Pagina 37 van 47 EersteEerste ... 27333435363738394041 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1166 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #901

  2. #902

    Thumbs down Bol.com 1+1 gratis met dode mus

    Bol.com heeft weer eens een actie met een dode mus. 1+1 gratis dvd/blu ray (muziek editions) 18 bladzijden met NUL blu rays tja.............
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  3. #903

    Standaard

    Had dit niet in het bestaande Bol.com topic geplaatst kunnen worden?

  4. #904

    Standaard

    Sommige mensen doen net alsof dvd's niets meer waard zijn nu de blu-ray er is.

  5. #905

    Standaard

    Als je meestal voor 1-2 euro meer of soms zelfs dezelfde prijs blu kan kopen vind ik het inderdaad niets waard. Voor diegene die geen HD-TV hebben of gewoon weinig films kijken is DVD zeker niet slecht, maar als je geen verzamelaar bent ga je toch gewoon On Demand kijken denk ik.

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Als je meestal voor 1-2 euro meer of soms zelfs dezelfde prijs blu kan kopen vind ik het inderdaad niets waard. Voor diegene die geen HD-TV hebben of gewoon weinig films kijken is DVD zeker niet slecht, maar als je geen verzamelaar bent ga je toch gewoon On Demand kijken denk ik.
    Dus als je een echte filmliefhebber bent dan moet je je dvd-verzameling maar vervangen voor blu-ray?

  7. #907

    Standaard

    Moeten zeker niet, maar als je een "echte" filmliefhebber bent, wil je dan ook niet alles in een zo goed mogelijke kwaliteit zien? Ik zeg zeker niet dat mensen met DVD geen echte filmliefhebber zijn, maar ik denk dat als je echt zo graag films kijkt, je het niet erg vind om enkele euro's extra te betalen voor beter beeld.

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Moeten zeker niet, maar als je een "echte" filmliefhebber bent, wil je dan ook niet alles in een zo goed mogelijke kwaliteit zien? Ik zeg zeker niet dat mensen met DVD geen echte filmliefhebber zijn, maar ik denk dat als je echt zo graag films kijkt, je het niet erg vind om enkele euro's extra te betalen voor beter beeld.
    +1 waarom geld geven aan SD kwaliteit als je voor iets meer de film kan zien zoals dat hoort in de beste kwaliteit.

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Moeten zeker niet, maar als je een "echte" filmliefhebber bent, wil je dan ook niet alles in een zo goed mogelijke kwaliteit zien? Ik zeg zeker niet dat mensen met DVD geen echte filmliefhebber zijn, maar ik denk dat als je echt zo graag films kijkt, je het niet erg vind om enkele euro's extra te betalen voor beter beeld.
    In principe ben ik het met je eens, maar er zijn natuurlijk nog heel veel films die niet op blu-ray uit zijn en waarvan de DVD de beste kwaliteit heeft .

  10. #910

    Standaard

    Weet iemand tot wanneer de Bulk 10 Daagse duurt bij Bol?
    Ze hebben er helaas een handje van geen begin- en einddatum te vermelden bij hun acties.

  11. #911

    Standaard

    Je wordt meestal via mail gewaarschuwd wanneer het ten einde loopt.

  12. #912

    Standaard

    De Bulk 10 Daagse duurt tot en met 25 september volgens de mail die ik vandaag gekregen heb.

  13. #913

    Standaard

    Bedankt!
    Ook leuk: denk je dat ze een 1+1 gratis actie hebben met muziek DVD en Blu-Ray's zitter er alleen een paar honderd DVD's in

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bedankt!
    Ook leuk: denk je dat ze een 1+1 gratis actie hebben met muziek DVD en Blu-Ray's zitter er alleen een paar honderd DVD's in
    Ze zijn volgens mij vergeten om de BR-keuzemogelijkheid toe te voegen. Normaal kan je dat wel selecteren maar nu is het alleen dvd en cd. Echter, als ik de prijs hoog-laag zet en dan de eerste 5 pagina's bekijk zie ik geen BR's langskomen.
    En erboven staat ook muziekdvd's. Dus volgens mij klopt de blauwe promo niet helemaal. Foutje, bedankt.

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ze zijn volgens mij vergeten om de BR-keuzemogelijkheid toe te voegen. Normaal kan je dat wel selecteren maar nu is het alleen dvd en cd. Echter, als ik de prijs hoog-laag zet en dan de eerste 5 pagina's bekijk zie ik geen BR's langskomen.
    En erboven staat ook muziekdvd's. Dus volgens mij klopt de blauwe promo niet helemaal. Foutje, bedankt.
    Nu wel... toch wel 16 stuks!

  16. #916

    Standaard

    Onderzoek Consumentenbond: 73% van speelgoedaanbiedingen Bol nep: http://nos.nl/artikel/2004681

    Tsja, die adviesprijzen moet je nooit geloven. Gewoon de naar-prijs vergelijken met andere winkels en dan bij de goedkoopste kopen.
    Ik zag het laatst ook bij Gamemania. Zogenaamd was een spel wel € 20 goedkoper, maar de naar-prijs was net zo duur als elders.

  17. #917

    Standaard

    Bol's antwoord klopt niet, want hun 'van' prijs schommelt ook. wilde een keer een DVD kopen, was van 19,99 voor 17,99. Dag later: van 22,99 voor 19,99... 2 dagen later was het weer anders. Legio voorbeelden hiervan als je even prijs van artikel volgt.

  18. #918
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij Wehkamp is het nog veel erger. Check een willekeurige film of serie in blu-ray disc pre-order. Wehkamp is soms wel 10 euro duurder. Voor de rest is dat oud nieuws, gaat al jaren zo, vooral rond de feestdagen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #919

    Standaard

    Zelfde truukje weer dat ze proberen.

    Cybercriminelen hebben vrijdag geprobeerd Nederlanders op te lichten. Ze stuurden een mail rond over een zogenaamde bestelling bij Bol.com en verspreidden daarmee ransomeware

    Als mensen de bijlage van die mail openen, nemen de afzenders de computer over. Zij eisen vervolgens losgeld van de gedupeerden. Dat heeft Bol.com aan het ANP laten weten.
    Meerdere klanten hebben vrijdag contact opgenomen met het bedrijf. Het is niet bekend hoeveel mensen de dupe zijn geworden. Sommige oplichtingsmails zijn verstuurd vanuit het adres klantenserv....
    "Wij sturen zulke mails nooit vanuit dat adres, mensen kunnen het daaraan herkennen. Bovendien is de bijlage een zip-bestand. Zulke bestanden versturen wij nooit'', aldus een woordvoerster.
    De webwinkel zal aangifte doen. Bol benadrukt dat het niet gehackt is. "Wij adviseren iedereen die een e-mail met een zip-file uit onze naam ontvangt, de bijlage niet te openen en de e-mail direct te verwijderen."

    Vier klanten hebben permanente schade. Willem van Dalen, eigenaar van Daltec, legt uit dat klanten een e-mail hebben gehad van bol.com waarin alles eruit ziet alsof het echt van bol. afkomstig is, waarin een bijlage zit. Zodra mensen die bijlage openen worden alle bestanden op de pc van de gebruiker hernoemd op lokaal niveau én het netwerk, waarna al die bestanden niet meer te openen en gebruiken zijn.
    De enige oplossing hiervoor is het terugzetten van een back-up van de pc Mensen die geen back-up hebben, hebben dus een groot probleem en de telefoon staat nu al roodgloeiend bij Daltec. "De schade is niet normaal." Hoe groot de schade momenteel is, is niet vast te stellen. Daltec adviseert in ieder geval sterk geen bijlage te openen in e-mail van Bolcom

    Eerdere pogingen

    Het fenomeen cybergijzeling (ransomware) kwam vorige maand ook in het nieuws. Toen gebruikten de daders de namen van PostNL en DHL om toegang tot computers te krijgen. Het is niet bekend wie erachter zitten en of het nu om dezelfde daders gaat.
    Een van de gedupeerden is een advocatenkantoor. "In de mail konden we een bestelling in de gaten houden, track and trace. Ons hele netwerk is nu gegijzeld. We moeten 780 dollar in bitcoins betalen, omgerekend 630 euro", meldt een advocaat, die niet met naam genoemd wil worden.
    Het kantoor ziet geen andere keus dan betalen. "Je moet wel, anders ben je alle bestanden kwijt. Het is zonde van het geld, maar ons werk is veel meer waard."
    Met bitcoins kunnen de daders snel en anoniem aan geld komen. Het is niet bekend of er ook nepmails uit naam van andere bedrijven zijn verstuurd.
    http://frontpage.fok.nl/nieuws/67796...l-bol-com.html
    Laatst aangepast door vista-vision : 22-11-2014 om 10:00

  20. #920

    Standaard

    Waarom openen mensen dan de bijlage?? Normaal krijg je van Bol geen bijlage gestuurd hooguit een factuur maar dat is een pdf-bestand. Dus als je een zip-bestand ineens krijgt, moet je gevoel al nee zeggen.
    En zoals altijd: bij twijfel bel of mail ze. Dan weet je meteen of het klopt of niet.

  21. #921

    Standaard

    Hoelang duurt het eigenlijk tot je het ontvangt als je iets besteld voor de releasedatum bij bol.com, is dat normaal niet zo dat je de dag van de release het al in je brievenbus zit? Ik had een cd-box besteld releasedatum maandag 17-11-14, we zijn vandaag zondag 23-11 enzal het vandaag zeker niet ontvangen

  22. #922

  23. #923

    Standaard

    Nee hoor, er staat nog steeds dezelfde releasedatum met eronder 3 a 4 werkdagen

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Nee hoor, er staat nog steeds dezelfde releasedatum met eronder 3 a 4 werkdagen
    Kijk even in de bestelstatus, en als daar "verzonden" staat, zou ik ze even bellen.

    En als daar staat "wordt verwerkt", zou ik ze toch even bellen, waarom het zolang duurt, omdat je al voor de releasedatum hebt besteld

    (030 - 310 4999)

  25. #925

    Standaard

    Heb het pakket vandaag ontvangen maar de e-mail zelf met de bestelstatus kreeg ik rond 1 uur snechts dus 14u na ik het kon volgen kreeg ik het

Pagina 37 van 47 EersteEerste ... 27333435363738394041 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •