De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Samsung series 8

  1. #1

    Standaard Samsung series 8

    Heeft iemand de Samsung series 8 al in de winkel gezien ? en weet iemand wat ze gaan kosten en in welke formaten ze te krijgen zijn............

  2. #2

    Standaard

    Dat is ook niet bij te houden bij Samsung zeg..... 7 is er nog niet zo lang en staat grootst opgesteld in veel winkels.

    8 heb ik nog niet gezien in ieder geval.

    Wat info

    Met de nieuwe Samsung 8-serie Full HD LCD TV’s brengt wil het bedrijf design en mediaoplossingen op een hoger niveau brengen.
    In de Samsung 8-serie HDTV’s van 40, 46 en 52 inch is het zogenaamde Crystal Design verwerkt. Deze HD TV serie is met 44,4 mm echter half zo diep als de voorgaande Crystal Design-TV’s. Samen met een opvallend verweven rode dessin, komen de TV’s tegemoet aan de vraag naar een minimalistische stijl met veel functionaliteit. Zo zijn innovatieve technologieën toegepast voor een extra entertainment beleving.
    Onderdeel van het Crystal Design is het dubbele injectieproces waarmee de kleuring en de assemblage van de TV-omlijsting worden samengebracht in één handeling. Het resultaat hiervan is niet alleen een TV-omlijsting die de uitstraling van kristal heeft, maar ook een verminderde belasting van het milieu.

    De interactieve mogelijkheden maken een HDTV uit de 8-serie het middelpunt van de woonkamer. De mediaoplossing bestaat uit drie kernelementen: WISELINK Pro, DLNA en Content Library. Met WISELINK Pro kunnen gebruikers via een USB 2.0-verbinding apparaten op hun TV aansluiten, zoals camcorders, MP3-spelers en camera’s. Via de TV kunnen zij foto’s, video’s en muziek opzoeken, bekijken of afspelen. De HDTV’s uit de 8-serie zijn DLNA-ready. Met speciale geïnstalleerde software op een PC kunnen gebruikers gedownloade of gestreamde content tegelijkertijd op verschillende TV’s in huis bekijken. De Content Library bevat volop familie-entertainment dat is opgeslagen op het Flash-geheugen van de TV. Variërend van een ‘art gallery’, recepten en fitnesslessen tot spelletjes voor kinderen.
    De TV’s uit de 8-serie bieden hoge beeldkwaliteithoogste beeldkwaliteit door Full HD 100 Hz Motion Plus-technologie die beeldvervaging bij snel opeenvolgende beelden tegengaat. De Ultra Clear Panel-technologie maakt zwarttinten levensecht en zorgt voor hoge contrastratio’s.
    De vereenvoudigde gebruikersinterface is gemakkelijker te bedienen. De interface is ideaal om data te beheren dat op extern geheugen staat. Met de ‘wheel key’-afstandsbediening is de zogenaamde Smart Content Manager snel op te roepen. Via de afstandsbediening is in een soepele beweging een overzicht op te vragen van vaak bekeken zenders. De TV’s uit de 8-serie hebben een tweede afstandsbediening met alleen de basisfuncties in de vorm van een gladde kiezelsteen. Dat is handig en stijlvol in elk interieur.
    Verder heeft de 8-serie naast drie HDMI-verbindingen aan de achterkant een extra HDMI-verbinding aan de zijkant. Alle high definition-apparatuur, waaronder gameconsoles, home theater systems en Blu-ray Disc-spelers, zijn hierdoor eenvoudig aan te sluiten op de TV’s.
    Samsung 8-serie prijs en verkrijgbaarheid
    De nieuwe 8-serie van Samsung is verkrijgbaar vanaf september 2008.
    Bron: Samsung

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem sinds gisteren, dit toestel is echt wel plat! En het design is ook knap, maar das persoonlijk natuurlijk. Met digitale tv, XBox 360 en Blu-ray is het beeld gewoonweg fantastisch, met gewone analoge tv moet je toch wel een goed signaal hebben om een fatsoenlijk beeld te krijgen, ook qua mogelijkheden is er echt geen gebrek, 4 HDMI, USB die ook DIvx enz. afspeelt, ethernet ansluiting, (die weliswaar traag werkt) optische audio uitgang, en nog meer.
    Laatst aangepast door STaf : 14-03-2009 om 14:01
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb dezelfde als jou maar dan 7 serie en die 8 is toch wel weer een verbetering zag ik laatst in de winkel! Vind ze alleen nog wel duur maargoed komt door LED gebeuren.

  5. #5

    Standaard

    Ik was haast vergeten dat ik dit bericht ooit nog heb geplaatst haha. Ik sprak laatst met een goede reparateur van televisies en deze vond Samsung toch een beetje een B merk.
    Bij plaatsing van mijn bericht zocht ik echt een Samsung toestel maar ben daar toch een beetje op terug gekomen. Volgens hem was Panasonic het merk waar hij de minste problemen mee had. Nadeel is alleen dat het voor LCD maar tot 94 cm gaat en de modellen mij niet echt aanspreken (zo'n irritant reflecterend scherm bijv).
    Dus mijn zoektocht (van nu inmiddels al ruim 2 jaar) gaat door naar een beetje goed LCD scherm

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Ik was haast vergeten dat ik dit bericht ooit nog heb geplaatst haha. Ik sprak laatst met een goede reparateur van televisies en deze vond Samsung toch een beetje een B merk.
    Bij plaatsing van mijn bericht zocht ik echt een Samsung toestel maar ben daar toch een beetje op terug gekomen. Volgens hem was Panasonic het merk waar hij de minste problemen mee had. Nadeel is alleen dat het voor LCD maar tot 94 cm gaat en de modellen mij niet echt aanspreken (zo'n irritant reflecterend scherm bijv).
    Dus mijn zoektocht (van nu inmiddels al ruim 2 jaar) gaat door naar een beetje goed LCD scherm
    Raar dat hij dit een B merk vind hoor, ik vind bijna alleen maar lovende reviews van Samsung tv's, maar iedereen zijn voorkeur zeker hé, de Panasonic was bij mij zeker ook wel een tv die hoog op mijn lijst stond!
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PorscheHD Bekijk bericht
    Ik heb dezelfde als jou maar dan 7 serie en die 8 is toch wel weer een verbetering zag ik laatst in de winkel! Vind ze alleen nog wel duur maargoed komt door LED gebeuren.
    De 7 vind ik anders ook niet mis hoor!
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb er zelf ook 1 dus dat zeg ik ook niet, zeg alleen dat ik de 8 mooier vind, kwa uiterlijk en kwa beeld.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Raar dat hij dit een B merk vind hoor, ik vind bijna alleen maar lovende reviews van Samsung tv's, maar iedereen zijn voorkeur zeker hé, de Panasonic was bij mij zeker ook wel een tv die hoog op mijn lijst stond!
    Denk dat je het net kan vergelijken als met auto's een koreaan is nu eenmaal niet zo goed als een japanner. Je ziet het bij Samsung altijd een beetje aan de afwerking allemaal wat plastic achtig enzo. Maar ondanks dat zijn wel stappen vooruit gegaan met vroeger.
    Maar zijn oordeel berustte op de toestellen die ter reparatie bij hem binnen komen en dat is dus meer samsung dan andere merken.

  10. #10

    Standaard

    ik heb een plasma van samsung de 756 serie en ben er toch niet content van mijne volgende tv word toch geene samsung meer.
    Als ik lichtere beeld zie ik vertikaal lijnen ik heb daarvoor gebeld naar samsung er is iemand langs geweest en zegt dat is normaal dat is het opbouw van het scherm.
    Mijne vorige was een panasonic die had dat toch niet.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •