Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 114 worden weergegeven.

Discussie: DeepDiscount

  1. #26

    Standaard

    Ze hebben de verzendkosten veranderd:

    International Rates - $3.99 per order plus $1.99 per unit

    International delivery is not available for magazines, electronics, fragrances, cell phones, storage units, costumes or party supplies. Heavyweight items may have an additional surcharge added to the shipping cost of the order. A street address is required for all international shipments. Delivery to P.O. Boxes is not available.
    International orders are shipped via Expedited airmail in conjunction with DHL/Globalmail and your local postal service. Your package is delivered by your regular postal worker. DHL/Globalmail helps us expedite delivery by flying your package closer to your destination before injecting the mail into the postal stream. Delivery times vary based on the shipping destination.
    Some larger orders may be shipped via DHL at our discretion.
    Please be prepared to pay the Customs Duty your country charges. We are not and cannot be responsible for what your country charges. We do not declare packages at less than paid value, and we do not make special accommodations such as opening your package and only shipping discs.
    In het kort:

    $3.99 + $1.99 per unit; 10 to 20 Business Days; Tracking Available
    Bron: http://www.deepdiscount.com/shipping-delivery/
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    Goede zaak, nu alleen de Blu Ray/DVD prijzen nog omlaag .


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Goede zaak, nu alleen de Blu Ray/DVD prijzen nog omlaag .
    Die 5,95 onder de 25 euro was ook best leuk, ik heb er nog wel eens 3 BD's voor laten versturen.
    Hier geldt net als bij B&N dat je eigenlijk alleen aanbiedingen moet kopen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

    Standaard

    Zijn de verzendkosten dus gewoon omhoog gegaan! Vroeger kun je meerdere titels bestellen tot $ 25 en betaalde je $ 5,95 totaal.
    Nu betaal je voor 1 titel al $ 5,98.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb 24 februari een bestelling gedaan en vandaag binnen gekregen.
    Tracking werkte niet, er stond wel een nummer bij, maar deze gaf een foutmelding.
    Ze versturen via DHL Global Mail, komt dus via Duitsland Europa binnen, werd hier door TNT post bezorgd.
    Ze vermelden de normale prijs($54,93!!) op de verpakking, de bon in de envelop vermeldt wel de juiste prijs, gelukkig geen heffing(en) gehad, maar dit is natuurlijk helemaal niks...
    Laatst aangepast door peptalk : 09-03-2011 om 14:09
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #31

    Standaard

    hoop criterions wel lekker goedkoop bij deep discount: The Red Shoes zelfs nog onder de 15 dollar!

  7. #32

    Standaard

    En ook een heel zwikje MGM en Paramount titels diverse zelfs met NL subs tussen de $9 en $12.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ze vermelden de normale prijs($54,93!!) op de verpakking, de bon in de envelop vermeldt wel de juiste prijs, gelukkig geen heffing(en) gehad, maar dit is natuurlijk helemaal niks...
    Dit was ik vergeten, hopelijk is dat veranderd...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even uit het BD gekocht/besteld draadje, omdat 'k denk dat het hier beter thuishoort.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Kijk 'k nog even voor je na deze avond maar voor de Solaris BD die deze middag.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat zou mooi zijn.
    Brr geen idee welke waarde ze nu eigenlijk op de verpakking plaatsen, klopt absoluut niet.

    In de verpakking een bon zonder enige prijs. Op de verpakking totale waarde 23,97 $ maar Solaris heeft me 20,09 + 5,98 gekost. Kwam binnen via Duitsland.

    Wel héél snelle verzending, verdacht snel zelfs , op zaterdag 18/06 melding dat het verzonden is en op dinsdag 21/06 al in de bus. Vraag me af of dit wel via de US komt, dat kan haast niet.
    Datum op verpakking heeft hier 11/06 aan.

    Ander pakje dat gisteren toekwam was ook op zaterdag verzonden. Ook hier klopt de waarde langs geen kanten. Waarde van bestelling 10,53 $ en op het pakje vermelding van 12,79 $. Waren wel maar 2 DVD's van de bestelde 3.
    Datum op verpakking heeft hier 10/06 aan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    dus als ik het goed begrijp wordt een bestelling van b.v. 3 items niet bij elkaar verzonden maar in aparte verpakkingen ? en de prijs op de verpakking is dan neem ik aan (ongeveer) de prijs van die ene titel ?

    zou dan wel een bestelling durven plaatsen van over de 22 euro
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #36

    Standaard

    Er is van mij ook wat de 18e verzonden en gisteren ook weer. Ben wel benieuwd wat ze met mijn vandaag geplaatste bestellingen gaan doen.
    Overigens geven ze in het help gedeelte aan dat zij bepalen hoe het verzonden wordt en ze dat niet van te voren aan kunnen geven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    Als je bij DD besteld zie je in je winkelwagentje de vermelding of een titel op voorraad is, maar zelfs dat betekent niet altijd dat alle titels uit je order gelijktijdig worden verzonden.
    Toch hou ik mijn orders beperkt tot rond de 30-40$, wil geen risico lopen op douane heffing als wel alles ineens wordt verzonden!

  13. #38

    Standaard

    Waarom scrhijft Deepdiscount nou weer het complete order bedrag in 1 keer af van je CC, heb daar z`n hekel aan.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er is van mij ook wat de 18e verzonden en gisteren ook weer. Ben wel benieuwd wat ze met mijn vandaag geplaatste bestellingen gaan doen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Als je bij DD besteld zie je in je winkelwagentje de vermelding of een titel op voorraad is, maar zelfs dat betekent niet altijd dat alle titels uit je order gelijktijdig worden verzonden.
    Toch hou ik mijn orders beperkt tot rond de 30-40$, wil geen risico lopen op douane heffing als wel alles ineens wordt verzonden!
    Is idd allemaal afwachten, want bij de ene order wordt er apart verzonden en bij de andere bij elkaar. Gelukkig heb ik met de 22 euro rekening gehouden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Waarom scrhijft Deepdiscount nou weer het complete order bedrag in 1 keer af van je CC, heb daar z`n hekel aan.
    Vreemd, want het volgende staat in hun help gedeelte:

    Charging Your Credit Card

    Upon acceptance of your order, your credit card will be authorized but not charged. Once there is shipment confirmation, your credit card will be charged for only the shipped items, shipping and handling charges and any applicable taxes.

    http://www.deepdiscount.com/payment-options/
    Of bedoel je het volledige bedrag aan verzendkosten?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vreemd, want het volgende staat in hun help gedeelte:

    Of bedoel je het volledige bedrag aan verzendkosten?
    Heb een charge gekregen van rond 76 euro van deepdiscount, misschien verstaan ze dat onder authorized. Opzich maakt dit niet zoveel uit, maar vreemd is het wel.

    Overigs stuur deepdiscount mij nu wel 2 van 5 items op direct op en kiss me deadly en de 2 pre-orders apart, daar ben ik wel erg blij om.

  17. #42

    Standaard

    DD heeft mijn laatste bestellingen afgeschreven op datum van verzending en per bedrag van aantal per verzending.

  18. #43

    Standaard

    Deepdiscount heeft net om onduidelijk reden mijn bestelling geannuleerd volgens hun was er geen credit approval, maar vervolgens schrijven wel een bedrag van 48$ af Vreemd is ook dat de laatste drie items van deze bestelling niet op voorraad zijn of preorders zijn... Vreemd bedrijf dit.

  19. #44

    Standaard

    2 titels van 2 verschillende orders verzonden. Douane is dus i.i.g. 2x buitenspel gezet
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #45
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Deepdiscount heeft net om onduidelijk reden mijn bestelling geannuleerd volgens hun was er geen credit approval, maar vervolgens schrijven wel een bedrag van 48$ af Vreemd is ook dat de laatste drie items van deze bestelling niet op voorraad zijn of preorders zijn... Vreemd bedrijf dit.
    Begin het toch wat op mijn heupen te krijgen met deepdiscount. Niet de eerste keer dat 'k daar vodden mee heb.

    Bestelling geplaatst vrijdag 24/06

    vandaag een email om 17:49 dat de bestelling goed is ontvangen

    en dan nog een email om 19:26 om te melden dat de bestelling geannuleerd werd ook met dezelfde reden als bij jou Wieba.

    Credit approval ... mijn gat ... ze hadden er gewoon geen zin in, of geen voorraad meer, of teveel bestellingen voor de interessante prijzen die ze hadden.

    Ja ja zo lok je eerst klanten maar speel je ze ook weer even gemakkelijk kwijt :wallbash:


    Ah we zullen maar relativeren, ooit komt The Hustler en Butch Cassidy wel ergens anders voor een leuke prijs voorbij.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #46

    Standaard

    Je kunt beter contact met ze zoeken dan maar wat gaan roepen lijkt me

    Bij mij is van 1 bestelling nog niets verzonden, 3 pre-orders en Smiles of a Summer Night, maar daar staat ook 5 tot 10 dagen bij. Is wel m'n meest gewilde bestelling, dat dan weer wel...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #47

    Standaard

    Vreemd genoeg hebben ze mijn bestelling wel gewoon afgeschreven en als ik hun emails moet geloven zijn ze al onderweg. Overigens snap ik niets van de status van je order in je account, want daar hebben alles nog de status open? hebben jullie dat ook?

    @StefaanD

    Je kunt de digibook ook nog halen bij barnes en nobels, die hebben een aardige 3 voor 2 actie en daar zitten ze in.

  23. #48

    Standaard

    Grr, ik heb mijn 3 orders als 'guest' geplaatst. Die kan ik dus niet checken. 2 titels verzonden van 2 verschillende orders. De andere 4? Wie het weet mag het zeggen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vreemd genoeg hebben ze mijn bestelling wel gewoon afgeschreven en als ik hun emails moet geloven zijn ze al onderweg. Overigens snap ik niets van de status van je order in je account, want daar hebben alles nog de status open? hebben jullie dat ook?
    Heb ik ook, hun overzicht online is erg onduidelijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    @StefaanD

    Je kunt de digibook ook nog halen bij barnes en nobels, die hebben een aardige 3 voor 2 actie en daar zitten ze in.
    Alleen het douane spook komt dan misschien om de hoek zetten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt beter contact met ze zoeken dan maar wat gaan roepen lijkt me
    Ah kwam het zo over , dan is dat maar zo zoals ik in m'n laatste zin al aangaf, we zullen het maar relativeren.

    Ga zeker wel contact opnemen, wel benieuwd hoe snel en vaardig ze zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Alleen het douane spook komt dan misschien om de hoek zetten
    Nee daar heb 'k liever niets meer mee te maken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •