Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 78 worden weergegeven.
  1. #51
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb al een speler, maar anders zou de Pio een optie kunnen zijn.
    Was het niet dat hij waarschijnlijk weer niet full analoog audio compatibel is.
    Maar hetzelfde kan gezegt worden van de Sony's

    Met die eisen zou ik voorlopig weer bij de pana's uitkomen.
    Weet niet hoe dat bij jouw zit?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik heb al een speler, maar anders zou de Pio een optie kunnen zijn.
    Was het niet dat hij waarschijnlijk weer niet full analoog audio compatibel is.
    Maar hetzelfde kan gezegt worden van de Sony's

    Met die eisen zou ik voorlopig weer bij de pana's uitkomen.
    Weet niet hoe dat bij jouw zit?
    Hetzelfde, al zou de sony s550 alle formaten ook analoog aan moeten kunnen sturen( net zoals de panasonic). Vele nieuwe spelers verzuimen nog steeds om hd master geluid door te geven! Zowel via hdmi als analoog.

    Pioneer heeft altijd goede spelers afgeleverd. Maar hd ma is toch wel een optie die erop moet zitten...vanwege toekomst bestendigheid...

    Ik begrijp sommige fabrikanten ook niet waarom het er niet opzit...kijk, sommige features hoeft voor mij ook niet maar een audio formaat niet kunnen weergeven is toch wel wat anders.
    Laatst aangepast door hstadman : 02-10-2008 om 23:39

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Welk netfilter heb je gekozen?

    Zoals Claudio al schreef zou ik voor beide aansluitingen gaan. Zo kun je ook van PCM genieten en dat is toch wel een groot verschil met gewoon DD of DTS.

    Ik weet niet of je al een kabel hebt maar de Oehlbach heeft een leuke 5.1 kabel. Op htforum stond er eentje te koop maar ik weet niet of dat nog zo is.
    Thanks, zal dat bekijken (welke 5.1 kabel dus). Als ik PCM zou instellen, dan wordt dat over de digitale uitgang gestuurd toch?

    Ik heb een PS Power Quintet op proef. Kostbaar apparaat maar zou volgens Multifoon echt een merkbare verbetering in beeld en geluid moeten geven..

    Eerste ervaringen met LX-71 zijn indrukwekkend. Heb weinig tot geen ervaring met Blu-Ray en heb er geen andere speler naast staat, dus voor de experts nog een nutteloze opmerking . Vooral de blu-ray van planet earth is fantastisch, detaillering in beeld, kleur en beleving zijn super. Geluid (nu via digitale coax, Dolby Digital, is ook zeer goed).

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heeft ie toevallig ook de mogelijkheid om te onthouden waar ie gebleven is als je een dvd stopt/eruit haalt ? m'n overleden Pioneer had deze functie, zelfs voor meerdere dvd's, vond dit wel handig toen (m'n Marantz van nu heeft dit niet)
    Dat heeft ie inderdaad. Had gisteren even een andere blu-ray geplaatst en bij terugstoppen van eerste schijf pakte die de draad weer op waar ik gebleven was.

  5. #55

    Standaard Eerste ervaringen

    Zoals gezegd zeer subjectief maar erg onder de indruk van beeld en geluid. ben nog wel aan het spelen met beeldinstellingen icm met de LX-5090. Had het scherm op de Film modus staan en daarbij de "Bumtiuous" settings toegepast. maar bij Planet Earth vind ik het beeld veel pakkender als ik de Standaard modus kies. Kan zijn dat ik een erg afwijkende smaak heb, in de forums / tests zou de Film modus volgens mij wel als de beste (meest natuurgetrouwe) worden gezien. Maar bijv. aan het begin van de docu, op de noordpool, wordt het ijs erg grauw in de Film modus, in de Standaard modus is het echt wit. Heeft natuurlijk niets met de LX-71 te maken, even off-topic dus. Speler ziet er erg strak uit, hoogglans zwart front met tiptoetsen die wit oplichten als je ze aanraakt.
    Laadtijd, heb helaas weer geen ervaring met andere spelers maar is langer dan bij een DVD speler. Echter niet dusdanig lang dat ik me er aan erger (en ik ben behoorlijk ongeduldig..)
    Display kun je in twee standen dimmen of helemaal uitzetten. Het enige lampje dat dan blijft branden is die voor het type uitgang (bescheiden rood LED-je). Wel zo prettig als je in het donker kijkt. AB is netjes, niet zo zwaar / chique als degene die bij de 5090 zit maar ook geen goedkoop plastic ding. omdat ik alle apparaten met mijn Harmony One aan wil sturen heeft dat verder weinig meerwaarde voor mij.

    Aansluitingen op achterkant zijn overigens allemaal verguld, schroeven zijn volgens mij verkoperd (was al donker toen ik hem uitpakte, dus kon dat niet echt goed zien).
    Wat ik een voordeel tov van de BD-55 en S550 vind is dat het een forse speler is die daardoor (ook weer puur subjectief) degelijker / meer solide op me overkomt.

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind die filmmodus ook niet echt overtuigend, het kan dan wel de ideale curve geven.
    Maar standaard en optimum genieten bij mij de voorkeur.
    veel levendiger.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik vind die filmmodus ook niet echt overtuigend, het kan dan wel de ideale curve geven.
    Maar standaard en optimum genieten bij mij de voorkeur.
    veel levendiger.
    ok, dan ben ik dus niet alleen met mijn ervaring.
    Weer off topic maar ik laat mijn scherm eind vd maand calibreren, ben benieuwd wat dat oplevert.

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarschijnlijk gaat dat meer richting de filmmodus.
    Ik vind dat daarmee tevens het grote voordeel in zwart niveau bij de Kuro negatief beinvloed wordt.
    En dan dien je als je dat goed doet, dit ook nog eens bij elke bron individueel in te stellen.
    Omdat daar uiteraard ook variaties in zitten.
    En je maakt ook geen gebruik meer van de automatische optimum mode.
    Aan de andere kant heb je dan nog wel altijd de keus welke config je kiest.
    Je kunt namelijk altijd van gebruiker terug schakelen naar standaard, optimum of filmmodus etc.

    Ik heb zo goed en kwaad als het kan, mijn scherm naar persoonlijke voorkeur ingesteld
    Daarom trekt de calibratie om die redenen nog niet, maar ben wel benieuwd wat jouw
    ervaringen zometeen dan zijn.

    Onze Pio's zijn natuurlijk wel uitermate geschikt voor ISF.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-10-2008 om 12:19
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heeft ie toevallig ook de mogelijkheid om te onthouden waar ie gebleven is als je een dvd stopt/eruit haalt ? m'n overleden Pioneer had deze functie, zelfs voor meerdere dvd's, vond dit wel handig toen (m'n Marantz van nu heeft dit niet)
    ik heb t geprobeerd net met een standaard dvd en een blu-ray disc (Walk The Line - extended).
    helaas onthoudt ie het niet. maar ik denk dat het bij Blu verschilt per schijf. sommige schijfjes ondersteunen het niet, dus ben benieuwd welke schijf Beezztie erin had.
    Laatst aangepast door Filmgek : 03-10-2008 om 14:26
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Wat ik een voordeel tov van de BD-55 en S550 vind is dat het een forse speler is die daardoor (ook weer puur subjectief) degelijker / meer solide op me overkomt.
    Klopt. deze player heeft een dubbellaags chassis.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Ik ga hem vandaag ook ophalen, eindelijk!
    Mag ik vragen hoe je de audio hebt aangesloten? Ik heb zelf geen receiver die DTS HD-MA kan verwerken. Wil hem óf digitaal via coax aan mijn receiver verbinden en dan voor lief nemen dat er geen DTS HD-MA kan worden afgespeeld (wat momenteel in de LX-71 nog niet verwerkt kan worden?) of via de analoge uitgangen van de speler op analoge surround aansluitingen van mijn receiver aansluiten. Ga nu in eerste instantie voor de digitale koppeling en dan wellicht later experimenteren met de analoge uitgangen.
    ik heb alles via 1 hdmi kabel lopen, dus daar gaat de DTS HD-MA ook doorheen.
    Ga niet de analoge uitgangen uitproberen, dat heb jij waarschijnlijk al gedaan inmiddels.
    Laat maar weten voor de anderen of dat analoog wordt uitgestuurd.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Correct, quote is van filmgek...

    "Al met al...Voor mensen die niks geven om BD-live (wat moet je ermee, heb ik al gezegd), maar het beste beeld en geluid willen, dit is hem."

    Krasse uitspraak voor iemand die alle blu-ray spelers niet heeft gezien omdat ze er simpelweg niet zijn, dat geldt ook voor jouw. OOK jij weet niet of ze minder zullen presteren, zeker in het geval van de sony s550, daar die deze maand pas uitkomt.

    Mensen weten wat ze kopen, hebben ze mij niet voor nodig, met of zonder slecht gevoel.

    Als je al twijfelt of deze speler die extra cash waard is, kun je sowieso beter rondkijken.
    ja ach, tis inderdaad een mening. ik weet alleen wel dat de LX71 als videosignaal D/A omzetter het volgende heeft:
    297MHz / 12-bit (High Definition)
    216MHz / 12-bit (Standard Definition)

    De Sony 550 heeft 12 bits/148,5 MHz.

    Het zijn maar getallen, maar ja, de LX71 scoort wat hoger. Wat het nou echt betekent...weet ik eerlijk gezegd ook niet, dat geef ik toe. Misschien dat bv. Arnold van Oostrum van dvd.nl hier wat over kan zeggen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    ik heb alles via 1 hdmi kabel lopen, dus daar gaat de DTS HD-MA ook doorheen.
    Ga niet de analoge uitgangen uitproberen, dat heb jij waarschijnlijk al gedaan inmiddels.
    Laat maar weten voor de anderen of dat analoog wordt uitgestuurd.
    Dat is voor jouw dan ook helemaal niet interessant.
    Decoders in de versterkers blijft altijd de voorkeur houden.

    Het zal nog lastig worden om de analoge audio te indentificeren.
    Het wordt dan namelijk nergens aangegeven, en kan alleen op gehoor worden waargenomen.
    En dat is nog niet zo makkelijk in de praktijk zonder nauwkeurig 1:1 vergelijk.

    De schema's van o.a. Blu-ray.com geven wel de onboard decoders aan,
    maar niet of deze dan alleen via LPCM HDMI hoorbaar zijn, of ook analoog worden geproduceert.
    Aan de andere kant als je zoveel moeite moet doen om de audio correct te onderscheidden, kun je je afvragen hoe belangrijk het is.
    Theoretisch is dat het wel natuurlijk.

    Maar het lijkt me wel een top spelertje.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-10-2008 om 14:57
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    ik heb t geprobeerd net met een standaard dvd en een blu-ray disc (Walk The Line - extended).
    helaas onthoudt ie het niet. maar ik denk dat het bij Blu verschilt per schijf. sommige schijfjes ondersteunen het niet, dus ben benieuwd welke schijf Beezztie erin had.
    Ik heb in dit geval de blu ray van Planet Earth "teruggestopt". Zal eens kijken of de andere exemplaren van mij Blu-ray collectie (inmiddels al drie stuks groot! ) dat ook doen.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hklink Bekijk bericht
    Een goede scaler is voor mij van groot belang. Ben me nog aan het orienteren op een BR-speler. Wat is je standaard dvd-speler en heeft die ook een scaler aan boord? En heb je wellicht enig idee of de scaler van de LX71 beter is dan die van de PS3?
    Ik weet niks van de PS3. Dit is mn 1e player. Ik wilde nl. echt géén computer-apparaat (in die vorm ook) in mn home theater. Het schijnt ook dat de PS3 nogal wat herrie maakt, iets waar de LX71 zich niet schuldig aan maakt.
    Mn standaard dvd-speler is de Pioneer DV-757Ai, een jaar of 5 geleden de topbak van Pioneer. Ik heb deze nu met RGB naar mn Pioneer LX60 receiver lopen, die m dan weer 1080p doorstuurt naar mn Bravia. Echter, het beeld uit de LX71, die het in de player upscaled, vind ik persoonlijk strakker. In die zin vind ik de upscaling dus erg ok.
    Ik kan het alleen niet vergelijken met andere blu-spelers.
    Verder kan ik alleen zeggen, dat ik een zeer kritische kijker ben. (al jaren werkzaam in de filmbranche, en fanatiek home-theater liefhebber, ever since the days of Laserdisc). Dat zal een ander allemaal voor lief nemen, is hun goed recht. Maar ik neem nooit met minder genoegen, dus zal evt. haperingen, tekortkomingen e.d. in beeld en geluid echt wel melden.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  16. #66
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    ja ach, tis inderdaad een mening. ik weet alleen wel dat de LX71 als videosignaal D/A omzetter het volgende heeft:
    297MHz / 12-bit (High Definition)
    216MHz / 12-bit (Standard Definition)

    De Sony 550 heeft 12 bits/148,5 MHz.

    Het zijn maar getallen, maar ja, de LX71 scoort wat hoger. Wat het nou echt betekent...weet ik eerlijk gezegd ook niet, dat geef ik toe. Misschien dat bv. Arnold van Oostrum van dvd.nl hier wat over kan zeggen.
    Je kan er natuurlijk van alles over zeggen.
    Maar over smaak valt te twisten.
    het gaat om wat je waarneemt en niet de specs zoals je al correct meld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Thanks, zal dat bekijken (welke 5.1 kabel dus). Als ik PCM zou instellen, dan wordt dat over de digitale uitgang gestuurd toch?
    Dat zou de handleiding je moeten kunnen vertellen. Het lijkt me dat het dan ook over de analoge uitgangen gaat.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je kan er natuurlijk van alles over zeggen.
    Maar over smaak valt te twisten.
    het gaat om wat je waarneemt en niet de specs zoals je al correct meld.
    Inderdaad. Je mag verwachten dat het beter is, op basis van de specs maar het blijven specs.

    Je kunt apparaat meetbaar beter maken en hoorbaar en dat is niet hetzelfde.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #69

    Standaard

    Yes, heb de LX71 ook binnen..kan die foeilelijke PS3 eindelijk de deur uit
    Helaas nog tot 22uur werken dus heb hem nog niet kunnen aansluiten etc.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard

    Beeldkwaliteit is écht heel hoog, wow, de PS3 verbleekt toch wel hierbij.
    Ik heb alleen nog één ding waar ik niet helemaal uit kom, de LX71 heeft interne decoders aan boord en stuurt de nieuwe HD-tracks dus via LPCM naar mijn receiver (Onkyo TX-SR875) ik wilde graag vergelijken door m'n receiver de tracks te laten decoderen maar het lukt me niet om de HD-track(s) via bitstream (HDMI) uit te laten sturen. Bij de set-up opties kan ik namelijk niets terug vinden over LPCM of Bitstream uitvoer. Iemand een idee?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Beeldkwaliteit is écht heel hoog, wow, de PS3 verbleekt toch wel hierbij.
    Ik heb alleen nog één ding waar ik niet helemaal uit kom, de LX71 heeft interne decoders aan boord en stuurt de nieuwe HD-tracks dus via LPCM naar mijn receiver (Onkyo TX-SR875) ik wilde graag vergelijken door m'n receiver de tracks te laten decoderen maar het lukt me niet om de HD-track(s) via bitstream (HDMI) uit te laten sturen. Bij de set-up opties kan ik namelijk niets terug vinden over LPCM of Bitstream uitvoer. Iemand een idee?
    Waarschijnlijk ben jij een van de weinige met een handleiding.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #72
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Manual dutch
    Blz 50 + Blz 42

    http://www.service.pioneer-eur.com/p...DP-LX71-DU.pdf

    Dus de instelling bij hdmi audio out ingesteld op PCM geeft multichannel, de instelling auto zou bitstream moeten geven.
    dus altijd auto gebruiken.
    Verder heeft de secundaire audioinstelling ( Voor PIP en menu kliks) ook invloed op de audio downmix.

    Zie ook de probleem oplosser blz 53





    Er wordt geen meerkanaalsgeluid weergegeven.


    Staat Output Terminal Priority juist ingesteld?
    Lineaire PCM (2-kanaals) audiosignalen worden uitgestuurd via andere uitgangsaansluitingen dan die gekozen zijn voor Audio onder Output Terminal Priority.


    Verricht de Output Terminal Priority zorgvuldig (pagina 49).

    Staat de geluidsweergave van de aangesloten AV-receiver of versterker e.d. wel juist ingesteld?
    Lees de handleiding van de aangesloten AV-receiver of versterker en controleer de audio-uitgangsinstellingen van de AV-receiver of versterker.


    Is er gekozen voor meerkanaals-geluidsweergave?


    Gebruik het menuscherm of de
    AUDIO-instelling om de geluidsweergave van de disc over te schakelen naar meerkanaals-geluid.
    Staat Audio Out wel ingesteld op een audioformaat waarvoor de aangesloten AV-receiver of versterker geschikt is?

    • Lees de handleiding van de aangesloten AV-receiver of versterker en controleer de geschikte of ondersteunde audioformaten.


    • Stel


    Audio Out juist in (pagina 41).








    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-10-2008 om 14:16
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #73

    Standaard

    Hartstikke bedankt voor de uitleg Claudio!

    Ik heb overigens zeker wel de handleiding, zelfs in het Nederlands maar kon er niet echt wijs uit omdat je veel wordt doorverwezen naar andere pagina's in het boekje. Ik zal de bovenstaande instelling vanavond eens uitproberen
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    Er zijn nieuwe firmware-updates uit voor de Pioneer spelers, mijn LX71 had nog firmware 1.07 draaien.

    KLIK!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Er zijn nieuwe firmware-updates uit voor de Pioneer spelers, mijn LX71 had nog firmware 1.07 draaien.

    KLIK!
    Super, thanks! Heb je hem zelf al geïnstalleerd / ging dat meteen goed?

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •