De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Problemen met Samsung BDP-1500

    Heb drie weken geleden een Blu-ray speler van Samsung gekocht, de BDP-1500. Werkte tot een aantal dagen geleden goed. Het begon allemaal begin deze week. Als het stroom van de speler af was geweest, dan moest ik de speler twee keer opstarten eerdat hij het deed. Bij de eerste keer opstarten liep de speler namelijk altijd vast. Heel erg vreemd! Heb ik nog nooit meegemaakt. Zit gisteren een film te kijken en wil even een leuke scene terugspoelen, maar opeens werkt de afstandsbediening niet meer. Ik de batterijen gechecked, maar die waren vol. Heb er daarna andere batterijen ingedaan en ook deze deden het niet. Haal de film uit de speler en start de speler opnieuw op. En sindsdien doet de speler helemaal niets meer. De speler blijft nu constant al hangen in het opstartscherm en reageert alleen nog maar op de aan/uit knop op de speler en op de open/dicht knop van de disclade. Zodra je een schijfje in de speler doet, dan gebeurt er helemaal niets. Het hele apparaat doet niets meer. Ga dus morgen terug naar de winkel. Lees op het internet heel erg veel (soortgelijke) problemen met de BDP-1500, dus ben erg huiverig om opnieuw een BDP-1500 terug te nemen. Zit te denken aan een Sony BDP-S350. Mijn vertrouwen in de Samsung is namelijk helemaal weg.
    Zijn er meer mensen met dezelfde problemen en hoe hebben jullie het opgelost? Wat raden jullie mij aan?

    Bedankt!

    Groeten,

    Wout
    Laatst aangepast door 87Wout : 21-09-2008 om 20:24

  2. #2

    Standaard

    Misschien dat er een software update is ? zo niet, meteen terug naar de winkel en ruilen dat ding !!
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  3. #3

    Standaard

    Heb de nieuwste firmware-update van Samsung gedownload en deze staat er al op. Ga zo contact opnemen met de winkel, zal het wel even laten weten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •