Pagina 178 van 208 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.426 tot 4.450 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4426

    Standaard

    Je kan ze in je inventory bekijken en verkopen voor soms best wel wat centen.
    Op de 360 krijg je een achievement als je alle treasures gevonden hebt. Ik weet niet of ze dan ook echt in je inventory moeten blijven staan daarvoor.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  2. #4427

    Standaard

    Hele lijst xbox 360 titels die weg mogen omdat ik er niks (meer) mee doe. Bij interesse hoor ik dat wel via PM. Over de prijs worden we het dan vast wel eens...

    Viking: Battle for Asgard
    Far Cry 2
    Devil May Cry 4
    Viva Piñata
    Burnout Paradise The Ultimate Box
    F.E.A.R.
    Lost Planet
    [Prototype]
    Brothers in Arms Hell's Highway Collectors Edition met de collectible nog in het plastic.
    Prince of Persia
    Bioshock
    GRID
    Race PRO
    Splinter Cell: Double Agent
    PGR4
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #4428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Vraagje over resident evil. Ik heb tijdens de chapters 2 treasures gevonden (één Ivory Relief en één Antique Clock)

    Wat moet ik daarmee doen? Heb ik die nodig later in het spel, of kan ik die verkopen?

    Spel het spel trouwens vanaf het begin met een maat in een Co-op. Speelt heerlijk
    verkopen en wapens upgraden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #4429

    Standaard

    Thanks
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #4430

    Standaard

    Laatste paar dagen weer een beetje Burnout Paradise aan het spelen. Geweldige game, moet nog 1 smash. Alle billboards en superjumps heb ik. Dan nog ff m'n elite license halen en wat road rules neerzetten hier en daar!

  6. #4431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Laatste paar dagen weer een beetje Burnout Paradise aan het spelen. Geweldige game, moet nog 1 smash. Alle billboards en superjumps heb ik. Dan nog ff m'n elite license halen en wat road rules neerzetten hier en daar!
    Vond dat spel gigantisch tegenvallen, zeker in vergelijking met de voorgaande delen. Het speelde vrij lekker, zag er mooi uit en je hebt veel mogelijkheden maar ik mis die echte rush die vooral deel 3 mij bezorgde. Ok, je had veel minder vrijheid maar net dat zorgde ervoor dat je constant nek-aan-nek races had waar elke fout gevolgen had en je echt precies door het verkeer moest racen om als 1ste over de finish te rijden. In Paradise ben ik de achtervolgers al kwijt na het eerste kruispunt om dan zielloos en alleen naar de finish te karren. En ben toch flink gevorderd in het spel dus het ligt niet aan het feit dat het begin makkelijker is.

    Heb Batman Arkham Asylum ook uitgespeeld Leuke game en zeker een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Heb ook alle riddles opgelost en The Spirit of Arkham ontmaskerd (ik had al snel door wie het was, niet zo heel moeilijk)

    Nu ben ik bezig met de challenges, best vermakelijk al is het jammer dat er ook een grote dosis geluk aan te pas komt... Vooral bij de predator challenges. Die vecht challenges doen me minder

    Nu Wolverine nog eens herspelen op hard voor de platinum, Batman ook op hard voor platinum (had ik beter van de eerste keer gedaan, maar goed) en TFU eens herspelen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  7. #4432
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #4433

    Standaard

    kan er ook niet op wachten maar ik vraag me af in hoeverre deze screens opgepoetst zijn.

  9. #4434

    Standaard

    Ik heb ook HD filmpjes gezien met live gameplay en het ziet er écht zo goed uit...

    edit: dit filmpje geeft een goede indruk: http://www.msxbox-world.com/assets/x...-gameplay2.wmv

    Die kerel kan er alleen geen zak van...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 07-09-2009 om 22:26
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #4435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb ook HD filmpjes gezien met live gameplay en het ziet er écht zo goed uit...

    edit: dit filmpje geeft een goede indruk: http://www.msxbox-world.com/assets/x...-gameplay2.wmv

    Die kerel kan er alleen geen zak van...
    hahaha op het rechte stuk gaat het toch best goed???
    Zijn de andere auto's AI of door mensen bestuurd? Wel grappig om te zien dat die andere auto's ook stuur fouten maken en daardoor naast de baan komen.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 07-09-2009 om 23:43
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  11. #4436

    Standaard

    Dat is het mooie. Het zijn dus AI drivers. Die dus ook fouten maken. Een van de grootste verbeterpunten in Forza 3. De AI is niet meer foutloos en hoe meer druk je bij hen zet, hoe meer fouten ze maken. Dit is wel afhankelijk van de moeilijkheidsgraad. Hoe moeilijker de graad, hoe meer stalen zenuwen deze AI drivers hebben, maar een erg goede ontwikkeling!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #4437

    Standaard

    Morgen komt voor mij de release van het jaar aan, namelijk the Beatles! Wie gaat deze nog meer kopen? Eindelijk eens een muziek spel met muziek die ik leuk vind!


  13. #4438

    Standaard

    Ik verafschuw de Beatles, dus die laat ik zowiezo aan me voorbij gaan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb ook HD filmpjes gezien met live gameplay en het ziet er écht zo goed uit...

    edit: dit filmpje geeft een goede indruk: http://www.msxbox-world.com/assets/x...-gameplay2.wmv

    Die kerel kan er alleen geen zak van...
    ja die filmpjes ken ik ook allemaal.

    forza 2 vond ik er ook beter uitzien op de filmpjes en screens dan het werkelijk was.

    dat het er mooi uit gaat zien twijfel ik niet aan. maargoed nog ff en dan is het zover

    wie weet er nog een stuurtje erbij. jaja kan je wel zeggen controller net zo snel maar daar gaat het niet om. Met stuur is toch veel gaver dan met controller vind ik . maarja doe het alleen als die ook volledig ondersteund word door de ps3 ook en die zijn er nog niet.

  15. #4440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik verafschuw de Beatles, dus die laat ik zowiezo aan me voorbij gaan...
    Smaken verschillen zeggen we maar


  16. #4441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    ja die filmpjes ken ik ook allemaal.

    forza 2 vond ik er ook beter uitzien op de filmpjes en screens dan het werkelijk was.

    dat het er mooi uit gaat zien twijfel ik niet aan. maargoed nog ff en dan is het zover

    wie weet er nog een stuurtje erbij. jaja kan je wel zeggen controller net zo snel maar daar gaat het niet om. Met stuur is toch veel gaver dan met controller vind ik . maarja doe het alleen als die ook volledig ondersteund word door de ps3 ook en die zijn er nog niet.
    Met stuur is idd wel toffer, maar ja, ik heb er de ruimte niet voor. Vooral met 3 schermen is het ontzettend vet. Maar ik denk dat dit grafisch echt een topper wordt. Ook de previews geven dat duidelijk aan dat dit misschien wel de mooiste racer ooit wordt. Dus nog mooier dan GT5?? Ik hoop het, want die is al prachtig!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #4442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Met stuur is idd wel toffer, maar ja, ik heb er de ruimte niet voor. Vooral met 3 schermen is het ontzettend vet. Maar ik denk dat dit grafisch echt een topper wordt. Ook de previews geven dat duidelijk aan dat dit misschien wel de mooiste racer ooit wordt. Dus nog mooier dan GT5?? Ik hoop het, want die is al prachtig!
    mooier dan gt5?? dat is inderdaad nogal wat. want die omhoog gevallen demo was al prachtig om te zien en je kan er vanuit gaan dat ze toch wel opgepoets hebben sindsdien.

    ben ook benieuwd naar TGS want ik weet bijna zeker dat ze de release data gaan uitbrengen en hopelijk dit jaar nog

    echt bijzonder veel ruimte heb ik ook niet voor het stuur daarom moet ie ook op de ps3 en 360 werken. veel stuurtjes werken wel maar dan geen forcefeedback dusja dan heb je er ook nog geen ruk aan :/


    voor de geintresseerde:

    Left 4 dead DLC komt morgen. Heb er wel zin in. laatst nog eens aangeslingert met een paar vrienden en was weer dikke pret heb dus ook wel zin in de volgende maar hoop wel dat er meer hoofdstukken zijn enz.


    Operation flashpoint dragon rising L.E. (met helm) komt toch nog naar NL kennelijk. was eerst alleen voor duitsland. maarja geloof dattie tegen of door de 100 euro ging kosten dus voor mij niet. die extra missie's komen op den duur toch wel online

  18. #4443

    Standaard

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er in OFDR ook een missie editor zou komen. Zou helemaal te vet zijn!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #4444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Morgen komt voor mij de release van het jaar aan, namelijk the Beatles! Wie gaat deze nog meer kopen? Eindelijk eens een muziek spel met muziek die ik leuk vind!
    Ik twijfel nog steeds om de Limited Edition (met drumstel) aan te schaffen, vanwege het prijskaartje. Maar het kriebelt wel vreselijk. Heb jij nog ergens een bepaalde versie gereserveerd Daan?

    Xbox 360 moet vandaag weer arriveren trouwens, hopelijk zonder mankementen. Maar dan is hij precies zes dagen weggeweest, erg snelle service.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #4445

    Standaard

    Ik heb nergens nog een versie gereserveerd. Ik ga morgenavond even kijken bij de MM of hij er ligt, anders bestel ik hem wel ergens anders


  21. #4446

    Standaard

    http://www.psonly.nl/videos/3698/Nee..._London_Track/

    Moet zeggen dat shift er ook wel aardig uit ziet.

    Ben bang dat ik in het najaar niet veel meer buiten kom.
    SHift en dirt deze maand op ps3 en forza 3 op mn xdoos en waarschijnlijk over een maand of 2 gran turismo

    Trouwens ik ben bang dat mn luiigheid het gaat verliezen van mn nieuwsgierigheid , zit al meer als een week te wachten op batman en cal of juarez en vind dat wachten maar niks.

  22. #4447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Morgen komt voor mij de release van het jaar aan, namelijk the Beatles! Wie gaat deze nog meer kopen? Eindelijk eens een muziek spel met muziek die ik leuk vind!
    lol, uncharted 2, mw2,tekken 6, gt5 en jij kiest beatles? ieder zijn ding
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #4448

    Standaard

    MW2, Beatles en L4d2 voor mij, maar met de rest van jou lijstje heb ik helemaal niks!


  24. #4449

    Standaard

    17 december nieuwe ff in japan, komt waarschijnlijk ook nog een ps3 bundel uit met die game, goede zet.
    europa pas in 2010 aan de beurt
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #4450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik verafschuw de Beatles, dus die laat ik zowiezo aan me voorbij gaan...
    sluit ik me ook bij aan...ik ga voor guitar hero 5...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 178 van 208 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •