Pagina 29 van 47 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1167 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Vooropgesteld ben ik blij met de extra mogelijkheid en zal het zeker gebruiken als het produkt bij Bol goedkoper is of alleen daar verkrijgbaar. Elke bespaarde euro is er 1.

    Volgens mij is het betalen met Miles bij V&D niet meer mogelijk. Zoals gesteld, krijg je een korting op de prijs. Ik dacht dat dit is tot een bepaald maximum. Maar op dat gebied krijg je toch meer waard voor je miles. Ook bij Bol zijn de prijzen soms hoger dan gemiddeld. Als je dan bij V&D dezelfde korting voor minder miles krijgt, ben je voordeliger qua punten uit. Maar zoals altijd shop ik eerst. Als V&D duurder is dan elders dan houd ik de miles in mijn zak.
    Ik ben er ook heel blij mee. Ik heb een cd en moeilijk verkrijgbare 3D Bluray besteld en het deel wat ik te veel vond (€ 13,48) met 2996 Airmiles betaald en de overige 20,00 met cadeaubonnen. Als ik even had gewacht had ik € 2,50 (500 Airmiles) minder in hoeven leveren door de AH bol.com code, maar ik vreesde dat de prijs van die 3D Bluray omhoog zou gaan. Hier door heb ik lokale winkel weer blij kunnen maken om daar een 3D Blu-Ray te kopen voor € 12,99.

    Bij V&D kan je alleen nog op vertoon van een verplichte klanten kaart gebruik maken om een deel met Airmiles betalen, ik dacht vanaf € 25,00. De 1000 Airmiles voor €10,00 korting die AH nog wel is heeft, komt niet zo veel meer voor.

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Een vraagje over een pre-order bij Bol.com. Een week of 3 geleden heb ik de special edition van een Bluray besteld die op 1 november uit moet komen. De prijs stond toen op Euro 31,99 wat de laagste prijs was die ik ben tegen gekomen voor deze set.
    Nu zie ik vandaag dat Bol de prijs heeft aangepast, en deze set nu te reserveren is voor Euro 47,99. In mijn bestel overzicht staat nog steeds Euro 31,99 voor mijn reservering.
    Hanteert Bol nu wel die lagere prijs voor mijn bestelling, of kan ik een bericht verwachten dat er niet geleverd kan worden voor die lagere prijs?
    Heeft iemand hier al eens ervaring mee gehad bij Bol?
    Inmiddels heeft BOL de prijs weer aangepast naar Euro 53,99. De box moet op 1 november uitkomen. In mijn overzicht staat nog steeds de prijs van Euro 31,99 en de status is "verzending op verschijningsdatum". Nog 2 dagen geduld.......

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Ik ben er ook heel blij mee. Ik heb een cd en moeilijk verkrijgbare 3D Bluray besteld en het deel wat ik te veel vond (€ 13,48) met 2996 Airmiles betaald en de overige 20,00 met cadeaubonnen. Als ik even had gewacht had ik € 2,50 (500 Airmiles) minder in hoeven leveren door de AH bol.com code, maar ik vreesde dat de prijs van die 3D Bluray omhoog zou gaan. Hier door heb ik lokale winkel weer blij kunnen maken om daar een 3D Blu-Ray te kopen voor € 12,99.

    Bij V&D kan je alleen nog op vertoon van een verplichte klanten kaart gebruik maken om een deel met Airmiles betalen, ik dacht vanaf € 25,00. De 1000 Airmiles voor €10,00 korting die AH nog wel is heeft, komt niet zo veel meer voor.

    "€ 13,48) met 2996 Airmiles betaald"- zou bij een halve cent toch moeten uitkomen op 2696 miles ?

  4. #704

    Standaard

    Welke bezorgdienst gebruikt Bol.com eigenlijk? Ik wil er wat bestellen, maar als ze gebruik maken van die prutsers van SelektVracht dan bestel ik ergens anders.

  5. #705

    Standaard

    Van Bol;

    Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door Postnl. Televisies worden bezorgd door de bezorgdienst UPS. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #706

  7. #707

    Standaard

    Vorige week was ik jarig en kreeg ik van Bol een korting van 2,50 euro op mijn eerstvolgende bestelling met een geldigheid van 14 dagen. Afgelopen weekend mijn verjaardag en een sneeuwbol van Bol en een kortingscode van 25 euro. Gelukkig 3 van de blu-rays op mijn wenslijst in de 3 voor 30 euro actie. Dan zou ik dus nog maar 2,50 bij moeten betalen via acceptgiro.
    Maar bij de bevestiging in mijn mailbox (en op de site zelf), bleek de bestelling 30,49 te zijn ipv 30 euro én de verjaardagskorting was ineens verdwenen (stond er tijdens afrekenen wel gewoon ertussen).

    Vandaag de films ontvangen, met pakbon maar zonder acceptgiro. Bol bellen en ze gingen de rekening meteen uitzoeken. De jongen vd klantenservice vond het ook vreemd dat het totaalbedrag niet klopt. Hij kon ook de rekening niet aanpassen, maar stuurt wel de acceptgiro naar mij op en ik krijg een korting van 5 euro op een volgende bestelling ter compensatie. Dat is dan weer netjes.

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Inmiddels heeft BOL de prijs weer aangepast naar Euro 53,99. De box moet op 1 november uitkomen. In mijn overzicht staat nog steeds de prijs van Euro 31,99 en de status is "verzending op verschijningsdatum". Nog 2 dagen geduld.......
    Helaas is de release uitgesteld naar 08 november. In de tussentijd is de prijs in 1e instantie verlaagd naar Euro 49,99 en vandaag weer verhoogd naar Euro 53,99. We houden het in de gaten, en hebben nog 2 dagen geduld....

  9. #709

    Standaard

    Gisteren bij thuiskomst een leuke verassing, de box lag op de deurmat, en op de factuur de prijs van Euro 31,99.

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Gisteren bij thuiskomst een leuke verassing, de box lag op de deurmat, en op de factuur de prijs van Euro 31,99.
    Welke box?

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Welke box?
    Dream Theater, Live At Luna Park, de versie met 1 Bluray, 2dvd's 3 cd's en een boek
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Dream Theater, Live At Luna Park, de versie met 1 Bluray, 2dvd's 3 cd's en een boek
    Ok, dank je!

  13. #713

    Standaard

    Zucht.

    Geachte heer, Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ... te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.


    Maar de pagina en verkoper van dit produkt staan nog wel steeds gewoon online.

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zucht.

    Geachte heer, Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ... te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.


    Maar de pagina en verkoper van dit produkt staan nog wel steeds gewoon online.
    Begrijp ik het goed dat het een tweedehands artikel is?

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed dat het een tweedehands artikel is?
    Nee, nieuw. Maar Bol geeft op de pagina van het produkt nog steeds aan dat ze kunnen leveren. Bol zelf dus en niet een externe partij.

  16. #716

    Standaard

    daar is bol erg goed in! Ik heb al vaker soortgelijke mails ontvangen, maar de levertijd van die artikelen bleven gewoon op "de volgende dag in huis" staan.

    Ik vind bol de laatste tijd sowieso al heel slecht bezig, vooral op het vlak van klantenservice...een van de slechtste die heb meegemaakt!
    Laatst nog contact met ze gehad en gaven eerlijk toe dat ze fout zaten maar oplossen...ho maar!
    Laatst aangepast door kruspe : 27-11-2013 om 20:42
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #717
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sterker nog, ik had een artikel ge-preorderd en moest hem betalen. (geen film, maar iets anders) Op de site stond echter dat hij leverbaar was en indien nu besteld, morgen binnen. Echter mijn artikel werd desondanks niet uitgeleverd, omdat de verwachte datum een week later was. Men kon hier om een of andere reden niks aan veranderen. Ik moest maar annuleren, opnieuw bestellen en opnieuw het aanzienlijke bedrag betalen. Dat werd dus annuleren en elders bestellen.

    Momenteel ben ik een beetje klaar met Bol en niet alleen om dit voorval. Beetje jammer, maar genoeg alternatieven...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #718

    Standaard

    Ja je leest toch veel mindere ervaringen de laatste paar maanden. Waren ze eerst de amazon van NL, dan lijken ze nu nog minder dan zavvi, lijkt wel bij B&N in de buurt te komen en dat is niet goed...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #719

    Standaard

    wie is B&N als ik mag vragen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #720

    Standaard

    Tsja gaat hier ook niet helemaal lekker.

    Man of Steel heb ik een week langer op moeten wachten omdat hij gepland stond om op een bepaalde datum verzonden te worden. Als ik geannuleerd had en opnieuw besteld was die direct verzonden. Logica? Nee. Al komt het misschien van verschillende leveranciers, als je er een hebt liggen kun je die toch opsturen... Het product is hetzelfde.
    Bij dezelfde bestelling een boek besteld. Staat al een paar dagen op niet leverbaar (komt volgens mij in December alsnog uit) maar ze laten helemaal niks van zich horen.

    Hiervoor altijd wel tevreden geweest.

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    wie is B&N als ik mag vragen?
    Barnes & Noble

  22. #722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja je leest toch veel mindere ervaringen de laatste paar maanden. Waren ze eerst de amazon van NL, dan lijken ze nu nog minder dan zavvi, lijkt wel bij B&N in de buurt te komen en dat is niet goed...
    Zo erg is het toch ook weer niet hoop ik ....

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo erg is het toch ook weer niet hoop ik ....
    Klopt, die reageren 9 van de 10 keer niet op een reactie via het contactformulier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #724

    Standaard

    Daarom bestel ik ook alleen via acceptgiro en geen iDeal. Als een produkt dan niet leverbaar blijkt te zijn (zoals nu), dan hoef ik ook geen moeite te doen om mijn geld terug te krijgen.

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja je leest toch veel mindere ervaringen de laatste paar maanden. Waren ze eerst de amazon van NL...
    hoe zit het daar trouwens mee? Amazon zou toch ook naar nederland komen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 29 van 47 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •