De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Afspeelproblemen POTC3 R2UK SE

    Ik heb deze week de R2UK Special Edition van POTC3 thuisgekregen (gekocht bij Play). Ik heb deze vanavond proberen te kijken maar deze DVD hapert geregeld vanaf het moment waarop de film ongeveer een uur en een half bezig is. Ik denk dat de film in totaal minstens 20 keer blokkeerde door encoderingsfouten (?) al dan niet vergezeld van blokvorming op het scherm. Deze DVD kwam nieuw uit de verpakking en op het eerste gezicht ziet het schijfje er goed uit.

    Ik vroeg me af of er nog mensen waren die deze 2 discer in hun bezit hebben en last hebben van dergelijke problemen? Het betreft de EAN 8717418124038. Ik zou deze willen ruilen maar aangezien verzending van Belgie naar Play niet echt goedkoop is maak ik verlies op de verzendingskosten. Indien de kans groot is dat ik opnieuw een DVD krijg met dergelijke problemen dan is het het me niet waard...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb dezelfde dvd maar bij mij speelt hij gewoon af, heb je een preciezer tijdstip dan ongeveer 90 minuten?
    Dan kan ik het nog eens goed nakijken.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto Bekijk bericht
    Ik . Ik zou deze willen ruilen maar aangezien verzending van Belgie naar Play niet echt goedkoop is maak ik verlies op de verzendingskosten. Indien de kans groot is dat ik opnieuw een DVD krijg met dergelijke problemen dan is het het me niet waard...
    Ik heb ook eens wat moeten ruilen bij play en toen hebben ze de verzendkosten gerefund op mijn credit card daar doen ze helemaal niet moeilijk over.
    Moet je gewoon ff bellen of een mailtje sturen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •