Pagina 40 van 47 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #976

    Standaard

    Het is momenteel 2 voor € 30 bij de tv-series. O.a.. NCIS en Twin Peaks. En er waren ook nog andere dvd- en BR-acties.

  2. #977

    Standaard

    Vraagje: Als je iets reserveert bij bol.com zoals een film of game ofzo, wanneer gaat het geld dan van je rekening? Meteen als je reserveert of wanneer het verzonden wordt ?

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vraagje: Als je iets reserveert bij bol.com zoals een film of game ofzo, wanneer gaat het geld dan van je rekening? Meteen als je reserveert of wanneer het verzonden wordt ?
    Dat ligt aan de betaalmethode die je kiest. Je kunt achteraf betalen, betalen via iDEAL of betalen via credit card. Ik heb nog nooit bij Bol besteld via credit card, dus ik weet niet of ze dan meteen het geld incasseren of pas wanneer het verzonden wordt. Bij iDEAL wordt het geld meteen van je rekening afgeschreven. En bij achteraf betalen heb je twee weken de tijd om te betalen, dat kan via een acceptgiro of online via iDEAL.

    Meer informatie: https://www.bol.com/nl/m/klantenserv...len/index.html

  4. #979

    Standaard

    Via cc pas bij verzending.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #980

    Standaard

    Oké bedankt. Zal waarschijnlijk bij Maestro/Bankcontact ook wel meteen bij het plaatsen van de bestelling zijn.

  6. #981

    Standaard

    Geen films deze keer maar wel een mooi verhaal.(ik herken het wel)

    Hoe een Barbiehuis van bol.com mij 6 dagen lang tot waanzin dreef

    Maxime bestelde een lekbak, maar kreeg in plaats daarvan een Barbiehuis. © Mats van
    Paroolverslaggever Maxime Smit (26) kreeg per ongeluk een Barbiehuis bezorgd en probeerde dat een week lang terug te sturen naar Bol.com. Verslag van zes stressvolle dagen.
    Dag 1. Vrijdag

    Het hoofd van de PostNL-bezorger komt amper uit boven een enorme, vierkante doos. 'Alstublieft, hier is uw poppenhuis.' De doos is roze en er staat dertig keer Barbie op. Van het pakket vis ik een pakbon geadresseerd aan Frank Spaan in Almere. 'Dit is niet voor mij,' zeg ik.

    Ik heb online een lekbak besteld bij Bol.com, zo'n plastic bak om onderburen en vloer te beschermen tegen lekken van de wasmachine. De bak is ongeveer van dezelfde grootte als Barbies onderkomen dat nu op de stoep staat. 'Het zal wel verwisseld zijn,' constateert de postbode. Ik vraag of het Barbiehuis mee terug kan, maar dat wil de bezorger niet. Ik moet het eerst bij Bol melden.

    Zwetend sjouw ik een loodzwaar Barbiehuis drie trappen omhoog en bel de klantenservice. Die willen dat ik het pakket naar een afhaalpunt in de buurt breng. Ik weiger - 'Weet je wat dit weegt?!' - en vraag of de pakjesbezorger van net het niet alsnog kan meenemen. Dat kan niet, want brengen gebeurt bij Bol.com door PostNL en ophalen door UPS.

    We maken een ophaalafspraak, voor over twee dagen. Als ik ophang, vraag ik me af of een meisje in Almere nu beteuterd naar een lekbak zit te kijken.

    Dag 2. Maandag

    Barbie heeft het beter geregeld dan ik. Haar huis heeft zes kamers, een lift, een plastic kip in een oven en nog 49 andere onderdelen. Ik - twee dagen geleden verhuisd, vandaar die lekbak - heb voorlopig alleen Barbie. En een e-mail van Bol.com. De ophaalafspraak voor morgen is geannuleerd: 'Het is niet mogelijk dit artikel op te halen. Wij willen u verzoeken het retour te sturen.' In de onderwerpregel: 'lekbak'. Geen woord over Barbie.

    Ik bel: 'Ik denk dat jullie denken dat ik hier een lekbak heb, en ik zou echt niet te beroerd zijn om een lekbak van, zeg, een halve kilo weg te brengen, maar jullie hebben een Barbiehuis bezorgd. Dat is hartstikke zwaar en ik heb het niet besteld, dus ik ga het niet brengen.' Vervelend, vindt Bol.com. Opnieuw wordt een afhaalafspraak ingepland voor morgen. Met ditmaal specifiek erbij dat het om een Barbiehuis gaat. Ik zucht. In de bevestigingsmail staat dat er iemand tussen acht uur 's ochtends en acht uur 's avonds komt. 'U wordt gebeld hoe laat precies.'

    Dag 3. Dinsdag

    Niemand belt. Als het half twee is, pak ik zelf de telefoon. Een Bol.com-meneer zegt dat hij het ook niet weet, want UPS haalt de pakjes op en daar is hij niet van. Na aandringen krijg ik een nummer van UPS. Daar zeggen ze dat er een fout is gemaakt. 'Er is vanochtend iemand in uw straat geweest, maar Bol.com heeft een verkeerd huisadres doorgegeven en daar werd niet opengedaan.'

    Ik bel Bol.com terug. Die kan alleen een nieuwe ophaalafspraak maken. Voor weer een dag later en wederom tussen acht en acht. Ik zeg dat ik deze week toevallig vrij ben, maar dat ik die liever anders doorbreng dan thuis wachtend op Bol.com. Bol zet me door naar een speciale afdeling. 'Die gaat u terugbellen. Misschien vandaag nog, maar anders morgen.'

    Via Facebook en een klachtensite vind ik lotgenoten: een mevrouw die voor Vaderdag een tuinslang had besteld, maar een krabpaal en kattenluikje kreeg en de collega die een e-reader bestelde en eindigde met een cd van One Direction.

    Dag 4. Woensdag

    'Met Dennis van Bol.com. Ik hoor dat het niet goed is gegaan. Welk Barbiehuis heeft u nu?'
    'Welk Barbiehuis?'
    Dennis: 'Ja, misschien een beetje een gekke vraag, maar welk type?'

    Ik zoek op het pakket. 'Barbie Droomhuis' staat er.

    Dennis kan alleen aanbieden weer een ophaalafspraak te maken voor morgen. De dag daarna gaat hij dan bellen om te horen hoe het is afgelopen. Als ik 's avonds mijn ogen sluit, zie ik op mijn netvlies het dikke mannetje van het Bol.com-logo mijn Barbiehuis in de fik steken terwijl de Barbies gillend een heenkomen zoeken. Ik vond het mannetje altijd wel sympathiek. Nu vind ik hem dom en een eikel.

    Dag 5. Donderdag

    Om twaalf uur heb ik al zeker tien ophaalbusjes voorbij zien komen - waaronder één die oud frituurvet ophaalt twee keer - maar geen Bol.com. In mijn e-mail vind ik wederom een annulering, dit keer vanwege een 'technische storing'. 'Wat zullen we doen?' vraag ik de Bol.com-klantenservice. De mevrouw aan de andere kant kan alleen opnieuw een ophaalafspraak maken voor de volgende dag, maar dat wil ik nu echt niet meer. Ik stel voor op te hangen, het er nooit meer over te hebben en dat ik het Barbiehuis doorverkoop. De mevrouw zegt dat het niet kan, omdat ik het huis nu al heb gemeld. 'Dus dan moet het terug.' 'Dan doe ik niet meer mee,' zeg ik. De mevrouw zet de zaak door naar het hoofdkantoor. Dat zal binnen drie werkdagen contact opnemen. Ze prijst mijn eerlijkheid. 'Meestal melden klanten het niet als ze een product ontvangen dat meer kost dan hun bestelling.' Ik mompel dat ik wilde dat ik ook zo slim was geweest.

    Dag 6. Vrijdag

    Een mevrouw van het hoofdkantoor belt. Ook Bol.com blijkt klaar met mijn Barbiehuis. Ik mag het houden. Het geld van de lekbak krijg ik teruggestort. Ik vind het - toegegeven - een goede deal. De lekbak kost een kleine achttien euro. Barbies droomvilla 270 euro. Wel zit ik nog steeds met dat stomme huis. De avond ervoor heb ik voor het eerst de pakbon gericht aan Frank Spaan opengevouwen. 'Accu Heggenschaar', staat er bij productomschrijving. Online vind ik dat Frank Spaan hovenier is. Ook hij had geen Barbiehuis besteld.
    Hoe verging het Frank Spaan?
    Frank Spaan bestelt op een zaterdag een heggenschaar. Een week later ontvangt hij thuis een onkruidbrander. 'Een soort tuinslang op een gasfles waarmee je onkruid weg kunt branden. Niet wat ik had besteld. Erop zat een pakbon van een lekbak die naar Amsterdam had gemoeten.' Frank Spaan stuurt de onkruidbrander retour en wacht op de bezorging van zijn heggenschaar. Die zal een paar dagen later op woensdag worden geleverd, maar het blijft stil die dag. Op donderdag krijgt Spaan een e-mail dat het vrijdag wordt. Op vrijdag worden twee heggenscharen bezorgd, een meer dan Spaan heeft besteld. Hij wacht nu of Bol.com zich nog komt melden voor de tweede heggenschaar. Spaan: 'Anders verkoop ik 'm.' Waar het Barbiehuis vandaan komt, begrijpt hij ook niet. 'Nee, dat had ik niet besteld.'
    (bron:Het Parool, Maxime Smit )

  7. #982
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, goed verhaal, maar zelf heb ik zoiets nooit meegemaakt bij Bol, gelukkig... Je kunt je wel voorstellen dat er maar even iets mis hoeft te gaan in het systeem en je hebt de poppen aan het dansen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #983

    Standaard

    Eens, de laatste tijd gaat er iets niet helemaal goed met de verzending bij dat bedrijf. Ik kreeg recentelijk ook al een film dvd toegestuurd, terwijl ik een video game had besteld. Gelukkig kies ik altijd voor achteraf betalen.

  9. #984

    Standaard

    Afgelopen week had ik enkele dagen vakantie en ik dacht, laat ik nog eens een boek bestellen bij Bol.com. Ik had nog een bon van 20 Euro en mijn oog was gevallen op 'Volgens Verhoeven' de voorloper van 'Meer Verhoeven' van Paul Verhoeven.

    Ik heb aan mijn appartement een brievenbus en daaronder een postvakje waar perfect plaats is voor een pakketje dan niet door de brievenbus geraakt.

    Toen ik in de namiddag na een daguitstapje thuiskwam vond ik in mijn postvakje een lege enveloppe van Bol en ik vreesde het ergste. Toen ik mijn brievenbus opendeed vond ik daarin het boek dat ik besteld had.

    De bezorger had dus geprobeerd het pakketje in de brievenbus te steken en toen dat niet ging heeft hij gewoon het boek uit de enveloppe gehaald en zo in de brievenbus gestopt.

    Dit had enorm fout kunnen gaan want er stak al behoorlijk wat post in de brievenbus. Gelukkig is deze transactie zonder schade gebeurd maar heb hier wel geluk gehad.

    Dit is geen verwijt naar Bol toe natuurlijk en eigenlijk ook niet naar de bezorger want die heeft ervoor gezorgd dat niemand aan mijn boek kon terwijl dat in het postvakje wel had gekunnen.

    Gelukkig had ik een voorzichtige bezorger.

  10. #985

    Standaard

    Goed verhaal, ik moest hardop lachen toen Frank Spaan om de hoek van zijn heg kwam kijken. Maar gelukkig heb ik tot nu toe louter positieve ervaringen, de Klantenservice overschreed mijn verwachtingen zelfs een enkele keer. En ook de bezorger van PostNL is een toppertje.

  11. #986
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uw pakketdienst kon het pakketje niet afleveren?

    Twee dagen voor terugkomst vanaf mijn vakantieadres de Chappie Steelbook besteld bij Bol. Dan ligt hij lekker op de mat bij thuiskomst. Maar ik vond het al vreemd dat ik naast de standaard berichten ook een bezorgbericht kreeg van Bol. Zal wel, dacht ik. Maar bij thuiskomst lag er niks en las ik de volgende e-mail dat het pakketje niet bezorgt kon worden, omdat ik niet thuis was. Na het lezen van het Barbiehuisverhaal begon ik al wat te fronsen. "het zal toch niet, BD's worden toch gewoon door de brievenbus bezorgd?".

    Vandaag werd hij echter netjes door de pakketdienst bezorgd. Nieuw protocol van Bol bij steelbooks? Dan is dat wel heel netjes en hij zag er dus ook heel netjes uit. En gelukkig was het geen Barbiehuis of megagrote TV (wat dan weer niet erg was geweest) voor meneer Gerritsen uit Heerhugowaard die per abuis verkeerd was geleverd. Nee gewoon heel netjes een steelbook van Chappie, wel weer in de vertrouwde envelop. Of wellicht een uitzondering of gewoon een vergissing. Linksom, rechtsom, hij is binnen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #987

    Standaard

    Ik heb vorige maand hetzelfde meegemaakt, een trapladder besteld en ik kreeg een regenton! En iemand die een regenton had besteld kreeg een trapladder! Ook deze geretourneerd en na enkele weken nog steeds geen geld terug, natuurlijk omdat ik de trapladder nog steeds niet had teruggestuurd zei de medewerker..... EUH jah! Hoe kan ik iets terug sturen dat niet geleverd is? Na veel vijven en zessen is de order terugbetaald zonder bevestiging van ontvangst van retour.

    Maar op vlak van verkeerde leveringen en retouren daarvan staat gewoon niets op punt bij Bol.com, het is alsof in hun systeem het onmogelijk is om een verkeerde levering op te volgen of te retourneren want ze verwachten dan in hun systeem het origineel bestelde product ipv het verkeerd geleverde.

  13. #988

    Standaard

    Vraagje, de volgende 3 films staan volgens mij in de 3 voor 25 actie en toch moet ik meer betalen (bijna 32 euro), zijn alle drie blu-rays.

    - Rurouni Kenshin
    - Species
    - Silence of the Lambs

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vraagje, de volgende 3 films staan volgens mij in de 3 voor 25 actie en toch moet ik meer betalen (bijna 32 euro), zijn alle drie blu-rays.

    - Rurouni Kenshin
    - Species
    - Silence of the Lambs
    Rurouni Kenshin is in ieder geval de boosdoener. Die verwerkt het systeem niet als horende bij de actie. Waarom weet ik niet.

  15. #990

    Standaard

    Jammer, toch bedankt om het even uit te zoeken.

  16. #991

    Standaard

    Heeft er iemand een idee of Bol "La meglio gioventi" verkoopt met slipcover?
    Op Bol staat er namelijk een plaatje zonder slipcover, maar normaal moet die geleverd worden met slipcover.
    Graag duidelijkheid hierover.

  17. #992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heeft er iemand een idee of Bol "La meglio gioventi" verkoopt met slipcover?
    Op Bol staat er namelijk een plaatje zonder slipcover, maar normaal moet die geleverd worden met slipcover.
    Graag duidelijkheid hierover.
    Kans is groot dat de case in een slipcase zit... Lumiere levert meestal altijd plaatjes aan met gewoon een blu-ray case. Ik zounde gok wagen kans is redelijk groot dat ie in een slipcase zit,

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heeft er iemand een idee of Bol "La meglio gioventi" verkoopt met slipcover?
    Op Bol staat er namelijk een plaatje zonder slipcover, maar normaal moet die geleverd worden met slipcover.
    Graag duidelijkheid hierover.
    Ja, La Meglio Gioventu is met slipcover. We hebben een recensie-exemplaar binnengekregen en daar zit ook een slipcover omheen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #994

    Standaard

    ok, alvast bedankt! Heb hem besteld en zal vrijdag in de bus moeten zitten.

  20. #995

    Standaard

    Even een apart verhaal. Vorige week Downton Abbey Seizoen 5 op bluray besteld. Hij kwam eind vorige week aan en de eerste schijf bleek niet goed te zijn. Hij blijft hangen bij de 1e aflevering terwijl de andere 2 schijven moeiteloos laden en afspelen.
    Zodoende een retour aangevraagd incl vervanging. Netjes de bluray samen met de factuur in een doos (van een ander bedrijf) gestopt en de retouretiket erop.Ik zag vanochtend dat hij zou zijn aangekomen. Echter vandaag met de post kwam de doos weer
    hier aan. De tape zat er nog op aan de achterkant (stuk van rol koningstape gebruikt dus herkenbaar), de bluray samen met de factuur er nog in maar de retouretiket was weg. Derhalve gebeld met Bol. Het advies was om even de bluray te testen of het misschien de vervanger was. Dat bleek dus niet te zijn. Derhalve weer gebeld en kan hem nu naar een antwoordnummer in Waalwijk sturen o.v.v. het bestelnummer. Hopelijk gaat het nu goed. Het lijkt wel alsof iemand de retouretiket heeft verwijderd en hem weer in de post heeft gegooid. Maar vreemd verhaal.

  21. #996

    Standaard

    MOD EDIT: lijkt me geen geschikt bericht voor dit topic.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 04-01-2016 om 19:22

  22. #997

    Standaard

    Volgens mij moet je dit profiel helemaal verwijderen Ludo. Lijkt me een spambot

  23. #998

    Standaard

    Wat zo raar is bij bol.com is de info.
    met 3D blu-ray's weet je niet of er een 2D losse disc bij zit.

    Ze zijn nu wel een heel stuk goedkoper.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-08-2016 om 17:36

  24. #999

    Standaard Reactie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wat zo raar is bij bol.com is de info.
    met 3D blu-ray's weet je niet of er een 2D losse disc bij zit.

    Ze zijn nu wel een heel stuk goedkoper.
    Geef eens een voorbeeld

  25. #1000

    Standaard

    Bijvoorbeeld, Hercules (3D Blu-ray) of Transformers 4: Age Of Extinction (3D Blu-ray) €12.99

    Hier staat dan wel op de cover 3D + Blu-ray en blijkt dus ook een extra losse 2D disc bij te hebben zitten.

    Maar bij X-Men: Days of Future Past 3D + Blu-ray staat dat ook op de cover, maar bevat alleen 1 disc de 3D (blijkbaar) kost €9,99

    The Wolverine (3D Blu-ray) staat ook 3D + Blu-ray maar heeft ook een losse 3D, en een losse 2D disc in 1 doosje. €9,99

    Er staat niet beschreven hoeveel disc's in het doosje zitten. En of er een losse 2D disc bij zit.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-08-2016 om 19:13

Pagina 40 van 47 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •