Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 78 van 78 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Super, thanks! Heb je hem zelf al geïnstalleerd / ging dat meteen goed?
    Nee, heb hem aangevraagd bij Pioneer dus zal ik hem volgende week wel krijgen. Heb zelf totaal geen problemen ondervonden met 1.07 dus het heeft geen haast. Hopelijk voor het einde van het jaar de update voor DTS-HD-MA
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Nee, heb hem aangevraagd bij Pioneer dus zal ik hem volgende week wel krijgen. Heb zelf totaal geen problemen ondervonden met 1.07 dus het heeft geen haast. Hopelijk voor het einde van het jaar de update voor DTS-HD-MA
    Hoezo aangevraagd? Je kunt eea toch zelf downloaden en in je speler schieten?
    DTS-HD-MA zit er toch nu ook al in? Ik kan in ieder geval deze formaten selecteren in de menu's en via HDMI uit laten voeren. Kan alleen niet checken of dat ook echt gebeurd omdat ik geen receiver heb die DTS-HD-MA aankan..

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Hoezo aangevraagd? Je kunt eea toch zelf downloaden en in je speler schieten?
    DTS-HD-MA zit er toch nu ook al in? Ik kan in ieder geval deze formaten selecteren in de menu's en via HDMI uit laten voeren. Kan alleen niet checken of dat ook echt gebeurd omdat ik geen receiver heb die DTS-HD-MA aankan..
    Kan zeker, ben er alleen geen expert in en dus vandaar aangevraagd, krijg je het netjes aangeleverd en geen gezeik verder met discs die hij niet pakt o.i.d.
    DTS-HD-MA kan hij nog niet intern decoderen, dus daar komt later nog een firmware voor, wat je nu hoort is een DTS-core op de hoogst mogelijke bitrate van 1.53mbps, is ook niet verkeerd maar DTS-HD-MA gaat meestal rond de 5.5mbps..en dát hoor je.
    Alle andere formaten zijn geen probleem.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •