Pagina 148 van 208 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.676 tot 3.700 van 5185 worden weergegeven.
  1. #3676

    Standaard

    http://techrepublic.com.com/2346-10877_11-41891-26.html open ps3 weet niet of het de goeie is.

    maar je loop best wel kans dat sommige dingen met elkaar gelocked zijn. dat GPU alleen werkt met de moederboard die de juiste code heeft. denk dat het slimmer is om het op te sturen. dan ben jem maar even kwijt. koop je een 360 voor die tijd

  2. #3677

    Standaard

    Ken en een 360
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  3. #3678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    http://techrepublic.com.com/2346-10877_11-41891-26.html open ps3 weet niet of het de goeie is.

    maar je loop best wel kans dat sommige dingen met elkaar gelocked zijn. dat GPU alleen werkt met de moederboard die de juiste code heeft. denk dat het slimmer is om het op te sturen. dan ben jem maar even kwijt. koop je een 360 voor die tijd
    Maar ik zou de gpu niet vervangen, zou gewoon het moederbord en gpu van 60 gig versie gebruiken, en dan de drive van de 80 gig samen met het board dat daarbij zit. Dit zou wel moeten werken.

    Maar goed, ik ga'm toch maar opsturen, eerlijk gezegd absoluut geen zin in, maar ja ach, mss is het idd de beste oplossing (hoewel ik liever terug een 60 gig versie wil). Het enige waar ik voor vrees is dat ik een of andere brakke console ga terugkrijgen. Mijn ps3s worden dagelijks afgestofd, de ventilatie gestofzuigd en wat nog allemaal. Er is geen krasje op te bespeuren, en dan heb je kans dat je een of andere console terugkrijgt die helemaal niet zo behandeld werd, en vol krassen staat. Bovendien heb ik al meerdere verhalen gelezen over mensen die hun kabels en dergelijke mee moesten opsturen, maar enkel een console terugkrijgen en dus al hun kabels kwijtwaren. Dus wat men ook zegt bij Sony, ik stuur enkel die console op. Dan ook nog eens die verhuis erbij. Daarom dat ik'm niet rechtstreeks naar Sony stuur, ik ga gewoon terug naar de winkel waar ik'm gekocht heb, en zij moeten het verder regelen. Heb er al mee gebeld en dat was geen probleem. Dus als er dan iets gebeurd tijdens de verzending ofzo moeten zij ervoor opdraaien, en niet ik. En als de console dan terug is gaat ie naar de winkel en die verwittigen mij. Ik moet wel zeggen dat ze dat bij Microsoft allemaal veel beter verwerken. Zij hebben enkele grote flaters en fouten gemaakt, maar nemen er wel verantwoordelijkheid voor en proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen, iets waar Sony wel van mag leren.

    Nu zit ik dus weken zonder... Bah, we hebben de komende dagen en weken flink wat clanwars en toernooien op Killzone 2 te spelen, we staan daar hoog in de ranking. Echt *** dat ik dat niet meekan doen, maar ja goed, dat is niet zo belangrijk. Ik ga me alleen wel mateloos vervelen. Gelukkig heb ik mjn psp en ps2 nog.

    En een 360 komt er hier nooit van zijn leven in
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #3679

    Standaard

    volgens mij is dit probleem al een aantal keren bij kassa geweest. Ze moeten de zelfde console terug sturen dus als je een console terug krijgt die door de ratten is aangevreten kan je gewoon een andere eisen volgens mij.

  5. #3680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Mijn ps3s worden dagelijks afgestofd, de ventilatie gestofzuigd en wat nog allemaal. Er is geen krasje op te bespeuren, en dan heb je kans dat je een of andere console terugkrijgt die helemaal niet zo behandeld werd, en vol krassen staat.
    Wat een haat-liefde verhouding is dat bij jou ps3 zeg!
    De console zelf krijgt dagelijks een schoonheidsbehandeling, terwijl de controllers door de lucht vliegen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #3681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Wat een haat-liefde verhouding is dat bij jou ps3 zeg!
    De console zelf krijgt dagelijks een schoonheidsbehandeling, terwijl de controllers door de lucht vliegen.


    Jeroen.
    Ik dacht precies hetzelfde
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  7. #3682

    Standaard

    lol mijn ps3 blijft stofzuiger geluiden maken van tijd tot tijd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #3683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Wat een haat-liefde verhouding is dat bij jou ps3 zeg!
    De console zelf krijgt dagelijks een schoonheidsbehandeling, terwijl de controllers door de lucht vliegen.


    Jeroen.
    controllers zijn net wat goedkoper he En ook daar heb ik, een seconde na het gooien meteen zo'n gevoel van ah ***, waarom doe ik dat nou, maar dat is uit frustratie en je hebt de hele console niet in je handen tijdens het gamen natuurlijk
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #3684

    Standaard

    Denk toch echt dat het een wraakactie van je console is....
    Die blijft dat ook niet leuk vinden dat connecties met controllers om de haverklap verdwenen zijn.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  10. #3685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Denk toch echt dat het een wraakactie van je console is....
    Die blijft dat ook niet leuk vinden dat connecties met controllers om de haverklap verdwenen zijn.


    Jeroen.
    hehe het zou ergens logisch zijn maar het lijkt me sterk, ik ken ondertussen al zo'n 15 mensen die aan hun 2de ps3 bezig zijn, of op zijn minst de console hebben moeten opsturen... Toch echt wel sneu, ik las gisteren een stelling waar ik het volledig mee eens ben... De technologie gaat vooruit, kwaliteit achteruit.

    Ik blijf erbij dat de ps3 een geweldig entertainment systeem is, maar voor zo'n prijs, en een bedrijf met zoveel technologische ervaring als Sony, zou zoveel problemen niet mogen opleveren.

    Jammer genoeg ligt het probleem dat ik nu heb niet meteen aan de console zelf, maar aan een game vol bugs, maar ook dat is weer zoiets wat gewoon niet zou mogen gebeuren... Internet en hdd op consoles leidt tot patching, en dus games die uitgebracht worden met fouten... met alle gevolgen van dien...

    Ach ja.... c'est la vie
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #3686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Dit weekend dubbele ervaring bij Gears of War 2
    En daar heb ik even flink gebruik van gemaakt, ben van Level 42 naar Level 45 door gestroomd. De komende weken zal die stijgende lijn wel niet zo hard gaan.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #3687

    Standaard

    Ik dacht dat ik veel rare namen voor speciale edities heb gezien. Maar de naam van de Amerikaanse Demon's Souls speciale editie vond ik toch wel lachwekkend. De Stop Importing It Edition. Heb hier toch wel even hard om moeten lachen.

  13. #3688

    Standaard

    Wat denken jullie of games bestellen bij CD wow veilig is en of er import problemen bij kunnen komen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #3689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Wat denken jullie of games bestellen bij CD wow veilig is en of er import problemen bij kunnen komen?
    Nooit dergelijke problemen ondervonden bij CDwow. Bestel er niet heel veel, maar zo af en toe eens. Maar nooit problemen mee gehad.

  15. #3690

    Standaard

    Iemand de nieuwste actie van MediaMarkt al gezien?



    Ik heb er inmiddels al gebruik van gemaakt om Super Paper Mario en Smash Bros Brawl aan te schaffen.

  16. #3691

    Standaard

    Tot wanneer loopt die actie en geld het echt voor alles?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  17. #3692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Tot wanneer loopt die actie en geld het echt voor alles?
    De actie loopt tot eind deze week en het geld voor alle games en alle accessoires. Of het ook geld voor complete consoles weet ik niet.

  18. #3693

    Standaard

    Iemand onder de gamers nog interesse in een KPN Hotspot inlogcode waarmee je tot (en met) 13 juli bij een hotspot gratis kan internetten?
    Had een kaartje voor 1 maand omdat we 3 weken op vakantie zijn geweest.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  19. #3694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De actie loopt tot eind deze week en het geld voor alle games en alle accessoires. Of het ook geld voor complete consoles weet ik niet.
    Ok thanks van de week ff kijken dan
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  20. #3695

    Standaard

    Heb map pack 3 gekocht van Call of Duty 5 en de zombies zijn werkelijk zalig!!


  21. #3696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Iemand onder de gamers nog interesse in een KPN Hotspot inlogcode waarmee je tot (en met) 13 juli bij een hotspot gratis kan internetten?
    Had een kaartje voor 1 maand omdat we 3 weken op vakantie zijn geweest.


    Jeroen.
    Net vergeven op htforum


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  22. #3697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Heb map pack 3 gekocht van Call of Duty 5 en de zombies zijn werkelijk zalig!!
    Map Pack 3 nog wel?

  23. #3698

    Standaard

    mja ik heb ook wat gemist geloof ik

  24. #3699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Map Pack 3 nog wel?
    Oepz, ik bedoel natuurlijk map pack 2


  25. #3700

    Standaard

    Aargh, ik word gek van alle granaten in Call of Duty 5. Een hoge moeilijkheidsgraad is geen probleem, maar dit is gewoon niet eerlijk meer. Ik had er eerder berichten over gelezen maar tijdens sommige gevechten is het gewoon absurd. Het is frustrerend genoeg om soms geen plezier in levels te hebben, en dan speel ik nog geeneens op Veteran....
    Morgen maar weer opnieuw proberen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 148 van 208 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •