Pagina 30 van 208 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 5185 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Net met Chris hierboven motorstorm online gespeeld... Wat een festijn zeg, nix lag, lekker raggen met die bakken! Heerlijk spel, alleen had ik de helft van de tracks nog niet gespeeld dus de resultaten spraken er af en toe ook naar... Wat is Sugar Rush een ***parcours om met een motor te rijden zeg... Maar goed, het blijft gewoon echt supergaaf... Vooral toen Chris met zijn bak een scherpe bocht niet haalde en ik'm vlak voor mijn neus de dieperik in zag glijden terwijl ik net op het randje bleef en er dus voorbij raasde... echt kicken!

    Dat was een beetje jammer ja, wist ff niet meer welke track het was, had verkeerde wagentje gekozen hahaha. Ik vind die colos-nog-wat wel een fijne om te racen. Ik weet niet of je nog een beetje kon zien hoe ik reed, maar met een rally car own je die baan echt hard! onder die 2 boompjes door, net als met de motor, en dan gewoon knallen

    Hoop dat je wat heb kunnen opsteken van de paadjes die ik zo af en toe nam Lekker geraced hoor!!

    was trouwens gewoon een zelfgemaakt potje. Best makkelijk in te delen. Als het goed is nam jij hem over toen ik vertrok of niet? Nog een beetje mee gespeeld? Is heel makkelijk op te zetten
    Laatst aangepast door Chris W : 04-11-2008 om 22:33

  2. #727

    Standaard

    Ja toen jij de server verliet nam ik gewoon over. Zo hoort het ook, ipv dan uit de game geflikkerd te worden. Ik heb echt nix klachten over Motorstorm online, steekt heel goed in elkaar en ja idd, die ene track met die boompjes is idd best lekker te doen met zo'n rally car en ik heb idd wel wat shortcuts ontdekt nu, cheers maar ik probeer met verschillende voertuigen altijd, maakt het net leuk. Want dat vond ik bij Motorstorm 1 altijd zo jammer dat bijna iedereen die rallycars koos online. Nogal logisch ook, snelste voertuig en vrij goed wendbaar maar nu met het water erbij en die vele shortcuts heb je met de big rig/monster truck ook echt een kans om te winnen, wat bij deel 1 bijna onmogelijk was online dus qua balans steekt het echt goed in elkaar. Topspel op echt alle vlakken, ben er erg tevreden mee

    En ja, ik heb nog een race verder gespeeld en dat ging allemaal lekker vlot, alleen vloog ik in de laatste ***bocht op zo'n rots waardoor ik de winst weer aan mijn neus voorbij zag gaan

    Trouwens, ik moest echt hard lachen toen jij op weet ik veel welke track vlak voor de meet op die pilaar knalde en ik met de overwinning ging lopen... Schitterende momenten zijn dat :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Iemand nog iets bij de 15% korting van de Bart Smit gekocht? Ik stond nog even met Fallout 3 en Dead Space in mijn handen maar voor 50 euro per stuk vond ik het net iets te duur worden.
    Ik heb bij e-plaza deze gehaald (met 15% korting):



    Mario Kart met 2 wieltjes en Red Steel; samen voor 60 euro.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    ghehe, t lijkt wel alsof jij ze speciaal spaart man K zat te kijken hoelang t duurde totdat jij ook One Man Army trohpy had op GTA4
    Ik vind het wel een leuke feature inderdaad
    Voegt veel replaywaarde toe. Straks verder met LBP, eerst even de harde schijf vervangen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #730

    Standaard

    Ondanks eerder lauw enthousiasme van sommigen lopen de PS3 bezitters aardig warm voor Achievements...uh, Trophies
    Inderdaad fijne replay value
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #731

    Standaard

    Woei mijn 2e trophy...3% bij Buzz..
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #732

    Standaard

    Ik vind de Achievements bij Fable 2 echt hilarisch
    Verder vind ik het spel ook erg leuk, misschien wat makkelijk maar dat zorgt wel dat je frustratie vrij door het spel heenloopt. Heb pas 1 Hero gevonden van de main quest, de rest van de tijd ben ik aan het werk, koop ik huizen en kraampjes op en zoek ik schatten met mijn lieve hond!


  8. #733

    Standaard

    Ik heb ook 1 Hero en ben inmiddels kampioen
    Nog niet dood gegaan, houden zo!
    Ik heb pas 1 huis met gezin, en m'n huifkar, verders niks.
    Vanavond Master wapens kopen en biertappen in de kroeg, de poen is dan op.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik ben nou bezig aan socom confrontation op de ps3, moet zeggen spel is echt goed al moet meteen vermeld worden dat ik big time suck in dit soort spellen.

    Gek genoeg vind ik m toch leuk, en hoop ik dat ik het ooit een beetje redelijk onder de knie krijg.

    heb je de importversie dan? want hij is toch pas vanaf 28-11 te krijgen??

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    heb je de importversie dan? want hij is toch pas vanaf 28-11 te krijgen??
    Staat hij niet gewoon op het PS store?

  11. #736

    Standaard

    Iemand interesse voor Far Cry 2 voor de 360?

    36,- inclusief

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Staat hij niet gewoon op het PS store?
    Nee, hij staat enkel in de us store, in europe is ie nog niet verkrijgbaar en ik weet niet of je met de us versie op europese servers kan spelen.

    Weet er trouwens iemand of de officiele bluetooth headset voor de ps3 al standalone uit is? Want hij zou in een bundel komen bij zowel Socom als Endwar een aangezien Endwar al verkrijgbaar is (op sommige sites ook de versie met headset) vraag ik het me af, want op diezelfde site staat de headset apart pas in 2009 aangekondigd
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #738

    Standaard

    Als ik Motorstorm heb gehaald, wat mezelf kennende toch niet al te lang zal duren wil ik ook wel eens een race van jullie verliezen

  14. #739

    Standaard

    vind het wel een mooi headsetje moet ik zeggen, maar dan zal ik toch ben ik bang nog tot de 28e moeten wachten. werd al ietwat enthousiast toen ik de post las dat hij socom speelde.

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Als ik Motorstorm heb gehaald, wat mezelf kennende toch niet al te lang zal duren wil ik ook wel eens een race van jullie verliezen
    Hehe, is goed, maar dat gare ***spel is niet goed voor mijn slaap, naja, tekort aan laten we maar zeggen, het was deze nacht (ochtend) alweer 5.30u toen de console uitging Godzijdank ben ik twee weken thuis
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  16. #741

    Standaard

    Volgens mijn bron is SOCOM online-regiovrij op de PS3 dus europese servers zou geen probleem moeten zijn. Chev kan dit waarschijnlijk ook wel bevestigen

  17. #742

    Standaard

    SR2 blijft leuk moet ik zeggen.
    Zit nu op 41% en heb de gehele Ronin-clan uitgeroeid.
    Voor de rest niets gedaan behalve een hoop side-missions.
    Ik baal alleen wel van het debiele achievements-systeem want waar slaat een achievement nou op waarbij je in co-op alle missie's moet halen.
    Ach ja, je zouden gewoon een sub-achievement-systeem moeten maken voor het online gedeelte.
    Hoeveel % zit jij Eric?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Het is leuk om aan te tonen dat je bepaalde dingen hebt weten te behalen of unlocken. Een nepgamer als jij weet daar niets van
    tja, er zijn helaas mensen die alleen bepaalde games op de ps3 kopen vanwege de throphies, o wacht, die persoon ben jij
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    SR2 blijft leuk moet ik zeggen.
    Zit nu op 41% en heb de gehele Ronin-clan uitgeroeid.
    Voor de rest niets gedaan behalve een hoop side-missions.
    Ik baal alleen wel van het debiele achievements-systeem want waar slaat een achievement nou op waarbij je in co-op alle missie's moet halen.
    Ach ja, je zouden gewoon een sub-achievement-systeem moeten maken voor het online gedeelte.
    Hoeveel % zit jij Eric?


    Jeroen.

    ook op 41% heb nog niet zo gek veel sidemissies gedaan, heb wel al de gehele gang van The Sons of Samedi en The Ronin uitgemoord........ik ben de laatste tijd meer zelf stunt plekken aan het zoeken en dingen kapot maken, uit een vliegtuig springen zonder de parachute te openen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Ik baal alleen wel van het debiele achievements-systeem want waar slaat een achievement nou op waarbij je in co-op alle missie's moet halen.
    Dat vind ik juist cool aan de achievements, je haalt veel meer uit het spel dan dat je normaal zou doen.
    Gears Of War ook 2 keer zelf doorlopen en 1 keer in co-op, shit blijft vet.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  21. #746

    Standaard

    Nou i don't give a tuut bout trophies want ik koop er nog wel zonder trophies... Zoals Pure, net gaan halen... Wat een gaaf spel! Heb nu wel genoeg cybermodder voor de komende maanden, gister Motorstorm en nu dus Pure. Over die laatste was ik lang aan het twijfelen, aangezien er dus ook Motorstorm is en er komen nog zoveel games aan maar ik kon'm toch niet laten liggen. Motorstorm is wel beter omdat je meer keuze hebt qua voertuigen maar Pure heeft echt zo'n geweldig tricksysteem met extreme stunts, gigantisch hoge jumps en echt prachtige graphics. En je kan je eigen quad bouwen en dat gaat echt heel ver, belachelijk veel onderdelen. Online loopt ook alles lekker vlot, zonder lag, en het is gewoon pure fun
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja, er zijn helaas mensen die alleen bepaalde games op de ps3 kopen vanwege de throphies, o wacht, die persoon ben jij
    hahaha, dat dacht ik stiekem ook al van mark

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok Bekijk bericht
    Dat vind ik juist cool aan de achievements, je haalt veel meer uit het spel dan dat je normaal zou doen.
    Gears Of War ook 2 keer zelf doorlopen en 1 keer in co-op, shit blijft vet.
    Je hebt gelijk dat je door bepaalde achievements die je wilt halen toch wat extra je best doet en er daardoor meer uit haalt, maar als je zoals mij de enigste in je vriendenkring bent die gamed zijn die co-op achivements toch wel lastig


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    maar als je zoals mij de enigste in je vriendenkring bent die gamed zijn die co-op achivements toch wel lastig


    Jeroen.
    Dan heb je dus duidelijk verkeerde vrienden

    maar je kan toch online co-open met sr2 dacht ik? Mss moet je eens co-op spelen met iemand van hier op het forum ofzo Ik speel ook vaak samen met mensen van hier en is altijd reuze gezellig, behalve als Nera weer eens niet tegen zijn verlies kan met cod4
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #750

    Standaard

    vandaag resistance 2 binnen gekregen, ik ben benieuwd!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 30 van 208 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •