Pagina 142 van 208 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.526 tot 3.550 van 5185 worden weergegeven.
  1. #3526

    Standaard

    Voor de X360 bezitters zal de keuze makkelijk zijn. Enkel prototype dus
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #3527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    wat is ondertussen het oordeel hier?

    Prototype of Infamous?
    Nou ik heb enkel InFamous dus weet ik daar ook meer over, Prototype heb ik gezien bij een makker van me, even gespeeld (ps3 versie):

    Hangt er vanaf wat je zelf het belangrijkste vindt. InFamous barst van de kwaliteit op zowat elk vlak, gameplay is top, verhaal is vet/wordt vet gebracht. De stad leeft echt, er is ontzettend veel sfeer (de stad komt echt in verval als je bad bent, en leeft helemaal op als je good bent) en de graphics zijn, ondanks wat sommigen beweren, echt prachtig voor een open world game (natuurlijk wel de gebruikelijke popup en dergelijke, maar dat heeft elke sandbox game wel. Er heerst echt een comicbook sfeer met al die lightning powers en felle kleuren. Wat ik wel minder vind is dat ik nog altijd geen echt gevoel heb gehad van wauw, i'm a real badass modderfokker... Ook al heb ik al flink wat krachten en dergelijke.

    Prototype is wel veel bruter qua actie in de zin van bloed, grofheid en dergelijke. Je kan mensen echt uiteen rijten, ledematen afhakken en wat nog allemaal. Hier voel je je wel echt superpowerful. Dus ook dat heeft zeker zijn aantrek. Grafisch is het dan weer wel wat minder, valt niet te ontkennen, ook al doen de infamous bashers dit wel. Al maakt de gameplay best veel goed.

    Ikzelf blijf wel bij InFamous, zoals al voor de launch van beide games spreekt die setting me toch nog net iets meer aan. Het oogt gewoon allemaal net wat scherper, niet alleen qua graphics maar gewoon de hele sfeer errond ligt me meer, de stad leeft ook echt met veel meer kleur en dergelijke, Prototype vond ik op dat vlak wat fletsiger met heel veel repetitieve kleuren en omgevingen.

    Maar goed, beide zijn leuke games en als je het geld hebt ga je voor beiden en anders ga je voor infamous en "koop" je prototype voor je pc LOL
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #3528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Zit op de 436 ofzo :sad: duurt nog wel ff. Nadeel is dat als je echt alle challenges wil halen, dat je zelf een spel moet starten. En als je dan geen vrienden heb uitgenodigd naar je game, kan het een hele poos duren voordat mensen je joinen. Als er eenmaal 2 of meer spelers in je game zitten, komen er wel mensen. Maar als je de enige bent...

    En laat ik niet beginnen over die balzakken die vertrekken als je net een coop-challenge heb gestart...
    Vreselijk weer vandeweek Chris. Ik ben niet goed in die challenges maar doe wel wat er gevraagd word en m'n best maar er zaten er een paar tussen, ongelofelijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    wat is ondertussen het oordeel hier?

    Prototype of Infamous?
    Ik heb ze beide, en vind ze beide erg goed op hun eigen manier. Bij Prototype zijn de graphics minder maar dat zag ik na 5 minuten al niet meer. Spelen beide lekker weg.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 16-06-2009 om 14:48

  4. #3529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Dat pakkie krijg je nog wel Is een Armorsuit. Je ziet er gelijk uit als een of andere comic held. Erg vet.
    je bedoelt toch gewoon die naast je shield in je keuze menutje?

    maargoed je hebt wel gelijk alles beuk je aan de kant

    ik vind prototype en infamous ongeveer even goed maar infamous toch net iets beter. Deze heeft meer kwaliteit, de presentatie is gaaf gedaan. Prototype heeft een hogere fun gehalte die ik in infamous weer mis. grafisch is infamous beter prototype heeft veel popup's zo heb je balletjes die je moet zoek op gebouwen enz enz. en die komen soms best laat in beeld. dus je kan niet even op een dak staan en rond kijken of er bij de buren op het dak 1 ligt. soms word die dan niet eens "getekend". maar de vele negens die het krijgt van reviews voor infamous snap ik niet... een 8 vind ik er beter bij passen. prototype zou ik een 7.5 geven tot nu toe
    Laatst aangepast door Fulgore : 16-06-2009 om 16:05

  5. #3530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    kweet niet over welk pakkie het jij hebt maar afentoe heb ik zoveel vijanden dat ik er niet meer aan kan ontkomen. tanks choppers en hunter alles bijelkaar. dan valt het onverslaanbaar zijn behoorlijk tegen .

    bij die missie ben ik nu ook, telkens als ik net in een tank zit word ik gelijk belaagd door choppers, hunters en tanks en ontploft die tank gelijk weer, kom er nog niet verder mee, en daar komt nog bij dat ik door die malloot van het leger geinjecteerd ben met een of ander spul zodat ik enkel nog maar kan consumen en voorderest niks meer heb aan wapens e.d, dat alleen al maakt het op zo'n moment onmogelijk zometeen eens kijken of het me nu wel lukt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #3531

    Standaard

    Ben ik bijna klaar met Assassin's Creed, kom ik niet verder. Op het einde waar je tegen die 9 moet vechten. Het hele spel kill ik iedereen met die combo moves en counterkill moves, maar uitgerekend NU lijkt ik het niet meer te kunnen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  7. #3532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ben ik bijna klaar met Assassin's Creed, kom ik niet verder. Op het einde waar je tegen die 9 moet vechten. Het hele spel kill ik iedereen met die combo moves en counterkill moves, maar uitgerekend NU lijkt ik het niet meer te kunnen.
    Hmm ik ben op het einde niet 1x dood gegaan. Ik vond het allemaal erg makkelijk. Misschien had ik mazzel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #3533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    bij die missie ben ik nu ook, telkens als ik net in een tank zit word ik gelijk belaagd door choppers, hunters en tanks en ontploft die tank gelijk weer, kom er nog niet verder mee, en daar komt nog bij dat ik door die malloot van het leger geinjecteerd ben met een of ander spul zodat ik enkel nog maar kan consumen en voorderest niks meer heb aan wapens e.d, dat alleen al maakt het op zo'n moment onmogelijk zometeen eens kijken of het me nu wel lukt
    Ik dacht ook dat het onmogelijk was. Gefrustreerd de xbox uitgezet. Dag erop opnieuw geprobeerd en toen lukte het in 1x. Maar als het dan lukt heb je wel dat vette armorsuit! 'I'm back!!'
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #3534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Hmm ik ben op het einde niet 1x dood gegaan. Ik vond het allemaal erg makkelijk. Misschien had ik mazzel...
    ja ik vond het ook erg makkelijk. Zelfs... ...met al die Templars bij de assasination van De Sable. .

    Maar bij dat punt waar ik nu ben lukt op dit moment die counter kill niet meer. Elke keer als ik hem doe word ik van door iemand anders neergeslagen, of ik doe de counter bij een verkeerde waardoor ik de volle slag te incasseren krijg..... of erger

    Ik raakte daar laat in de avond en had al enkele uurtjes dat spel gespeeld. kan zijn dat ik er niet meer helemaal bij was. Zal het morgen nog eens proberen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #3535

    Standaard

    Ben bezig met de staff of kings, waarbij de indy vibe echt naar voren kom. Na dit weer AC spelen en mischien Demons souls.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #3536

    Standaard

    Mbt Indy games.....deze komt dit jaar nog uit:

  12. #3537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ben bezig met de staff of kings, waarbij de indy vibe echt naar voren kom. Na dit weer AC spelen en mischien Demons souls.
    Ik ben blij dat ik dit spel nu heb uitgespeeld, en waarom eigenlijk. Wat een aanfluiting! Infernal Machine blijft veruit de beste van de 3D Indy games. Emperor's Tomb was al een stuk minder, maar Staff of Kings is gruwelijk en frustrerend slecht (en dit ondanks dat ik een Indy-fan ben). Deze game had nooit de eindcontrole mogen passeren.

    Nee, dan komt er gelukkig nog Lego Indiana Jones 2.

  13. #3538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mbt Indy games.....deze komt dit jaar nog uit:
    Heb je hier meer info over? Vond de eerste weer goed geslaagd, maar als t net als die sar wars versie een compleet verhaal wordt met enkel een toevoeging van film 4, denk ik dat ik m laat schieten.

  14. #3539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ben bezig met de staff of kings, waarbij de indy vibe echt naar voren kom.
    Heb nog geen positieve reviews gelezen . Leek me wel een interessante game, maar blijkbaar hebben ze de Wii controls nogal vernaggeld. Wel geweldig dat er Fate of Atlantis als extra erop staat. Maar die heb ik al op de PC. Maar goed om te zien dat deze adventure voor een breder publiek te spelen is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #3540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Heb je hier meer info over? Vond de eerste weer goed geslaagd, maar als t net als die sar wars versie een compleet verhaal wordt met enkel een toevoeging van film 4, denk ik dat ik m laat schieten.
    Nope... wordt wel degelijk anders:
    http://wii.ign.com/articles/990/990211p1.html

  16. #3541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ik dit spel nu heb uitgespeeld, en waarom eigenlijk. Wat een aanfluiting! Infernal Machine blijft veruit de beste van de 3D Indy games. Emperor's Tomb was al een stuk minder, maar Staff of Kings is gruwelijk en frustrerend slecht (en dit ondanks dat ik een Indy-fan ben). Deze game had nooit de eindcontrole mogen passeren.

    Nee, dan komt er gelukkig nog Lego Indiana Jones 2.
    Was in 1e instantie een zekere aanschaf (Staff of Kings) maar na louter negatieve reviews laat ik hem schieten.
    En idd: Lego games rulen

    Speaking of which....
    De E3 is inmiddels begonnen en de nieuwtjes sijpelen binnen. We beginnen met een nieuwe titel in de LEGO-serie.

    LEGO Harry Potter stelt de speler in staat allerlei dingen waar de eerste vier Harry Potter films om draaiden uit te voeren in het inmiddels welbekende LEGO-stijltje. Met één tot vier spelers moeten we begin 2010 aan de slag kunnen met deze titel. Console-releases zijn officieel nog niet bekend, maar op een Wii-titel kunnen we waarschijnlijk sowieso rekenen.

    Dit werd allemaal vandaag bekend gemaakt in een officieel persbericht:
    WARNER BROS. INTERACTIVE ENTERTAINMENT, TT GAMES AND THE LEGO GROUP

    ANNOUNCE LEGO® HARRY POTTER™: YEARS 1-4

    Videogame Pieces Together Two of the World’s Most Recognizable Brands to

    Introduce New Harry Potter Game Experience

    London – Embargoed until 1400 GMT, June 1, 2009 – Warner Bros. Interactive Entertainment and TT Games are teaming up with the LEGO Group, to merge two of the world’s most popular brands with the creation of LEGO® Harry Potter: Years 1-4. Based on the first four Harry Potter books and movies that tell the story of Harry’s first four years at Hogwarts™ School of Witchcraft and Wizardry, LEGO® Harry Potter: Years 1-4 offers an engaging mix of magical gameplay and light-hearted humour. LEGO® Harry Potter: Years 1-4 is being developed by TT Games and will be published by Warner Bros. Interactive Entertainment and is scheduled for release in 2010.

    LEGO® Harry Potter: Years 1-4 will give gamers the chance to experience the magic and adventure of Harry Potter in a new and uniquely LEGO way. Playing as Harry Potter, Ron Weasley™ and Hermione Granger™, as well as other favourite characters, gamers will have the opportunity to attend lessons, cast spells, mix potions, fly on broomsticks and complete tasks to earn house points. Throughout the game, players will also have the freedom to explore iconic settings from the wizarding world including Hogwarts castle, Diagon Alley™, the Forbidden Forest and the village of Hogsmeade™!

    “With LEGO® Harry Potter: Years 1-4 we are creating an open, wide-ranging experience within Hogwarts that is full of fun and LEGO magic,” said Tom Stone, Managing Director, TT Games. “Harry Potter is one of the most beloved and well-respected characters, and we look forward to bringing gamers a new way of interacting in the universe with the LEGO games’ great humour and exploration.”

    “Harry Potter is one of the world’s most popular and inspirational heroes, and LEGO® Harry Potter: Years 1-4 will appeal to a generation of gamers who grew up immersed in the Harry Potter books and films, and also loved playing with LEGO toys,” said Samantha Ryan, Senior Vice President, Development and Production, Warner Bros. Interactive Entertainment. “The game is geared for players to experience a good mix of puzzle solving gameplay with exploration and battle in some of the most beloved Harry Potter environments, plus a few other surprises.”

    “We’re excited to announce this gaming experience based on the amazing Harry Potter universe,” said Henrik Taudorf Lorensen, Vice President, New Business Development, the LEGO Group. “LEGO Harry Potter: Years 1-4 is built around the same values of family-friendly creative game play that are present in other LEGO videogames, while delivering new elements of exploration and depth that we believe will engage children in imaginative play both virtually and physically.”

  17. #3542

    Standaard

    Kom op dude, dat weet iedereen hier inmiddels wel.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #3543

    Standaard

    Iemand nog interesse in de nieuwe UFC game voor de PS3.
    Spel is spliksplinter nieuw maar het is niet mijn ding. Vechtspelletjes en ik gaan niet samen. Hij ziet er wel zeer goed uit moet ik zeggen en hij is best leuk als je van vechtgames houdt. Ruil voor Blu ray ook mogelijk of een andere ps3 spel

  19. #3544
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #3545

    Standaard

    Arme Homer, d0h
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #3546

    Standaard

    Heb staff of kings uitgespeeld. Niet het spel wat het geworden ismaar het geeft wel een beter Indy vibe als in ET,maar het spelzelf is niet beter. Tis een directe poort van de Wii en het verhaall bevat grote gaten en Indy mist zijn statchel..

    Deze game in bestelling: http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review

    Heb nog killzone 2 steelcase & Wolverine Origins beidde voor 35euro incl p stuk voor de PS3
    Laatst aangepast door RobinB : 17-06-2009 om 20:19

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #3547

    Standaard

    Lees net dat de FPS The Conduit voor de Wii wordt uitgesteld naar 11 Juli . Jammer, maar er komen zoveel mooie Wii titels uit.

    Vandaag overigens Kirby's Fun Pak voor de SNES ontvangen. Schijnen 9 platformspellen te zijn en 2 mini games. De eerste is een remake van de eerste Kirby game op de GB met nieuwe elementen uit andere Kirby games. Zo kan Kirby nu krachten en vaardigheden over nemen van zijn vijanden (niet mogelijk in het eerste deel) en nieuw is dat je nu een hulpje kan krijgen (die eventueel door player 2 bestuurd kan worden).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #3548

    Standaard

    Vandaag naar Game Mania geweest in Genk om mijn PC games te verkopen. Speelde die toch niet meer sinds de komst van de X360 en lagen dus stof te happen.

    kreeg er toch nog €118 voor. Geen slechte deal lijkt me
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  24. #3549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Vandaag naar Game Mania geweest in Genk om mijn PC games te verkopen. Speelde die toch niet meer sinds de komst van de X360 en lagen dus stof te happen.

    kreeg er toch nog €118 voor. Geen slechte deal lijkt me
    Hangt meer van het aantal en de games zelf af :wink:
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #3550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Hangt meer van het aantal en de games zelf af :wink:
    jawel klopt ook......maar ach, Ik had ze ook in een doos kunnen doen en op zolder kunnen zetten.. Nu heb ik weer ruimte in mijn kast. Spellen die ik nooit meer speel ben ik kwijt en heb er nog wat voor terug gekregen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Pagina 142 van 208 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •