Pagina 161 van 208 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.001 tot 4.025 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik kan Wii Sports Resort en EA Grand Slam Tennis (beiden met Wii Motion Plus) ook van harte aanraden.

    Overige must haves (onder andere):
    Super Mario Galaxy
    Zelda: Twilight Princess
    Super Paper Mario
    Zack & Wiki
    No More Heroes
    MadWorld
    Mario Kart Wii
    Smash Brothers Brawl
    Little King's Story
    Metroid Prime 3: Corruption
    Resident Evil 4: Wii
    Tiger Woods PGA Tour '10
    Okami
    Pro Evolution Soccer
    Boom Blox
    deBlob

    bedankt voor de tip(s)


    maar voorlopig houd ik het bij House of the Dead (met handcannon.....komt volgende week binnen) Wii sports en Wii Play
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #4002

    Standaard

    Zo ben nu wederom in het bezit van een PS3.
    Heb er nu de volgende spellen bij:

    MGS4
    KZ2
    LBP

    Moet zeggen dat LBP mij erg verrast heeft. Erg leuke platformer!
    KZ2 en MGS4 nog niet aan toegekomen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  3. #4003

  4. #4004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Zo ben nu wederom in het bezit van een PS3.
    Heb er nu de volgende spellen bij:

    MGS4
    KZ2
    LBP

    Moet zeggen dat LBP mij erg verrast heeft. Erg leuke platformer!
    KZ2 en MGS4 nog niet aan toegekomen.


    Jeroen.
    Niet verkeerd om mee te beginnen! Ik zou zeker Uncharted ook aanschaffen!

  5. #4005

    Standaard

    Ik hoor er maar weinig mensen over maar de mensen die em wel gespeeld hebben en de reviews zijn enthousiast dus heb ik em net aangeschaft via PSN: Shatter. En ik ben het er 100 % mee eens. Wat een ontzettend leuke, verslavende puzzelgame in de stijl van Arkanoid. Maar bij Shatter heb je controle over de bal door met de L knoppen kun je alles naar je toe trekken en met de R knoppen alles van je af blazen. Ok heb je bv. de mogelijkheid om meerdere ballen in het spel te brengen.

  6. #4006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Niet verkeerd om mee te beginnen! Ik zou zeker Uncharted ook aanschaffen!
    +1
    Uncharted idd ook proberen! Geweldige game!

  7. #4007

    Standaard

    Ja ik zal eens kijken of ik Uncharted ergens 2de-hands op de kop kan tikken.
    Zit namelijk niet te wachten op die platinum reeks die in de winkel ligt.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  8. #4008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Ja ik zal eens kijken of ik Uncharted ergens 2de-hands op de kop kan tikken.
    Zit namelijk niet te wachten op die platinum reeks die in de winkel ligt.


    Jeroen.
    Tja, daar probeer ik idd ook altijd een beetje voor te blijven. Moet niets van die lelijke doosjes

  9. #4009

    Standaard

    Fallout 3 voor een leuk prijsje gekocht (X360)

    Ben benieuwd.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #4010

    Standaard

    Ach ja, een wat lelijk doosje maakt mij niet zoveel uit als het spel 30€ goedkoper is.

  11. #4011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ach ja, een wat lelijk doosje maakt mij niet zoveel uit als het spel 30€ goedkoper is.
    Toen de game platinum werd, was ie al bij meerdere winkels te koop voor 30 euro (of 23 bij play.com).

    Maar die platinum hoesjes zijn inderdaad echt spuuglelijk. Welke idioot heeft dat verzonnen?

  12. #4012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ach ja, een wat lelijk doosje maakt mij niet zoveel uit als het spel 30? goedkoper is.
    Voordat ze platinum gaan, hebben ze wel al de platinum prijs :razz:

  13. #4013

    Standaard

    Ik ga donderdag op vakantie en ik vroeg me af of jullie nog tips hadden voor games op de ds? Ik heb op dit moment Layton, chrono trigger, GTA en FFIV al.

    Voorkeuren gaan uit naar 2d platformers, puzzel games en adventures/rpg's.
    Zat zelf te denken aan Zelda, Metal Slug, Contra en Castlevania?


  14. #4014

    Standaard

    Dan zou ik ook voor de originele hoes gaan, maar over het algemeen stoor ik me er niet zo aan. Heb mijn games toch is een afgesloten stuk kast liggen, niemand die ze ziet.

  15. #4015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik ga donderdag op vakantie en ik vroeg me af of jullie nog tips hadden voor games op de ds? Ik heb op dit moment Layton, chrono trigger, GTA en FFIV al.

    Voorkeuren gaan uit naar 2d platformers, puzzel games en adventures/rpg's.
    Zat zelf te denken aan Zelda, Metal Slug, Contra en Castlevania?

  16. #4016

    Standaard

    Henry Hatsworth, 2D platform en puzzel in één.

  17. #4017

    Standaard

    Heb vandaag mijn gerepareerde ps3 mogen ontvangen van Sony, 1.5 weken nadat ik'm had opgestuurd... Lekker snel dus, en ik dik tevreden. Heb'm nog niet getest of het pakket opengemaakt (afgeleverd bij mijn ouders, ga'm zo ophalen) dus hopelijk werkt ie naar behoren en staat ie niet vol krassen maar hoe dan ook, IK KAN WEER GAMEN
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #4018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    das idd wel een goeie tip Heb zelf een beetje een hekel aan Mario, dus hier een tip dat je als Luigi kan spelen vanaf t begin :P

    Play as Luigi in single player mode


    At the "select a file" screen, keep pressed L and R buttons and choose one of your saved game files with the A button.
    Now you'll play in the game as Luigi instead of Mario!

  19. #4019

    Standaard

    Nou ik ben HEEL tevreden.... Ik heb namelijk geen gerepareerde rommel gekregen van iemand anders maar een gloednieuwe ps3, thank you Sony.

    Ik opende de doos en er zat een ps3 doos in met daarin een console volledig ingepakt in beschermfolie, de handleiding en dergelijke, zelfs nieuwe kabels, ook nog in plastic zakje (die ik zelf niet had meegestuurd). Gewoon een compleet nieuw pakket, het enige wat er niet in zat was een nieuwe DS3. Ben echt dik tevreden, nog geen anderhalve week moeten wachten op een vervangexemplaar, en dan nog gloednieuw.... Het zal weer een lange gamesessie worden...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #4020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Nou ik ben HEEL tevreden.... Ik heb namelijk geen gerepareerde rommel gekregen van iemand anders maar een gloednieuwe ps3, thank you Sony.

    Ik opende de doos en er zat een ps3 doos in met daarin een console volledig ingepakt in beschermfolie, de handleiding en dergelijke, zelfs nieuwe kabels, ook nog in plastic zakje (die ik zelf niet had meegestuurd). Gewoon een compleet nieuw pakket, het enige wat er niet in zat was een nieuwe DS3. Ben echt dik tevreden, nog geen anderhalve week moeten wachten op een vervangexemplaar, en dan nog gloednieuw.... Het zal weer een lange gamesessie worden...
    ..untill the next breakdown!


  21. #4021

  22. #4022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Nou ik ben HEEL tevreden.... Ik heb namelijk geen gerepareerde rommel gekregen van iemand anders maar een gloednieuwe ps3, thank you Sony.

    Ik opende de doos en er zat een ps3 doos in met daarin een console volledig ingepakt in beschermfolie, de handleiding en dergelijke, zelfs nieuwe kabels, ook nog in plastic zakje (die ik zelf niet had meegestuurd). Gewoon een compleet nieuw pakket, het enige wat er niet in zat was een nieuwe DS3. Ben echt dik tevreden, nog geen anderhalve week moeten wachten op een vervangexemplaar, en dan nog gloednieuw.... Het zal weer een lange gamesessie worden...
    Netjes C U Online

  23. #4023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Netjes C U Online
    nou heb ik Battlefield 1943 ook en mij doet het niet zo veel, gek genoeg, want de demo vond ik echt vet... Maar nu speel ik een potje en ga ik erna toch weer iets anders doen... Mss ook omdat ik (nog) niet met vrienden heb gespeeld wat meteen een heel stuk minder tactisch is natuurlijk maar ik vind de maps gewoon keer op keer hetzelfde, te weinig variatie... en voor de rest is er eigenlijk niets noemenswaardig slecht ofzo, maar het doet me toch weinig, dan vind ik Bad Company tien keer vetter... Ik heb ook de indruk dat er maar erg weinig vernietiging aan te pas komt in 1943... Ok de wapens zijn minder sterk natuurlijk maar je komt zelden gebouwen tegen die echt half vernield zijn, wat in Bad Company toch anders is... En bovendien vind ik die moderne wapens toch echt cooler, m16 FTW :P Maar goed, morgen eens met vrienden spelen, dan is het vast meteen een stuk leuker... Want zoals het er nu aan toe gaat is het vrij zielig, iedereen gaat maar voor de vliegtuigjes en de vlaggen worden bijna niet gecaptured, of men rusht gewoon van vlag naar vlag zonder ook maar enige vlag te verdedigen waardoor je die keer op keer weer verliest... Nee, daar hou ik niet van, ik speel niet voor de puntjes, doe mij maar vlag cappen en die lekker verdedigen zodat de vijand gewoon gek wordt omdat ze niet door je defense heen geraken... prachtig is dat... Hoe dan ook heb ik het spel gratis via een clanlid van me dus ook al vind ik er nix aan heb ik geen euro verloren...

    Over die hack op cod4, er is maar 1 woord voor; ZIELIG.... ook ik begrijp niet dat er mensen zijn die andere spelers hun plezier moeten vergallen, nou leuk, je kan buiten de map of iets dergelijks... je gaat zo'n game toch niet afspeuren naar zulke foutjes lijkt me... dan speel ik gewoon liever normaal hoor... ik krijg een veel grotere kick van een prachtig evenwichtig knalfestijn waar je de overwinning in de laatste seconde met een kill verschil ofzo binnensleept, dan dat ik ergens onder de grond ofzo mensen ga afknallen.... Ach ja, net zoals in het echte leven heb je nu eenmaal mongolen die dat 'grappig' vinden.... En mooi dat er een patch voor komt...

    Dat de ps3 zogenaamd 'open source' is heeft nix te maken met het feit dat men er hacks op kan zetten hoor... die open source doelt meer op het feit dat je een OS van je keuze op kan installeren en dergelijke... of dat je bijv mods kan installeren voor UT III, de gamecode van cod4 heeft nix met de ps3 op zich te maken, dat zijn gewoon fouten in het spel die misbruikt worden en dan via een of andere hack word je savefile of iets dergelijks gewoon aangepast (net zoals die hack met gekleurde namen destijds) of indien de game het ondersteunt, de installdata.... Kan volgens mij net zo op de 360 gebeuren.... Ik kan mis zijn hoor
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #4024

    Standaard

    de ps3 is veel toegankelijker dan de 360 . op de 360 kan je vrij weinig. je kan de xbox wel flashen (of liever gezegt de dvd drive) maar daarmee kan je geen hacks laten draaien zoals die van cod4.
    het zal zeker mogelijk zijn op de 360 maar ik denk dat het veel moeilijker is dan de ps3. want die zelfde foutjes zitten ook in de game van de 360. maar omdat de ps3 "vrijer"is voor de mensen die graag met electronica en programmeren spelen wat dan de drempel lager maakt om er veel tijd in te steken

    aan de andere kant. dit is misschien ook weer een stapje dichter bij om de ps3 beter te begrijpen en dus een stapje dichter bij om de ps3 te kraken. want een echt succesvolle kraak is er nog niet geweest die ook de updates overleeft zover ik weet. zoals die wel met zijn voorgangers is geweest.

    maar het is inderdaad erg zielig. je hebt inderdaad altijd van die lui die het prachtig vinden om het voor andere te verzieken en het klote eraan is je kan er vrij weinig aan doen. op het schoolplein kon je nog een knal verkopen maar is hier wat lastig. enigste wat je kan doen is proberen om die kindertjes toch te verslaan. maar met die hack is het onmogelijk lijkt mij.
    vroeger wou ik graag superman krachten maar de enigste superhero kracht die ik nou zou willen is: door het utpkabeltje gaan en dar soort gastjes 2 blauwe ogen meppen zo dwars door het scherm *PATS*. heerlijk lijkt me dat

    maargoed hopelijk komen ze snel et een fix en nemen ze benodigde stappen om MW2 er tegen te beschermen.

    wat heb ik zin in MW2 . als MW2 flopt.... volgens mij zijn er dan weinig andere shooters die het over kunnen nemen volgens mij. om nou cod4 nog een jaar te gaan doen....
    Laatst aangepast door Fulgore : 05-08-2009 om 05:06

  25. #4025

    Standaard

    Als MW2 flopt, dan komt Battlefield Bad company 2 ook dit jaar nog uit......evenals Operation Flashpoint 2.

    Dus ik maak me echt geen zorgen
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Pagina 161 van 208 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •