Pagina 72 van 208 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 5185 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Godallejezus wat een spel is Fallout 3 zeg. Had even wat opstartproblemen en ben pas sinds een paar dagen echt begonnen met in het spel duiken, maar ik heb weer volledig de Oblivionverslaving terug, in Fallout vorm welteverstaan.
    Ook maar weer eens een game aanschaffen dan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1777

    Standaard

    Net Final Fantasy I en II op psp gehaald.... EINDELIJK kan ik die pareltjes nog eens herspelen... kwijl
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #1778

    Standaard

    de reden waarom ik een psp zou halen. FF. misschien toch maar eens gan doen.

  4. #1779

    Standaard

    Ben al bijna bij The Garden of Eden,..en heb nog niet eens "alles" ondekt en pas bij Level 12..met fall out 3..


    Een geliefde game zou ik ook zo kopen oa: Res 5 of Uncharted 2 ipv als ze platinum zijn..maar vooral dat "dat" de games zijn waar ik op wachtte..Had dat ook met mgs 4 wat nogal een teleurstelling was,het verhaal was wel oke maar haalde het niveau van deel 1 en 3 niet..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #1780

    Standaard

    Net even langs mijn ouderlijke huis geweest om mijn oude psp titels van de zolder te halen waaronder favo game, Crisis Core Final Fantasy VII

    Een van de beste rpgs op eender welk platform dan ook, superspel, zo meteen maar eens mee beginnen, FFI en II zullen even moeten wachten.. :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #1781

    Standaard

    Ben nu echt helemaal uit met de ff reeks..vroeger kon ik me er nog inleven maar als ik nu elke keer weer een "vast gevecht" aan moest gaan zou ik mijn psx zsm uitzette..heb de ff7 tot ff 9..maar de vrijheid die fallout en oblivion aanbieden geeft maak het intressanter alleen de "vrijanden" hebben niet echt een moeilijkheids graad...hopelijk krijgt de nieuwe FF ook zo'n real time fighting system en ja de meeste ff-ers zullen dit niet waderen maar het zo wel veel meer vrijheid bieden..

    http://www.xgn.nl/ps3/screenshot/77974/
    http://www.xgn.nl/ps3/screenshot/77979/

    Word zo mooi
    Laatst aangepast door RobinB : 17-01-2009 om 21:17

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #1782

    Standaard

    Ben nou bezig met de fear 2 demo en moet zeggen dat het een alleraardigste spel lijkt.
    De besturing voelt goed aan en de omgeving is lekker creepy.
    Nou hoop ik dat het online goed is, want dat is toch het belangrijkste.

  8. #1783

    Standaard

    Heb van de week de spellen Half-Life The Orange Box en Shaun White Snowboarding binnen gekregen.
    Shaun White ziet er echt geweldig uit en de bergen waar je op los kan gaan zijn echt ongekend groot.
    Half-Life wil ik pas over een tijdje aan beginnen, zodat ik in een ruk door kan gaan.

    Ben nu veel bezig met Sega Rally die ik met kerst heb gekregen.
    Erg arcade zoals we eigenlijk van de serie wel gewend zijn, het was even inkomen maar begin het wel aardig onder de knie te krijgen.

    En binnenkort ook aan Mirror's Edge beginnen, maat van me had die bij Play gekocht, dus die leen ik binnenkort.

    Al met al nog erg veel te doen op gamegebied. Nu nog dagen die 2 keer zo lang duren en ik ben weer tevreden
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #1784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ben nu echt helemaal uit met de ff reeks..vroeger kon ik me er nog inleven maar als ik nu elke keer weer een "vast gevecht" aan moest gaan zou ik mijn psx zsm uitzette..heb de ff7 tot ff 9..maar de vrijheid die fallout en oblivion aanbieden geeft maak het intressanter alleen de "vrijanden" hebben niet echt een moeilijkheids graad...hopelijk krijgt de nieuwe FF ook zo'n real time fighting system en ja de meeste ff-ers zullen dit niet waderen maar het zo wel veel meer vrijheid bieden..
    Nee echt niet! Afschuwelijk zo'n real time fighting shit... Ik kan begrijpen dat veel mensen hun neus ophalen bij het turn based gedoe van FF maar dat hoort er net bij en ik vind het zo lekker spelen! Jammer genoeg is dit vaak een struikelblok voor vele gamers. Veel vrienden van me zeggen dat ze Final Fantasy op zich wel gaaf vinden, maar dat vechten zo ruk, vandaar ook dat Square met FFXII voor real time vechten koos om een breder publiek te vinden, en net dat vind ik de slechtste FF ooit, gewoon door dat vechten, veel te chaotisch, geen overzicht, en veel van de mooie magische aanvallen enz gaan gewoon verloren omdat die niet meer in beeld worden gebracht zoals dat kon bij de turn based gevechten.

    Op PSP bij Crisis Core is er ook gekozen voor een semi real time fighting systeem, maar hier werkt het wel omdat je maar 1 ventje hebt om te besturen, en omdat de gevechten minder uitgebreid zijn (dit wil echter niet zeggen minder diepgaand) en het spel is aangepast voor een meer 'on the go' spelervaring. Maar bij een echte Final Fantasy game kan je dit imo niet maken.

    Verder vind ik Final Fantasy nogal moeilijk te vergelijken met rpgs zoals oblivion of fallout. Het is een totaal andere game ervaring. Niets afdoend op de kwaliteit van Oblivion of Fallout trouwens. Maar doe mij maar een Final Fantasy boven eender welke rpg, of zelfs spel in het algemeen. Wat Final Fantasy mist in vrijheid maakt het meer dan goed met het verhaal (behalve de latere delen, met XII en X*2 op kop) en vooral de personages. Hierin zit zoveel meer persoonlijkheid en identiteit dan een of andere naamloze, zelf gemaakte krijger uit Oblivion bijvoorbeeld, vind ik dan he. Final Fantasy trekt me net altijd zo in het game omdat ik me (meestal) volledig kan inleven met op zijn minst 1 personage, zo niet meer.

    Waar ik op hoop voor volgende FF games is de terugkeer van de world map... Sinds ps2 is dit volledig verdwenen, meestal krijg je dan tegen het einde van het spel wel de toegang tot een of ander airship waarop je van locatie naar locatie kan vliegen, maar dat is toch niet hetzelfde, vroeger kon je op de world map uren rondlopen en gewoon vechten, en dus levelen, nu is dat dus niet meer mogelijk. Tenzij je dus met dat airship naar een bepaalde locatie vliegt en daar dan blijft en vijanden neersabelt, maar onderweg van stadje naar stadje dus niet meer... Dat moet echt terug.

    Hoe dan ook is FF de grootste reden waarom ik trouw blijf aan Sony, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt ooit een andere console te kopen tenzij FF exclusief gaat voor een ander platform.

    Trouwens, las deze week ook dat FFXIII dit jaar in japan zal verschijnen op ps3 maar zeker niet in Europa of Amerika, meer nog, als de japanse ps3 versie er is, gaat men eerst werken aan de 360 versie, en pas als die klaar is krijgen wij in europa hem ook op ps3... Pff, dus dat wordt zeker pas eind 2010 zo niet 2011.... Sorry maar dat is wel echt belachelijk lang hoor, te lang. Eerst al dat ***nieuws van de 360 versie, maar goed, daar kan ik mee leven zolang wij ps3 gamers er niet door genaaid worden, wat Square beweerde. Maar uiteindelijk zijn wij dus weer wel de dupe, waarom kan men gewoon de ps3 versie hier niet releasen wanneer die klaar is? En de 360 port later? Waarom moeten wij nou weer wachten... Andersom gebeurt dat zelden, vaak komen games eerder op 360 dan op ps3. Zucht
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #1785

    Standaard

    Ah nog meer Final Fantasy liefhebbers.

    Ik vond het Real-Time battle system in FF XII niet echt hinderend. Ik had erger verwacht maar het bleek uiteindelijk mee te vallen. Ik had na het spelen van XII moeite om terug te schakelen naar Turn-Based en Random Encounters. Het grote probleem van XII was het niet zo memorabele verhaal.

    XIII zal waarschijnlijk ook wel weer de Real-Time kant opgaan. Maar inderdaad April 2010 of later in USA. Gelukkig is PS3 regiovrij dus zodra het in USA uit is is het speelbaar. Uiteraard onacceptabel.

    Maar op zich niet rampzalig. X kwam in 2002(3), XII in 2007 en XIII in 2010. Toch een vooruitgang van een jaar. (X-2 niet meegeteld uiteraard)

    Het wordt inderdaad weer tijd voor een FF. Crisis Core was ik redelijk bij het einde volgens mij, tijd om die even af te ronden. Crisis Core is toch een zeer goede RPG. Goed verhaal, betere graphics en goede gameplay.

    Daarna toch maar weer eens verder met FF 3 of FF 4 op de DS. En mensen, vergeet Chrono Trigger niet.....de beste niet-FF-RPG.

  11. #1786

    Standaard

    iemand nog interesse in Fallout 3 voor de ps3? Totaal niet mijn spel. in nieuwstaat

  12. #1787

  13. #1788

    Standaard

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #1789

  15. #1790

    Standaard

    Dat is toch de Japanse versie? Ik meen gelezen te hebben dat wij slechts een steelbook krijgen met een simpele tweede disc.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #1791

    Standaard

    Gisteren Fallout 3 uitgespeeld!
    Wat een geweldige spelervaring. Moet nu nog een 2-tal sidemissie's halen en voor de achievements nog even alle locatie bezoeken.
    Daarna op naar Oblivion en kijken of die mij ook zo kan bekoren.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #1792

    Standaard

    Skate gekocht via MP voor de PS3. Vond de demo van Skate II erg tof, maar die haal ik later wel een keer.

  18. #1793

    Standaard

    2 februari PS3 demo van RE5 in de store

  19. #1794

    Standaard

    Na twee uur en een kwartier, een hoop gevloek en getier heb ik de Shake King en Chortlebot zonder schade weten te verslaan en daarmee de 100% van Wario Land the Shake Dimension gehaald. Afgezien van de schrale prijs die je hiervoor ontvangt is het echt een hele leuke game, die naar mijn mening wel meer aandacht had mogen krijgen. Een onverwachte topper vol leuke verrassingen.
    Nu maar eens beginnen met Fallout 3 of Mass Effect tot Resident Evil 5 uitkomt.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #1795

    Standaard

    Moet zeggen dat ik de eindbazen van Wario Land niet zo heel lastig vond. Als je het patroon doorheb dan zijn ze vrij eenvoudig te doen. Maar sommige missies van levels zijn erg lastig. De beloning voor 100% is inderdaad mager (had nog een extra level/wereld verwacht met Captain Syrup), maar verder zeker een Wii topper.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    2 februari PS3 demo van RE5 in de store
    Goed nieuws!

  22. #1797

    Standaard

    Killzone 2 is nog maar een ruime maand verwijderd van officiële release en de hoeveelheid nieuws over deze AAA-titel stapelt zich maar op. Guerrilla Nederland laat zien hoeveel zij van Nederland houden en hebben dus een interessante optie in de game gezet. Killzone 2 is namelijk volledig speelbaar is in het Nederlands. Dit is uiteraard goed nieuws voor de mensen die niet een goede beheersing hebben van de Engelse taal.



    Hopelijk kan je dat dus ingame aanpassen (zoals uncharted), en hoef je niet heel je ps3 systeem in het engels te zetten (zoals R2)
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #1798

    Standaard

    hm heb het niet zo op die nederlands gesproken games, maar idd als je de taal niet goed beheerst een goede optie, heb mijn ps3 maar in engels gezet, komt goed:razz:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #1799

    Standaard

    Heb mijn ps3 nu uitgeleend omdat ik binnenkort een weekje weg ga. Kan ik voorlopig dus niet verder met Fallout, terwijl ik hem bijna had uitgespeeld

    Om toch de tijd door te komen heb ik mijn oude ps2 maar uit de kast gehaald en weer begonnen met MGS 2 en 3. Het blijven echt topgames.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #1800

    Standaard

    Ik moet alleen deel 3 nog spelen.

    1, 2 en 4 heb ik al meerdere keren gespeeld nu.

    meerdere keren.

Pagina 72 van 208 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •