Pagina 134 van 208 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136137138144184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.326 tot 3.350 van 5185 worden weergegeven.
  1. #3326

    Standaard

    Ik zal de laatste zijn die allemaal ontkent wat je zojuist zegt kendorjia. Het ziet er idd prachtig uit en de ervaring zal in een zeker opzicht uniek zijn. Maar ik heb gewoon helemaal niets met fantasy en laat deze dan ook voorbij gaan. Terwijl ik sci-fi wel kan waarderen. Zo haat ik ook de originele warhammer, maar warhammer 40.000 vind ik de shit. Stomme tik van mij

  2. #3327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    voor de mensen die helemaal gek zijn van assasins creed.

    bij bol.com kan je een exclusive black edition ervan bestellen. zitten aantal dingetjes bij..

    play.com heeft die ook

    De Black Edition bestaat uit de game voor de pc, Xbox 360 of de PlayStation 3, een Enzio Master-figuur, een Conspiracy Book, 3 extra maps, guide maps, de soundtrack en alle skins.

    Let op: deze editie is alleen maar in de maand juni verkrijgbaar bij bol.com. Op=op!
    90 ex verzending
    Die wil ik ook wel hebben. Meestal als ik iets wil van Bol.com bestelt me broer dat en dan haal ik het bij hem op. Want Bol.com levert niet Belgie. Maar hij is nu net op vakantie in Jakarta
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  3. #3328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Waar ik nu pas achter kom is dat Nintendo Metroid Prime Trilogy heeft aangekondigt: een bundel van alle 3 de MP-spellen met Wii-controls en breedbeeld visuals. Da's nog eens nieuws waar ik heel blij mee ben.
    Enerzijds zou ik hier blij mee moeten zijn. Ware het niet dat ik een paar maanden geleden (voor de aankondiging van de New Play serie) de Gamecube versies van één en twee heb gekocht. Deel drie had ik al in bezit. Toch denk ik een beetje om te vervangen vanwege de nieuwe controls. De Wii remote is echt ideaal voor FPS.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #3329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Enerzijds zou ik hier blij mee moeten zijn. Ware het niet dat ik een paar maanden geleden (voor de aankondiging van de New Play serie) de Gamecube versies van één en twee heb gekocht. Deel drie had ik al in bezit. Toch denk ik een beetje om te vervangen vanwege de nieuwe controls. De Wii remote is echt ideaal voor FPS.
    Ik had ze alle drie ook al, maar als ze WS beeld krijgen dan koop ik deze graag nog een keer. Ik denk dat deze spellen er namelijk enorm van profiteren om breedbeeld visuals te hebben. Deel 2 had ik trouwens ook eigenlijk nog niet eens gespeeld.

  5. #3330

    Standaard

    Sony Conference recap:
    - We begonnen met nogal saaie statistieken.
    - Uncharted 2 zag er onwijs gaaf uit. Beetje onrealistisch hoe die gast zonder ook maar enige vorm van bescherming of armor duidelijk doorzeeft werd door de helikoper, maar nergens last van had. Zelfs na een enorme explosie. Maar het zag er allemaal onwijs vet uit.
    - Mag klinkt interessant. 256 man online is veel, heel veel. Ben zelf nooit geweest van de squad games. Ooit eens Hidden and Dangerous gespeeld, maar ik kon daar echt niet inkomen. Geef me dan maar gewoon een shooter waarbij ik alleen moet zien te overleven. Zag er verder wel tof uit.
    - Gingen verder met saaie statistieken, dit keer over de PSP. Publiek juichen bij de nieuwe Hanna Montana PSP bundle . Zullen wel veel plants in het publiek zitten. De PSP Go deed me niets.
    - Eindelijk een game. GT voor de PSP. Maar een hoop gepraat en weinig beelden.
    - Metal Gear Solid Peace Walker voor de PSP. Ziet er erg leuk uit, het einde met de doos was grappig, al lijkt het me niet de toon die je wilt zetten in zo'n game.
    - Een RE voor de PSP, interessant, helaas geen extra beelden of informatie.
    - Weer verder met statistieken. Dit keer over PSN (FF7 komt eraan) en Home.
    - Nieuwe Rockstar. Agent, weer geen beelden.
    - AC2 zag er tof uit. Origineel nooit gespeeld, maar ziet er erg leuk uit.
    - FF13 voor de PS3 zag er weer geweldig uit. FF14 komt er wel heel snel achteraan. Zag weer top uit. Maar de CG cutscene van de FF serie zijn altijd al fantastisch geweest.
    - Motion controller was aardig maar werd erg leuk gebracht. In principe een duidelijke ripoff van de Wii Motion controller en je heb er nog eens een extra camera voor nodig ook. Bovendien is het gewoon Augmented Reality dat hier gebruikt wordt.
    - Mod Nation Racers was leuk, maar van mij hoeft dat user generate spul niet. Al zag het er erg makkelijk uit. Maar ik vind het leuker om het spelen dan zelf te maken.
    - Iets nieuws van de makers van Ico, ik had een tijdje terug al wat beelden uit de trailer gezien, zag er erg goed uit.
    - GT5 voor de PS3 zag er erg mooi uit. Schijnt ook een schade systeem te hebben (iets wat eerder delen niet had).
    - God of War 3 zag er leuk uit. Eerdere delen nooit gespeeld, maar zaten wat leuke, brute dingen in.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #3331

    Standaard

    Ben bezig met beta van uncharted 2 online.

    Nog vaak moeite met andere spelers vinden maar als je dan een game hebt speelt het wel goed.
    Mooie graphics en kan op veel dingen klimmen.
    Alleen de geweertjes zie je niet als je dichtbij staat.

  7. #3332

    Standaard

    Even tussendoor, zijn er hier ook Team Fortress 2 fans / spelers?
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  8. #3333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Die wil ik ook wel hebben. Meestal als ik iets wil van Bol.com bestelt me broer dat en dan haal ik het bij hem op. Want Bol.com levert niet Belgie. Maar hij is nu net op vakantie in Jakarta
    dat maakt toch niet uit? game komt pas in oktober. of heeft hij een hele lange vakantie?

    je kan het alleen deze maand bestellen en op=op

    MAG klinkt erg leuk op papier maar heb twijfels als het uit komt. je zal toch echt een dedicated server moeten hebben want gamer host's gaat het echt niet trekken. aangezien sommige gamers al niet eens 1v1 kunnen hosten met hun klote connectie. gamer host's zijn gewoon niet stabiel genoeg. vaak zie je dat de boel inzakt na een x aantal spelers want online gamen is toch wel een aanslag op je connectie ookal zou je denken van niet. maar er word ontzettend veel info gewisseld de hele tijd.

    geen idee hoe ze dit gaan realizeren. mocht het toch werken dan ga ik het ook proberen maar laat het eerst maar uitkomen en dan zie ik wel verder.
    Laatst aangepast door Fulgore : 03-06-2009 om 17:43

  9. #3334

    Standaard

    Toch maar eventjes gekocht, om over een paar dagen FUEL te spelen

    Laatst aangepast door Don_Vince : 03-06-2009 om 18:49
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  10. #3335

    Standaard

    Vind de beta van Uncharted 2 erg leuk. Ziet er top uit en speelt gewoon als de singleplayer. Toch 6 van de 13 kills gemaakt (team dm tot 20 kills) Kreeg meteen een medal trouwens: Afterlife (kill maken na je dood)

  11. #3336

    Standaard

    Ik heb pas zojuist de beelden van Project Natal gezien. Dat ziet er toch wel erg gaaf uit! Ik ben wel benieuwd of het ook echt zo mooi werkt. Maar als dat zo is dat heeft Microsoft wel iets moois in handen.

  12. #3337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb pas zojuist de beelden van Project Natal gezien. Dat ziet er toch wel erg gaaf uit! Ik ben wel benieuwd of het ook echt zo mooi werkt. Maar als dat zo is dat heeft Microsoft wel iets moois in handen.
    je vond het er niet nep uitzien?

  13. #3338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    je vond het er niet nep uitzien?
    Nep weet ik niet, maar zoals ik in mijn vorige posting al aangaf vraag ik me wel af of het in de praktijk echt zo mooi werkt. Ik vraag me bijvoorbeeld af of het nog goed werkt als je gewoon op de bank zit of als er een tafeltje tussen jou en de camera staat. Ik ben heel benieuwd hoe zo'n systeem precies gekalibreerd wordt.

  14. #3339

    Standaard

    Natal ziet er mooi uit maar sommige beelden die ze lieten zien waren schijnbaar nep.
    Blijkbaar bewoog soms het karakter op het beeld iets eerder dan diegene die het moest uitvoeren.

    Vind persoonlijk de ps3 remote er iets betrouwbaarder en beter uitkomen.

    Bij natal vraag ik me het meeste af hoe hij het doet in de schemer en met accenten e.d.

  15. #3340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Natal ziet er mooi uit maar sommige beelden die ze lieten zien waren schijnbaar nep.
    Blijkbaar bewoog soms het karakter op het beeld iets eerder dan diegene die het moest uitvoeren.

    Vind persoonlijk de ps3 remote er iets betrouwbaarder en beter uitkomen.

    Bij natal vraag ik me het meeste af hoe hij het doet in de schemer en met accenten e.d.
    Die nieuwe PS3 controler komt op mij over als een Wii MotionPlus in combinatie met een camera. De demo zag er leuk uit en het is een goeie uitbereiding voor de PS3, maar echt bijzonder is het nou ook weer niet. Niemand zou hier echt van onder de indruk moeten zijn.

  16. #3341

    Standaard

    Nou als je m schuin richt naar je beeld vanuit een andere positie dan zie je dat ook op tv.
    Als je zag hoe hij met die tankjes op een moment naar fps ging vond ik dat best indrukwekkend.

    Je hoeft iig niet te dansen e.d.
    En praten tegen mn tv zie ik echt niet zitten

  17. #3342

    Standaard

    Morgen FFVII op PSN. Nice.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #3343

    Standaard

    Dat is de enige FF die ik echt veel gespeeld heb vroeger. Wil ik zeker opnieuw spelen.

  19. #3344

    Standaard

    Ik ben vooral benieuwd naar de prijs, alle psone games kosten rond de 5 euro maar ik verwacht FFVII voor een hoger bedrag te koop worden aangeboden, Sony kennende... Maar goed, het spel is dan ook drie cd's lang (hoewel veel daarvan ook weer filmpjes) dus er valt wel een of andere logica achter te zoeken. Enfin, we zien wel, iig een mooie kans om een topgame weer eens te spelen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #3345

  21. #3346

    Standaard

    Zo ik zag net (pas) die gameplay demo van Modern Warfare 2 voor de 360.. Vet!!

  22. #3347

  23. #3348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ik ben vooral benieuwd naar de prijs, alle psone games kosten rond de 5 euro maar ik verwacht FFVII voor een hoger bedrag te koop worden aangeboden, Sony kennende... Maar goed, het spel is dan ook drie cd's lang (hoewel veel daarvan ook weer filmpjes) dus er valt wel een of andere logica achter te zoeken. Enfin, we zien wel, iig een mooie kans om een topgame weer eens te spelen
    Hij is 10 $ in de US store zie ik net.

  24. #3349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Zoals ik al zei; Just Cause 2:

    http://www.giantbomb.com/just-cause-...-video/17-791/

    Enjoy Ik kan alvast niet wachten.
    Ziet er inderdaad wel erg mooi uit.....
    Ok.....I think he's dead

    Hoofdpersoontje kan trouwens heel wat lood incasseren :neutral:
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 04-06-2009 om 13:18
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #3350

    Standaard

    Waar ik naar uit kijk zijn:
    Assassin's creed II: http://www.giantbomb.com/e3-2009-dem...eed-ii/17-803/
    Fight Night R4: http://www.giantbomb.com/e3-2009-dem...ound-4/17-798/

    grappig is dat Saboteur erg vele lijkt qua gameplay op Assassin's Creed
    http://www.giantbomb.com/e3-2009-dem...boteur/17-808/
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Pagina 134 van 208 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136137138144184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •