Pagina 158 van 208 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.926 tot 3.950 van 5185 worden weergegeven.
  1. #3926

    Standaard

    kan er wel omheen maar geen zin in. want dan doe je dat elke pot. als ik een pot sf4 doe of welke fightgame ook online. wil ik dat ik mijn combo's kan doen en mijn tegenstander ook. dat is een leuke pot en als je dan een pot verliest is het niet erg. maar als je een pot verliest omdat je alleen maar vuurballen naar je kop krijgt gegooit is er geen reet aan.

    zelfde als je een pot verliest omdat de tegenparty met een rapidfire controller cod5 aan het doen is tegen je. het "kan" maar eerlijk is het niet. en dan zeg je ook niet part of the game. en nee het is geen glitch. met een snelvingertje doe je het zo na. dan ben je ook "kwaad"als je de pot zo moet verliezen.

    ik wil gewoon dat er eerlijk gespeeld word met online games en geen misbruik gemaakt word van glitches of dingen die te makkelijk zijn zoals rapid fire of spawn killen enz enz. eerlijke game en dan verliezen is geen ramp. verliezen omdat ze vals spelen is klote
    Laatst aangepast door Fulgore : 27-07-2009 om 00:32

  2. #3927

    Standaard

    dat van glitches, campen etc komt in elke game wel voor.

    Je kunt zelf wel roepen dat je er geen gebruik van maakt maar sommige tegenstanders hebben daar maling aan.

    Iedereen kent wel de verhalen van cod met campers, juggernaut, grenadelaunchers etc, hokke zei iets over dat hockeyspel, bij sf heb je die vuurballen etc.

    Hangt ook af van hoe je ermee omgaat, als je tegenstander alleen maar dat trucje kent kun je heus wel een strategie eromheen verzinnen, campers kun je ook afmaken met eerst een flashbang en vervolgens een granaat, of snel erop af rennen en dan neersteken.

    Feit blijft wel dat ik mij bij sommige games afvraag in hoeverre de mp word getest op glitches.
    Bij cod5 met dat kasteel waar je de grond in kan is gewoon absurd dat er van die gasten er de hele game in blijven en je kapotknallen, maar zo zijn er nog meer voorbeelden te verzinnen.

    Kijk zelf uit naar mw2, maar daar zul je ook weer juggernoobies en martyrdomfanatici tegenkomen.

    speelde gisteren cod4 online, kwam er een gast bij de tegenstanders met de psn id afghaan12, en die had gewoon martyrdom, hoezo stereotypes
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    kan er wel omheen maar geen zin in. want dan doe je dat elke pot. als ik een pot sf4 doe of welke fightgame ook online. wil ik dat ik mijn combo's kan doen en mijn tegenstander ook. dat is een leuke pot en als je dan een pot verliest is het niet erg. maar als je een pot verliest omdat je alleen maar vuurballen naar je kop krijgt gegooit is er geen reet aan.

    zelfde als je een pot verliest omdat de tegenparty met een rapidfire controller cod5 aan het doen is tegen je. het "kan" maar eerlijk is het niet. en dan zeg je ook niet part of the game. en nee het is geen glitch. met een snelvingertje doe je het zo na. dan ben je ook "kwaad"als je de pot zo moet verliezen.

    ik wil gewoon dat er eerlijk gespeeld word met online games en geen misbruik gemaakt word van glitches of dingen die te makkelijk zijn zoals rapid fire of spawn killen enz enz. eerlijke game en dan verliezen is geen ramp. verliezen omdat ze vals spelen is klote
    bij elke wedstrijd kom je wel van die gasten tegen dus ze hebben maling aan eerlijk spelen, maar o wee als je hun zo te grazen neemt dan krijg je spam in je inbox van: bitchcamper, u suck en meer van die ongein
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #3929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    dat van glitches, campen etc komt in elke game wel voor.

    Je kunt zelf wel roepen dat je er geen gebruik van maakt maar sommige tegenstanders hebben daar maling aan.

    Iedereen kent wel de verhalen van cod met campers, juggernaut, grenadelaunchers etc, hokke zei iets over dat hockeyspel, bij sf heb je die vuurballen etc.

    Hangt ook af van hoe je ermee omgaat, als je tegenstander alleen maar dat trucje kent kun je heus wel een strategie eromheen verzinnen, campers kun je ook afmaken met eerst een flashbang en vervolgens een granaat, of snel erop af rennen en dan neersteken.

    Feit blijft wel dat ik mij bij sommige games afvraag in hoeverre de mp word getest op glitches.
    Bij cod5 met dat kasteel waar je de grond in kan is gewoon absurd dat er van die gasten er de hele game in blijven en je kapotknallen, maar zo zijn er nog meer voorbeelden te verzinnen.

    Kijk zelf uit naar mw2, maar daar zul je ook weer juggernoobies en martyrdomfanatici tegenkomen.

    speelde gisteren cod4 online, kwam er een gast bij de tegenstanders met de psn id afghaan12, en die had gewoon martyrdom, hoezo stereotypes
    Een strategie ergens omheen verzinnen is een geinig idee, maar ik speel liever een serieuze pot dan dat ik 2 minuten lang moet fireball dodgen. Bij COD snap ik dat mensen zich ergeren aan campers (zelfde idee als bij SF4), alleen als je bij martyrdom granaten blijft staan of liggen, is het je eigen schuld. Dat is altijd zo'n flauw geleuter. Alhoewel ik het wel kan begrijpen dat het vervelend is als je er net in rent natuurlijk.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #3930

    Standaard

    Dat je er geen zin in hebt is imo geen excuus of je ook echt elke keer iemand tegen je krijgt die alleen maar vuurballen gooit...ik niet iig.

    En die vergelijking met rapidfire is alweer geen vergelijking met een fightingame.
    Vuurballen gooien is part of the game en eerlijk want sf draait niet om dikke combo's dan moet je lekker tekken ofzo spelen.
    Rapid fire controller is idd een soort cheaten ja maarja hoeveel mensen doen dat? En als er 1 bij zit boeie ga ik wel naar een andere game.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #3931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Een strategie ergens omheen verzinnen is een geinig idee, maar ik speel liever een serieuze pot dan dat ik 2 minuten lang moet fireball dodgen. Bij COD snap ik dat mensen zich ergeren aan campers (zelfde idee als bij SF4), alleen als je bij martyrdom granaten blijft staan of liggen, is het je eigen schuld. Dat is altijd zo'n flauw geleuter. Alhoewel ik het wel kan begrijpen dat het vervelend is als je er net in rent natuurlijk.
    stfu jij gebruikt ook martyrdom
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #3932

    Standaard

    Binnen nu en een paar dagen komt er wederom een PS3 in huis.
    MGS4 en KZ2 neem ik alvast maar wat zijn nog meer PS3-exclusives die de moeite waard zijn?
    RfoM en Heavenly Sword heb ik destijds al gehad.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  8. #3933

    Standaard

    InFamous en Uncharted (en ongetwijfeld straks ook het tweede deel) zijn prima spellen exclusief voor de PS3.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #3934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Dat je er geen zin in hebt is imo geen excuus of je ook echt elke keer iemand tegen je krijgt die alleen maar vuurballen gooit...ik niet iig.

    En die vergelijking met rapidfire is alweer geen vergelijking met een fightingame.
    Vuurballen gooien is part of the game en eerlijk want sf draait niet om dikke combo's dan moet je lekker tekken ofzo spelen.
    Rapid fire controller is idd een soort cheaten ja maarja hoeveel mensen doen dat? En als er 1 bij zit boeie ga ik wel naar een andere game.
    dan let je niet goed op bij cod5 zitten er erg veel. en de reden waarom ik rapid fire aanhaal is omdat daar ook een combo functie op zit 9 van de 10 keer. dan hoeven ze nog maar 1 knop in te drukken voor welke combo ze ingezet hebben. (had ik er gelijk bij moeten zeggen inderdaad maar was denk ik te snel met plaatsen en weer vergeten) Elke fighting game draait om combo's je kan dan wel heel de game uitspelen met 1 simpel truukje maar wat heb je daar aan. hoe het vuurballen gooien nu is weet ik niet want ik speel het niet meer online, alleen tegen vrienden dan. maar in het begin toen de game net uit was was het 9 van de 10 keer bingo met die lui op live. en ja na 10 van zulke potjes heb je geen zin meer om nog zown kereltje te vechten. Hetzelfde met een potje knallen met een slechte connectie. eerste paar keer bijt je nog door de zure appel heen maar als het dan nog niet veranderd zoek je al snel een andere game op

    juggernaut en martyrdom is wel part of the game. wel vervelend afentoe maargoed niet erg.
    Laatst aangepast door Fulgore : 27-07-2009 om 17:37

  10. #3935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    InFamous en Uncharted (en ongetwijfeld straks ook het tweede deel) zijn prima spellen exclusief voor de PS3.
    Ja Uncharted das waar ook. Die moet ik ook maar eens halen.
    Is het nu net als bij de 360 zo dat je bij alle spellen trophys kan krijgen of is dit ergens te bekijken?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  11. #3936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Ja Uncharted das waar ook. Die moet ik ook maar eens halen.
    Is het nu net als bij de 360 zo dat je bij alle spellen trophys kan krijgen of is dit ergens te bekijken?


    Jeroen.
    Alle games vanaf januari 2009 (?) hebben standaard trophies dacht ik, bij enkele oudere games zit het er ook in, maar niet bij allemaal. (uncharted bijvoorbeeld wel)

  12. #3937

    Standaard

    MGS4 is het enige spel waar ik zo snel op kan komen wat geen trophies heeft.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #3938

    Standaard

    Zijn er nog wel een flink aantal hoor. De Ratchet & Clank games om er maar 2 te noemen.

  14. #3939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    stfu jij gebruikt ook martyrdom
    Klopt. Daarom durf je nooit tegen mij
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #3940

  16. #3941

    Standaard

    Can't fucking wait!


  17. #3942

    Standaard

    Ja, dat ziet er inderdaad weer belachelijk goed en verslavend uit
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #3943

    Standaard

    Instant Buy (H)

  19. #3944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Instant Buy (H)
    Me 2!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #3945

    Standaard

    Meeste posters hier zullen deze wel op dag 1 binnen halen, zonder twijfel.

  21. #3946

    Standaard

    inderdaad zonder twijfel. heb em bij frs staan. filmpje ziet er super gaaf uit. heb er zin in

  22. #3947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Meeste posters hier zullen deze wel op dag 1 binnen halen, zonder twijfel.
    Ik in ieder geval niet. Ik vind Call of Duty een van de meest overrated franchises ooit.

  23. #3948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik in ieder geval niet. Ik vind Call of Duty een van de meest overrated franchises ooit.
    De franchise is idd overrated, maar niemand kan ontkennen dat CoD4 Modern Warfare een geniale (helaas wel liniaire) shooter was en nogsteeds is, vooral op MP gebied. CoD5 is daarnaast ook weer geniaal op MP gebied, maar wat minder in de SP campaign.

    Dus die 2 delen vind ik verre van overrated. En daarvoor was deel 2 ook erg goed.

    Maar ja, meningen...er zijn er duizenden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #3949

    Standaard

    Inderdaad, single play vind ik CoD reeks echt niets aan. MP is echter wel heel gaaf. maar als ik in de winkel sta met in mijn linkerhand CoD:MW2 en in mijn rechterhand Operation Flashpoint 2......Dan koop ik OFP2.

    CoD4 heb ik ook pas een paar maand geleden gekocht voor een mooi prijsje.

    Ik vind die perks ook eigenlijk maar niets. Als ze een realistische shooter willen, dan moeten ze dan gaan afschaffen.

    Kom op....een perk waardoor je accurater kan schieten? grotere longinhoud krijgt? Waarbij je kogels sterker worden en dan door dikker materiaal kunnen penetreren? kies dan een optie dat je hollow point kogels wilt gebruiken of Keramisch. Alsof we fighting androids zijn die we even een upgrade kunnen geven.het is een shooter, kies gewoon een geweer en ga knallen. CoD4 is misschien geniaal, maar die perks vind ik grote onzin.

    De keuzes in perk 1 kan ik wel begrijpen, zijn gewoon wapens. Extra nades, c4, rpg, etc. maar dan in perk 2 stopping power???? Juggernaut??? heb je dan een privé medic om je heen zwerven?? Geef dan een optie dat je een kevlarvest aan kan doen. En Sonic Boom?? krijgen je nades meer kracht? Het zijn gewoon standaard granaten. Die kan je niet even upgraden. Wat een BS.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 28-07-2009 om 02:06
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #3950

    Standaard

    Ik ben het met je eens wat die perks betreft. Die kunnen ze beter andere namen geven zodat het nog enigzins geloofwaardig overkomt of beter nog, helemaal weglaten en vettere wapens toevoegen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 158 van 208 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •