Pagina 150 van 208 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160200 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.726 tot 3.750 van 5185 worden weergegeven.
  1. #3726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    In de flank aanvallen is niets meer dan via de zijkant aanvallen, in plaats van frontaal en als je goed zoekt kun je in WaW best een aantal zijdelings aanvallen als je teamgenoten voor de aandacht afleiden.
    Ben ik het niet mee eens, wat je ook doet Call of Duty geeft je helemaal niets aan vrijheid of improvisatie. De vijand schiet altijd op jou, je teamleden trekken hun aandacht helemaal niet, tenzij het scripted is en dus moet gebeuren. Bovendien is het dan nog erg belabberd want dan knallen ze op elkaar zonder elkaar te raken, al staan ze op een meter afstand van elkaar.

    Verder is er altijd maar 1 manier om een level te doorspelen en kan je de vijand niet verrassen langs verschillende kanten of wat dan ook. Het is altijd zo opgebouwd (voorbeeldje, je hebt ook andere levels) straat met aan beide kanten gebouwen en je moet gewoon altijd verder pushen... Zodat je dus gewoon enkel rechtdoor kan lopen... Zeer af en toe heb je wel de keuze tussen padje links, of padje rechts, en kan je even een groter gebied doorkruisen maar nooit in die zin dat je tactisch een ander resultaat krijgt.

    Ik heb de cod5 platinum trophy al een tijdje en ik blijf erbij, cod is een zeer leuke reeks maar houdt je van het begin tot het eind aan de hand vast en geeft je wat de makers voor ogen hadden, en niet wat jij wil kunnen doen. Vooral de laatste paar levels maken dit erg duidelijk... je kan niet oprukken door een infinte respawnende vijand, ze gooien tientallen granaten allemaal in je broekzak, en op je teamleden moet je al helemaal niet rekenen. In het laatste level werd ik meermaals in de rug gemeleed door een of andere nazi terwijl er drie tot vier man van mijn team op nog geen meter stonden... Nee, realistisch is het niet.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #3727

    Standaard

    Dat is in ieder geval eentje die ik niet meer hoef te halen. Resident Evil Archives (Wii) is een hele luie port. 4:3, geen extra's, geen nieuwe besturing, niets nieuws. Aangezien ik ze allebei op de GC heb is er geen reden om deze aan te schaffen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3728

    Standaard

    Hmm, net InFamous op hard uitgespeeld maar ik krijg de trophy er niet voor... Ik kreeg'm wel dat ik op evil uit heb gespeeld maar die voor hard difficulty toch niet, terwijl ik'm echt wel op hard uitheb, keek net nog eens bij de opties... Er staat wel bij de trophy dat je de setting niet mag aanpassen maar ik kon niet anders want je hebt namelijk geen menu in het spel dus begon het spel, moest je pauzeren en dan op hard zetten, dat was dan ook het eerste wat ik deed, nog voor ik met Cole maar 1 stap zette maar blijkbaar telt dat dus mee als veranderen van de setting. Wat een idioot gedoe zeg... Maar goed

    Afgezien daarvan vond ik het ook vreemd dat ik niet eens genoeg xp heb om alle powers te unlocken, terwijl ik alle sidemissions heb gedaan, alle blast chards heb, alle gebieden heb vrijgemaakt van enemies, alle stunts heb unlocked. Nadat ik het spel uithad kreeg ik de boodschap congratulations en dat gezeik, en hoe Empire City nu tot mijn beschikking is en dat je overgeslagne missies en dergelijke kunt spelen maar er is bij mij helemaal nix meer te doen aangezien ik alles al heb gedaan tijdens het verhaal zelf dus er is geen mogelijkheid meer om xp te verzamelen, terwlijl ik nog 1600 nodig heb voor de laatste upgrade van die Megawatt hammer... Hebben ze ook weer knullig in elkaar gestoken zeg...

    edit: trouwens, gespeeld op mijn busted up ps3... Ik heb'm nog altijd niet naar sony gestuurd... :P Vreemd genoeg draaide ie de hele nacht zonder problemen, zolang ik maar ingame was, ik pauzeerde deze nacht even, ging naar xmb, en ik kreeg gpu problemen, nu weer, heb het spel uit, ga naar de xmb, gpu problemen... Tijdens het spelen zelfs niet...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #3729

    Standaard

    Op hard krijg je minder xp dus dat is dan een kwestie van meer mensen leechen of iets dergelijks. Op medium had ik na alle upgrades 12000 xp over ofzo Maar die hard setting kwestie hadden ze beter kunnen regelen.

    Zelf begonnen met Battlefield 1943, erg leuk. Tot nu toe stabiel en geen lag gehad.

  5. #3730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ben ik het niet mee eens, wat je ook doet Call of Duty geeft je helemaal niets aan vrijheid of improvisatie. De vijand schiet altijd op jou, je teamleden trekken hun aandacht helemaal niet, tenzij het scripted is en dus moet gebeuren. Bovendien is het dan nog erg belabberd want dan knallen ze op elkaar zonder elkaar te raken, al staan ze op een meter afstand van elkaar.

    Verder is er altijd maar 1 manier om een level te doorspelen en kan je de vijand niet verrassen langs verschillende kanten of wat dan ook. Het is altijd zo opgebouwd (voorbeeldje, je hebt ook andere levels) straat met aan beide kanten gebouwen en je moet gewoon altijd verder pushen... Zodat je dus gewoon enkel rechtdoor kan lopen... Zeer af en toe heb je wel de keuze tussen padje links, of padje rechts, en kan je even een groter gebied doorkruisen maar nooit in die zin dat je tactisch een ander resultaat krijgt.

    Ik heb de cod5 platinum trophy al een tijdje en ik blijf erbij, cod is een zeer leuke reeks maar houdt je van het begin tot het eind aan de hand vast en geeft je wat de makers voor ogen hadden, en niet wat jij wil kunnen doen. Vooral de laatste paar levels maken dit erg duidelijk... je kan niet oprukken door een infinte respawnende vijand, ze gooien tientallen granaten allemaal in je broekzak, en op je teamleden moet je al helemaal niet rekenen. In het laatste level werd ik meermaals in de rug gemeleed door een of andere nazi terwijl er drie tot vier man van mijn team op nog geen meter stonden... Nee, realistisch is het niet.
    Inderdaad, dat vind ik ook. Om die redenen die je opnoemt ben ik ook maar gestopt met het spelen van CoD single play. Ook al zit je achter dekking met het Amerikaanse leger voor je, dan ben jij nog steeds degene die de headshots te verduren krijgt, of talloze granaten naar je gegooid krijgt. En DAT zou een reden voor mij kunnen zijn om met mijn controller te gaan gooien. :headbang:
    De MP vind ik wel weer erg tof en zal waarschijnlijk MW2 ook enkel kopen voor de MP.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zelf begonnen met Battlefield 1943, erg leuk. Tot nu toe stabiel en geen lag gehad.
    Hmmm ik heb gisteren en eergisteren na me werk eens geprobeerd, maar ik kreeg nog steeds dezelfde melding:

    "We are over capacity and adding extra servers which may cause some disconnections, please bear with us!!!
    We are still adding servers and will keep adding servers untill all can play!!! "
    :wallbash:
    pfff daar heb je dan 1200 Microsoft points voor betaald jammer, ik hoop dat ze het snel verhelpen.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 10-07-2009 om 08:38
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #3731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Hmm, net InFamous op hard uitgespeeld maar ik krijg de trophy er niet voor... Ik kreeg'm wel dat ik op evil uit heb gespeeld maar die voor hard difficulty toch niet, terwijl ik'm echt wel op hard uitheb, keek net nog eens bij de opties... Er staat wel bij de trophy dat je de setting niet mag aanpassen maar ik kon niet anders want je hebt namelijk geen menu in het spel dus begon het spel, moest je pauzeren en dan op hard zetten, dat was dan ook het eerste wat ik deed, nog voor ik met Cole maar 1 stap zette maar blijkbaar telt dat dus mee als veranderen van de setting. Wat een idioot gedoe zeg... Maar goed
    Als je op het begin al redelijk goed speelt, zal het spel dit vanzelf op Hard zetten. Niet gelukt ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #3732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Als je op het begin al redelijk goed speelt, zal het spel dit vanzelf op Hard zetten. Niet gelukt ?
    Ik heb mijne direct op Hard gezet zodra ik op pauze kon drukken... Geen problemen met mn trophy gehad. Ik had ook geen problemen met XP. Ik heb volgens mij niet alle side missions gedaan, maar kon wel alle upgrades van de goede kant uitvoeren (meer had ik niet nodig, andere upgrade trophies had ik al)

    Ik kan eventueel wel kijken of ik je mijn savegame kan toesturen Ken. Dan speel je hem alleen uit op Good ipv Evil (op Hard). Dus voor alle Evil upgrades zal dat geen zin hebben helaas...

    Ik heb even gekeken. Ik heb 1 savegame voor laatste missie, Hero op Hard (trohpy kreeg ik gewoon)
    En ik heb 1 savegame voor laatste missie, inFamous op Medium met nog 1 Evil kracht die je moet kopen voor 4600XP en ik had er nog 4550 ofzo. Staan nog een hoop missies open geloof ik

    Zou je met deze savegames gered zijn?
    Laatst aangepast door Chris W : 10-07-2009 om 11:57

  8. #3733

    Standaard

    Mark: Nee, ik wist niet dat het spel die setting automatisch zou aanpassen. Bovendien speel ik bijna altijd mijn games op hard dus was het normaal om meteen in de settings te gaan rondneuzen...

    Chris: Ik ga'm nu herspelen op Hero (Hard) dus hopelijk krijg ik die trophy ditmaal wel (omdat het spel nu gewoon herbegint, automatisch op hard) want ik verander niets aan de settings...

    Die savefile dat je nog 50 xp moet zou wel handig zijn ja... Want ik heb geen flauw idee hoe ik nog 1600 xp kan sprokkelen als er quasi niets te doen is.... Ik begrijp eigenlijk ook niet hoe het kan dat ik niet genoeg xp heb verzameld... Alles wat je in het spel kon doen heb ik gedaan... Ik hoor dan van veel mensen dat je meer stunts moest doen tijdens je gevechten... Dat kan op zich wel waar zijn maar als er zo'n 10 reapers op je afkomen ga ik echt niet proberen van die omslachtige trucjes uit te voeren, dan doe je nogal snel gewoon sprayen met je powers... En bovendien heb ik toch aardig wat headshots; blast'n'bolt en sticky grenade stunts uitgevoerd.... Iig, als je die savefile wil doorsturen zou ik het apprecieren, vraag me alleen af of het wel zal werken omdat ie van een andere account komt, Far Cry2 bijv geeft een melding dat je geen trophies krijgt als je met iemand anders zijn savefile verderspeelt, dat heb ik meegemaakt toen mijn oude ps3 het begaf en ik mijn savegames verder wou spelen op de nieuwe... Het valt te proberen

    trouwens ook de demoversie van BF 1943 gespeeld en ik vind'm erg vet... speel nog vrij regelmatig Bad Company dus de gameplay ligt me wel en is grotendeels gelijk... aleen is er hier wel meer sfeer (imo) mss toch maar aanschaffen
    Laatst aangepast door Kendorjia : 10-07-2009 om 18:58
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #3734

    Standaard

    Gewoon kopen Ken, BF:BC meets WO II. Misschien kun je me dan kapot schieten, wat wil je nog meer?

  10. #3735

    Standaard

    Vandaag is The Conduit voor de Wii gereleased. Mensen die deze shooter nog gehaald hebben? Ik heb hem zelf bij de MM gekocht met Wii Speak erbij.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #3736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    trouwens ook de demoversie van BF 1943 gespeeld en ik vind'm erg vet... speel nog vrij regelmatig Bad Company dus de gameplay ligt me wel en is grotendeels gelijk... aleen is er hier wel meer sfeer (imo) mss toch maar aanschaffen
    BF43 demo is inderdaad erg tof, beetje jammer dat je de demo maar een half uurtje kan spelen

  12. #3737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    BF43 demo is inderdaad erg tof, beetje jammer dat je de demo maar een half uurtje kan spelen
    Wees blij, dat is nog altijd 20 minuten langer dan ik op mijn gekochte versie kon spelen.

    Gisteravond laat na werk kon ik na 10 minuten proberen eindelijk op een server. Maar het speelde zo stroef door de lag en na 10 minuten ging de server uit de lucht.

    Van wat ik heb gezien zag het er allemaal erg goed uit. Zal straks nog even proberen als ze het probleem hebben opgelost. moet geduldig zijn......moet in ieder geval proberen...
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #3738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Wees blij, dat is nog altijd 20 minuten langer dan ik op mijn gekochte versie kon spelen.

    Gisteravond laat na werk kon ik na 10 minuten proberen eindelijk op een server. Maar het speelde zo stroef door de lag en na 10 minuten ging de server uit de lucht.

    Van wat ik heb gezien zag het er allemaal erg goed uit. Zal straks nog even proberen als ze het probleem hebben opgelost. moet geduldig zijn......moet in ieder geval proberen...
    ach komt vast goed, was met Bad Company ook zo, eerste paar dagen onspeelbaar van de lag, maar daarna speelt het erg vlot en soepel, gewoon teveel volk online.... Langs de andere kant heb ik wel zoiets van zijn ze nu echt zo dom??? Bijna elk spel met mp lagt in de launchweek omdat men zoveel volk niet online verwachtte... Je zou toch denken dat ze na een tijdje van hun fouten leren en genoeg servers inzetten... Maar nee, keer op keer hetzelfde lliedje...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #3739

    Standaard

    Dat is inderdaad verkeerde zuinigheid.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #3740

    Standaard

    "Ja we hadden niet verwacht dat het zo'n succes zou worden..."

    En dan wel maanden van te voren beginnen met de hype en alles eromheen. Kom op zeg!


  16. #3741

    Standaard

    Wake Island komt toch gewoon uit BF2?

  17. #3742

    Standaard

    Het zijn alle 3 remakes dacht ik. Bij 43000000 kills komt er een 4e map vrij. Beetje vervelend dat ik eerder vanmiddag toen ik rond de 250 punten had (wat erg veel is voor mij) uit de game werd gegooid. Gelukkig kreeg ik wel de punten en awards mee in m'n ranking.

  18. #3743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Wake Island komt toch gewoon uit BF2?
    volgens mij zelfs uit de eerste battlefield.

  19. #3744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    volgens mij zelfs uit de eerste battlefield.
    Klopt, komt uit 1942 en in BF2 zat een remake.

  20. #3745

    Standaard

    Ah, 1942 nooit gespeeld, vandaar.

    Effe de demo spelen vanavond. Als het wat is sluit koop ik de full ook maar even als m'n CC eindelijk eens werkt bij die *** PSN Store.

  21. #3746

    Standaard

    En grafisch is het bijna identiek aan BFBC behalve dat het scherper oogt. Dit dankzij het weglaten van die idiote grain fiilter die BFBC zo'n onscherpe look meegaf... Dan vind ik het zonder toch echt beter

    Ben met Infamous trouwens alweer halfweg op Hero. Ik moet zeggen dat hero me beter bevalt dan Evil, krachten zijn beter, er is meer interactie met de omgeving. Het likt wel of men meer aandacht heeft besteed aan de hero campagne... De krachten bij Evil zijn ook veel meer hetzelfde en inspiratieloos. Gewoon meer schade en meer chaos, maar echt veel verschil is er onderling bijna niet. Bij hero is dit anders imo.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #3747

    Standaard

    Eigenwijze drol. Ik zei toch dat je met als good guy had moeten beginnen.

  23. #3748

    Standaard

    Het grote voordeel van Evil als 2e spelen is dat je niet meer op de burgers hoeft te letten maar ze gewoon weg kan blazen. Handig als je op hard speelt.

  24. #3749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Het grote voordeel van Evil als 2e spelen is dat je niet meer op de burgers hoeft te letten maar ze gewoon weg kan blazen. Handig als je op hard speelt.
    Dat heb ik gemerkt... Hero op Hard was een flinke uitdaging door alle omstanders. Maar eenmaal na die Hero trophy kan je weer helemaal los. Mijn advies zou inderdaad zijn: medium/Hero als eerst en hard/inFamous als 2de.

  25. #3750

    Standaard

    Vanmiddag weer eens overnieuw begonnen met "Gears of War" op de 360.
    Dit omdat ik het al een heerlijk spel vond en eerdaags deel 2 ook aan ga schaffen.

    Iemand hier positieve/negatieve ervaringen met GoW2?

    EDIT: Gezien ik van het 1e deel de Limited edition heb, wordt het waarschijnlijk deze (de prijs is in ieder geval zeer gunstig te noemen )
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 12-07-2009 om 15:32

Pagina 150 van 208 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160200 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •