Pagina 164 van 208 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.076 tot 4.100 van 5185 worden weergegeven.
  1. #4076

    Standaard

    Ik heb nog een lange weg te gaan

    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #4077

    Standaard

    't Is niet best, vooral m'n deaths niet...


  3. #4078

    Standaard

    Ik snap eigenlijk niet waarom die Japanse jeep mijn favorite is??? zit er bijna nooit in....altijd in een tank...maar ja.

    nog wat nieuws van MW2:

    50 Cent krijgt gastrol in Call of Duty: Modern Warfare 2

    Uitgegeven:8 augustus 2009 17:52Laatst gewijzigd:8 augustus 2009 17:52
    AMSTERDAM - Rapper 50 Cent heeft via zijn website laten weten dat hij een gastrol zal krijgen in Modern Warfare 2. Door zijn stem aan de game te lenen treedt hij in de voetsporen van Kiefer Sutherland en Gary Oldman die eerder in Call of Duty: World at War te horen waren.

    © Gamez

    De stem van 50 Cent zal volgens Robert Bowling van Infinity Ward te horen zijn in de multiplayer- en Spec Ops-modus van de game, en hierbij neemt hij de tekst voor zijn rekening van een van de squad-leden.
    “Hij is een van de vele gastrollen in deze game, maar meer namen kan ik op dit moment echt nog niet onthullen”, vertelt Bowling.

    “Benji en Joel van Good Charlotte horen daar in ieder geval niet bij. Ze zijn gewoon goede vrienden van Curtis (50 Cent, red.) en kwamen alleen met hem mee naar de studio om zijn stem in de game te beluisteren”, aldus de community manager van de ontwikkelaar.
    Games en films
    Call of Duty: Modern Warfare 2 zal overigens niet de eerste keer worden dat 50 Cent in een game verschijnt. Eerder speelde hij namelijk al de hoofdrol in 50 Cent: Bulletproof en 50 Cent: Blood on the Sand.
    “Ik hoop echt dat we het nog een keer kunnen doen. En met het succes van dit laatste project zullen we het ook zeker proberen”, aldus de rapper over een vervolg op Blood on the Sand.
    Naast zijn ambities om meerdere games te maken liet hij onlangs ook weten dat hij graag een verfilming zou willen maken van Saints Row.
    “Gezien mijn relatie met THQ zien ze mij in staat Saints Row ook echt om te vormen tot een screenplay en een filmproject”, aldus de rapper. Call of Duty: Modern Warfare 2 zal op 10 november in de winkels verschijnen en komt naar de Xbox 360, PlayStation 3 en pc.
    Voor mij hoeft dat niet als ik eerlijk ben.
    Ik vond de stem van Sutherland trouwens echt verschrikkelijk.
    Er zijn een paar acteurs waar ik niet echt naar kan kijken....hmmm luisteren is het betere woord..

    Wat een afschuwelijke stem heeft kiefer Sutherland!!!! Ook naar de stem van Don Johnson kan ik maar moeilijk luisteren.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  4. #4079

    Standaard

    En ik zit juist bijna nooit in een tank en reis altijd met auto, boot of vliegtuig, waarna ik te voet verder ga. Erg vreemd, maargoed.

  5. #4080

    Standaard

    Mijn stats kloppen wel, ik ben altijd aan het vliegen! Wieee!!!

    Moet alleen (nog steeds) het timen van de bommen onder de knie krijgen, ik raak een tank meestal maar een beetje, of ik mis een totaal.

  6. #4081

    Standaard

    Gewoon recht op je doel afvliegen, gas los zodat je gaat zweven. Dan ga je heel langzaam over je target heen, camerastand van achter je vliegtuig nemen zodat je wat kan zien en vlak er over heen vliegen en net iets voordat je overvliegt bommen los

    Ik vlieg bijna nooit voor de bommen en de gevechten, maar als ik dat doe werkt het bijna nooit, enkel als ik het zo doe.

  7. #4082

    Standaard

    ALS ik vlieg, dan ga ik zo hoog mogelijk vliegen en dan als probeer ik een duikvlucht te maken. eenmaal de juiste glide path naar mijn doel laat ik het gas los en vallen de bommen op de juiste plaats.....maar meestal wordt ik tijdens het "gliden" al neergeschoten door een ander vliegtuig of doo AA guns.


    nah geef mij maar een tank
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #4083

    Standaard

    ik zit ook niet op die kerel te wachten van 50cent. maarja wie weet doettie het erg goed

    om nou eerlijk te zijn tijdens multiplayer zijn de stemmen het laatste waar ik op let. soms hoor je die niet door al die schreeuwende kinderen/amerikanen

  9. #4084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    ik zit ook niet op die kerel te wachten van 50cent. maarja wie weet doettie het erg goed

    om nou eerlijk te zijn tijdens multiplayer zijn de stemmen het laatste waar ik op let. soms hoor je die niet door al die schreeuwende kinderen/amerikanen
    Die gaan bij mij meteen op "mute" Dat is het eerste wat ik doe als de ronde begint.

    En dan aan het einde van de ronde die verschrikkelijke stem : "A lot of good men died today...and all for nothing"

    Echt, ik luister nog liever dat dat gegier van die artillery shells die neerkomen dan naar de stem van Kiefer.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #4085

    Standaard

    Ik vind Kiefer Sutherland echt gaaf in cod waw... Hij heeft (in het spel) nogal een rauwe stem en dat past wel bij Roebuck en de setting... Ja, goede keuze. 50 Cent daarentegen is AFSCHUWELIJK en misschien is het overdreven maar het doet mij al meteen een heel pak minder naar MW2 uitkijken... Ik moet zijn gemompel echt niet horen terwijl ik game, wat een drama. Tuurlijk het is maar een klein onderdeel en de meeste zullen zoiets hebben van who cares maar als die mongool er echt in zit verpest dat voor mij een heel deel... Ik heb echt een grondige hekel, zeg maar haat naar die neppe mongool... Godverdomme wat wil ik die joker helemaal in elkaar beuken....

    Het doet me alleen maar meer uitkijken naar Operation Flashpoint 2.

    Ik haal trouwens ook weer ontzettend veel plezier uit Resistance 2... Heb'm op 1 nachtje weer helemaal uitgespeeld (normal) en ben nu op hard bezig, als die uit is (halfweg) dan volgt superhuman nog

    en ook in multiplayer is het weer knallen van jewelste. totaal ander tempo dan een call of duty of iets dergelijks en dat doet me deugd want ik was even op zoek naar iets anders... Meestal hou ik wel meer van het rustigere tempo maar de laatste weken zocht ik toch echt iets waar je totaal los kan gaan en dan voldoet Resistance 2 ruimschoots... en dan hebbe we het nog niet eens over de co-op die ik nu dagelijks met een clanmakker van me speel... Erg geslaagd, een flinke uitdaging en erg vernieuwend...

    Mijn dagen (en nachten) zijn weer goed gevuld
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #4086

    Standaard

    Omg helemaal uit zijn plaat omdat ie een paar zinnen zegt in MW2
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  12. #4087

    Standaard

    [50cent songmode]
    I take you to the candy shop
    I'll let you lick the Roebuck
    Go 'head girl, don't you stop
    Keep going 'til i make a headshot
    [/50cent songmode]


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  13. #4088

    Standaard

    Iemand een idee wat hier aan de hand is?

    Ik heb een PS3 en op mijn iMac heb ik PS3 media server staan. Nu was het niet goed mogelijk voor mij op 1080p mkv bestanden te streamen naar de PS3, dus ik ging het bestand maar kopieren naar de harde schijf van de PS3 om de film zo te bekijken zonder gestotter etc.

    Ik heb 3 bestanden gedownload, dus 3 films, in totaal 24gb. Zo'n 8gb per film. Ik kopieer 1 van de films naar mijn harde schijf van de PS3 en na 3 uur wachten en 17 gb gekopieerd te hebben heb ik de boel maar geannuleerd. Wat is dat ding in vredesnaam aan het doen? Iets wat 8 gb is kan toch niet in eens 17 zijn? Ik heb nog de grootte van het bestand nog gescheckt voordat ik ging kopieren en hij speelde ook gewoon af toen ik hem wilde stream (niet goed, maar hij deed het wel). Wat is hier het probleem?

  14. #4089

    Standaard

    Je kan toch geen mkv op je ps3 zetten?
    En bij sommige bestandtypes is er dacht ik een limiet van 4gb.

    Weet het niet zeker daar ik mijn ps3 daar niet voor gebruik maar een mediatank gebruik.


    Jeroen.

    Edit: je zult hem dus moeten splitten naar 4gb of converten naar bijv. mp4 oid
    Laatst aangepast door jeroenenagnes : 11-08-2009 om 12:27
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  15. #4090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Je kan toch geen mkv op je ps3 zetten?
    En bij sommige bestandtypes is er dacht ik een limiet van 4gb.

    Weet het niet zeker daar ik mijn ps3 daar niet voor gebruik maar een mediatank gebruik.


    Jeroen.
    Het bestand staat als MKV op mijn iMac. Als ik het probeer te openen krijg ik haperend beeld en geluid ( als ik wacht tot de buffer vol is, is het allemaal goed ) Maar als het niet mogelijk zou zijn, dan weet ik niet wat dat ding in hemelsnaam aan het kopieren is naar mijn PS3 17 gb lang :P

  16. #4091

    Standaard

    Je moet ook gewoon blu-rays kopen ipv 1080p rips downloaden die je pc niet kan afspelen!

  17. #4092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Je moet ook gewoon blu-rays kopen ipv 1080p rips downloaden die je pc niet kan afspelen!
    PS3 en de iMac (ik heb geen pc) kunnen de bestanden gewoon afspelen hoor.

  18. #4093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    PS3 en de iMac (ik heb geen pc) kunnen de bestanden gewoon afspelen hoor.
    Hij kan ze openen, maar als je ze afspeelt haperen ze dat was mijn punt.

  19. #4094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Hij kan ze openen, maar als je ze afspeelt haperen ze dat was mijn punt.
    Ik vraag me gewoon af wat het ding allemaal aan het doen is. Het bestand is maar 8gb dus ik begrijp niet waarom hij minimaal 17gb aan het kopiëren was. Ik wil het haperen juist omzeilen door het bestand op de hdd van de PS3 te zetten.

  20. #4095

    Standaard

    Koop gewoon Blu-ray heb je dat gezeik tenminste niet
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #4096

    Standaard

    hm psn vliegt er bij mij net gewoon uit
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #4097

    Standaard

    Hard core mode in Operation Flashpoint: Ziet er echt geweldig uit.
    Volg de link naar de site om de video te bekijken....Kan niet wachten.

    Operation Flashpoint 2 Hardcore Mode Dev Diary
    Written Tuesday, August 11, 2009 by Dan Webb


    When Operation Flashpoint: Dragon Rising ships this October and you're staring at the difficulty select screen asking yourself ... "so how hardcore is hardcore then?" You might want to refer back to this video, and then whack it on easy and be on your merry little way. I kid, I kid. I'm just as up for the challenge as the next man (or woman) ... especially since there is an achievement for doing it on hardcore [as confirmed to us by Codemasters last week]. Are you hardcore enough though?
    Keep an eye open for our Operation Flashpoint: Dragon Rising coverage later on in the week.
    http://www.xbox360achievements.org/n...Dev-Diary.html

    dit belooft veel goeds.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  23. #4098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm psn vliegt er bij mij net gewoon uit
    Ja was bij mij ook daarstraks.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  24. #4099

    Standaard

    Ik zet mijn x360 aan en gelijk die grote LIVE update aan het binnenhalen....duurt ong. 5 minuten.

    ben benieuwd
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #4100

    Standaard

    ik merk er niets anders aan behalve die schandalige avatar marketplace!!!
    dokken voor een tshirt voor je avatar!!! das toch debiel? Gaat nergens over. gelukkig ben je het niet verplicht natuurlijk
    en ja er zijn mensen die ik al in een halo pakje en gears of war pakje heb gezien. vind het echt geldklopperij maarja. dashboard is nu wel lekker vlot. blijft niet meer zo hangen als het eerst nog al eens wou doen.

    heb hardcore mode ook gezien. is wel een mode die het leukste is in co-op lijkt mij. aangezien je op computer gestuurde team genoten niet kan rekenen.

    wat me ook opviel in het filmpje is dat zodra hij dat houte huisje binnen stormde en toen die vijand in de hoek neerschoot. kwam een vijand naast hem staan en merkte de speler niet op en stond gewoon blind ergens anders naar te schieten. vond ik wel jammer maarja het is niet de enigste game die daar last van heeft. zowat elke shooter heeft er last van zown beetje

Pagina 164 van 208 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •