Pagina 38 van 47 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #926

    Standaard

    10 € korting met code : BE-EARNIELND1114

    Deze actie is geldig t/m 31-12-2014 bij aankoop van ten minste 50 euro en met levering in België.


    Per klant kan 1x gebruik gemaakt worden van de korting.

    Geldt niet op de fotoservice, e-books, tweedehands artikelen en assortiment van externe bol.com verkopers en niet in combinatie met andere kortingsacties.
    DVD & Blu-Ray collectie

  2. #927

    Standaard

    Acht bestellingen per seconde bij distributiecentrum van Bol.com in Waalwijk

    WAALWIJK - Het is aanpoten de maandag voor Sinterklaas bij Docdata, het distributiecentrum van Bol.com in Waalwijk. Op het drukste moment, maandagavond acht uur, kwamen er zo'n acht bestellingen per seconde binnen. Deze moeten direct worden verwerkt, want voor elf uur 's avonds uur besteld, is morgen in huis.

    In totaal is de verwachting dat er 200.000 producten worden besteld, de beste dag ooit voor Bol.com. Sint koopt vooral speelgoed en ook de drones vliegen dit jaar letterlijk de deur uit.

    Op een normale dag werken er zo’n vierhonderd mensen in het distributiecentrum van Docdata in Waalwijk, maandagavond waren dit er duizend. Het distributiecentrum in Waalwijk heeft een enorme oppervlakte van wel tien voetbalvelden groot. En er werd in een recordtempo gewerkt.

    Werken tot diep in de nacht
    Na een bestelling worden de producten uit een magazijn met bijna één miljoen verschillende producten gehaald en verwerkt voor verzending. Als het moet kan een product in één uur in de vrachtwagen liggen, onderweg naar PostNL. Maar met de drukte van maandag duurde het allemaal net iets langer.

    Daarom wordt er tot diep in de nacht gewerkt om alles juist te verwerken. De voorbereidingen voor de feestmaand zijn al in februari begonnen.

    Brabanders big spenders
    Volgens Bol.com geven Brabanders het meeste geld uit aan Sinterklaas, terwijl de Groningers het zuinigst zijn. Gemiddeld wordt er 25 euro aan een cadeau uitgegeven.

    Het online warenhuis ziet dat Sinterklaas dit jaar meer leeft dan andere jaren dankzij de discussies over het kinderfeest. Met kerst wordt er weer zo’n drukte verwacht.

    Bron: www.omroepbrabant.nl.

  3. #928

    Standaard

    en in januari is het 8 retourzendingen per seconde!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #929

    Standaard

    Men kan het zelfs niet meer bolwerken dat men het uiterste besteluur heeft vervroegd naar 18u ipv 23u... En dat toont dus aan dat Bol.com praktisch gezien blijkbaar toch op bepaalde grenzen begint te stuiten.

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Men kan het zelfs niet meer bolwerken dat men het uiterste besteluur heeft vervroegd naar 18u ipv 23u... En dat toont dus aan dat Bol.com praktisch gezien blijkbaar toch op bepaalde grenzen begint te stuiten.
    Bij de producten op hun site staat nog gewoon 22:00?

  6. #931

    Standaard

    Dat zal misschien afhangen van de drukte in de loop van de dag, maar ik kreeg vandaag deze mail:

    Beste Kristof,

    Heb je het ook zo druk met alle bestellingen voor Sinterklaas?


    Zo vlak voor Sinterklaas is het extra belangrijk dat we alle bestellingen binnen de beloofde levertijd leveren. Daarom hebben we bij bol.com voor veel artikelen de belofte 'voor 23:00 uur besteld, morgen in huis' bijgesteld naar 'voor 18:00 uur besteld, morgen in huis'. Heb jij ook strakke levertijden? Dan adviseren wij je om ze, net als bol.com, aan te passen. Samen zorgen we dan voor tevreden klanten, die met veel plezier terugkomen in onze winkel.


    We wensen je veel succesvolle bestellingen toe!


    Met feestelijke groeten,


    Bol.com

  7. #932

    Standaard

    Ik zie dat Bol.com steeds meer blu rays levert van externe bedrijven die veelal ook duurder zijn. Kan zo'n groot bedrijf niet meer zelf leveren? Schandalig gewoon!! Tijd dat Amazon.nl komt met blu rays.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik zie dat Bol.com steeds meer blu rays levert van externe bedrijven die veelal ook duurder zijn. Kan zo'n groot bedrijf niet meer zelf leveren? Schandalig gewoon!! Tijd dat Amazon.nl komt met blu rays.
    Amazon doet dit ook. Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat bij amazon een dure verkoper gepromoot wordt, terwijl bij de 'andere aanbiedingen' amazon zelf staat met een lagere prijs,
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #934

    Standaard

    Lol, bestel ik The Desolation of Smaug (Extended Edition 3D), krijg ik de DVD van Matilda in de bus. Rare jongens hoor.

  10. #935

    Standaard

    Afgezien van de prijs vind ik het not done dat Bol.com niet meer zelf inkoopt. Zo'n groot bedrijf kan toch wel zelf inkopen? Wordt geleverd door een extern bedrijf lees je dan. Vaak een hogere prijs ook en bij dat bedrijf is het vaak nog goedkoper ook.

    Dat ze bij Bol.com consumenten belazeren heb ik al vaker ontdekt. Niet zo zeer vanwege de adviesprijzen, maar doordat ze artikelen op 1 december verhogen en tegen een zgn. korting verkopen. Als voorbeeld zag ik een blu ray voor 7.50 euro op 31 oktober. Op 1 november is dezelfde blu ray disc te koop voor 12.50 met als smoes 3 voor 30 euro. Dan ben je de boel echt aan het belazeren.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Afgezien van de prijs vind ik het not done dat Bol.com niet meer zelf inkoopt. Zo'n groot bedrijf kan toch wel zelf inkopen? Wordt geleverd door een extern bedrijf lees je dan. Vaak een hogere prijs ook en bij dat bedrijf is het vaak nog goedkoper ook.
    Volgens mij kopen ze nog steeds zelf in alleen werken ze ook samen met externe winkels die hun spullen dan ook zo verkopen. Blijkbaar vind Bol die titels die alleen van de externe winkels komen niet interessant genoeg om zelf te verkopen.

    Dat ze bij Bol.com consumenten belazeren heb ik al vaker ontdekt. Niet zo zeer vanwege de adviesprijzen, maar doordat ze artikelen op 1 december verhogen en tegen een zgn. korting verkopen. Als voorbeeld zag ik een blu ray voor 7.50 euro op 31 oktober. Op 1 november is dezelfde blu ray disc te koop voor 12.50 met als smoes 3 voor 30 euro. Dan ben je de boel echt aan het belazeren.
    Welkom in de wereld van de winkels. Dat gebeurt overal. Zeker richting de feestdagen gaan de prijzen gewoon omhoog. Hetzelfde aanbod, meer vraag: prijs stijgt.

  12. #937

    Standaard

    Je bespaart dan geen 2.5 euro maar levert juist 2.50 euro in. Een prijsstijging van 5 euro in 24 uur. Dan verkopen voor een aanbiedingsprijs is misleiding.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #938

    Standaard

    Bol is dan ook al jaren de koning der nepkortingen.

  14. #939
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik had een kortingbon van Wehkamp, maar in alle gevallen was ik nog duurder uit dan Bol. Bon dus ook niet gebruikt. Gewoon niks bestellen rondom de feestdagen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #940

    Standaard

    Ik zat even te kijken naar de 2d extended versie van The Hobbit AUJ. Zag ik een versie staan a 19.99. Daaronder de 2ehands opties. Staat daar 1 voor 16,20 oid. Denk je, nou fijn: prima. Komen daar nog servicekosten bij... Nu hoor ik iedereen denken: dat klopt toch, bol moet ook aan bemiddeling verdienen... Maar toch niet als het van de BOL outletstore komt? Betaal je verdorie nog zowat hetzelfde...

    Ook alweer zo'n voorbeeld...

  16. #941

    Standaard

    Elk jaar rond de feestdagen hetzelfde gezeur hier.

  17. #942

    Standaard

    Bol eet van 2 wallen, want het vraagt ook een fee als je m verkoopt.
    Stel je verkoopt iets voor 10 dan gaan er 2 of zo naar bol en 3 aan porto en envelop.
    Dan hou je 5 over, dus voor het gros aan artikelen is bol niet interessant.

  18. #943

    Standaard

    Koop regelmatig in bij bol.com, wel na prijsvergelijk. Goede service. Net kadobon gekregen, omdat besteld product niet op 5/12 op tijd binnen was. Was overigens ook helemaal geen Sinterklaas bestelling.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #944

    Standaard

    Heel aparte situatie. Bestel je Downton Abbey Seizoen 5 deel 1 op dvd (voor een familielid) die je ook ontvangt, krijg je later een mail dat de cd er niet bij zou zitten (was een exclusieve Bol-combi).
    Het kon worden opgelost door de dvd terug te sturen en het opnieuw te bestellen. Na overleg met het familielid laten rusten omdat de cd toch als pure bonus wordt gezien (de verpakking was nog niet open geweest).
    Wel kreeg ik een cadeaubon van € 5 voor het ongemak (net gebruikt voor het betalen van een boek; scheelt met de winkel). En dan krijg ik net na het gebruik van de cadeaubon een mail dat de cd in de doos zit als
    de barcode op 731 zou eindigen. Net even gebeld en inderdaad zit erin. Maar qua interne communicatie gaat het bij Bol niet goed. Waarom niet eerst overleggen met de leverancier en dan pas een klant benaderen.
    Je zal maar de dvd hebben teruggestuurd. Dan is het extra werk voor niets geweest. In mijn geval is het niet meer dan een stapel mails geweest, maar het komt wel rommelig over. Alleen heb ik wel kunnen genieten
    van een bonuscadeaukaart.

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Bol eet van 2 wallen, want het vraagt ook een fee als je m verkoopt.
    Stel je verkoopt iets voor 10 dan gaan er 2 of zo naar bol en 3 aan porto en envelop.
    Dan hou je 5 over, dus voor het gros aan artikelen is bol niet interessant.
    Klopt. Vind het ook sneaky. Maar ze staan volledig in hun recht. Alleen hebben sommige verkopers niet door hoe het werkt. Heb je bijv. the hobbit: desaulation of Smaug extended editie nieuw voor 24,99. Staat er een 2ehands verkoper onder voor 21,99. Dus die heeft totaal niet door dat de koper nog 1.99 servicekosten moet betalen. Dan is er toch niemand die het 2e hands koopt voor die ene euro verschil...
    M.a.w. je moet wel een stuk lager gaan zitten om iets te verkopen en dan nog houd je er veel minder aan over. Tegenwoordig probeer ik het eerst op marktplaats en als dat niet lukt pas via Bol.

  21. #946

    Standaard

    Heb het gehad met bol.com. De enige reden waarom ik daar bestel is voor 23u morgen in huis… Maar zelfs dat is bijna nooit het geval bij mij. Weer een bestelling al 2 dagen te laat…

  22. #947
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb daar echt nog nooit last van gehad. Soms bestel ik liever bij Wehkamp, omdat ze veel sneller uitleveren, nog voor de releasedatum, maar die prijzen zijn opeens de pan uitgeschoten. Vandaag kreeg ik van Bol weer netjes drie pré-orders stipt op tijd uitgeleverd. Zo zie je maar dat alles relatief is. Waar de één mazzel heeft, ondervindt de ander steeds pech! Karma?

    Vandaag ook een persoonlijke mode gehad, omdat ik mijn zoveelste bestelling heb ontvangen. 7,50 korting... Die ga ik ook gebruiken. Van Wehkamp was er laatst ook een code, maar het was vrij nutteloos om die te gebruiken.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 17-12-2014 om 19:35
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb het gehad met bol.com. De enige reden waarom ik daar bestel is voor 23u morgen in huis… Maar zelfs dat is bijna nooit het geval bij mij. Weer een bestelling al 2 dagen te laat…
    Nog nooit meegemaakt. Wat de andere dag kon komen, kwam altijd tijdig aan. Was het in jouw situatie wel op de dag van bestelling verstuurd?

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Nog nooit meegemaakt. Wat de andere dag kon komen, kwam altijd tijdig aan. Was het in jouw situatie wel op de dag van bestelling verstuurd?
    Ja ligt gewoon aan de bezorgdienst… vandaag zal ik het pakket ontvangen volgens de track & trace. Maar zelf dan nog weet ik dat nog niet zeker…

  25. #950

    Standaard

    Dit jaar dik tevreden over Bol. Vaker en meer besteld dan in voorgaande jaren en alles probleemloos verlopen.
    Ook het 'ongelukje' met de prijsstelling van het laatste TNG seizoen is tot (mijn) tevredenheid opgelost.

    Een sterke verbetering t.o.v. 2013 !!

Pagina 38 van 47 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •