Pagina 6 van 208 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 5185 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    ik ga Far Cry 2 voor de PC halen, gewoon ouderwets met muis en toetsenbord
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    ik sta bijna in de top 1000. afgelopen dagen niet zo veel gespeeld dus ben weer zown 200 plaatsen gezakt.

    Accuracy moet je niet kijken bij mij helaas. Als je over een bepaald aantal hits komt val je opeens terug naar -20% gebeurt ergens bij de 200000 hits. maarja niets aan te doen.


    Force unleashed nu bezig. Leuke game maar zitten veel foutjes in. De vijanden die vage bewegingen maken of ze komen vast te zitten. voelt niet af aan. Ik had liever een film gezien eerlijk gezegt. De force is wel leuk. lekker over the top alles vliegt aan gort als je force push gebruikt. helaas hebben die eindbazen/Jedi's allemaal een truukje die je even moet weten. Ik kreeg bijvoorbeeld die Jedi op die Junkyard planet maar niet dood. naar toen kwam ik erachter hoe het beste werkt en toen was hij binnen een paar tellen dood. Weinig uitdaging dus in de game.

    heb laatst Black er weer in gedaan. Een oude xbox game. nog steeds een super spel. Vette actie volle bak knallen Heerlijk. Zou het gaaf vinden als er een vervolg kwam.

    binnenkort maar eens Duke Nukem eraf plukken. Heerlijke game!

    Duke Nukem: It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.
    Duke Nukem: Your face. Your ass. What's the difference?

    grappige one-liners ook hehe
    dat van die accuracy klopt helemaal, beetje vaag maar goed, zowieso kijk ik ook niet naar winst en verlies. hoe vaak ik wel niet de melding host ended game heb gezien terwijl ik maar 1 kill achterstond is ongelooflijk, sta nu op 9977, heb nu 68000 kills afgerond naar beneden, persoonlijke doel is 70000 dus zal wel lukken voor resistance 2 uitkomt.

    Verder wachten op bioshock, fallout 3, rise of argonauts, far cry 2, cod5, resistance 2, killzone 2.

    Black was zeker cool, denk beetje ondergewaardeerd, zaten echt strakke set pieces in.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #128

    Standaard

    iemand ervaring met de pre-orders bij Free Record Shop? worden die ook echt op de dag van release geleverd?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #129

    Standaard

    heb er maar 1 pre-order gedaan en toen was het op de release dag zelf.

    was met Forza2

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello Bekijk bericht
    Ik vind de CE wel erg mooi. De figure is behoorlijk gedetailleerd. En ik herken de hoofdrolspeler er toch wel in.

    Dat de game wat mist ben ik met je eens. Je hebt namelijk erg weinig vrijheid. Heb de game vandaag uitgespeeld en in het laatste level rijd je weer met een tank. Kan ik niet eens over een hekje met prikkeldraad heen. Dat soort dingen stoorden me wel. Maar goed, binnenkort me maar eens verdiepen in de multiplayer.

    Singleplayer BiA:HH: 8/10
    Heb hem ook net uit..
    Zoals je aangeeft gebeuren er dingen, nee gebeuren er dingen niet. Een voorbeeld geef je, verder is de besturing met de tank ook slecht.
    Verder vind ik de tussenfilmpjes soms erg afgeraffeld en slecht overkomen.
    Toch jammer, dit had een echte topper kunnen zijn.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    iemand ervaring met de pre-orders bij Free Record Shop? worden die ook echt op de dag van release geleverd?
    Ik ook maar 1x een Pre-Order en dat was MGS4 LE. Was op de release dag binnen dacht ik. Het scheelde in ieder geval geen halve week

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Ik ook maar 1x een Pre-Order en dat was MGS4 LE. Was op de release dag binnen dacht ik. Het scheelde in ieder geval geen halve week

    dan hoop ik dat dat ook gebeurd met m'n Saints Row 2 CE
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #133

    Standaard

    EIndelijk na Cod4 is SW TFU de eerste game die er meer dan 2 uur aan speeltijd heeft opzitten. Ik hoop dat de MP van CoD5 mij ook gaat verrassen....ben erg benieuwd!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #134

    Standaard

    Net nog even video's gezien van Skate 2 en Red Alert 3 en ze zien er weer erg gaaf uit.... Het worden echt dure weken:

    nieuwe ps3
    ressitance 2
    fifa 09
    far cry 2
    red alert 3
    skate 2
    motorstorm 2

    en dan vergeet ik er vast nog een hoop
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #135

    Standaard

    Vandaag No More Heroes voor de Wii ontvangen (met heel veel dank aan René Groen). Ik heb het al even gespeeld tot de eerste baas en ik vind hem (ondanks dat ik aan de besturing en camera moet wennen) erg vet. Wie zegt dat de Wii alleen maar kiddie games heb moet dit spel maar eens spelen. Je speelt een huurmoordenaar die tot de beste 11 behoord. Nu is het zijn doel om de beste te worden. Met je lightsaber achtig wapen gaat je op pad om de competetie uit te schakelen. Dit gaat zwaar over-the-top met een geweldig visueel stijltje en goed, maar niet overdadig, gebruik van de Wii Remote en de Nunchuck.

    Alleen is de Europese versie gecensureerd . Waarom? Weet je wie er een ongecensureerde versie hebben gekregen? Amerika. Huh. Het neem veel van het spel en de geweldige grafische stijl weg.

    Hieronder een korte vergelijkingsvideo van de eerste eindbaas. WTF. Dat slaat toch nergens op.
    http://nl.youtube.com/watch?v=uwL_kaLSKTE
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #136

    Standaard

    Heel erg trieste gecensureerde versie zeg
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Alleen is de Europese versie gecensureerd . Waarom? Weet je wie er een ongecensureerde versie hebben gekregen? Amerika. Huh. Het neem veel van het spel en de geweldige grafische stijl weg.

    Hieronder een korte vergelijkingsvideo van de eerste eindbaas. WTF. Dat slaat toch nergens op.
    http://nl.youtube.com/watch?v=uwL_kaLSKTE
    Je kan toch door middel van een boot cd de amerikaanse games op de Wii spelen?

    Zo aan het filmpje te zien is dat zeker de moeite waard, beetje Kill Bill achtige beelden, erg cool.
    Laatst aangepast door Tommy Brok : 30-09-2008 om 15:51
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  13. #138

    Standaard

    Dit kon vroeger wel, Freeloader of iets dergelijks (of was dat alleen voor Cube games), maar dat heeft Nintendo tegengegaan met verschillende patches/upgrades volgens mij. En heb liever dat mijn Wii het gewoon blijft doen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #139

    Standaard

    Als je Wii niet aan internet hangt kan je het gewoon gebruiken

    Mijn gamecube ging er ook niet kapot van.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    EIndelijk na Cod4 is SW TFU de eerste game die er meer dan 2 uur aan speeltijd heeft opzitten. Ik hoop dat de MP van CoD5 mij ook gaat verrassen....ben erg benieuwd!
    Over welk spel hebben we het?

  16. #141

    Standaard

    Star Wars: The Force Unleashed

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Als je Wii niet aan internet hangt kan je het gewoon gebruiken

    Mijn gamecube ging er ook niet kapot van.
    Yup, de vorige update ging Freeloader en homebrew tegen, dus zolang je niet update zit je goed
    Het ging via Zelda, er zat iets in waardoor je in je Wii in kon breken
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #143

    Standaard

    Volgens mij kan je zo'n update niet verwijderen. Staat er bij mij al vanaf juni op en ondertussen zijn er volgens mij ook al een aantal updates geweest.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #144

    Standaard

    Kan er inderdaad niet zo af helaas
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #145

    Standaard

    Eindelijk een LBP Beta key (als het goed is.)

  21. #146

    Standaard

    Ik kom niet verder op hard bij Guitar Hero II, the Living End en Suicidal Tendencies zijn nog te moeilijk voor me.
    Om beter te worden een beetje geoefend met de makkelijkere nummers maar daar lukt vijf sterren halen vaak geeneens bij (soms nipt vier), ik heb het hammer on/pull off nog steeds slecht in de vingers.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Eindelijk een LBP Beta key (als het goed is.)
    Hij is echt leuk om te spelen.
    Weet niet of iedereen het lang zal spelen want denk dat levels maken wel gaat vervelen.
    Verder is het superleuk en je mond valt soms open van verbazing.

    OVerigens is killzone 2 echt een topper, speelt super.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Hij is echt leuk om te spelen.
    Weet niet of iedereen het lang zal spelen want denk dat levels maken wel gaat vervelen.
    Verder is het superleuk en je mond valt soms open van verbazing.

    OVerigens is killzone 2 echt een topper, speelt super.
    zitten er ook perks in? moet je wapens vrijspelen of heb je alles vanaf begin al?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #149

    Standaard

    Je moet per rang wel wat dingen vrij spelen.
    Als je generaal bent kan je zon remote machinegeweer of iets besturen.

    Erg irritant als je ertegen moet vechten.

    Maar kan er niet te veel over zeggen anders kan ik dalijk geen beta's meer spelen

  25. #150

    Standaard

    en ja hoor.... trophies patch voor GTA4 aangekondigd....ik ga die dus echt niet overnieuw doen. Heb m nu bijna uit. Als ie uit is, wil ik m nooit meer zien...

Pagina 6 van 208 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •