gaat het toch om in race games? Vooral endurance, het valt niet mee om inderdaad 50 laps te rijden. Concentratie verslapt. En dan maak je aan het eind meer fouten. Waarom anders een endurance doen?
    Ik speelde vroeger een PC spel. Indy500 heette dat geloof ik. Kon je kiezen. 50 - 100-250 of de volle 500 laps rijden. ik koos vaak voor de 500 rondjes....en dat zijn ovale rondjes..Erg moeilijk inderdaad om je kop erbij te houden. En ik crashte dus vaak ook ergens na ronde 460. Toen was er ook geen replay functie. En als ik wel de volle 500 laps uitreed, won ik ook nog niet eens, maar ik was dolblij dat ik hem wel had uitgereden.

    Ik vind dat het het spelplezier wel wegneemt. En het zit er nu wel in en wordt de drempel gewoon heel laag om het wel te gebruiken.
    Dat ben ik niet met je eens. Of de drempel nu laag is of niet, het hoeft je spelplezier niet weg te nemen. Gebruik het gewoon niet. Simpel. Deed ik ook niet in de demo. Waarom? Ik wil zonder hulp het perfecte rondje rijden. Dat geeft veel meer voldoening. Ik zal de knop dan ook niet gaan gebruiken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4998

    Standaard

    Batman Arkham Asylum 1000/1000 hehe.

    Toch maar Abbey Road gedownload en de medley is heel erg leuk om te spelen. De andere nummers zijn niet zo heel bijzonder om te spelen, maar wel erg mooi.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  24. #4999

    Standaard

    Vind die rewindfunctie ook nergens op slaan.
    Moet een race simulatie zijn en dan hoort dit soort dingen niet erin te zitten imo.
    In het echte racen kan je toch ook niet ff terug

    Tuurlijk is het voor de beginner beter maar is niet nodig.
    Jammer dat je het niet uit kan zetten.

    Hopelijk morgen binnen
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  25. #5000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als ik naar de demo kijk, dan wordt de snelste tijd met errors niet eens in de rankings opgenomen. En een keer terugspoelen telt in de demo als error... Daarom klopt het bericht volgens mij ook niet. Zou een beetje gek zijn dat de perfecte ronde opgebouwd is uit duizend keer terugspoelen...
    Dat veranderd de zaak dan wel. Ik wil graag mijn tijden kunnen vergelijken met anderen. Zou gewoon niet leuk zijn als er alleen maar perfecte rondetijden staan vanwege dat terugspoelen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. Of de drempel nu laag is of niet, het hoeft je spelplezier niet weg te nemen. Gebruik het gewoon niet. Simpel. Deed ik ook niet in de demo. Waarom? Ik wil zonder hulp het perfecte rondje rijden. Dat geeft veel meer voldoening. Ik zal de knop dan ook niet gaan gebruiken...
    klopt, ik rij ook met alle hulp uit. Mijn rempunt is altijd veel later dat van de AI hulpmiddel en het rijdt gewoon lekkerder.
    Ik ben niet zo heel goed. Maar als ik de tracks uit me hoofd ken, zet ik best aardige tijden neer.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Pagina 200 van 208 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •