Pagina 34 van 208 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 5185 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik snap er zelf ook de ballen niet van, als m'n internet het doet ben ik tevreden maar ik deed net een connection test en dan werd er gemeld dat m'n router stukjes van het ip adres kan blokkeren wat voor restricties zou kunnen zorgen bij online spelen.

    Bij LBP krijg ik ook een connection type warning maar kom ik ook gewoon online.
    Ik heb precies hetzelfde probleem met me xbox live.
    Als ik via me router game, kan ik wel online maar kan ik maar zelden een game joinen waar ik voor uitgenodigd ben. Als je dan een test doet, geeft ie STRICT aan.
    Dan zul je in het menu van de router een poort open moeten zetten, maar ik heb er de ballen verstand van. Dus ik loop steeds met de kabel te switchen als ik online wil met me 360, want als ie er rechtstreeks ingestoken zit heb ik dit probleem niet.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  2. #827

    Standaard

    Poorten openen in je router, voor Fifa09 :

    10070-10080 TCP
    80-80 TCP
    50000-50000 UDP
    6000-7000 UDP
    10070-10080 UDP

    Edit : Ik lees online dat het ook in je boekje staat van Fifa09....
    Laatst aangepast door mercapto : 08-11-2008 om 17:30
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Poorten openen in je router, voor Fifa09 :

    10070-10080 TCP
    80-80 TCP
    50000-50000 UDP
    6000-7000 UDP
    10070-10080 UDP

    Edit : Ik lees online dat het ook in je boekje staat van Fifa09....
    En hoe open ik die poorten dan?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok Bekijk bericht
    Ik heb precies hetzelfde probleem met me xbox live.
    Als ik via me router game, kan ik wel online maar kan ik maar zelden een game joinen waar ik voor uitgenodigd ben. Als je dan een test doet, geeft ie STRICT aan.
    Dan zul je in het menu van de router een poort open moeten zetten, maar ik heb er de ballen verstand van. Dus ik loop steeds met de kabel te switchen als ik online wil met me 360, want als ie er rechtstreeks ingestoken zit heb ik dit probleem niet.
    Met Live (ook draadloos) heb ik het vreemd genoeg niet. En anders moet ik ook maar een kabel eraan hangen, kijken wat er dan gebeurd.

  4. #829

    Standaard

    Welke router heb je ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ja, maar dan krijg je er weer geen console bij hè...
    Ja maar dat zei je dus niet
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #831

    Standaard

    Het internet word verdeeld door een switch van Q-tec. Weet niet of je daar wat mee kan.

  7. #832

    Standaard

    http://www.portforward.com/english/r...outerindex.htm

    Daar staat een stappenplan voor :

    Q-Tec
    Als je één van die hebt zou het je moeten lukken denk ik
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Ja maar dat zei je dus niet
    Ik weet dat lezen lastig is, maar probeer het nog eens:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Als je voor 100 euro extra een Blu-Ray speler wil hebben moet je voor de PS3 gaan, voor de rest maakt het eigenlijk geen fluit uit, los van enkele exclusives aan beide kanten die de moeite waard zijn.

    Blu-Ray spelers zijn los natuurlijk wel een tik duurder.

  9. #834

    Standaard

    Toch heeft Sharky niet geheel ongelijk, je kunt het op twee manieren interpreteren
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    http://www.portforward.com/english/r...outerindex.htm

    Daar staat een stappenplan voor :

    Q-TecAls je één van die hebt zou het je moeten lukken denk ik
    Thanks voor je hulp maar het kreng is geen router ofzo, dus ik zou gewoon in de box van kpn moeten zijn. Maar om daar op in te loggen heb ik een wachtwoord nodig wat m'n pa zegt niet te hebben dus dan houd het op.

  11. #836

    Standaard

    Ik zou bij dmz binnen je router gewoon het ipadres van je console zetten.
    Staat hij dynamisch ingesteld op de console zet hem dan statisch op het ingestelde dmz ipadres.
    Op die manier ligt alles "open" richting de console en dat werkt altijd prima.
    Is iig gemakkelijker als allerlei poorten open gaan zetten.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  12. #837

    Standaard

    Ik begrijp dat dat ook gevaarlijk kan zijn, vandaar dat ik altijd maar wat poorten open zet...het fijne weet ik er ook niet van.

    De speedtouch modems van KPN hebben een default inlog en wachtwoord, allebei "admin" geloof ik...
    Maar dat was toen, geen idee of het nu nog speedtoch is of iets anders.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Toch heeft Sharky niet geheel ongelijk, je kunt het op twee manieren interpreteren
    Ja, maar niet als je er vanuit gaat dat Burkie een gameconsole gaat kopen. En dat was volgens mij de essentie van de conversatie...

    Maargoed, welke interpretatie zie ik over het hoofd? Misschien zit ik er naast. Volgens mij was het overduidelijk, maar ik heb het bericht dan ook getypt.

  14. #839

    Standaard

    Een 360 Arcade en een BluRay speler versus een PS3 ?
    Das natuurlijk geen plan, maar wel een optie
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #840

    Standaard

    In Fable2 net uhm, flink vooruit gegaan
    Toch nogsteeds leuk, nog even en ik heb de meeste gamescore in Fable2 gescoort, best vreemd want ik heb nog 10 games.
    Laatst aangepast door mercapto : 08-11-2008 om 19:55
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik begrijp dat dat ook gevaarlijk kan zijn, vandaar dat ik altijd maar wat poorten open zet...het fijne weet ik er ook niet van.

    De speedtouch modems van KPN hebben een default inlog en wachtwoord, allebei "admin" geloof ik...
    Maar dat was toen, geen idee of het nu nog speedtoch is of iets anders.
    Bij pc gebruik kan het idd gevaarlijk zijn maar bij een console is het geen probleem. Op een console wordt niet "ingebroken" zoals ze dat op een pc wel proberen te doen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Je moet ook wel team tactical spelen (3 vs 3), dan is het leuk. Of off-line kniven met een paar vrienden
    WTF is team tactical? Ik speel alleen pc-shooters Waarschijnlijk gewoon Team Deathmatch?

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Een 360 Arcade en een BluRay speler versus een PS3 ?
    Das natuurlijk geen plan, maar wel een optie
    Ah, in dat geval: Burkie gaat een console kopen, dus nee, het is niet op meerdere manieren interpreteerbaar als je daar vanuit gaat

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    WTF is team tactical? Ik speel alleen pc-shooters Waarschijnlijk gewoon Team Deathmatch?
    Eehm, dat heet toch team tactical in COD4? 3 vs 3 en dan allerlei modes spelen. Erg leuk. Kan ook anders heten (al tijd niet gespeeld).

  19. #844

    Standaard

    Dan moet je er zelf ook niet over beginnen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Als je voor 100 euro extra een Blu-Ray speler wil hebben moet je voor de PS3 gaan, voor de rest maakt het eigenlijk geen fluit uit, los van enkele exclusives aan beide kanten die de moeite waard zijn.

    Blu-Ray spelers zijn los natuurlijk wel een tik duurder.
    Maar uhm, de 360 heeft nu meer stemmen ?
    Dit vraagt om een poll!!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #845

    Standaard

    Lol.. Als ik het zo lees gaan de meesten inderdaad voor de 360 (welke ook mijn lichte voorkeur had nog voor de discussie hier).

    Met Blu Ray ben ik totaal niet bezig en de kosten voor online spelen zijn ook geen reden om geen 360 aan te schaffen. Ik denk dat ik eruit ben.

  21. #846

    Standaard

    Na uren klooien had ik m'n nat type eindelijk van 3 naar 2. Maar toen bleek dat het ip adres dynamisch was en m'n ps3 dus weer op type 3 stond zodra ik em uitzette. Weer verder gezocht hoe ik em statisch kon maken en eindelijk een site gevonden met plaatjes waarmee ik het hopelijk blijvend voor mekaar heb gekregen om em op type 2 te houden.

    Dus Dennis, hopelijk kan je nu wel snel stof happen

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Dan moet je er zelf ook niet over beginnen.
    Huh?

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Lol.. Als ik het zo lees gaan de meesten inderdaad voor de 360 (welke ook mijn lichte voorkeur had nog voor de discussie hier).

    Met Blu Ray ben ik totaal niet bezig en de kosten voor online spelen zijn ook geen reden om geen 360 aan te schaffen. Ik denk dat ik eruit ben.
    Nog één opmerking, de 360 maakt wel veel herrie, of is er een nieuw type?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #849

    Standaard

    Ik zit ook nog te denken aan het aanschaffen van een xbox360 dit jaar. De xbox pro met 60gb kost bij de plaatselijke MM maar 228 en daar gaat dan nog 40 vanaf. Bovendien zitten er ook nog 2 spellen in dat pakket. Eigenlijk dus echt een koopje!

    Ik moet maar weer eens wat extra uurtjes gaan pokeren
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #850

    Standaard

    Uurtjes...hufter...

    M'n 360 maakt inderdaad evenveel herrie als m'n PC. 's Nachts spelen met geluid is lastig zonder koptelefoon, je TV moet te hard staan om er bovenuit te komen.
    De nieuwe modellen zijn stiller, dat wel, maar nogsteeds zijn het geen PS3's.
    Hoe stil weet ik niet.
    Ik kan wel makkelijk er doorheen slapen, maar ja, dat ben ik
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 34 van 208 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •