Pagina 58 van 208 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 5185 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Nieuwe Sonic zuigt in de Werehog segmenten.

    Chrono Trigger DS is briljant ! Ook aan het spelen de laatste tijd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #1427

    Standaard

    Ik wil Chrono Trigger ook, en een DS . Toch maar eentje aanschaffen als er weer een leuke deal/bundel te vinden is. Mijn broers hebben er allebei al eentje dus ik kan genoeg spellen lenen. Chrono Trigger had ik een rom van, die helaas niet volledig speelbaar was. Geweldige game.

    Hoewel het een beetje begint te vervelen is Assassin's Creed nog steeds een lekker spel. Heb mijn volledige healthbalk weer gevuld en de guards zitten dichter dan ooit op mijn nek, wat af en toe behoorlijk irritant is.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #1428

    Standaard

    Matige verkoop HD-TV invloed op PS3

    Analist Michael Pachter van het Amerikaanse Wedbush Morgan heeft aangegeven dat de teruglopende verkoop van HD-TV's ook invloed heeft op de verkoop van de PlayStation 3. Omdat mensen geen tv hebben die de HD-visuals van de Blu-ray kan weergeven, kopen ze liever een Xbox 360. Deze heeft het voordeel dat hij namelijk stukken goedkoper is dan de PlayStation 3. Dit alles komt door de economische crisis die zich nu al een tijdje aan het afspelen is. Toch hoeven de mensen bij Sony zich volgens Pachter geen zorgen te maken. December is altijd een goede maand en hij verwacht dat de verkopen van alle systemen die van vorig jaar zullen overtreffen, mits Nintendo genoeg Wiis op voorraad heeft. Ook 2009 zal een goed begin kennen voor Sony volgens Pachter. Mensen zullen volgens hem meer interesse in Blu-ray gaan tonen het komende jaar en exclusieve titels als LittleBigPlanet zullen ook goed zijn voor de verkopen.

  4. #1429

    Standaard

    Ergens kan ik het wel aannemen, maar aan de andere kant ook niet... Je hebt immers helemaal geen HD-tv nodig (hoewel het natuurlijk een pak mooier is, bij beide consoles) en je kan nog best gewone dvd'tje bekijken dus het enige verschil ligt bij de prijs, mensen kiezen sneller voor de 360 omdat deze nu eenmaal goedkoper is, daar ben ik het mee eens... De verkoop van tv's heeft daar geen bal mee te maken
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #1430

    Standaard

    Net Uncharted gekocht voor 25 euries, niet de platinum versie (want die doosjes vind ik echt afschuwelijk lelijk deze generatie playstation, met de grote gele randen, bah) maar de gewone versie wel aan platinum prijs lag nog bij Bart Smit

    Vorig jaar had ik'm al uitgespeeld na een huursessie en ik vond (en vind)'m echt een ware ps3 parel, en qua graphics echt onvoorstelbaar mooi, maar hij lag overal te koop voor de belachelijke prijs van 75 euro en dat vond ik net wat te veel van het goede. Nu voor 25 euro kan je zo'n topper niet laten liggen

    Nu nog (lang) wachten op deeltje 2
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #1431

    Standaard

    beetje een schande dat je em niet standaard had liggen

    en ja, nu inderdaad wachten.

    Ik moet em nog op Hard en Crushing uitspelen wil ik de laatste trophies nog binnen slepen. Aargh!

  7. #1432

    Standaard

    voor eur 12,- maar ac maar weer gekocht
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #1433

    Standaard

    Ik heb vandaag bijna Bioshock en AC gekocht, toch maar laten liggen.
    Kijk ik nu online zie ik dat ze in gewone winkels bijna overal goedkoper zijn dan bij webshops...das een vreemde gewaarwording
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #1434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik heb vandaag bijna Bioshock en AC gekocht, toch maar laten liggen.
    Kijk ik nu online zie ik dat ze in gewone winkels bijna overal goedkoper zijn dan bij webshops...das een vreemde gewaarwording
    Waar heb je Bioshock zo goedkoop gezien dan? Vond de prijzen online al wel redelijk. Jammer dat de game zo kort is, maar ik denk dat ik hem nog wel een keer ga halen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1435

    Standaard

    Dynabyte 22,50 met klantenpas, anders 24,99
    Online zie ik hem voor 20 ex verzenden.
    Voor de 360.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #1436

    Standaard

    Op ps3 zag ik'm gisteren liggen voor 44 euro (ok, niet zo goedkoop als de 360 versie maar goed, voor een game die op de ps3 amper twee maand oud is vond ik dat toch verrassend... ) Was er ook over aan het denken om hem toch maar in huis te halen... Ik denk dat ik'm voor kerst ga vragen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #1437

    Standaard

    Bij play.com is het € 22.50 Ik heb daar ook de nieuwe Prince gekocht voor €22.50


    Four **** Trader & SafeTrader


  13. #1438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Op ps3 zag ik'm gisteren liggen voor 44 euro (ok, niet zo goedkoop als de 360 versie maar goed, voor een game die op de ps3 amper twee maand oud is vond ik dat toch verrassend... ) Was er ook over aan het denken om hem toch maar in huis te halen... Ik denk dat ik'm voor kerst ga vragen
    Dacht dat je Bioshock niks vond? Of ben ik in de war met wat anders...

    Inderdaad 25 euro bij Play. Die prijzen bij Play zijn wel bizar laag zo nu en dan. Kan je nagaan hoeveel keer die dingen over de kop gaan als we ze bij de release halen

  14. #1439

    Standaard

    play = tweedehands ?
    Das toch playtrade, hetzelfde als de tweedehands op Amazon en bol.com ?
    Niet erg uiteraard, maar toch gebruikte games.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #1440

    Standaard

    Het was geen playtrade. Gewoon gesealed game van play.com


    Four **** Trader & SafeTrader


  16. #1441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    play = tweedehands ?
    Nope.

  17. #1442

    Standaard

    Play is inderdaad ongelofelijk goedkoop laatste tijd. Games zijn een paar maanden (weken?) na de release af en toe al rond de 25 euro.

    awesome.

  18. #1443

    Standaard

    Lees wel dat de levering soms wel heel lang op zich laat wachten, al is de december maand altijd druk.


  19. #1444

    Standaard

    Ik heb de laatste weken een paar dvd's en games besteld daar maar waren steeds binnen 3 of 4 dagen binnen.

  20. #1445

    Standaard

    Dat is wel nice, op het xboxworld forum las ik dat sommigen wel weken op één spel wachten. Ik zelf heb positieve ervaring met Play, alleen al te lang niet meer besteld daaro!


  21. #1446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Dacht dat je Bioshock niks vond? Of ben ik in de war met wat anders...

    Inderdaad 25 euro bij Play. Die prijzen bij Play zijn wel bizar laag zo nu en dan. Kan je nagaan hoeveel keer die dingen over de kop gaan als we ze bij de release halen
    Nee Bioshock spreekt me ook niet echt zo geweldig aan, maar voor de feestdagen moet ik toch wat he, en natuurlijk blijft dat spel wel een topper van formaat op zowat alle vlakken. Misschien dat het me na een tijdje spelen toch meer aantrekt
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #1447

    Standaard

    Ik ga voor deze vakantie Fallout 3 maar eens uitspelen, heb er deze dagen te weinig tijd voor helaas! Daarnaast wil ik ontzettend graag Mass Effect weer eens spelen, hopelijk is die nog ergens voor een appel en een ei te vinden.


  23. #1448

    Standaard

    Mijn play.com bestelling (LBP) heeft er 24 dagen over gedaan.... Laatste keer dat ik daar wat besteld heb.

  24. #1449

    Standaard

    Vorige week Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots gekregen voor de PS3.

    Wat een topgame weer zeg. Goede sfeer, leuke eindbazen en veel oude bekenden uit vorige delen die hun rentree maken. Leuk!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  25. #1450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    Vorige week Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots gekregen voor de PS3.

    Wat een topgame weer zeg. Goede sfeer, leuke eindbazen en veel oude bekenden uit vorige delen die hun rentree maken. Leuk!
    En ACT IV

Pagina 58 van 208 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •