Pagina 36 van 47 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Die leveren de artikelen gesealed aan, daar gaat de winkelier niet mee knoeien.
    Uitgezonderd één bepaalde winkelketen die intussen failliet is...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Levert bol.com op 1 mei in België ?
    Dat denk ik van wel, aangezien ze in Nederland de Dag van de Arbeid niet hebben als congé-dag.

  3. #878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Uitgezonderd één bepaalde winkelketen die intussen failliet is...
    En nog twee: Blokker en V&D.

  4. #879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat denk ik van wel, aangezien ze in Nederland de Dag van de Arbeid niet hebben als congé-dag.
    Dat denk ik niet aangezien de depot van PostNL in Vilvoorde is voor België en daar zal dus niet gewerkt worden vandaag en vanavond ook niet waardoor aankopen vandaag pas op zaterdag worden geleverd.

  5. #880

    Standaard

    Bol is er slordig de laatste tijd. Deze week 2 vergelijkbare problemen via 2 verschillende bestellingen. De ene keer een blu-ray besteld en de dvd ontvangen, de andere keer de gewone cd-versie ontvangen, terwijl de deluxe edition is besteld. Het storende is, dat als je kijkt op de factuur die je via de site kan inzien, het EAN-nummer dat daar staat overeenkomt met het niet bestelde item!
    Ik vind dat echt een schandalige actie.

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat denk ik niet aangezien de depot van PostNL in Vilvoorde is voor België en daar zal dus niet gewerkt worden vandaag en vanavond ook niet waardoor aankopen vandaag pas op zaterdag worden geleverd.
    Belgen die werken op 1 mei? Mijnheer maakt een grapje...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #882

    Standaard

    Heb ik vanmiddag All Is Lost bestelt op BR met de melding, 'voor 23:00 uur bestelt is morgen in huis' staat er nu ineens 'levering 2-3 weken'!

    Hopelijk hoor ik bij gelukkigen die hem dan wel krijgen.

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Heb ik vanmiddag All Is Lost bestelt op BR met de melding, 'voor 23:00 uur bestelt is morgen in huis' staat er nu ineens 'levering 2-3 weken'!
    Wellicht heb je de laatste uit de stock besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #884

    Standaard

    Denk het Werner. Want heb het 'verzonden' mailtje gewoon ontvangen gelukkig

    Wel vreemd dat zo'n nieuwe film ineens zo'n lange levertijd meekrijgt. Vaak is dat toch rond de 3-4 dagen.

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Wel vreemd dat zo'n nieuwe film ineens zo'n lange levertijd meekrijgt. Vaak is dat toch rond de 3-4 dagen.
    Ze zullen uitgaan van het worst case scenario, en dan de levertijd inkorten eens ze bevestiging hebben dat ze weer stock aangeleverd zullen krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #886

    Standaard

    Bij Bol zijn de bulkweken weer begonnen. Nou zat ik al een poosje in dubio of ik de Harry Potter Collectie zou bestellen voor 41,99. Was best een mooi prijsje. Nou zag ik vanmorgen dat de prijs op 29,99 stond dus gelijk bestelt natuurlijk:

    Harry Potter - Complete 8-Film Collection (Blu-ray) -
    Daniel Radcliffe


    Kijk ik net weer staat de prijs op 39,99:

    Check

    Ben benieuwd of ik hem krijg toegezonden nu.
    1
    29,99 29,99 Vandaag voor 23.00 uur besteld, morgen in huis

  12. #887

    Standaard

    Gisteren Mary Poppins 50th Anniversary edition besteld voor €9.99, staat vandaag voor €19.99

    Saving Mr. Banks (Blu-ray) -
    Tom Hanks
    1 19,99 19,99 Vandaag besteld, dinsdag in huis
    Mary Poppins (50th Anniversary Edition) (Blu-ray) - Matthew Garber
    1 9,99 9,99 Vandaag besteld, dinsdag in huis

    Ben ook benieuwd of ze verstuurd worden.
    Laatst aangepast door TifKag : 19-05-2014 om 16:59

  13. #888

    Standaard

    Mary Poppins heeft een hele tijd op die 9,99 gestaan dus dat zal vast wel goed komen.

  14. #889

    Standaard



    Zoals op deze foto, die bij Bol wordt geadverteerd, te zien is staat er links onder een Limited Edtion nummer.



    Zoals te zien op de editie die ik vandaag ontving ontbreekt dit nummer. Dit vind ik erg jammer en heb daarover contact opgenomen. Men vertelde me dat ik daar alleen via mail een klacht over kon indienen. Dus dat ga ik dan ook maar doen want vind zo'n nummer echt een toegevoegde waarde voor een L.E. Veel hoop op succes heb ik echter niet aangezien dit blijkbaar de laatste was en hij niet meer nieuw leverbaar is. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis.

    Heb ik gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt de helpdesk even voor het blok te zetten. Het is namelijk het geval dat wij hier drie accounts hebben bij hun. Mijn zoon, vrouw en ikzelf. Eerste twee bestellen vrijwel nooit en ik veelvuldig. Echter ontvangen de eerste twee accounts om de haverklap kortingsbonnen, zogenaamde 'cadeautjes'. Natuurlijk weet iedereen dat dit lokkertjes zijn om klanten te overtuigen om weer eens iets te bestellen. Ikzelf, als grootverbruiker mag echter nooit zulke presentjes in mijn mail ontvangen. What's wrong with this picture...

    Men vond dat ik inderdaad gelijk had en gaf me prompt een € 3,- kortingsvoucher voor de volgende bestelling :P Leuk natuurlijk maar daar ging het me niet echt om. Ik wilde ze alleen wat wakker schudden om ook grootverbruikers eens wat vaker leuke coupons toe te sturen ipv alleen slapende accounts. Wie weet

  15. #890

    Standaard

    Is ie waarschijnlijk toch niet zo Limited als eerst geadverteerd....

  16. #891

    Standaard

    Ik studeer zelf marketing, en ik kan je vertellen dat het vaak gebeurt dat de meest loyale klanten geen kortingen krijgen, omdat het idee is dat deze toch wel kopen. Mensen die echter niet vaak kopen krijgen deze wel om ze te stimuleren iets te kopen.
    Het gaat soms zelfs nog verder dan dat... Ik weet toevallig van Amazon ( Ik weet niet of dit bij films ook gebeurt) de prijs verhoogt voor mensen die een grotere kans hebben iets te kopen ( je hebt bijvoorbeeld eerder naar dat product gezocht etc) Als je dan onder een ander account naar dat zelfde product zoekt heb je soms een lagere prijs.

  17. #892

    Standaard

    Bij Bol: Endeavour 17,99 (adviesprijs 14,95) - zeker een 'vaste klanten ' prijs

  18. #893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Ik studeer zelf marketing, en ik kan je vertellen dat het vaak gebeurt dat de meest loyale klanten geen kortingen krijgen, omdat het idee is dat deze toch wel kopen. Mensen die echter niet vaak kopen krijgen deze wel om ze te stimuleren iets te kopen.
    Het gaat soms zelfs nog verder dan dat... Ik weet toevallig van Amazon ( Ik weet niet of dit bij films ook gebeurt) de prijs verhoogt voor mensen die een grotere kans hebben iets te kopen ( je hebt bijvoorbeeld eerder naar dat product gezocht etc) Als je dan onder een ander account naar dat zelfde product zoekt heb je soms een lagere prijs.
    Ik heb weleens gelezen dat KLM ook een vergelijkbare methode heeft waardoor de prijs hoger kan zijn.

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb weleens gelezen dat KLM ook een vergelijkbare methode heeft waardoor de prijs hoger kan zijn.
    Is toch algemeen bekend? Vooral bij boeken van vakanties (vluchten- en hotelprijzen). Er wordt gewoon puur naar je surfgedrag gekeken, gebruik je bijv. je desktop om verschillende prijzen te checken, na een (paar) uur weer checken blijkt dat de goedkoopste prijs is gestegen...... gebruik je je tablet om de prijs weer te checken van dezelfde reis blijkt opeens de eerdere goedkopere op de site te staan.......

  20. #895

    Standaard

    Dit wil ik eigenlijk al een tijdje kwijt, maar nog niet aan gedacht het hier effectief te plaatsen.
    Al gedurende een ruime tijd kan ik op Bol niet meer met gewone bankkaart betalen.
    Telkens als ik overga tot de betaling, keert het systeem terug en geeft een error/foutmelding aan.
    Ik moet dan telkens mijn kredietkaart boven halen, wat ik echt niet wil.
    Zeer vervelend.
    Iemand van België die ook dat probleem voor heeft of heeft gehad?

  21. #896

    Standaard

    Denk dat er iets fout gaat met bol.com CC bedragen worden al afgeboekt voor blu-raysn die nog moeten uitkomen, dus preorders. Zal ze daarover mailen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #897

    Standaard

    Bij Maestro betalen lukt het wel, maar bij Bankcontact loopt er idd iets fout.

  23. #898

    Standaard

    Update. Inmiddels heb ik contact gehad met bol.com over de verkeerde cc afboekingen. Het gaat hier om zogenaamde reserveringen die bol.com bij de cc maatschappij doet voor pre-orders. Helaas zijn van de vier reserveringen drie niet herleidbaar naar daadwerkelijke pre-orders, dus dat zijn spookreserveringen. Tip: check je cc account. Mogelijk dat het bij jou ook gebeurt. Bol.com heeft als excuus een storing in de software.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #899

    Standaard

    Dit gebeurd altijd hoor en als je internetbankiert dan zal je zien (bij ign dan) dat reserveringen grijs worden weergegeven en echte betalingen oranje. Dit is meer om jezelf in te dekken en je niet ongelimiteerd overal reserveringen kunt uitzetten. Als je eenmaal je limit hebt bereikt dan kun je niks meer kopen/reserveren.

    Heb deze spookreserveringen bij bol/amazon/futurmshop en andere webwinkels al vaker gehad. Niks aan de hand dus!

  25. #900

    Standaard

    Heb mijn bankrekening bekeken maar er is niets van af gegaan wat niet moest.
    Tenzij dit later nog kan gebeuren, maar dat betwijfel ik.

Pagina 36 van 47 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •