Pagina 181 van 208 EersteEerste ... 81131171177178179180181182183184185191 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.501 tot 4.525 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Morgen de PES2010 demo! Yeah!!
    demo demo demo????

    Morgen is de release date van NHL2010 (in belgie dan, in Nederland is die al 2 dagen verkrijgbaar )

    maar ga die demo van PES zeker downen
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #4502

    Standaard

    Ik wil NHL 10 zooooo graag hebben, maar ik zal niet toegeven aan de verleiding. Heb nu veel te doen, en ik weet gewoon dat het dag in dag uit nhl-en zal zijn als ik hem koop. Nog 2 weken geduld
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #4503
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Morgen de PES2010 demo! Yeah!!
    Gimme gimme gimme.
    Alhoewel, de eerste weken is het meestal pure frustatie.
    Meestal ken ik PES pas goed als er weer een nieuwe uitkomt.

    Ik speel het echter elke week, dus een beetje verandering van spijs kan geen kwaad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4504

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #4505

    Standaard

    denk dat die bij iedereeen met een ps3 al in de pre-order staat.

    vond het wel jammer dat de special edition alleen te krijgen was door het te winnen. maargoed als je het dan wint dan heb je pas echt limited edition

  6. #4506

    Standaard

    Sterker nog, ik zou wel een PS3 willen voor die game...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #4507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    denk dat die bij iedereeen met een ps3 al in de pre-order staat.
    Nope, niet bij iedereen... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #4508

    Standaard

    Toch maar eens sparen voor een PS3 slim


  9. #4509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Nope, niet bij iedereen... :wink:

    Hier ook niet, maar hij komt er zeker. Dag 1, als de MM een gunstige actie heeft. (bol.com = 75 euro)

    En anders bestellen bij play.com, maar dat duurt wel een weekje of 2 meestal.

  10. #4510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Nope, niet bij iedereen... :wink:
    SHAME ON YOU!!!!!


    om nou alleen een ps3 kopen voor uncharted is een beetje magertjes

    ps3 heeft nog zat andere exclusives die meer dan de moeite waard zijn zoals ratchet & clank MGS4 GoW en natuurlijk GT5

  11. #4511

    Standaard

    Ik word op dit moment niet goed van m'n consoles/modem. Een hele tijd is het niet anders als perfect geweest qua draadloze verbinding maar sinds kort is het zo instabiel als het maar zijn kan. Aanmelden, afmelden en mij vertellen dat ik geen internet heb at random. Nu dacht ik even de draad van de pc eraan te hangen en alles draait perfect. Maar ik vraag me dan toch af hoe dat draadloos ineens zo'n drama is.

    Irritante is alleen dat ik nu nog maar 1 draad heb en dus aan het wisselen ben als een gek.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 17-09-2009 om 20:20
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  12. #4512

    Standaard

    Misschien iemand nabij een draadloze router aangeschaft en zit misschien op hetzelfde kanaal.
    Je kan dus even proberen op de router het wireless kanaal te wijzigen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  13. #4513

    Standaard

    Of gewoon de router resetten kan al soelaas bieden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht

    Irritante is alleen dat ik nu nog maar 1 draad heb en dus aan het wisselen ben als een gek.

    Schaf een goeie netwerk switch aan en je bent altijd via draad verbonden .
    What ?

  15. #4515

    Standaard

    ik heb hierv een externe harde schijf liggen en wil die gebruiken voor mijn ps3. Maar als ik hem aansluit herkent mijn ps3 hem niet. Hoe kan ik dit oplossen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #4516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik heb hierv een externe harde schijf liggen en wil die gebruiken voor mijn ps3. Maar als ik hem aansluit herkent mijn ps3 hem niet. Hoe kan ik dit oplossen?

    Je moet m op fat32 formateren

  17. #4517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Schaf een goeie netwerk switch aan en je bent altijd via draad verbonden .
    Dat staat morgen op de planning want resetten verhelpt het probleem niet. Dan maar niet draadloos.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  18. #4518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Dat staat morgen op de planning want resetten verhelpt het probleem niet. Dan maar niet draadloos.

    Je kan een 100mbit switch nemen als dit verder voldoende is, maar je kan ook gelijk voor een gigabit switch gaan, hiermee zal de verbinding altijd goed snel zijn.
    What ?

  19. #4519
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Je kan een 100mbit switch nemen als dit verder voldoende is, maar je kan ook gelijk voor een gigabit switch gaan, hiermee zal de verbinding altijd goed snel zijn.

    Gigaswitch, handig als je ook ooit eens aan de Fiber120 of soortgelijk wil!
    Puur voor de Games is het minder noodzaak!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 17-09-2009 om 21:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #4520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Gigaswitch, handig als je ooit eens aan de Fiber120 of soortgelijk wil!

    Doorvoer is toch wat beter bij een gigaswitch wanneer de switch wat meer belast wordt?.

    En voor de toekomst ben je er inderdaad helemaal klaar voor.
    What ?

  21. #4521

    Standaard

    PES2010 demo:

    Een dikke 'mwah' wederom. Weinig verbetering. Gewoon wéér hetzelfde spel, helemaal onaangepast tot het juichen aan toe. Alleen wat trager en daardoor wat lomper. Na vier potjes ingespeeld te zijn werd het wel iets minder vervelend, maar ik ga nu toch echt serieus overwegen om gewoon een keer FIFA aan te schaffen (die ik na een paar potjes oefening ook wat leuker begin te vinden) dan weer dik betalen voor precies hetzelfde spel.

    Ik ben het zo spuugzat om door een stel geldtellende ***aziaten uitgelachen te worden omdat ik weer een van hun licht getunede wanproducten koop.

  22. #4522

    Standaard

    Ik wacht even op de final versie, aangezien *** Konami weer zo'n slechte demo heeft uitgebracht. Aan Fifa durf ik nog niet te beginnen...


  23. #4523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Je kan een 100mbit switch nemen als dit verder voldoende is, maar je kan ook gelijk voor een gigabit switch gaan, hiermee zal de verbinding altijd goed snel zijn.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Gigaswitch, handig als je ook ooit eens aan de Fiber120 of soortgelijk wil!
    Puur voor de Games is het minder noodzaak!
    En wat kosten die krengen? (Zowel de 100 mbit switch als de gigaswitch). De enige reden waarom ik het doe is om zowel de PS3 als de 360 en de pc van draad te voorzien.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    PES2010 demo:

    Een dikke 'mwah' wederom. Weinig verbetering. Gewoon wéér hetzelfde spel, helemaal onaangepast tot het juichen aan toe. Alleen wat trager en daardoor wat lomper. Na vier potjes ingespeeld te zijn werd het wel iets minder vervelend, maar ik ga nu toch echt serieus overwegen om gewoon een keer FIFA aan te schaffen (die ik na een paar potjes oefening ook wat leuker begin te vinden) dan weer dik betalen voor precies hetzelfde spel.

    Ik ben het zo spuugzat om door een stel geldtellende ***aziaten uitgelachen te worden omdat ik weer een van hun licht getunede wanproducten koop.
    Ik vond het ook best geinig maar niet schokkend. Je loopt nogsteeds dmv sprinten langs verdedigers alsof ze er niet staan en de reactietijd na het indrukken van de knop is niet best. Maar hoe de spelers bewegen en bv. de mogelijkheden met de verschillende passes en voorzetten vond ik wel weer prima + dat de spelers van Barca en Liverpool allemaal een treffende gelijkenis hebben met de echte spelers, vind ik toch leuk.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 18-09-2009 om 07:30
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  24. #4524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik vond het ook best geinig maar niet schokkend. Je loopt nogsteeds dmv sprinten langs verdedigers alsof ze er niet staan en de reactietijd na het indrukken van de knop is niet best. Maar hoe de spelers bewegen en bv. de mogelijkheden met de verschillende passes en voorzetten vond ik wel weer prima + dat de spelers van Barca en Liverpool allemaal een treffende gelijkenis hebben met de echte spelers, vind ik toch leuk.
    Het schijnt dus dat de reactietijd en de AI in de final code veel beter zijn, het is ook typisch Konami om weer eens zo'n schijt build uit te brengen. Binnenkort maar eens Fifa 10 proberen.


  25. #4525

    Standaard

    Als dat sterk verbeterd is zou het wel eens kunnen gebeuren dat ik voor het eerst in jaren weer beide koop.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

Pagina 181 van 208 EersteEerste ... 81131171177178179180181182183184185191 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •