Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 78 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard nieuwe Pioneer Blu-ray players persbericht

    http://www.pioneerpers.nl/Persberich...rcelanguage=nl

    De adviesprijs van de LX-71 is 799,-
    Ik verwacht dat deze gauw uitkomt, want hij staat al op diverse winkelsites, o.a. Polectro.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  2. #2

    Standaard

    Ik had een veel hogere prijs verwacht. De LX-70 was toch ook ongeveer het dubbele in prijs?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    1000 of 1100 ofzo. Maar ja, dat kan natuurlijk niet meer.
    Is ook logisch. Het format is al geaccepteerd, en meer mensen moeten dit nog omhelzen. Latere generatie players worden dan goedkoper. Is altijd zo geweest.
    En Pioneer komt met meer modellen. Goedkopere, de 51FD en ook hun vlaggeschip de LX91, die is 1999,- volgens mij.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    1000 of 1100 ofzo. Maar ja, dat kan natuurlijk niet meer.
    Is ook logisch. Het format is al geaccepteerd, en meer mensen moeten dit nog omhelzen. Latere generatie players worden dan goedkoper. Is altijd zo geweest.
    En Pioneer komt met meer modellen. Goedkopere, de 51FD en ook hun vlaggeschip de LX91, die is 1999,- volgens mij.
    Dat is dan ook gelijk een groot gat met het vlaggeschip. Maar van de andere kant hebben ze dan wel het uitgebreidste programma aan spelers.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    als ik het goed begrijp heeft alleen het duurste model profiel 2.0 ? zou toch gek zijn aangezien concurrentie (Pana, Sony) wel 2.0 heeft....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #6

    Standaard

    Als het goed is krijg ik deze week de LX-71 geleverd, ben zeer benieuwd!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Als het goed is krijg ik deze week de LX-71 geleverd, ben zeer benieuwd!
    Natuurlijk zijn wij nieuwsgierig naar foto's en ervaringen. Zeker met zo'n mooie receiver erbij....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Natuurlijk zijn wij nieuwsgierig naar foto's en ervaringen. Zeker met zo'n mooie receiver erbij....
    He he, moet inderdaad garant staan voor mooi geluid, ben benieuwd of het net zo goed gaat klinken als bij jou Alexander! Deze week worden ook mijn Xanadu Center en surround speakers geleverd..
    Pioneer LX-5090 hangt al aan de wand, HDTV van UPC aangeschaft, let the show begin!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    He he, moet inderdaad garant staan voor mooi geluid, ben benieuwd of het net zo goed gaat klinken als bij jou Alexander! Deze week worden ook mijn Xanadu Center en surround speakers geleverd..
    Pioneer LX-5090 hangt al aan de wand, HDTV van UPC aangeschaft, let the show begin!
    Dat zijn prachtige basisingredienten voor een heel mooi geluid!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10

    Standaard Still not here..

    Aarghh, speler zou er al lang moeten zijn maar nog nergens leverbaar.. Wat duurt wachten lang, kijk de hele tijd tegen mijn fancy HDMI kabel en digitale coax aan die in het lege vak in mijn hifi meubel liggen te wachten op een Blu-Ray speler.. Heb even mijn oude DVD speler op de LX-5090 aangesloten maar als je HDTV gewend bent is een DVD-tje erg matig qua beeld..
    Ben wel ERG benieuwd hoe blu-ray over gaat komen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Aarghh, speler zou er al lang moeten zijn maar nog nergens leverbaar.. Wat duurt wachten lang, kijk de hele tijd tegen mijn fancy HDMI kabel en digitale coax aan die in het lege vak in mijn hifi meubel liggen te wachten op een Blu-Ray speler.. Heb even mijn oude DVD speler op de LX-5090 aangesloten maar als je HDTV gewend bent is een DVD-tje erg matig qua beeld..
    Ben wel ERG benieuwd hoe blu-ray over gaat komen!
    Geduld is een schone zaak. Kun je Pioneer niet bellen wanneer ze die vewachten?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #12

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Geduld is een schone zaak. Kun je Pioneer niet bellen wanneer ze die vewachten?
    Heb ze iig een mail gestuurd vanmorgen, eens kijken hoe alert ze daar zijn..

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Geduld is een schone zaak. Kun je Pioneer niet bellen wanneer ze die vewachten?
    BTW Even off topic, xanadu center en surround speakers zijn vd week wel bezorgd, geluid is echt super. Heb de front en centerspeakers op "small" gezet en cross over sub op 70 Hz. Nog een beetje mee spelen en geluidsniveau's met de Db meter checken maar eerste resultaten zijn echt geweldig . Nu het beeld nog ..

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    BTW Even off topic, xanadu center en surround speakers zijn vd week wel bezorgd, geluid is echt super. Heb de front en centerspeakers op "small" gezet en cross over sub op 70 Hz. Nog een beetje mee spelen en geluidsniveau's met de Db meter checken maar eerste resultaten zijn echt geweldig . Nu het beeld nog ..
    Beeld inderdaad..... Waar blijven die foto's!!! Het moet jou toch lukken eea netjes op de gevoelige plaat te zetten.

    Je kunt natuurlijk een eigen topic openen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Geduld is een schone zaak. Kun je Pioneer niet bellen wanneer ze die vewachten?
    uitlevering is uitgesteld naar medio oktober...
    Aangezien de nieuwe spelers van Sony en Panasonic er ook nog niet zijn en die volgens mij dezelfde "decoderchipset" gebruiken als Pioneer, zou er wellicht bij de fabrikant van die chipset een productie / capaciteitsprobleem zijn??

  16. #16

    Standaard

    Volgens een test van What-hifi decodeert deze speler geen DTS-MA.

    Geen onbelangrijk detail als het echt zo is.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat is dat toch in BD Hardwareland.

    Spelers worden maar uitgesteld.
    Is er een speler, is die al niet meer leverbaar.( BD-50)
    De Denon 3800 is inmiddels al bijna een jaar uitgesteld.

    Het lijkt wel of ze ergens bang voor zijn.
    Plus hoe langer een speler wordt uitgesteld hoe pijnlijker een 1.1 profiel is.
    En met de wel / niet ondersteundende HD audio formaten, wordt wel weer heel onnodig ingewikkeld allemaal.

    Inderdaad DTS HD-MA is tegenwoordig een must.
    Gelukkig ben ik even uit de markt.


    Blu-ray op een 9G Kuro.
    Zorg dat je zit, of mensen in de buurt hebt om je vast te houden.
    Slabbertje aanbevolen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-09-2008 om 23:57
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Heel raar inderdaad. Zeker ook omdat de kans weer groot is dat de Pio ook gebaseerd is op een andere speler net als zijn voorganger.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #19

    Standaard

    had een lx71 besteld. ben gebeld en is binnen. (slechts 3 stuks binnengekomen, inderdaad heel weinig).
    over de prijs ga ik nog ff onderhandelen:wink: koop wel vaker spullen daar namelijk.
    2.0 BD-live is "way overrated" in my humble opinion. hoor van 2 vrienden en lees online, dat het traag is, en de content niet interessant. krijg dan sterk de indruk dat het een stille dood gaat sterven. wie wil nou langzame verbindingen en inhoudsloze extra's? de meest interessante dingen staan toch op de disc.
    en mn nieuwe Pioneer LX60 receiver decodeert DTS-MA.
    aangezien de Pioneer meestal het mooiste beeld en geluid heeft, zeg ik, kopen dat ding.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    had een lx71 besteld. ben gebeld en is binnen. (slechts 3 stuks binnengekomen, inderdaad heel weinig).
    over de prijs ga ik nog ff onderhandelen:wink: koop wel vaker spullen daar namelijk.
    2.0 BD-live is "way overrated" in my humble opinion. hoor van 2 vrienden en lees online, dat het traag is, en de content niet interessant. krijg dan sterk de indruk dat het een stille dood gaat sterven. wie wil nou langzame verbindingen en inhoudsloze extra's? de meest interessante dingen staan toch op de disc.
    en mn nieuwe Pioneer LX60 receiver decodeert DTS-MA.
    aangezien de Pioneer meestal het mooiste beeld en geluid heeft, zeg ik, kopen dat ding.

    Beeld en geluid zou wel duidelijk beter moeten zijn dan de 550 en 55 volgens eerder genoemde test. Ik ben wel nieuwsgierig naar je eerste ervaringen.

    BD-live moet nog groeien en zal heus wel sneller worden. Voor mij heeft het ook geen toegevoegde waarde. Ik kijk nooit extra's en eigenlijk verwacht ik dat heel veel mensen dat niet doen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    2.0 BD-live is "way overrated" in my humble opinion. hoor van 2 vrienden en lees online, dat het traag is, en de content niet interessant. krijg dan sterk de indruk dat het een stille dood gaat sterven. wie wil nou langzame verbindingen en inhoudsloze extra's? de meest interessante dingen staan toch op de disc.
    Klopt helemaal, Ik ervaar dat ook zo.
    Maar je weet nooit wat de toekomst brengt.
    Er schijnen toch wat leuke dingen aan te komen las ik op o.a. Highdef Digest.
    En dan is het toch jammer dat je op ze minst niet zelf kan checken of het wat is.

    Het is geen noodzaak maar toch wel jammer dat niet alle spelers deze feature hebben.
    Zo moeilijk is het ook weer niet.
    En het kan zeker geen kwaad om een complete speler te hebben.
    Al is het maar voor het gevoel.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-09-2008 om 11:19
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    ja misschien.
    maar tegen die tijd koop ik wel een nieuwe player.
    paar jaartjes. ik zie het dan wel.
    wil graag nu gaan kijken. en wil ook een Pioneer.
    maandag haal ik m op. Joehoe!
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kijk zo zie ik dat ook altijd.
    Echter mijn geduld heeft mij niet verder gebracht dan de Panasonic.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    ja misschien.
    maar tegen die tijd koop ik wel een nieuwe player.
    paar jaartjes. ik zie het dan wel.
    wil graag nu gaan kijken. en wil ook een Pioneer.
    maandag haal ik m op. Joehoe!

    Gmrpf, ik heb de mijne nog steeds niet. Zou ieder moment wel binnen moeten komen maar ben het wachten een beetje zat. Ben in staat om alsnog een PS3 te gaan halen..:x

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beezztie Bekijk bericht
    Gmrpf, ik heb de mijne nog steeds niet. Zou ieder moment wel binnen moeten komen maar ben het wachten een beetje zat. Ben in staat om alsnog een PS3 te gaan halen..:x
    Gewoon effe wachten. Anders ga je spijt krijgen. Het geluid kan echt nog wel een stuk beter dan de PS3 laat horen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •